@יהודה-5 אתה מודע לזה שתוכל לתבוע את הביטוח חובה?
עבד נאמן
-
סיפור מטלטל עם מסקנה בצידה -
רכב 5 מק / 7 מק@עדינה-ש כתב ברכב 5 מק / 7 מק:
אני מתלבטת מאד האם לקנות רכב של 5 מק ולמכור אותו עם הרחבת המשפחה, יתכן גם זמן קצר יחסית - באיזור השנתיים.
שנתיים לפחות, זה לא זמן קצר בהחזקת רכב יד שניה.
אם ההתלבטות היא כללית על 5 מקומות או 7 התשובה שלי היא, אם אין צורך בזמן הקרוב אין עניין לקנות 7 מקומות. משלמים על זה יותר בלי צורך, גם בקניה וגם באחזקה
בגזרת ה5 מקומות יש המון רכבים גבוהים שמקבלים תמורה טובה יותר לרכב, במחיר יותר נמוך, עם צריכת דלק יותר טובה. ספציפית הספוטאז’ הוא רכב מבוקש ויחסית שומר על ערכו, יש דגמים יפניים ששומרים על הערך יותר טוב ונחשבים יותר אמינים, אבל גם הספורטאז’ אמין וטוב בהחלט -
סטיגמה על מורות נהיגה@א.ב. כמובן מסכים עם קודמי שכדאי מהר לחפש מורה אחרת,
אבל לפעמים עזר"נ מבינות במקל וגזר, כדאי לעשות שיחה בסגנון של, עקרונית אני רוצה לעבור למורה אחרת, ואם אשאר אצלך ואעבור טסט תוך X שיעורים, אמליץ עליך לכל המדינה והגלילות, כידוע אני משפיענית גדולה וכו’ -
המלצה לרכב 7 מקומות 2020 ומעלה.לא כל כך ברור לי הצרכים. מחד
@הטוב-באדם כתב בהמלצה לרכב 7 מקומות 2020 ומעלה.:
המשתלם ביותר מבחינת מחיר אמינות וחיסכון.
מאידך
@הטוב-באדם כתב בהמלצה לרכב 7 מקומות 2020 ומעלה.:
אין הגבלה במחיר הרכב.(בכל זאת? אולי 300,000 גג.)
ככל שתקנה רכב יקר יותר הירידת ערך בסוף תהיה גדולה יותר
אם אתה מחפש משהו קומפקטי וקלאסי (לא משתמש רוב הזמן ב7 מקומות) תוכל לקחת קודיאק דיזל 4*4 או אאוטלנדר וזה יצא לך הכי רווחי, הם לא ממש לשטח אלא יותר לשבילים
אם אתה מחפש להתפנק אתה יכול לקחת היילנדר שהוא הכי אמין והכי יקר, או סורנטו היברידית, וגם הם לא שטח אמיתי
אם אתה יותר נועז הייתי ממליץ לחשוב על BYD טאנג, קודם כל הוא חשמלי עם טווח טוב סביבות 400 ק"מ ויחסוך לך הרבה בדלק, חוץ מזה הוא מאוד מאוד נח ומאובזר, והוא גם סביר בשטח קל, הנעלם הוא מה יהיה המחיר שלו עוד כמה שנים - BYD זה חברה יחסית אמינה ומבוססת לא כמו כל הסינים -
יש חסימה בנטפרי כרגע. -
רכב 5 מק / 7 מק@מאיר
אני לא רואה כאן ויכוח. העניין הוא שבאופן עקרוני רכב 7 מקומות יוצא פחות כלכלי מרכב 5 מקומות (כמובן בהשוואת תפוחים לתפוחים, למשל פריוס ופריוס פלוס, או קורולה ואאוטלנדר וכדומה, באותם נתונים) – מחיר רכישה יותר יקר עלויות דלק ועוד.
השאלה אם התוספת הזו שווה את הכסף או לא - את זה כל אחד יחליט בעצמו, אישית האנשים שאני מתעסק איתם בדרך כלל, מעדיפים לחסוך יותר…
אכן במקרה ששני האופציות עולות אותו אזור מחיר, עם צריכת דלק דומה, וצפי דומה לעלויות אחזקה, עניין המחיר מתקזז, ואם כן בהחלט למה לא לקנות 7 מקומות שיהיה -
המלצה לרכב 7 מקומות 2020 ומעלה.@י-שטרן הוא מדבר על יד שניה, אפשר למצוא בהרבה פחות
-
מתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות@ראשון-בפקק
חלום ישן שלי לעשות את זה, כדי לעבור לוורסו ידנית. אישית עברתי פעם תאונה (עם אטראז’, שהוא הרכב שניצח את מבחן כמות ההרוגים למיליון רכבים ל"ע. ב"ה יצאנו כולנו בשלום), ולכן אני חושש לאסוף את כל משפחתי על לודג’י שרמת הבטיחות שלו מהנמוכות ביותר.
