@תודה-לבורא-עולם-0 לא ממש תפקיד הנוזל אלא תפקיד השסתום-טרמוסטט
מה שכן תפקיד הנוזל המיוחד הוא כדי למנוע קפיאה שאז הרכב יעבוד ללא קירור עד להפשרת המים
מאיר ג
-
תגובות למדריך על מערכת קירור המנוע ברכב -
הזמנת נורות הלוגן בצבע לבן - חוקי.@לומדעס כתוב להדיא שתי חתיכות תסתכל למעלה בצד ימין
-
מזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום@גיל כתב במזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום:
מה שהתכוונתי לומר הוא שמה שמחשיד אותי זה שהמזגן מקרר מצוין בלילה ודווקא ביום מתקשה. זה פחות נשמע כמו חוסר גז, כי במקרה כזה בדרך כלל יש ירידה בביצועים גם בלילה.
וכאמור, שללת את זה.שואל בשביל ללמוד
זה שבלילה זה מקרר זה לא ראיה כי לא צריך עוצמת קירור כ"כ גדולה כשהטמפרטורות משתנות וגם אין שמש
הרי בלילה פאן 1 או 2 מקרר מצוין (ובנסיעה של שעה גם פאן על 2 מציק)מאידך תנסה לעשות נסיעה ביום עם פאן 1/2
(דבר איתי אם אתה זקוק לבגדים חילופיים) -
טמבון לטיוטה אוריס 2019@רפאל-0 ובעניין תיקון הטמבון כדאי ללכת לערבי מומלץ על ידי מי שבקי ומכיר את השוק הזה טוב - אני אומר זאת מנסיון.
אם לא, אתה יכול לקבל אחרי תקופה טמבון מלא סדקים שפשוט ‘מתפוצץ’ מיישום לא נכון של חומר או מחומר לא איכותי -
SOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו@הכהן-הגדול אז יתכן ודברי @נייטרון-חפשי צודקים
יש אולי רעש של דפיקות?
-
המדריך לחסכן - שרשור טיפים לחיסכון בדלקידוע ומפורסם עניין האויר בגלגלים שג"כ חוסך בדלק כמובן שזה מזערי אבל אויר תקין חשוב
- בגלל שחיקה פחותה יותר 2. בגלל נוחות 3. ככל שיש פחות אויר בצמיג שטח האחיזה גדל וכך גם ההגה נהיה פחות רך.
אז נראה לי שכל השיקולים ביחד חזי לאצטרופי בשביל מאמץ של עוד שתי דקות בתחנת דלק…
- בגלל שחיקה פחותה יותר 2. בגלל נוחות 3. ככל שיש פחות אויר בצמיג שטח האחיזה גדל וכך גם ההגה נהיה פחות רך.
-
עדכוני פקקים חריגים וכד'@חיים-Y0737 לעת עתה לא
-
SOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו@israel_458xv20n @נייטרון-חפשי התווכח איתך בעיקר על מה שטענת שכויל לא הולך לגמרי ופלאג מיד הולך
והמציאות היא הפוכה שפלאג זה תהליך ארוך
וכויל הולך מהר ובפתע פתאום-נשרף.
עכשיו להגיון שמאחורי הדברים
פלאג תקול יוצר פולסים לא יציבים ודווקא לכן יש רעידות לא יציבות
כי פעולת המנוע לא מתואמת
תחשוב שבצלינר אחד הבוכנה זזה במהירות איקס
ובצלינדר שני במהירות אחרת
וכל התנועות האלו אמורים להיפגש היכן שהוא-בגל הארכובה -
המדריך לחסכן - שרשור טיפים לחיסכון בדלק@קיה-ריו רגנרטיבית
-
יעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס@חיים-111 כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:
(מאב שמת לבתו)
שואל כי קצת נשמע לי סוחר
תשאל כהתענינות גרידא ובקול ומשתתף ודואג האם האב היה זקן או צעיר? (תחשוב ממתי סבא בן 100 נוסע עם 7 מק’)@Lexus כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:
למה אתה סגור על שניהם דווקא?
אאוטלנדר?
קשקאי+2?רעיונות מצוינים.
רק מזכיר
ששכחו לכתוב שוורסו בעיתית בנושא הגיר -
רוצה לשתף אתכם בפתרון פשוט לבעיה במזגן@נייטרון-חפשי כתב ברוצה לשתף אתכם בפתרון פשוט לבעיה במזגן:
אם הוא היה משתמש בביסקוויטים של לוקי מולי/קסטרול זה לא היה קורה, הכל מתחיל מאיכות החלפים

@נייטרון-חפשי כתב ברוצה לשתף אתכם בפתרון פשוט לבעיה במזגן:
באופן כללי אין שום קשר בין עצמת הרוח למדחס (או שהתכוונת לכתוב מפוח?).
כן לא שמתי לב אפילו שכתבתי מדחס
והמעניין שאתה הראשון ששת לב לזה
אני אתקןמעניין מאד כי אם משהו חשב שמדובר על המדחס א"כ אז הוא לא הבין בכלל מה התכוונתי. המדחס והמפוח הם שני קצוות של מערכת המיזוג (עפ"י סדר הפעולה)
או שבאמת הבינו שאני מתכוון למפןח -
עדכוני פקקים חריגים וכד'@Y.M
היתי אומר כך
מי שיודע לא יאמר לך, ומי שיאמר לך לא יודע.
כי כשמארגנים הפגנה ורוצים שהיא תהיה אפקטיבית לא מכריזים בקול רעש גדול על המיקום והשעה המדויקים ומהיכן בדיוק יוצאים האוטובוסים כדי שהמשטרה תהיה מוכנה … -
מראה אחורית טויוטה פריוס@טרנטע תנסה פירוקיה אולי ייצא לך שם ביותר זול
-
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן@משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
שנת 2010
מוזר לי מאד שאין לך גלגל רזרבי
בשנים האלו לא היה כזה דבר בשם ערכה לתיקון פנצ’ר
לו היה יבואן שהיה מעיז להביא ערכת תיקון פנצ’ר במקום גלגל עגול ואמיתי עם גומי
הוא עצמו היה צריך ערכת תיקון פנצ’ר בשביל…@משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
תפרט לי מדויק כי הרבה אמרו לי את זה ואני מוכן לזה ושלם עם זה אבל מה זה אומר מה אני אמור לעשות
אין לי מיידע ספציפי לגבי קשקאי
כי כמו שאתה יודע אני זה שבכלל פתחתי את השרשור הזה
אז אני בסך הכל לא ממש מכיר את הרכב הזה עד כדי רמת הטיפולים שלו
אבל הוא רכב אמין כמו שאתה כבר יודע רק תשקיע כי הוא יחזיר לך אהבה
זה ככה בכל רכב ולאו דווקא בקשקאי.
מה זאת אומרת להשקיע?
לטפל עם חלפים איכותיים שמנים ונוזלים טובים וכן ע"ז הדרך.האם יש דברים ספציפים שכדאי לשים לב אליהם? אולי . לי בכל זאת אין מידע .
צריך לשאול את @שברולט ואת @הבל-הבלים-הכל ואת @ש.נ ואת @אבי-ים
וכמובן את מי ש @גיל גל עלינו את כל הסיפור הזה שנקרא קשקאימחילה מכל בעל הקשקאים ששכחתי אותם

רק מזכיר לך
-
האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?
