@YOLEVI לפי התמונות הוא אוכל את הראש לפי קילו ובכמויות מסחריות…
נשמע לי הזוי בכלל הנידון הזה מי יכול להוכיח שכל הנזקים המנויים ע"י הבנדוד זה מאחותך אפילו שופטי בג"ץ עם הראש העקום שלהם יתקשו מאד לעקם את ראשם ולקיים את דברי הבנדוד
תתקשר אליו תגיד לו בטון גבוהה והחלטי " דיברתי עם עורכי דינים כולם אמרו לי אין סיכוי אין לך שום אפשרות הוכחה, כלום. דיברתי עם כל המוסכניקים בעיר שלי כולם אמרו לי לא יכול ליהיות. תגיד לי אתה הזוי איך הגעת לכל המקומות האלו אולי תגיד לי שהלך לך מסרק הגה בגלל זה???"… בא אל תקשקש במוח נתקן את מה שבאמת קשור אלינו ואל תבלבל במוח.
בהסרטה שהוא מראה את הרווח בין הבאגז’ לקורה אפשר לראות הבדל צבע מובהק בין הטמבון לשאר הרכב כך שאו שזה תמבון שעבר תיקון וצביעה מחדש או שזה טמבון חדש
מה שאומר שהרכב כבר עבר תאונה והוא מנסה להלביש את החיפופים שהבנדוד שלו מהכפר חיפף בתיקון מהתאונה הקודמת, עליכם. וכל הנזקים הנלווים זה מתאונה ישנה. ברור הדבר כשמש בצהרים. אין סיכוי שתהיה תזוזה בבאגז’ בגלל לחץ על הטמבון אלא א"כ הבאגז’ בעצמו קיבל מכה מה שנראה בברור שלא, הכל פלס .
לגבי הטענה שצריך להחליף טמבון אני מבטיח לך שאף בעל מקצוע לא אמר לו כזה דבר הטבון נראה מצוין עם סדקים רק בשכבת הצבע בלבד
אין אין אין סיכוי שכל מה שהוא מונה שם קשור לתאונה
בנוסף מעניין אותי אם כשהוא הסריט את הגשר הוא ישר ידע איפה להסריט או שהוא הציץ וחיפש והסתכל על האוטו ואז הסריט כי בהסרטה זה נראה שהוא ממש יודע איפה כל דבר בעייתי נמצא במדויק מה שמורה שוב על השקר הגס והלא מוצלח שלו
בהצלחה מקווה שהועלתי


יש עדיין על מה להתווכח
