דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      ע

      עבד נאמן

      @עבד נאמן
      מייבין
      אודות
      פוסטים
      171
      נושאים
      5
      שיתופים
      0
      קבוצות
      1
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • מתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות
        ע עבד נאמן

        @ראשון-בפקק להבנתי התשובה היא לא. בכל מקרה אם האופציה השניה היא וורסו ידנית 2017 היא בהחלט עדיפה מבחינת בטיחות.
        אני יודע שבציבור שלנו לצערי הבטיחות היא לא בראש סדר העדיפויות, אני גם חשבתי כך לפני שעברתי תאונה עם כל המשפחה ברכב (ב"ה לא קרה נזק, אבל החשש נשאר, וגדל כשהמשפחה ב"ה גדלה ואיתה תחושת האחריות עליהם…)

        מדברים רכב

      • מתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות
        ע עבד נאמן

        @ראשון-בפקק כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות:

        ציטוט מהקישור שהבאת:
        להבנתי הדאצ’יה נענשת משמעותית בציון וכו’…

        הציטוט שהבאת הוא ציטוט של השואל בפורום שם, שהוא פות"ש שם, תראה את התגובות שהגיבו לו שם.

        מדברים רכב

      • מתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות
        ע עבד נאמן

        @ראשון-בפקק כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות:

        עם אטראז’, שהוא הרכב שניצח את מבחן כמות ההרוגים למיליון רכבים

        מאיפה הנתון הזה?

        מכאן

        הלודג’י לא ברשימה ההיא כיון שאינו משווק בארצות הברית, אבל רמת הבטיחות שלו מהנמוכות ביותר כמבואר כאן וכאן
        בדקתי את זה בזמנו לעומק ואין בידי כעת את כל המראי מקומות

        מדברים רכב

      • מתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות
        ע עבד נאמן

        @ראשון-בפקק
        חלום ישן שלי לעשות את זה, כדי לעבור לוורסו ידנית. אישית עברתי פעם תאונה (עם אטראז’, שהוא הרכב שניצח את מבחן כמות ההרוגים למיליון רכבים ל"ע. ב"ה יצאנו כולנו בשלום), ולכן אני חושש לאסוף את כל משפחתי על לודג’י שרמת הבטיחות שלו מהנמוכות ביותר.
        דא עקא, שרוב הנסיעות שלי עירוניות, וכל מי ששאלתי אמר לי שהנהיגה בידני בעיר לא מאוד נחמדה, אלא אם כן אתה “משוגע לדבר”. כנראה שאין לנקודה הזו הכרעה ברורה, כי יש הרבה שמהללים את הנהיגה הידנית, אבל תדע שלא כולם מתחברים לארוע…
        בכל מקרה ההמרה לידני לא פותחת לך מידי הרבה דלתות, אלא רק את הוורסו והלודג’י, אבל הם רכבים ממש טובים ובידני הם נמכרים במחירי רצפה.
        הוורסו הידני הוא רכב מושלם מכל בחינה, זה הקורולה האמיתית ב7 מקומות. הוא גם חסכוני יותר מהוורסו האוטומטית, אם כי זה לא הנקודה המשמעותית במעבר (החסכון לא מספיק גדול), אלא האמינות של הוורסו הידנית, שהיא עם מנוע 1.6 של קורולה ולא 1.8 כוורסו האוטומט, ועם גיר ידני ולא הגיר הבעייתי של הוורסו האוטומט.

        מדברים רכב

      • יש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים)
        ע עבד נאמן

        @נ.ר. אם השאלה היא על התמחור, אז התמחור של הקורולה יקר מהשוק, והתמחור של הפריוס סביר
        אם השאלה היא איזה רכב מביניהם עדיף - אני לא חושב שיש לי מה לחדש… שניהם הרכבים הכי מוכרים אצל הציבור שלנו וההבדלים ביניהם ידועים לכולם, הבחירה ביניהם תלויה בצרכים כמובן

        עסקאות רכב מציאה יד 2 שווה

      • עלות קניית רכב והחזקתו
        ע עבד נאמן

        @איש-ירושלים
        רכב זה לא אופניים, אין מחיר קבוע, כל אחד משלם אחרת זה תלוי בהמון משתנים
        באופן כללי המינימום הוא
        כ350 שקל ביטוח לנהג חדש, לא כולל מקיף
        כ100 שקל אגרת טסט
        פעם בכמה חודשים הוצאה של 500-1000 שקל על טיפולים, צמיגים, ברקסים ועוד, כל הבלאי הטבעי שיש בכל רכב
        דלק תלוי בנסועה ובצריכה של כל רכב, בדר"כ המינימום הוא כ-400 שקל למי שנוסע קצת (כשיש רכב נוסעים יותר ממה שחושבים קודם לכן)
        כמו"כ יש הוצאות לא צפויות שתמיד ישנם כמו תקלות ודוחות, וא"א לצפות אותם
        ויש עלות נסתרת של ירידת ערך של הרכב, ובמקביל יש את עלות רכישת הרכב עצמו כמובן (ואם הוא בהלוואה ישנם גם ריביות)
        מחשבים את הכל שנתי - לא חודשי - יש חודשים שיוצא יותר ויש חודשים שיוצא פחות

