@אביעד כנראה התפספס לו 0 וזה 30 אלף
מאיר ג
-
קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2 -
דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013@גיל אני עדיין באמצע לצחוק אז אני עדיין לא בנוי (גמרת אותי עם הר"ת של הגפ"מ) בשביל לעכל את הדברים
ושוב גנוחי גנח או ילולי יליל כמו שדובר אתמול
@גיל כתב בהתיעצות האם כדאי לי לבגוד בפריוס ולעבור לקשקאי:
(תרצה שארחיב יותר? )
כןןן סתם בשביל הכיף…
סתם אמרנו ממוקד
אז הבנתי וידעתי שפריוס מנצחת בצריכת דלק ושאלתי היא מה הפער המדויק@גיל כתב בהתיעצות האם כדאי לי לבגוד בפריוס ולעבור לקשקאי:
פשוט אתה כבר יושב על רכב אמין ו"מלוקק" כדבריך, ולאו בכל יומא מתרחיש ניסא
לא כזה ניסא ברגע שיודעים את מי ואיך לחפש ומה לבדוק
@גיל כתב בהתיעצות האם כדאי לי לבגוד בפריוס ולעבור לקשקאי:
והרגשתי קצת קלאסטרופוביה
דווקא זה אחד מהדברים שאנשים מתלהבים בפריוס התחושה של הקוקפיט הזאת
-
עדכוני פקקים חריגים וכד'@Y.M
היתי אומר כך
מי שיודע לא יאמר לך, ומי שיאמר לך לא יודע.
כי כשמארגנים הפגנה ורוצים שהיא תהיה אפקטיבית לא מכריזים בקול רעש גדול על המיקום והשעה המדויקים ומהיכן בדיוק יוצאים האוטובוסים כדי שהמשטרה תהיה מוכנה … -
קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2לא העלתי בדעתי שהכוונה לזה כי שום מתלהב צעיר לא נוסע עם קדילאק . אהבתי את הבמודע זה נותן תוספת הגדרה למתל"צ
-
דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013אני מאד אשמח לשמוע מ @גיל מ @שברולט מ @ש.נ ומ @הבל-הבלים-הכל
כמה זמן כל אחד מחזיק ברכב ואיזה טיפולים ותקלות היו לרכב (הכל יישמר בסודיות גמורה תוך שמירת חסיון הרפואי)כמו כן אשמח שכל אחד יכתוב את הממוצע של הצריכה שלו כי אינו דומה מי שנוסע ר @גיל למי שאוהב להרגיש תמיד במרוץ דראג לכן בשביל לקבל את הפרופורציה אשמח שבנוסף לבקשות/דרישות המוגזמת שלי דלעייל כל אחד יכתוב מה סגנון הנהיגה שלו

-
מראה אחורית טויוטה פריוס@טרנטע תנסה פירוקיה אולי ייצא לך שם ביותר זול
-
דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013@שברולט צודק !
הגם שבעצם יירד לי כ 5000 בערך בשנתיים מהקרן של הפריוס עדיין את ה 5000 האלו אני משקיע בקופת גמל וכדו’ כך שלא מפריע לי
יש עוד נקודה של ירידת ערך של קשקאי לעומת הפריוס ולכן מאד נפק"מ לי האם ה 7 מק’ משמעותי מבחינת צריכת דלק כי לעת עתה אני לא צריך 7 מק’ אבל בעז"ה תוך שנתיים אני כבר יזדקק לזה (אכי"ר) וא"כ ירידת ערך של טווח ארוך פחות מפריע לי כי ברגע שיש לי 7 מק’ זה מאפשר לי לנסוע עם הרכב עד הנשימה האחרונה שלונקודה נוספת אם מערכת גז אכן יושבת טוב על הרכב אם כן אחרי התקנת מערכת גז אני נשאר עם 7000 ביד ומגיע לכמעט אותה צריכה של קשקאי
-
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן@משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
שנת 2010
מוזר לי מאד שאין לך גלגל רזרבי
בשנים האלו לא היה כזה דבר בשם ערכה לתיקון פנצ’ר
לו היה יבואן שהיה מעיז להביא ערכת תיקון פנצ’ר במקום גלגל עגול ואמיתי עם גומי
הוא עצמו היה צריך ערכת תיקון פנצ’ר בשביל…@משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
תפרט לי מדויק כי הרבה אמרו לי את זה ואני מוכן לזה ושלם עם זה אבל מה זה אומר מה אני אמור לעשות
אין לי מיידע ספציפי לגבי קשקאי
כי כמו שאתה יודע אני זה שבכלל פתחתי את השרשור הזה
אז אני בסך הכל לא ממש מכיר את הרכב הזה עד כדי רמת הטיפולים שלו
אבל הוא רכב אמין כמו שאתה כבר יודע רק תשקיע כי הוא יחזיר לך אהבה
זה ככה בכל רכב ולאו דווקא בקשקאי.
מה זאת אומרת להשקיע?
לטפל עם חלפים איכותיים שמנים ונוזלים טובים וכן ע"ז הדרך.האם יש דברים ספציפים שכדאי לשים לב אליהם? אולי . לי בכל זאת אין מידע .
צריך לשאול את @שברולט ואת @הבל-הבלים-הכל ואת @ש.נ ואת @אבי-ים
וכמובן את מי ש @גיל גל עלינו את כל הסיפור הזה שנקרא קשקאימחילה מכל בעל הקשקאים ששכחתי אותם

רק מזכיר לך
-
הפנצ'רים@משתמש-מתחיל הרבה לא עושים מקיף
-
דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013טוב נעשה קצת בצ’פר ?
החשבון שלי הוא כזה:
אם אני מבין נכון נהג כמוני שנוסע לא לאט לא משתגע, דיי קלאס. מגיע לצריכת דלק באזור ה 1/13- 1/14 עם הקשקאי. כלומר הבדל של 1/18 לטובת הפריוס.
(נסיעה של 100 ק"מ בפריוס תעלה לי (לפי המחיר עכשיו) 47 שקל לעומת 60 בקשקאי)
בנסועה של 20,000 בשנה פריוס תצרוך דלק בשווי 8,888 ש"ח, לעומת קשקאי שתצרוך דלק בשווי של 11,424 ש"ח כלומר הפרש של 2,536 ש"ח בשנה (מכובד מאד)
נניח אני מחזיק את הרכב שנתיים שילמתי על דלק בקשקאי 5100 שקל יותר מאשר הייתי משלם בפריוס.עכשיו אני חושב שאת הרכב שלי אני יכול למכור ב 35,000 ש"ח ולקנות תחתיה קשקאי ב 22,000 ש"ח יד 2 או 1 עם בערך 170,000 ק"מ (קונה רק יד 1 ובמקרים מסוימים מסכים יד 2)
כלומר הכסף שישאר בידי אחרי כל המשחק הזה הוא 13,000 ש"ח. בא נאמר שלא קיבלתי על הרכב כמו שרציתי (כמו שאני באמת חושב שמגיע לשלם עליו) עדיין לא הגעתי להפרש של הדלק בין הפריוס לקשקאיאז ר’ @גיל למה אתה אומר
אם אתה רגיל לצריכת דלק של פריוס - תהיה מוכן נפשית לירידה.
???
בנתונים האלו אני בהחלט מוכן לשלם על הדלק יותר…
אשמח שתתקנו אותי אם משהו לא נכון בחשבון שלי
ושאלה: ה + 2 צורך יותר דלק מה5 מק’?
-
האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2? -
כשהרכב הופך לתנור חימום@אריאל-קמחי כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
ואני גר במדבר
מאידך עיין ברש"י בשלח שכתב על הפס’ “עלו זה בנגב” שהכוונה חברון
-
עזרה בהערכת חומרת נזק ממכה@איש-גמזו כתב בעזרה בהערכת חומרת נזק ממכה:
לא אכפת לי לנסוע ככה
רק שתדע שבלי קשר לטסט וכו’ קימוט כזה הורס את כל האיטום של הדלת
כך שבנסיעה בכביש (מהיר בפרט) יהיו לך רעשי רוח וצמיגים משמעותיים
ואולי גם חדירת מים -
המדריך לחסכן - שרשור טיפים לחיסכון בדלקידוע ומפורסם עניין האויר בגלגלים שג"כ חוסך בדלק כמובן שזה מזערי אבל אויר תקין חשוב
- בגלל שחיקה פחותה יותר 2. בגלל נוחות 3. ככל שיש פחות אויר בצמיג שטח האחיזה גדל וכך גם ההגה נהיה פחות רך.
אז נראה לי שכל השיקולים ביחד חזי לאצטרופי בשביל מאמץ של עוד שתי דקות בתחנת דלק…
- בגלל שחיקה פחותה יותר 2. בגלל נוחות 3. ככל שיש פחות אויר בצמיג שטח האחיזה גדל וכך גם ההגה נהיה פחות רך.
-
כשהרכב הופך לתנור חימום@תצמנ כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
ברכבים חדשים באופן כללי (נוטה להניח שזה בכל החדשים למרות שאני מכיר בעיקר אחד) הבידוד הרבה יותר חזק ומורגש
מה קשר בידוד? החלונות אותם חלונות אם כבר ברכב חדש מערכת המיזוג אולי משתלטת מהר יותר על החום
-
דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013@גיל כתב בדיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013:
קצת לא פייר.
צודק סליחה ומחילה
אני כוונתי הייתה בדיוק למה שכתבת מבחינתי בולמים וכל מה שהזכרת זה לא תקלה זה כמו שאנחנו זקוקים לצאת לדאצ’ה מדיי פעם בשביל להחליף כוחעכ"פ אני לא זכרתי ששאלתי אותך בנוסח הזה היה זכור לי ששאלתי אותך בכללי
@גיל כתב בדיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013:
צריכה נמדדה 12.7 ק"מ לליטר
יפה מאד ! בנתוני נסיעה שכאלו
-
נסיעה עם הנדברקס מורם@יורם-בוסקילה כתב בנסיעה עם הנדברקס מורם:
משהו ברמה מידית? או בהזדמנות במוסך?
אם יש בעיה אני אמור להרגיש משהו שונה כשאני בולם?אם אתה לא מרגיש שינוי אז כנראה שזה לא באמת גמר אותם
ומה יש לך בלמי תוף או דיסק? עם זה בלם תוף באמת קשה יותר לדעת את השחיקה -
המדריך לחסכן - שרשור טיפים לחיסכון בדלק@קיה-ריו רגנרטיבית
