דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      מ

      מאיר ג

      @מאיר ג
      אודות
      פוסטים
      844
      נושאים
      19
      שיתופים
      0
      קבוצות
      1
      עוקבים
      4
      עוקב אחרי
      1

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • הסקר הגדול- באיזה מספר טסט עברתם
        מ מאיר ג

        @קראנץ-ונילה אני משני המצביעים האחרונים אם זה יעזור לך

        רישיון נהיגה סקר טסט

      • פריוס - האמין ביותר! האומנם?
        מ מאיר ג

        @משה-אא טוב ממש לא נכון ואין לי כוח להסביר רק בקצרה מכלולים שכאלו הולכים עוד הרבה לפני הק"מ הגבוהים מאד משולשים מקבלים חלודה ומושפעים גם מסגנון נסיעה
        בקיצור בשביל לדעת מה טענה שצריך להתיחס אליה ומה לא. צריך באמת להכיר את עולם הרכבים וזה ממש לא אפשרי בשרשור אחד להיכנס לכל טענה וטענה שתלויה ברבה משתנים
        לכן גם מאותה סיבה אני דוגל שכדאי מאד לשלם לבעל מקצוע כלו’ סוחר מנוסה ומומלץ שיעשה את העסקה בשבילך אם אתה לא מבין באמת בעולם הזה שנקרא רכב
        אבל לדעתי מוצה דק עד דק הנושא

        הבנו את המסר ומה שוודאי ברור שיש כאלו שבאמת לא יהיה שווה להם ויש כאלו שכן
        וא"א לנקוט בכלל דעה כי זה כל כך משתנה ההוא שקילל זה כי למעשה הוא רק הוציא יותר כסף
        וההוא שלא קילל יכול ליהיות שהוציא אותו סכום כמו ההוא שקילל אבל זה שווה לו כי הנסועה שלו גדולה
        כל ההבדל שהאלו שמקללים טפשים בשעת הקניה שהם לא באמת יודעים לחשבן מ ה זה חסכוני ומה לא ורק שמעו היברידי והיו בטוחים שזה קרן פנסיה בכלל

        הדרכות וטיפים - עסקאות רכב

      • דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013
        מ מאיר ג

        טוב אני בעלים של טיוטה פריוס שנת 2010-מלוקקת
        אני יד 2. לפני זה מיום העלאתו על הכביש עד שאני קניתי זה היה של פרופ’ מבוגר מהטכניון בחיפה, טופל רק בטיוטה על כל שטות. בטריה הוחלפה באזור המאתים א’ ק"מ.
        הוא נסע אם זה 222000 ק"מ, ואני אוחז היום ב 265000. כלומר אני נוסע קצת יותר מ 20,000 בשנה.

        טיפולים שהיו לי כדלהלן:
        כמובן טיפולים תקופתיים -כל 15 אלף
        החלפת מיסב
        צלחות וברקסים

        מה טעון תיקון:
        כנראה ניקוי EGR
        וכנראה קופלונג
        שבע"ה בשבוע הבא נטפל בזה

        אלא שאם כל האמינות והחסכון בסוף אני רוצה רכב יותר נמרץ וגם גבוה מדבר אלי מה גם שראיתי שבקשקאי אפשר להשיג פינוקים יפים מאד לעומת הפריוס
        שאלתי מה המעלות של קשקאי מבחינת:
        נוחות
        זריזות
        צריכת דלק
        מרווח פנימי ובגאז’

        אמינות אני יודע שדובר על זה כבר בפורום
        אבל אין רכב בלי חסרונות כך שאני רוצה לשמוע גם על החסרונות של קשקאי ואיפה הבעיות שלו וכמה מתאים לו מערכת גז

        תכלס’ בא לי למצוא קשקאי שתתן לי פינוק ולהישאר עם עודף ממכירת הפריוס (כמובן בניכוי הניקוי ששל הEGR ותיקון הקופלונג).
        אשמח לשמוע רק מנסיון או ידע ברור בעניין
        תודה כבר מעכשיו לר’ @גיל

        אנא לא לתייג לי שרשורים אחרים כי אני רוצה שרשור סופר ממוקד . תודה.