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • יש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים)
        ע עבד נאמן

        @נ.ר. הקורולה הזו קצת יקרה, נתונים כמובן מעולים,
        רק אישית אני לא מאמין בק"מ כ"כ נמוך בקורולה בת 15, בפרט שכאן היא עשתה 7,500 ק"מ לשנה שזה אומר כנראה רק נסיעות עירוניות שממהרות בלאי
        סך הכל זה רכב אמין גם ב250 ק"מ, לדעתי לא באמת שווה את המחיר
        תוכל למצוא כזה שמור בקצת יותר מ20, השמירת ערך שלו תהיה יותר טובה מזו שתקנה ב28, כי בסופו של יום הרכב מזדקן, ואחרי 18 שנה (לרכב, כשתמכור) אין משמעות כ"כ לק"מ כל עוד הוא לא בשמים, והמחירון יורד
        מבחינת תקלות ובעיות היא מאוד אמינה ולא יהיו לך יותר הוצאות לכאו’ ברכב עם 230 ק"מ מאשר ברכב המדובר, ודאי לא משמעותי, קורולה זה בעיקר בלאי טבעי
        כמובן לחפש משהו שמור שלא הוזנח

        עסקאות רכב מציאה יד 2 שווה

      • מה המחיר שמתווך רכב לוקח על עסקה
        ע עבד נאמן

        @נ.ר. ברוב ככל המקרים הסוכנים לא מחלקים לך את התשלום, אלא מוכרים לך רכב במחיר מסויים, ואין לך מושג כמה הוא עלה להם. הם גם לא יתנו לך את המידע הזה. מידיעה ברורה בהרבה מקרים הם גורפים 10 אלף ומעלה על עיסקה.
        אכן, ישנם מתווכים, בעיקר קטנים יותר, שעוסקים בלמצוא רכב ספציפי ביד 2 וגובים עליו עמלה מוסכמת באזור 2000 שקל, תלוי בעבודה הנדרשת מצידו.
        לעניינך, אין לך נפק"מ כמה הסוכן / המתווך מקבל, אלא האם בלעדיו תשלם יותר או פחות. והתשובה על זה היא, אם אתה טיפוס שמבין ברכבים, ויש לך סבלנות ואנרגיה לחפש לבד, לעקוב כמה פעמים ביום ביד2 ולנסוע במיידית למקום ה"מציאה" החדשה שפורסמה - אתה יכול להשיג רכב יותר טוב ביותר זול.
        אם לא - בדרך כלל לא תפסיד אצל סוכן, בהרבה מאוד מקרים דווקא תרוויח, ולכל הפחות לא תיפול בפח. מה שכן - אצל סוכנים באופן כללי אין “מציאות”, כי הם מתמחרים הכל, לפעמים תוכל למצוא “במחיר טוב”.

        עסקאות רכב

      • רכב 5 מק / 7 מק
        ע עבד נאמן

        @Lexus יש בזה משהו
        אבל הוא נקנה במחיר יותר יקר אז גם אם הוא מוריד באחוזים פחות, בסוף זה יוצא יותר כסף בתכלס’
        כמובן שהכל לפי העניין

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רכב 5 מק / 7 מק
        ע עבד נאמן

        @מאיר
        אני לא רואה כאן ויכוח. העניין הוא שבאופן עקרוני רכב 7 מקומות יוצא פחות כלכלי מרכב 5 מקומות (כמובן בהשוואת תפוחים לתפוחים, למשל פריוס ופריוס פלוס, או קורולה ואאוטלנדר וכדומה, באותם נתונים) – מחיר רכישה יותר יקר עלויות דלק ועוד.
        השאלה אם התוספת הזו שווה את הכסף או לא - את זה כל אחד יחליט בעצמו, אישית האנשים שאני מתעסק איתם בדרך כלל, מעדיפים לחסוך יותר…
        אכן במקרה ששני האופציות עולות אותו אזור מחיר, עם צריכת דלק דומה, וצפי דומה לעלויות אחזקה, עניין המחיר מתקזז, ואם כן בהחלט למה לא לקנות 7 מקומות שיהיה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • למכירה יונדאי i30 עם ספסל אחורי 7000 ש"ח
        ע עבד נאמן

        @ישראל-מאיר-1 שנה? ק"מ? ידיים?

        לוח יד2

      • האמינות של טויוטה, בכל הרכבים שלהם?
        ע עבד נאמן

        @טוסון


        אני ממליץ רק על דברים, א’ פשוטים וברורים, ב’ שיובנו אצל הקורא ב100%, ג’ שלא יכעסו עלי אחר כך בצורה מוגזמת.
        לכן כיף לי להמליץ על יפניות – מה שאתה רואה זה מה יש, הכל ברור ואין תלונות.
        פחות נח לי להמליץ על צרפתיות, “רק 2014, בלי טורבו, עם הפנסים המחודדים, ותבדוק שהוחלף טיימינג ושמן גיר בזמן, וכשאתה משלב רוורס תחכה כמה שניות לשמור על הגיר”, כי המסר לא עובר ב100%, ואני לא מחפש שיכעסו עליו, ודאי כשאני לא מרוויח מזה כלום…

        עסקאות רכב

      • האמינות של טויוטה, בכל הרכבים שלהם?
        ע עבד נאמן

        @יצחק-רשטונ סיכום מושלם. כיהודה ועוד לקרא,
        טויוטה ניצחו את מבחן האמינות בכל הסגמנטים.
        מתחיל מהאייגו הקטנה, ממשיך ביאריס, עולה לCHR, קורולה, פריוס ואוריס, גובה ביאריס קרוס ובקורולה קרוס, מתרחב בקאמרי וברהב 4, גדל בפריוס פלוס, משמין בהיילנדר וסיינה, ומתפרע בלנדר קרוזר.
        בכל קטגוריה יש להם את הטוב ביותר, מידי פעם יש פשלות קטנות כמו הדגמים שהוזכרו כאן
        הבעיה היא רק המחירים…

        עסקאות רכב

      • רכב גבוה אמין וחסכוני
        ע עבד נאמן

        @אני-0 אולי סוזוקי קראוסובר, תבדוק את עניין הגיר שלו היו על זה דיבורים בעבר
        או קשקאי עד 2013
        בכל מקרה חסכון בדלק בג’יפון אין במחירים האלו כ"כ

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רכב 5 מק / 7 מק
        ע עבד נאמן

        @עדינה-ש מה התקציב ומה הצרכים

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • האמינות של טויוטה, בכל הרכבים שלהם?
        ע עבד נאמן

        @א.ד.מ.
        הצד השני של המטבע, כשקונים טויוטה בטוחים שזה אמינות מוחלטת, ולכן כשמקבלים ורסו והולך הגיר אחרי 200 אלף ק"מ משמיצים את הדגם, אף על פי שלהרבה לא הולך הגיר, הצריכת דלק שלו יותר טובה מרוב רכבי ה7 מקומות, ושאר המכלולים מאוד אמינים. בצרפתיים אם הרכב מגיע בכלל ל200 אלף, כמות החלקים שמוחלפים שם היא פי כמה

        עסקאות רכב

      • רכב 5 מק / 7 מק
        ע עבד נאמן

        @עדינה-ש כתב ברכב 5 מק / 7 מק:

        אני מתלבטת מאד האם לקנות רכב של 5 מק ולמכור אותו עם הרחבת המשפחה, יתכן גם זמן קצר יחסית - באיזור השנתיים.

        שנתיים לפחות, זה לא זמן קצר בהחזקת רכב יד שניה.
        אם ההתלבטות היא כללית על 5 מקומות או 7 התשובה שלי היא, אם אין צורך בזמן הקרוב אין עניין לקנות 7 מקומות. משלמים על זה יותר בלי צורך, גם בקניה וגם באחזקה
        בגזרת ה5 מקומות יש המון רכבים גבוהים שמקבלים תמורה טובה יותר לרכב, במחיר יותר נמוך, עם צריכת דלק יותר טובה. ספציפית הספוטאז’ הוא רכב מבוקש ויחסית שומר על ערכו, יש דגמים יפניים ששומרים על הערך יותר טוב ונחשבים יותר אמינים, אבל גם הספורטאז’ אמין וטוב בהחלט

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • האמינות של טויוטה, בכל הרכבים שלהם?
        ע עבד נאמן

        @חובק-עולם כתב בהאמינות של טויוטה, בכל הרכבים שלהם?:

        @איש-1 יאריס אמין גם אמין. יש דגם אחר בשם יאריס-ורסו שהוא ידוע כאוכל שמן.

        כנראה כוונתך לספייס-ורסו

        עסקאות רכב

      • מיצובישי אאוטלנדר - צריכת דלק
        ע עבד נאמן

        @עדינה-ש כדברי @שרולצ-ה אכן אין הבדל בצריכת הדלק
        בכל מקרה מה שרשום זה חלום ורוד של היצרן, ובשום דגם אין לראות בזה מדד
        אכן זה רכב מאוד אמין וזה הסיבה שהוא נפוץ
        המתחרה שלו בשנתונים האלו היא רק הפריוס פלוס שיותר חסכונית ויותר יקרה
        הצריכה המדוייקת תלויה בעיקר באופי הנהיגה, אבל הכיוון כמו שנכתב כאן

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מיצובישי אאוטלנדר - צריכת דלק
        ע עבד נאמן

        @עדינה-ש
        אין לו הרבה מתחרים
        שותה בעיר אזור 1/9 חוץ לעיר קצת פחות
        מקומות אחוריים לילדים, תא מטען קטן
        עלות חלפים יחסית זולה, רכב מאוד אמין
        זה סוף הדור הזה שנחשב יותר אמין מהדור החדש, אם כי הירידת ערך שלו תהיה יותר גבוהה כנהוג במחירון של סוף דור

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום