דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      מ

      מאיר ג

      @מאיר ג
      אודות
      פוסטים
      844
      נושאים
      19
      שיתופים
      0
      קבוצות
      1
      עוקבים
      4
      עוקב אחרי
      1

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • תאונה קטנה האם יתכן הנזק שהנפגע טוען לו?
        מ מאיר ג

        @YOLEVI לפי התמונות הוא אוכל את הראש לפי קילו ובכמויות מסחריות…
        נשמע לי הזוי בכלל הנידון הזה מי יכול להוכיח שכל הנזקים המנויים ע"י הבנדוד זה מאחותך אפילו שופטי בג"ץ עם הראש העקום שלהם יתקשו מאד לעקם את ראשם ולקיים את דברי הבנדוד

        תתקשר אליו תגיד לו בטון גבוהה והחלטי " דיברתי עם עורכי דינים כולם אמרו לי אין סיכוי אין לך שום אפשרות הוכחה, כלום. דיברתי עם כל המוסכניקים בעיר שלי כולם אמרו לי לא יכול ליהיות. תגיד לי אתה הזוי איך הגעת לכל המקומות האלו אולי תגיד לי שהלך לך מסרק הגה בגלל זה???"… בא אל תקשקש במוח נתקן את מה שבאמת קשור אלינו ואל תבלבל במוח.

        בהסרטה שהוא מראה את הרווח בין הבאגז’ לקורה אפשר לראות הבדל צבע מובהק בין הטמבון לשאר הרכב כך שאו שזה תמבון שעבר תיקון וצביעה מחדש או שזה טמבון חדש
        מה שאומר שהרכב כבר עבר תאונה והוא מנסה להלביש את החיפופים שהבנדוד שלו מהכפר חיפף בתיקון מהתאונה הקודמת, עליכם. וכל הנזקים הנלווים זה מתאונה ישנה. ברור הדבר כשמש בצהרים. אין סיכוי שתהיה תזוזה בבאגז’ בגלל לחץ על הטמבון אלא א"כ הבאגז’ בעצמו קיבל מכה מה שנראה בברור שלא, הכל פלס .
        לגבי הטענה שצריך להחליף טמבון אני מבטיח לך שאף בעל מקצוע לא אמר לו כזה דבר הטבון נראה מצוין עם סדקים רק בשכבת הצבע בלבד

        אין אין אין סיכוי שכל מה שהוא מונה שם קשור לתאונה

        בנוסף מעניין אותי אם כשהוא הסריט את הגשר הוא ישר ידע איפה להסריט או שהוא הציץ וחיפש והסתכל על האוטו ואז הסריט כי בהסרטה זה נראה שהוא ממש יודע איפה כל דבר בעייתי נמצא במדויק מה שמורה שוב על השקר הגס והלא מוצלח שלו

        בהצלחה מקווה שהועלתי

        הדרכות וטיפים - משפטי, תביעות ותאונות

      • דרייבר -קילומטראז' גבוה
        מ מאיר ג

        @אורי-2 קשה לנתח נתונים של רכב סיני וקשה בכפליים ברכב חדש שעדיין אין לו שוק יד שניה חזק וגדול מספיק וקשה עוד יותר בנתוני ק"מ גבוהים שכמעט אין כאלו נתונים ביד 2

        אבל אם אתה ממשיך עם נתוני ק"מ כאלו באותה המידה אתה גם מכסה את ההוצאה של הרכב לא?

        בחיי לא נסעתי עם דרייבר
        אבל נראה לי שמב"ב לירושלים דרייבר לוקח 250 - 300 ש"ח (תקן אותי אם טעיתי)
        וזה על 60 ק"מ עם נכפיל 60 ק"מ כפול 1667 נסיעות זה יוצא מאה אלף ק"מ
        כלומר שעל 1667 נסיעות של 60 ק"מ אתה מקבל בערך 450 אלף ש"ח כמובן תוריד את ערך הרכב תוריד דלק/חשמל ותיקונים ותעשה חשבון כמה אתה מרויח מכל הסיפור הזה

        כמובן שיש משתנים בכל החשבון סנדלרים שעשיתי
        אבל לתת לך ת’כיוון

        מדברים רכב

      • מבחן דרכים: GAC איון V. האם זה עוד סיני?
        מ מאיר ג

        @טוסון מה אתה לא יודע שפורום רכבים זה לזה מתקדם בצעדי ענק אני דווקא מאד אופטימי שיבואני רכב עוד יתנו יום אחר לפורום רכבים למבחן אולי לא כולם יסכימו כי זה לא יהיה עטוף כמו בשאר מבחני הרכב שאת המעלות אומרים עם כל הגישמעק ואת החסרונות מבליעים כדרך אגב אם בכלל אבל אם אמרת תומר הדר אז כמו שגם לו יש כאלו שנותנים א"כ כ"ש בפורום שזה אנשים ששפתם עדינה יותר כיאה לאכסניא דפה