דא עקא, שרוב הנסיעות שלי עירוניות, וכל מי ששאלתי אמר לי שהנהיגה בידני בעיר לא מאוד נחמדה, אלא אם כן אתה “משוגע לדבר”. כנראה שאין לנקודה הזו הכרעה ברורה, כי יש הרבה שמהללים את הנהיגה הידנית, אבל תדע שלא כולם מתחברים לארוע…
בכל מקרה ההמרה לידני לא פותחת לך מידי הרבה דלתות, אלא רק את הוורסו והלודג’י, אבל הם רכבים ממש טובים ובידני הם נמכרים במחירי רצפה.
הוורסו הידני הוא רכב מושלם מכל בחינה, זה הקורולה האמיתית ב7 מקומות. הוא גם חסכוני יותר מהוורסו האוטומטית, אם כי זה לא הנקודה המשמעותית במעבר (החסכון לא מספיק גדול), אלא האמינות של הוורסו הידנית, שהיא עם מנוע 1.6 של קורולה ולא 1.8 כוורסו האוטומט, ועם גיר ידני ולא הגיר הבעייתי של הוורסו האוטומט. -
רכב חדש מהניילונים שמסתיים בספרות 03, יתכן?@שמואל-2 כתב ברכב חדש מהניילונים שמסתיים בספרות 03, יתכן?:
עקרונית יכול להיות דבר כזה כי המספרים מחולקים לפי יבואנים, אם אותו יבואן לא השתמש עדיין בכל המספרים שהוקצו לו ב-03 אז בהחלט ייתכן.
שים לב שלפעמים אלו רכבים חדשים שעומדים אצל הסוכנות הרבה זמן ונתנו להם מספר בהתחלה, בדר"כ הם מוכרים את זה ביותר זול
-
עזרה בקנית גרוטאה נוסעת לנהג חדש...בינתיים אף אחד לא ענה ממש על השאלה
המלצה שלי הונדה FRV 6 מקומות
זולה לרכישה, יחסית אמינה ומכילה 6 נפשות עם פגאז’ גדול
תחפש רכב שמור לא כ"כ קל למצוא
כנהג חדש לדעתי זו האפשרות הכי מומלצת -
רכב לבין עירוני בעיקר, קטן, עד 30,000.@רב-קו אין הרבה הבדל, בעיקר נראות, וקצת יותר נוחות
עכשיו הוא עוד יקר יחסית, עוד קצת הוא יהיה על הכביש הרבה
הצריכת דלק בדגם היוצא ההיברידי והנכנס הלא-היברידי די זהה, ואגב גם הדגם היותר ישן קיים בלא-היברידי והפערים בינו להיברידי בעירוני מינוריים ובבין עירוני קטנים -
שלום לכם אשמח לייעוץ בקניית רכב באזור ה-17 עד 24 אלף ש"ח למיטב עד כמה שאפשר@צבי-2 כתב בשלום לכם אשמח לייעוץ בקניית רכב באזור ה-17 עד 24 אלף ש"ח למיטב עד כמה שאפשר:
בהתחלה חשבתי להשקיע 30 אלף ובסוף חשבתי על 15 אלף בסגנון דייהטסו סיריון או סוזוקי סוויפט אבל תכל’ס אני אחרי חודש של חיפושים ונפשי קצה בדבר
לדעתי התחלת טוב, כרכב ראשון מומלץ לקנות משהו די זול, הסיריון והסוויפט אמינות, חסכוניות והסופר מיני בהחלט אמור להספיק לזו"צ. המנוע לא מאוד חזק אבל בסדר גמור.
רכבים מהסוג הזה מחזיקים הרבה שנים ומתיישנים בכבוד בסך הכל, חפש רכב מטופל עם ק"מ לא בשמים (גם 220 זה טוב), ויותר מכך דע כי הגזירה אמת והחריצות שקר ותתפלל שלא יהיו לך בעיות חריגות
בהמשך תדע יותר את הצרכים שלך מרכב ואז תחליף, אגב במחירים האלו אין כ"כ ירידת ערך -
מחפש בנרות פריוס פלוס שפוישלום לכולם, בעקבות המחקר שלי כאן, הגעתי למסקנה שעם פריוס פלוס יהיה לי הכי שקט בעז"ה…
התקציב שלי הוא כ60,000 שקל, סכום שמצריך מאמץ כדי למצוא פריוס פלוס בנתונים סבירים (לא אכפת לי 2013 עם 250,000 ק"מ, ומוכן למתוח קצת בשביל משהו שוה)
כחלק מהמאמץ אני כותב כאן, אולי מכאן תבוא הישועה…
ביד 2 הרכבים בתקציב הזה נדירים מאוד, וכשהם עולים הם נחטפים מיד,
וכשלא, למשל זה, הרי זה בגלל שהרכב לא קיים במאגר הרישוי
סוכנים לא מסתכלים עלי במחיר הזה, וברירה אחרת אין. אבל אני יודע שזה קיים, אם כי נדיר.
אני מוכן כמובן לשלם תיווך…
יישר כח 0527100632אני אחסוך תגובות מיותרות: אני לא בנוי “לעבוד” ביד 2 כל היום, אני לא מעוניין באאוטלנדר וורסו, אין לי רשיון ידני ואני מכיר את השוק. כן מוכן להתפשר על ק"מ עד 270 אם זה משמעותי במחיר, וכן, כמובן מעדיף מציאה אבל לא נאיבי, וכן מוכן לחכות תקופה וזה לא לחוץ לי, בינתיים יש קורולה שעובדת
-
עזרה דחופה לקנית רכב 5 מקומות@א.ב. כמדומני למאזדה מ2013 יש טכנולוגיה לחסכוניות בכל הדגמים, וניכרת בסמל SKYACTIV בחלק האחורי של האוטו. למאזדה 3 יש גירסא של 1.5 ליטר וגירסא של 2 ליטר, כמובן ה1.5 יותר חסכונית ופחות חזקה.
חבר אמר לי שלוקח לו 1/12 ממוצע, נסיעה רגועה -
עזרה דחופה לקנית רכב 5 מקומות@על-הטוב-ש-ך Welcome.
מציאות מחפשים באינטנסיביות ביד 2 כמה וכמה פעמים ביום עם נכונות להתאמץ לנסוע בכל זמן נתון, מהר ורחוק.
לחפש מציאה זה קשה, כי העולם לא פראייר, ועל כל מציאה אמיתית יש 100 שנראים מציאה ובבדיקה הם נפילה.
אם אתה מתעקש על מציאה, אתה צריך להיות בנוי לזה.
אם לא - תוכל דרך סוכנים אמינים שמופיעים בפורום, או ביד 2 מודעות במחירים רגילים.
בכל מקרה, דגמים אמינים מאוד מבוקשים ונחטפים. תתפלל ותוושע. -
עזרה ברכישת רכב עד 20000קיה סיד לדעתי לא כדאי
היונדאי מעולה קצת יותר מפנקת מהקורולה וקצת פחות אמינה -
עזרה ברכישת רכב עד 20000@שרגא-הלוי לגבי הקורולה, מה שתוכל למצוא שמור בתקציב עדיף עד אזור 230000 ק"מ, אפשר גם קצת יותר
הכי אידאלי לנתונים שלך
אמינות הכי גבוהה שיש, דלק סביר, מרווח, יחסית נח
אם תצליח למצוא רמת גימור GLI - עדיף -
קניית רכב קורולה 2010יש דברים קטנים שכדאי לבדוק בקורולה, צריכת שמן, כמו"כ תסובב את המזגן מחום לקור ושאר הכפתורים שמסתובבים מקדימה הם הרבה פעמים תקולים קצת ולא מסתובבים טוב. כמו"כ הפלסיטקה לפעמים יוצאת מהמקום, וכן שכל חיישני הדלתות עובדים - תפתח כל דלת ותראה שזה מופיע בלוח מחוונים שהדלת פתוחה. בגדול זה ה"בעיות" היחידות המוכרות לי בדגם הזה, מלבד החיצוניות שאותה תראה לבד יש בדר"כ קילופי צבע וכדו’
כמו"כ תברר על תחזוקה אם נעשתה באחרונה כי אם לא זה עוד עלויות - צמיגים, מצבר, בלמים, טיפולים שנעשו בזמן וכדומה
יש לי כזה רכב 2011 -
מחפשים רכב טויוטה לנסיעות בינעירוניות יומיומיות של 15 ק"מ לצד.במחיר הזה כדאי לחפש קורולה מהדגם של 2013 (צורה יותר חדשה), הוא התמורה למחיר הכי גבוהה שתמצאו, אפשר למצוא בתקציב הזה סביבות 200KKM
אפשרי גם לחפש פריוס שמורה אבל זה מורכב בתקציב כזה, ולא בטוח שמשתלם לכם היברידי -
קורולה 2011מחיר טוב, אני מחזיק כזו עם 240 ק"מ וב"ה ממש מרוצה
בעיקר מבחינת אמינות והרגשה טובה בנסיעה
אני התקנתי לו מולטימדיה ומצלמה קדמית וזה עונה על הצורך בפיצ’רים ברכב - שאין בו שום דבר מיוחד
אם יש לך שאלות ספציפיות אשמח לענות
אגב זה רמת גימור SUN או GLI?
