@Lexus יש בזה משהו
אבל הוא נקנה במחיר יותר יקר אז גם אם הוא מוריד באחוזים פחות, בסוף זה יוצא יותר כסף בתכלס’
כמובן שהכל לפי העניין
עבד נאמן
-
רכב 5 מק / 7 מק -
רכב חשמלי MG@יחצ-המקצוען כתב ברכב חשמלי MG:
יש כמה דברים חשובים שצריך לשים לה עליהם
החישוב קילומטר כול פעם במיוחד לאלו שנוסעים הרבה
{וזה מתבטא לחפש עמדת הטענה וכ"ו }
אם טווח הנסיעה 265 ק"מ רשמי אז זה לא בדיוק 265 ק"מ גם בנסיעה
סבירה ובמיוחד שאם אתה לוחץ קצת יותר על הדוושה זה גומר את הבטרייה
ממה שזכור לי הג’לי הכי אמינה בטווח הנסיעה
מס נסיעה שיתחילו לקחת בקרוב {שזה לא תמיד משתלם במיוחד לאלה
שלא נוסעים הרבה } לעוד פרטים על המס נסועה ראה פה ופה
כמו @אושר-מתקרב הזכיר יש גם ירידת ערך מאוד משמעותית
זה הדברים החשובים שצריך לשים לב עליהםתכלס השאלה היא, רוב האנשים שמתעניינים ברכב חשמלי יכולים לארגן עמדת טעינה פרטית, ורוב האנשים נוסעים עד 150 ק"מ ביום, ואם אפשר למצוא ב65 אל"ש ג’יפון חשמלי מפנק ומאובזר, בטוח ונוח, יחסית עם מעט תקלות (גם כי לחשמלי בכללות יש פחות מערכות, וגם כי זה דגם יחסית אמין בחשמלי), אז למה לקחת באותו מחיר פריוס מהוללת מבוגרת ב4-5 שנים ולא רואה את הMG מבחינת נוחות ואבזור?
לגבי הירידת ערך אף פעם אי אפשר לצפות את זה מראש, חשמליות מתיישנות זה דבר שעדיין לא היה, ומכל מקום צ"ע כמה הפער יהיה עוד 5 שנים בין הירידת ערך שלה לירידת ערך של רכב אחר באותו סביבת מחיר
לגבי המס נסועה, גם אם זה יתחיל באמת בתחילת השנה הלועזית הבאה, עדיין זה יצא יותר חסכוני מדלק. אז תכלס זה לא הצעה טובה? -
על מחיר הדלק לחודש הבא...@טוסון אין הנחות בינתיים, אולי מחכים לחודש הבא שהמחיר יעלה עוד
אגב, לא ידעתי שיש מושג כזה:
הלכתי אמש לתדלק בפז צומת האלה, ונגמר שם הדלק במשאבות… כל כלל ישראל מילאו, אמרו שיגיע עוד בהמשך הלילה
מי כעמך -
רכב חדש מהניילונים שמסתיים בספרות 03, יתכן?@MNM כתב ברכב חדש מהניילונים שמסתיים בספרות 03, יתכן?:
@עבד-נאמן אבל הוא עלה לכביש לפני חודש
סוכנות כל שהיא הציע לי רכב חדש ממש אבל הוא מסתיים ב 03, הם טוענים שהוא הגיע לארץ לפני חודש
עלול להיות שהם “התבלבלו” וזה “הניע פעם ראשונה לפני חודש” וכדו’
-
רכב 7 מקומות, לפתוח את הראש,אני מכיר כמה עם ורסו ידנית וחושב שזו הבחירה הכי משתלמת: המחיר שלה נמוך משמעותית מורסו רגילה כמעט בחצי, והיא יותר טובה מהורסו מבחינת אמינות גיר וצריכת דלק. בלי ספק אם היה לי רשיון ידני היא היתה אצלי בחניה. המתחרים לא מגיעים לרמת האמינות של הורסו הזו.
אישית אותי מעניין בעיקר אמינות, צריכת דלק ומחיר מאוזן, פחות ביצועים ונוחות. הורסו הוא אכן גם יחסית נח ועם ביצועים סבירים, רק שבנקודות האלו האירופאים מנצחים
-
שלום ! מעוניין לקנות רכב 6~7 מקומות עד 15.000₪@יוסי-התחכמוני במחיר הזה יש 3 אפשרויות
מיצובישי גרנדיס
הונדה FRV 6 מקומות
מאזדה 5
תחפש בכולם רכב שמור כמה שאפשר, עדיף לשלם קצת יותר על רכב שמור כדי שתמזער את הסיכונים המובנים ברכישת רכב זול -
רכב לבין עירוני בעיקר, קטן, עד 30,000.@נהג-תפרן כתב ברכב לבין עירוני בעיקר, קטן, עד 30,000.:
הונדה ג’אז!!!
מסכים בהחלט. בתקציב נכנס הגירסה ההיברידית עם נתונים טובים שנים 2012-2014 בערך - תלוי במצב הרכב, כמובן עדיף לשלם קצת יותר על רכב מטופל ושמור בקילומטרז’ טוב אע"פ שהוא מחזיק הרבה
בקצרה רוב הקטנים הם חסכוניים, הונדה ג’אז אחד הרכבים האמינים רק לבדוק שהחליפו לו שמן גיר לפי ההוראות
רכב מאוד אמין, יותר נח מהספייס סטאר-אטראז’ ומותאם למי שלא מתמצא בתחזוקת רכב
אם תמתח קצת את התקציב תוכל למצוא גם את הצורה החדשה 2016 שאמנם לא היברידית אבל חסכונית בערך אותו דבר -
ייעוץ על קניית רכב 7 מקומותדעתי
אם חשוב נוחות - סקודה קודיאק דיזל
אם חשוב חסכון ואמינות מקסימלית - טויוטה פריוס פלוס
תקרא על שתיהם בפורום ובמקומות אחרים ותחליט -
התייעצות על דאצ'יה 7 מקומות ידני@שלמה כתב בהתייעצות על דאצ'יה 7 מקומות ידני:
אין בעיה לקנות רכב לא בטיחותי יש בעיה רק לעשות איתו תאונה
גם אין בעיה לנהוג ללא רשיון יש בעיה רק להתפס על ידי שוטר
אין בעיה לנהוג בלי טסט וביטוח יש בעיה רק להתפס / לעשות תאונה
וכן אין בעיה לנסוע בלי מים באלטרנטור הבעיה היא שישרף המנועלגופו של עניין ביררתי בזמנו הרבה על הדאצ’יה והחוסר בטיחות שלו הוא לא רק חסר במערכות עזר ומערכות מתקדמות אלא השילדה שלו מאוד חלשה ומתפרקת בתאונות, ובנקודה הזו היא פחות בטיחותית מרוב הרכבים הישנים שאף בהם אין מערכות בטיחות מתקדמות
מדגיש שביררתי על הלודג’י שמקורה הוא רנו מגאן ולא על הג’וגר, את הג’וגר לא מכיר -
התייעצות על דאצ'יה 7 מקומות ידני@אלי-0 אני כותב אחרי שבדקתי את הנושא ביסודיות, צפיתי במבחן הריסוק והשוואתי נתונים. ונכון, לא הכל מספרים, אחוזים וכוכבים.
אבל בהשוואה לקורולה 2006 / הונדה ומאזדה וכדומה גם בשנות האלפיים וקצת - הלודג’י הרבה פחות בטיחותית, בעיקר בפגיעת אחור אבל גם בשאר הפרמטרים, ואני מדבר נטו על בטיחות פסיבית בעת תאונה (שזה מה שבודקים במבחן הריסוק המעשי).
מעבר לציון הבעיה היא שהרכב מתפרק בזמן תאונה בצורה משמעותית יותר מרוב הרכבים בעולם, אם תרצה תעבור על הדו"ח ותשווה אותו לרכבים ישנים אחרים. -
התייעצות על דאצ'יה 7 מקומות ידנימשום מה בציבור שלנו פחות מתייחסים לעניין הבטיחות, אבל שים לב שדאצ’יה היא אחת המכוניות הכי לא בטיחותיות שנמכרות כאן בשונה מהאאוטלנדר שהיא מכונית סופר בטוחה
אישית (שעברתי פעם תאונה) לא הייתי מעיז להסתכן עם דאצ’יה בעלת 2 כריות אויר בלבד וכו’ וכו’… היא לא בטיחותית גם יחסית לרכבים ישנים פופולריים
לכן גם תאונה בדאצ’יה זה בדרך כלל טוטאלוס גם אם התאונה קלה בעצם
שלא נדע, אבל כשקונים רכב 7 מקומות שאמור להחזיק את כל המשפחה ביחד זה מרגיש לי קצת סיכון… -
מחפש בנרות פריוס פלוס שפוי@טייס-קרבי כתב במחפש בנרות פריוס פלוס שפוי:
מה זה נקרא לא נמצא במשרד הרישוי???

הטסט האחרון שלו היה ב

-
עזרה דחופה לקנית רכב 5 מקומות@על-הטוב-ש-ך לכאורה לא הייתי הולך בתקציב הזה ובנסועה הזו על היברידי, עדיף לך רכב שהאמינות תקזז לך את הדלק בעז"ה
30,000 זה הרף התחתון של הקורולה בצורה של 2013, תוכל לחפש כזו, או יונדאי I35 2014 או מאזדה 3 משנת 2013
חפש בפורום על רכבים בתקציב הזה יש המון שרשורים -
אאוטלנדר 2013 4*4 מי מכיר?@קטנטן כתב באאוטלנדר 2013 4*4 מי מכיר?:
שואל באופן כללי
לא להתייחס לכך שהרכב מסוכנות…אגב גם הטסט שלו עוד כמה ימים…
לגופה של שאלה הרכב מאוד מפנק, הדלק פחות… ובכלל, 4*4 תמיד יותר בזבזן, והאאוטלנדר גם ככה לא מאוד חסכוני…
ואגב טיפ, לעולם אל תסתכל על נתוני צריכת דלק ביד 2… -
פיג’ו 301 דיון@אלי-0 כתב בפיג’ו 301 דיון:
שנית אין לי מושג למה נדבקו כולם לקורולה, לנסר ו-B3 לדוגמה לא נופלים ממנה באמינות בכלום. ויש לי נסיון ארוך מאוד…
זה לא לחינם, יש לזה סיבות. המכלול של קורולה נותן יותר. יתכן שמבחינת אמינות אין כ"כ הבדל ועכ"פ מאוד קשה להשוות, אבל הקורולה יותר חסכונית מהלנסר והB3, כמו"כ הB3 יותר נמוכה, קצת יותר חלשה ועוד
-
קורולה 2011@שמואל10 כתב בקורולה 2011:
קיפול מראות חשמלי וכדו’.
אגב גם בSUN יש קיפול מראות חשמלי ע"י לחצן, אבל לא מתקפל אוטומטית בכיבוי הרכב
-
חדש? הגבלת פרסום רכבים ביד 2@חיים-Y0737 כתב בחדש? הגבלת פרסום רכבים ביד 2:
שמח שהנוכלת הזו תיאלץ לחפש פרנסה חדשה
הלוואי שזה היה כל כך פשוט לגרום לה לחפש פרנסה חדשה…
@חיים-Y0737 כתב בחדש? הגבלת פרסום רכבים ביד 2:
אם נאלצת למכור רכב שלישי ואתה באמת לא סוחר, יש פתרון לפתוח חשבון חדש דרך גוגל על המייל של האשה, אם זה קריטי.
וגם אתה באמת כן סוחר…
-
שאלה נדושה... איזה רכב לקנות?@חיים-Y0737 כתב בשאלה נדושה... איזה רכב לקנות?:
דלק זה הוצאה ידועה שאין בה כאב ראש מרובה
אין כאב ראש. יש כאב לב כל תדלוק. בפרט אם זה תכוף
-
ג'יפון היברידי אמין עד 100K (במקום ASX 2018 שיש לי כרגע).הצעה אחרת
אאוטלנדר פלאג-אין (5 מקומות) מנוע 2.4
אם הנסיעות לא מאוד ארוכות ותוכל להשתמש בעיקר בחשמל
אחרי זה הוא לא מאוד חסכוני אבל גם אזור 12-13 לק"מ - מפי השמועה, תבדוק את זה
בכללי רכב אמין מאוד, נח, גבוה ועונה לדעתי על הצורך -
חוות דעת BYD אטו 3 שנת 2022הג’ילי הרבה פחות נח, הבלימה האוטונומית שלו, הבקרת שיוט אדפטיבית, וזחילה בפקקים הרבה יותר גסים ומטלטלים. אישית נסעתי בו כמה פעמים ולא הרגשתי נח. המתלים בעיר פחות טובים.