        עסקאות רכב

      • סיפור מטלטל עם מסקנה בצידה
        מ מאיר ג

        @טייס-קרבי

        אני יבודד לך
        פשוט אוטובוס מטבע הדברים הוא גבוהה יותר וכל תאונה פחות מגיעה לנוסע מאשר ברכב של"ע הנוסעים (ישמעלים כמובן) חוטפים את כל העוצמה של הפגיעה וכן כל החלק הקדמי יותר רחוק מהנוסעים מאשר ברכב סיבה נוספת אוטובוס הוא אם הרבה משקל ובתאונה מי שאם פחות משקל חוטף הכי הרבה גם את הפיצוץ של משקל מסיבי גם את התונעתיות הנגרמת מהמסה של משקל מסיבי תוסיף לזה שהרכב הוא קל ומימלא תוסיף את הסלטות שהרכב הקל עושה מתי שהוא חוטף משקל מסיבי משא"כ באוטובוס.
        עריכה: עכשיו אני רואה שחלק מהטענות הועלו כבר.
        נקודה נוספת. בל נשכח שבתאונה ובפרט בכביש מהיר ישנם כוחות G מטורפים (כמי שחווה תאונה מארבעים לאפס ונוכח לראות שגם במהירות כזאת זה בכלל לא בדיחה!!!) וברכב יש חגורות שמונעים בהרבה מהמקרים חבטות הגונות מאד (שמעתי לאחרונה מחבר שאחותו לא חגרה והיא עפה לשמשה אבל בגלל שהרגל נתפסה לה בחלק שבין הכיסא למשענת יד אז ‘בזכות’ שהרגל נתקעה האמנם שהיא נשברה בצורה חמורה מאד לכל הפחות היא לא עפה דרך השמשה ובנס זק"א לא היו צריכים לבוא עם שפכטלים) משא"כ באוטובוס שאף אחד לא חגור, בתאונה על מאה קמש ח"ו כל הנוסעים במקרה הטוב מוצאים את עצמם בפרמידה אנושית בקידמת האוטובוס ובמקרה הרע…

        נקודה נוספת כל הזקנים ששוברים ידים ורגלים ושיניים (תותבות) את זה לא מחשבנים כתאונות ואף אחד לא מכניס לסטיסטיקה סבתא שלי שתחי’ כמעט הלכה לעולם שכולו טוב בעקבות ברקס משוגע של נהג -(קלאסי)

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • על מחיר הדלק לחודש הבא...
        מ מאיר ג

        זה לפחות עוד 30 שקל לכל תדלוק וברכבים עם 40 ליטר ויותר ארבעים שקל פלוס כך שבהחלט לא פחים קטנים בשביל לעמוד בתור כמה דקות

        מדברים רכב דלק מחיר הדלק בנזין הנספח הכלכלי חור בכיס

      • חינוך או ויתור בכביש. מה אתם עושים?
        מ מאיר ג

        אסור לתת להם להיכנס אני נלחם ואף פעם לא נותן להיכנס(כשלמדתי נהיגה המורה לימד אותי איך לגרום שלא ידחפו אותך. באמת.)
        ואם משהו כן מצליח (לעיתים רחוקות מאד), אני נוהג לשאול אותו (כשמתאפשר) אם גם בסופר הוא עוקף את התור.
        מעשה נבלות.
        הוסיף ואומר שאין זה תלוי במצב הרוח משום שהרבה פעמים הם אלו שגורמים לפקקים דוג’ כניסה לב"ב מגהה שיש נתיב ימינה ועוד שלשה ישר כשנתיב אחד מהשלשה חסום ורכבים שנחסמים בשלישי בגלל נדחפים למיניהם עוברים לשני וחוזר חלילה מה שמביא לפקקים ועיינו ותמצאו שככה בהרבה מקומות נוצרים פקקים.

        שאר נושאים דיון

      • רכב שקשה לו בעליות
        מ מאיר ג

        @דוד-מוצרי @יהונתן-מחיפה אני יעלה כמה אופציות ושאלות.

        1. אם הרכב לא סוחב רק במהירות גבוהה או בעליה אז תנסו לשים לב אם ההילוך לא נתקע במהירות מסויימת. לי האופציה הזאת לא נראה כ"כ כי הסל"ד לא בשמיים כדי שנחשוש לזה.
        2. תנסו להציץ למנוע (עם פנס) ולראות עם יש לכלוך של פיח בתוכו לפעמים ממש אפשר לגרד פיח כבר בכניסה.
        3. אולי ממיר קטיליטי סתום. אבל בעיקרון אתם לא אמורים להרגיש שינוי כי זה נזק לא מידי אלא מצטבר, אז סביר להניח שזה לא זה. בנוסף אם זה ממיר אז גם הצריכת דלק אמורה לעלות מה שלא נשמע שקורה. בנוסף אם זה ממיר אז זה לא אמור להפריע רק בעליות אלא גם במישור ובכל תאוצה מעמידה אמורים להרגיש חוסר כוח.
          תכלס’ הסיבה האחרונה הכי פחות נראית לי לפי התיאור של דוד מוצרי .
        4. אולי לאחרונה בגלל מחירי הדלק המאמירים התחלתם לתדלק בתחנת דלק זולה מאד ?
        5. מצערת מלוכלכת מאד. השאלה האם יש סל"ד לא יציב או סל"ד גבוהה כשאתם על הילוך סרק.
        6. מזרקי דלק עייפים מאד.
        7. פלאגים.
        8. האם אתם קונים את השמן הזול ביותר?
        9. תנסו להסתכל על פקק מילוי השמן האם יש שם לכלוך שמזכיר טחינה ?

        בקיצור יש עוד אפציות… מה שחשוב שתבינו מכל הרשימה זה שכדאי
        שתעקבו טוב טוב אחר כל התנהגות של הרכב בימים הקרובים - סלדי"ם, מתי בדיוק התחושה של החוסר כוח מורגשת, האם ההילוך נתקע איפשהו, האם באמת יש צריכת דלק גבוהה יותר, והאם יש לכלוך במנוע-בוצה - כמו בוץ שחור, או שיש כמו טחינה.
        ותעדכנו כשיש לכם פרטים נוספים
        בהצלחה
        אולי @נייטרון-חפשי יידע להוסיף עוד משהו

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013
        מ מאיר ג

        סיכום קצר:
        הקשקאי רכב
        פריוס נגררת
        וברור שנגררת לוקחת פחות דלק😊 😁

        עדיין אני אשמח לדעת ממי שיש לו מערכת גז על הרכב הזה או יודע על משהו עם מערכת גז ברכב ויידע לתת לי נתונים
        תודה
        ו @גיל הגם שקשקאי לוקחת יותר בסוף פריוס נמכרת במחיר גבוהה יותר מאשר מחיר הקניה של הקשקאי לכן אני רוצה לדעת בדיוק כדי שאני יוכל לשבת ולחשבן מה העלות של הנוחות והאם זו עלות ששוה לי לספוג

        עסקאות רכב

      • מה דעתכם על מערך עזרה לבדיקת רכבים?
        מ מאיר ג

        @מתושלח-הבבלי אם כבר אז אולי מה שיכול לעזור זה סינון ראשוני
        כלו’ יש כאלו שממש לא מבינים כלום ואין להם מושג איזה רכב נראה שיש מה לבדוק ואיזה רכב לא רלוונטי ואז הם מסובכים אם לקחת כל רכב לבדיקה כדי לגלות שזה לא שווה ולהוציא סתם כסף ?
        ולסינון ראשוני לא חייבים ליפט וגם זה לא דורש אחריות באותה רמה
        אבל עדיין זה לא שווה כי טרטורים שלא נגמרים מצד הלקוח שכל רכב ביד 2 הוא מרים טלפון לשאול אותך והוא סה"כ שילם איזה כמה שקלים וקנה אותך מכאן ולהבא ולמפרע

        מדברים רכב

      • צריך עזרה לבעלי פריוס 2011 תא מנוע לא ננעל נשאר פתוח
        מ מאיר ג

        @נתי-2 שני אזיקונים עבים לדעתי וודאי יחזיקו אני מאמין שגם יוני לא התכוון לאזיקון דקיק אבל מצוין שהבהרת את הענין

        שאר נושאים

      • דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013
        מ מאיר ג

        קודם כל אני חושב שהשרשור היה סופר ממוקד ובאמת יכול להועיל לכל אחד שיקרא את השרשור
        תודה לכולכם👍 👏 אין עליכם👌 🙏 🙏

        @גיל @שברולט @ש.נ ו @הבל-הבלים-הכל
        אל נא תפלו ברוחכם עזרתם לי מאד
        משום שתמיד טרוד הייתי במחשבות על “איזה רכב 7 מק’ הוא העסקה הכי משתלמת ?”
        גם כי אנשים שואלים אותי וגם כי אני יזדקק לזה בעתיד הלא רחוק בעז"ה.

        ומי שיודע זה שוק מזעזע אם סל אפשרויות מוגבל מאד שכל אפשרות היא עם חסרונות . וכל מה שנשאר להחליט זה איזה מבין הצרות מעדיפים …

        ולפי מה שיצא לי קשקאי +2 נותנת מענה על הרבה מהבעיות וההתלבטויות שנתקלים בהם רוכשי ה7 מק’ ולכן המסקנה שלי היא

        __צילום מסך_15-5-2026_135820_rechavimzelaze.ovh.jpeg

        לעת עתה החלטתי להשהות את הקניה והמכירה. ויכולתי להחליט זאת בצורה טובה ומושכלת בזכותכם.
        אבל בעז"ה בהמשך אני יהיה כנראה מבעלי הקשקאי שיוכלו להמליץ מקרוב יותר כאן בפורום
        ו… שוב תודה 🙏 באמת מעריך

        עסקאות רכב

      • האם לוחית הזיהוי תקינה?
        מ מאיר ג

        @גיל כתב בהאם לוחית הזיהוי תקינה?:

        אז ככה, בדקתי מול בלש, ומול מישהו במח"ש.
        קודם כל שניהם הצהירו בפניי שאין שום ניידת כזו (פיג’ו), גם לא של קצין רם דרג.

        לא יודע מה איתכם אבל אני מהיום מתחיל להיזהר בלשוני כי מי יודע איזה
        תר @גיל יעשה לי איזה בלש🕵️‍♂️ ששתול בפורום 😉

        אני רואה צורך להבהיר שכל התיחסות שלי בעבר או בעתיד למשהו שאינו חוקי שנעשה על ידי אין זה כ"א גוזמא בעלמא 🗣

        מדברים רכב

      • בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן
        מ מאיר ג

        @משה-אייזנבאך תודה

        אהבתי נורא
        נגמרו לי כל הלייקים
        יותר מדי אנשים דיברו פה לעניין היום

        שאר נושאים

      • רעידות בהאצה
        מ מאיר ג

        @סוביניון-בלאן-2017 כתב ברעידות בהאצה:

        חשבתי יותר בקטע של פלאגים ? יש סיכוי

        פחות נראה
        מה ש @גיל ענה כנראה זה האופציות הכי הגיוניות

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • כמה שווה לשלם על קילומטר נמוך
        מ מאיר ג

        @פריוס-אפור לא שאני חולק עליך
        אבל שלש חודשים זה לא זמן מספיק בשביל להסיק מסקנות
        ו 9.000 מעל המחירון בפריוס זה לא אומר ששילמת 9,000 יותר ממחיר השוק האמיתי

        עסקאות רכב

      • האם לוחית הזיהוי תקינה?
        מ מאיר ג

        @גיל כתב בהאם לוחית הזיהוי תקינה?:

        כבר פתחתי לך תיק.

        חחחחחח
        כן אבל יהיה לך ניגוד ענינים חמור כי אני יקח אותך לעורך דין שלי😅 😅 😅

        מדברים רכב

      • הסוף לעושק החניונים:
        מ מאיר ג

        @חיים-ברזל מדינת ישראחלם

        שאר נושאים

      • מד דלק
        מ מאיר ג

        @שלמה-פורמן
        כמה סיבות שלא טוב לנסוע על מיכל ריק

        א. בגלל משקעים שצפים יותר כשהמיכל ריק
        ב. היות ויש זמנים עם שאיבה לא אחידה בגלל תנודות הרכב
        ג. (שזה חידוש ששמעתי בבית המדרש “@גיל התורה”) שכשהמכל ריק אז יש פחות דלק שסובב את המשאבה וכך היא מתחממת, מה שגורם לבלאי.

        לגבי שאלתך אם אפשר לסמוך על זה. לא הבנתי מה כוונתך, אם כוונתך לסמוך כדי לדעת אם הרכב ייעצר לך באמצע הכביש. אז זהו שזה לא יעצר לך כי זה מתריע כשעדיין נשארים כמה ליטרים טובים במיכל. אם זה טוב? לא.
        כי הנזק לא קורה בגלל שהמכל כמעט ריק. והרכב לא מתריע בגלל שכמעט נגמר הדלק. אלא עדיין נשארו לו כמה ליטרים מכובדים (שזה יכול להיות גם כמעט 10 ליטר (כמובן יש רכבים שפחות ליטרים-משתנה לפי סוג גודל המיכל-שזה משתנה לפי רמת הצריכת דלק של הרכב).

        הבהרה: לא שמעתי זאת מעולם משום בעל מקצוע
        ואם בגלל זה זה נקרא מהבטן אז אתה ממש לא חייב להתייחס למה שכתבתי

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5
      • 6
      • 19
      • 20
      • 4 / 20
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום