אחרי שנסעתי למירון עם חבר שבוע אחרי שהוא עבר בטסט ראשון עם הרבה תפילות - ולא מדובר בילד בן 18, אלא באברך עם 3 ילדים שיש לו מה להפסיד - כמעט התקשרתי לטסטר שלו שישלול לו את הרשיון
היה עדיף לו לעבור בטסט שלישי שהיה מוריד לו קצת את הבטחון, מלסכן כפשוטו 4 נוסעים בנסיעה לא זהירה ואחראית כנצרך, ואני לא יפרט
שלא לדבר על מצב שמביאים לצעירים לא אחראים רשיון בטסט ראשון והם מרגישים “מגניבים” לעשות שטויות - זה משחק באש