        מבחני דרכים

      • סקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה
        מ מאיר ג

        @MEM כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:

        חוטאים

        ראיתי שמרן הגריש"א כתב דמה דברוריה אמרה דיתמו חטאים ולא חוטאים לא דיברה אלא על חוטאים דאינם עוקרים תורה ונלחמים נגדה, ועליהם אדרבא יש להתפלל דימותו וזכורני שראיתי זה מכבר כדברים הללו בא’ מן הספה"ק.
        שיעורי הגרי"ש פסחים נדמה לי דף עו . אני אבדוק את המיקום המדויוק ואעדכן.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • האם ברכב ישן יש נקודה של קילומטראז' מול גיל, שבה שווי רכב ישן צונח דרסטית וכדאי למכור?
        מ מאיר ג

        @תודה-לבורא-עולם-0 קודם כל וודאי שזה משתנה בין רכב לרכב כי אינו דומה קילומטראז של קורולה לקילומטראז’ של סיטרואן פיקאסו
        באמת שאלה דיי קשה להכרעה מדוייקת
        אבל בדרך כלל יש לאנשים תבנית של מספרים עגולים
        כלומר אינו דומה טיוטה פריוס או אאוטלנדר שתעלה לשוק עם194 א’ ק’ מאשר עם 210 שההבדל הוא בדיחה אבל זה נתפס אצל אנשים בצורה דרמטית הרבה הרבה יותר ממה שזה באמת מאשר רכב עם 210 א’ ק’ ומולו רכב עם 230 א’ ק’ שפתאום פה זה נראה פחות משמעותי לאנשים

        מדברים רכב

      • לא נוצצת ולא סינית: טויוטה קורולה קרוס במבחן דרכים מקיף
        מ מאיר ג

        @מאיר עבודה אדירה! ומקצועית!
        לדעתי מי שבאמת רוצה לשמוע סקירה אובייקטיבית בלי שיווקים נסתרים (או שפחות) המקום הוא פה
        רק מזכיר את מה שכתבתי אחר המבחן הראשון של איון רק שלא האמנתי שזה יהיה כל כך מהר
        __צילום מסך_26-5-2026_21942_rechavimzelaze.ovh.jpeg

        מבחני דרכים

      • סוללה היברידית
        מ מאיר ג

        @אלי-2023 כתב בסוללה היברידית:

        פשוט מצחיק התגובות שם כל ההמלצות ממשתמשים חדשים וחוזרות על עצמם נראה חרטה לגמרי

        קודם כל לא נראה לי הגיוני שאתה כותב את הדברים שלא מידיעה
        חוץ מזה אני יכול לומר לך שגם לולא ההמלצות שם
        הוא איש אמין ישר ומקצועי
        חזק מאד בתחום הסוללות, מי שמכיר אותו יודע, לא יודע אם יש עוד אנשים שמתעסקים בתחום הזה ואפשר לסמוך עליהם כמהו.

        @EBA
        במחילה מכבודכם, אני בהחלט מסכים אתך שסוללה מקורית זה בעיקרון רק מטיוטה.
        אבל אני חולק על ההחלטיות שלך להכריע שאין כזה מצב בעולם וכל מי שטוען אחרת הוא רמאי.
        יש דברים שדווקא מוסכים גדולים לא יכולים לעשות, ודווקא מי שעובד בצורה בוטיקית יכול.
        ולא צריך לפרט כי אתה מספיק חכם.
        ואני לא אומר דברים מהשערה…

        מתנצל על ההקפצה אך נתקלתי כעת בשרשור הזה והיטב חרה לי
        היות ומדובר כאן בפרנסה של יהודי (אברך) והדברים נאמרו בחוסר זהירות, ומן הראוי שמעל במה מכובדת זו לא תצא תקלה מתחת ידינו.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש
        מ מאיר ג

        @אביעד הרכב הכחול שמתחבה מאחורי המוסטנג נראה משהו יותר מענין

        מדברים רכב

      • לא נוצצת ולא סינית: טויוטה קורולה קרוס במבחן דרכים מקיף
        מ מאיר ג

        @מאיר כתב בלא נוצצת ולא סינית: טויוטה קורולה קרוס במבחן דרכים מקיף:

        בשבוע הבא בע"ה:

        בקיצור אתה עובד קשה

        מבחני דרכים

      • סקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה
        מ מאיר ג

        @Y.M כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:

        בסבב האחרון של ההפגנות, פורסם שרב המשטרה רמי ברכיהו פנה בשם המפכל לפלג בהסכם שהם ישחררו את העריקים שלהם בתנאי שמבטלים את ההפגנות המתוכננות לשבוע הקרוב, ור’ עזריאל אוירבך אמר שהוא מוכן בתנאי שישחררו את כל האסירים החרדים בכלא הצבאי והוא סורב

        מנין לך הסיפור הזה
        ממש מסקרן אותי
        זה סיפור אדיר וראוי להערכה
        יש לך מקור לזה?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש
        מ מאיר ג

        @אלי-2023 הב.מ.וו. הזה חונה ליד הבית שלי יש לו מתלי אויר ראיתי בעיני איך הוא נכנס לרכב ומגביה וכמו שכבר כ’ @אבי-ים
        כמה פעמים כבר שתכננתי לצלם אותו ולעלות לכאן ולא עלתה בידי …

        מדברים רכב

      • סקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה
        מ מאיר ג

        @טוסון

        @טוסון כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:

        הגרש"א זצ"ל אמר שאפשר ללבוש את בגדי האסירים בכלא

        ומצד שני הוא נתן בחירה שמי שלא קשה לו להיות בבידוד ואדרבה הוא מרגיש שבזה הוא לא ינזק ברוחניות וכמו כן בנפש יכול לסרב והישלח “לצינוק” כך זכור לי - לברר

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2
        מ מאיר ג

        @Shebsale אני ממש נדהם שבשפרעם יש כאלו שכותבים בצורה פיוטית שכזאת

        מדברים רכב

      • SOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו
        מ מאיר ג

        @israel_458xv20n אוקי עכשיו עברתי על הכל לפי הסדר אתה צודק שלא הובנת לגמרי
        אבל אם יש לך עוד כוח 💪 יש עדיין על מה להתווכח😀

        (לי אין. אני הרבה פעמים מעדיף להיות הלא צודק ולא להתיש את עצמי בוויכוחים עקרים)

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ספיישל לפורים ובכלל: מדריך: נהיגה בשכרות
        מ מאיר ג

        @EBA כתב בספיישל לפורים ובכלל: מדריך: נהיגה בשכרות:

        ג. יכול מאוד להיות שהלה היה מסטול תצוגה ולא ממש מיין, כמנהג בעלי בתים חשובים דפה, שרוצים לשמח את הציבור אבל עם כל זה לקבל שבת כמו שצריך [שנה שעברה זה היה בשישי].

        בברור לא אני בעצמי הסתובבתי איתו יום שלם וראיתי חביות מתרוקנות לפיו
        אני לא באתי לספר את הסיפור בשביל לצדד בצד שאומר שאפשר לנהוג בשכרות אלא להפך שגם אם יש אפשרות תמרון כל שהיא עדיין ברחוב עם המון נתונים משתנים ובפרט בפורים אין להביא ראיה אם ראית משהו שמצליח לעשות אתת זה או אם אתה בעצמך הצלחת לסוע קצת ויצאת בשלום זה עדיין לא אומר כלום עיין בדברי לעייל ודו"ק

        טיפים והדרכות כללי המדריכים של גיל פורים נהיגה בשכרות אלכוהול ינשוף נשיפון פסילה שלילת רישיון

      • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
        מ מאיר ג

        @אליהו-בן-יוסף

        ברוך הבא לפורום🎉

        הודעות המערכת

      • לכל המחפשים "רכב שלא רואה מוסך"
        מ מאיר ג

        @יוני הדברים נכונים אם כי צריך לקחת גם בשיקול שמי שאין לו רכב תמיד יהיו לו הוצאות בגלל זה -דרייבר או מונית באמצע הלילה השכרה באירועים ובבין הזמנים תחב"צ וכו’ כך שאם נעשה חשבון נגלה שרכב הוא בהחלט הוצאה גדולה אבל לא כמו שנוהגים לחשבן כי מנגד צריך לחשבן גם את החיסכון שנגרם מהחזקת רכב ולשקלל את הכל יחד

        מדברים רכב

      • ההערות על פרונט
        מ מאיר ג

        @איבזה-ידנית קשור אבל יכול להיות גם ממסרק הגה
        ואם יטפלו לך בהגוי במילא תצטרך כיוון פרונט לא?!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • חגורת בטיחות - תיאור איך החגורה ננעלת בזמן בלימה.
        מ מאיר ג

        @תודה-לבורא-עולם-0 כן אבל לא הסברת למה במשיכה מהירה השינים תופסות את הגלגלת ולמה במשיכה איטית לא

        טיפים והדרכות כללי

      • לראשונה, פרסומות בפורום?!
        מ מאיר ג

        @לוחצגז אשריך שאתה מעורר. אני מאמין שמנהל הפורום שמח לשמוע כאלו הערות

        הצעות יעול
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום