דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      מ

      מאיר ג

      @מאיר ג
      אודות
      פוסטים
      847
      נושאים
      19
      שיתופים
      0
      קבוצות
      1
      עוקבים
      4
      עוקב אחרי
      1

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2
        מ מאיר ג

        @אביעד כנראה התפספס לו 0 וזה 30 אלף

        מדברים רכב

      • דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013
        מ מאיר ג

        @גיל אני עדיין באמצע לצחוק אז אני עדיין לא בנוי (גמרת אותי עם הר"ת של הגפ"מ) בשביל לעכל את הדברים

        ושוב גנוחי גנח או ילולי יליל כמו שדובר אתמול

        @גיל כתב בהתיעצות האם כדאי לי לבגוד בפריוס ולעבור לקשקאי:

        (תרצה שארחיב יותר? )

        כןןן סתם בשביל הכיף…
        סתם אמרנו ממוקד
        אז הבנתי וידעתי שפריוס מנצחת בצריכת דלק ושאלתי היא מה הפער המדויק

        @גיל כתב בהתיעצות האם כדאי לי לבגוד בפריוס ולעבור לקשקאי:

        פשוט אתה כבר יושב על רכב אמין ו"מלוקק" כדבריך, ולאו בכל יומא מתרחיש ניסא

        לא כזה ניסא ברגע שיודעים את מי ואיך לחפש ומה לבדוק

        @גיל כתב בהתיעצות האם כדאי לי לבגוד בפריוס ולעבור לקשקאי:

        והרגשתי קצת קלאסטרופוביה

        דווקא זה אחד מהדברים שאנשים מתלהבים בפריוס התחושה של הקוקפיט הזאת

        עסקאות רכב

      • עדכוני פקקים חריגים וכד'
        מ מאיר ג

        @Y.M
        היתי אומר כך
        מי שיודע לא יאמר לך, ומי שיאמר לך לא יודע.
        כי כשמארגנים הפגנה ורוצים שהיא תהיה אפקטיבית לא מכריזים בקול רעש גדול על המיקום והשעה המדויקים ומהיכן בדיוק יוצאים האוטובוסים כדי שהמשטרה תהיה מוכנה …

        שאר נושאים

      • קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2
        מ מאיר ג

        @טוסון

        לא העלתי בדעתי שהכוונה לזה כי שום מתלהב צעיר לא נוסע עם קדילאק . אהבתי את הבמודע זה נותן תוספת הגדרה למתל"צ

        מדברים רכב

      • דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013
        מ מאיר ג

        אני מאד אשמח לשמוע מ @גיל מ @שברולט מ @ש.נ ומ @הבל-הבלים-הכל
        כמה זמן כל אחד מחזיק ברכב ואיזה טיפולים ותקלות היו לרכב (הכל יישמר בסודיות גמורה תוך שמירת חסיון הרפואי)

        כמו כן אשמח שכל אחד יכתוב את הממוצע של הצריכה שלו כי אינו דומה מי שנוסע ר @גיל למי שאוהב להרגיש תמיד במרוץ דראג לכן בשביל לקבל את הפרופורציה אשמח שבנוסף לבקשות/דרישות המוגזמת שלי דלעייל כל אחד יכתוב מה סגנון הנהיגה שלו 🤦

        עסקאות רכב

      • מראה אחורית טויוטה פריוס
        מ מאיר ג

        @טרנטע תנסה פירוקיה אולי ייצא לך שם ביותר זול

        שאר נושאים מראה אחורית טויוטה פריוס אלי אקספרס

      • דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013
        מ מאיר ג

        @שברולט צודק !

        הגם שבעצם יירד לי כ 5000 בערך בשנתיים מהקרן של הפריוס עדיין את ה 5000 האלו אני משקיע בקופת גמל וכדו’ כך שלא מפריע לי
        יש עוד נקודה של ירידת ערך של קשקאי לעומת הפריוס ולכן מאד נפק"מ לי האם ה 7 מק’ משמעותי מבחינת צריכת דלק כי לעת עתה אני לא צריך 7 מק’ אבל בעז"ה תוך שנתיים אני כבר יזדקק לזה (אכי"ר) וא"כ ירידת ערך של טווח ארוך פחות מפריע לי כי ברגע שיש לי 7 מק’ זה מאפשר לי לנסוע עם הרכב עד הנשימה האחרונה שלו

        נקודה נוספת אם מערכת גז אכן יושבת טוב על הרכב אם כן אחרי התקנת מערכת גז אני נשאר עם 7000 ביד ומגיע לכמעט אותה צריכה של קשקאי

        עסקאות רכב

      • בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן
        מ מאיר ג

        @משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:

        שנת 2010

        מוזר לי מאד שאין לך גלגל רזרבי
        בשנים האלו לא היה כזה דבר בשם ערכה לתיקון פנצ’ר
        לו היה יבואן שהיה מעיז להביא ערכת תיקון פנצ’ר במקום גלגל עגול ואמיתי עם גומי
        הוא עצמו היה צריך ערכת תיקון פנצ’ר בשביל…

        @משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:

        תפרט לי מדויק כי הרבה אמרו לי את זה ואני מוכן לזה ושלם עם זה אבל מה זה אומר מה אני אמור לעשות

        אין לי מיידע ספציפי לגבי קשקאי
        כי כמו שאתה יודע אני זה שבכלל פתחתי את השרשור הזה
        אז אני בסך הכל לא ממש מכיר את הרכב הזה עד כדי רמת הטיפולים שלו
        אבל הוא רכב אמין כמו שאתה כבר יודע רק תשקיע כי הוא יחזיר לך אהבה
        זה ככה בכל רכב ולאו דווקא בקשקאי.
        מה זאת אומרת להשקיע?
        לטפל עם חלפים איכותיים שמנים ונוזלים טובים וכן ע"ז הדרך.

        האם יש דברים ספציפים שכדאי לשים לב אליהם? אולי . לי בכל זאת אין מידע .
        צריך לשאול את @שברולט ואת @הבל-הבלים-הכל ואת @ש.נ ואת @אבי-ים
        וכמובן את מי ש @גיל גל עלינו את כל הסיפור הזה שנקרא קשקאי

        מחילה מכל בעל הקשקאים ששכחתי אותם

        __צילום מסך_18-6-2026_15931_rechavimzelaze.ovh.jpeg

        רק מזכיר לך

        שאר נושאים

      • הפנצ'רים
        מ מאיר ג

        @משתמש-מתחיל הרבה לא עושים מקיף

        מדברים רכב

      • דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013
        מ מאיר ג

        טוב נעשה קצת בצ’פר ?

        החשבון שלי הוא כזה:
        אם אני מבין נכון נהג כמוני שנוסע לא לאט לא משתגע, דיי קלאס. מגיע לצריכת דלק באזור ה 1/13- 1/14 עם הקשקאי. כלומר הבדל של 1/18 לטובת הפריוס.
        (נסיעה של 100 ק"מ בפריוס תעלה לי (לפי המחיר עכשיו) 47 שקל לעומת 60 בקשקאי)
        בנסועה של 20,000 בשנה פריוס תצרוך דלק בשווי 8,888 ש"ח, לעומת קשקאי שתצרוך דלק בשווי של 11,424 ש"ח כלומר הפרש של 2,536 ש"ח בשנה (מכובד מאד)
        נניח אני מחזיק את הרכב שנתיים שילמתי על דלק בקשקאי 5100 שקל יותר מאשר הייתי משלם בפריוס.

        עכשיו אני חושב שאת הרכב שלי אני יכול למכור ב 35,000 ש"ח ולקנות תחתיה קשקאי ב 22,000 ש"ח יד 2 או 1 עם בערך 170,000 ק"מ (קונה רק יד 1 ובמקרים מסוימים מסכים יד 2)
        כלומר הכסף שישאר בידי אחרי כל המשחק הזה הוא 13,000 ש"ח. בא נאמר שלא קיבלתי על הרכב כמו שרציתי (כמו שאני באמת חושב שמגיע לשלם עליו) עדיין לא הגעתי להפרש של הדלק בין הפריוס לקשקאי

        אז ר’ @גיל למה אתה אומר

        אם אתה רגיל לצריכת דלק של פריוס - תהיה מוכן נפשית לירידה.

        ???

        בנתונים האלו אני בהחלט מוכן לשלם על הדלק יותר…

        אשמח שתתקנו אותי אם משהו לא נכון בחשבון שלי

        ושאלה: ה + 2 צורך יותר דלק מה5 מק’?

        עסקאות רכב

      • האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?
        מ מאיר ג

        @פתוח-לשמוע

        רק אל תשכח שאחרי שאתה גומר לספור תוסיף את הרמזור שלפני הכניסה הדרומית…

        שאר נושאים

      • כשהרכב הופך לתנור חימום
        מ מאיר ג

        @אריאל-קמחי כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

        ואני גר במדבר

        מאידך עיין ברש"י בשלח שכתב על הפס’ “עלו זה בנגב” שהכוונה חברון

        מדברים רכב

      • עזרה בהערכת חומרת נזק ממכה
        מ מאיר ג

        @איש-גמזו כתב בעזרה בהערכת חומרת נזק ממכה:

        לא אכפת לי לנסוע ככה

        רק שתדע שבלי קשר לטסט וכו’ קימוט כזה הורס את כל האיטום של הדלת
        כך שבנסיעה בכביש (מהיר בפרט) יהיו לך רעשי רוח וצמיגים משמעותיים
        ואולי גם חדירת מים

        עסקאות רכב

      • המדריך לחסכן - שרשור טיפים לחיסכון בדלק
        מ מאיר ג

        ידוע ומפורסם עניין האויר בגלגלים שג"כ חוסך בדלק כמובן שזה מזערי אבל אויר תקין חשוב

        1. בגלל שחיקה פחותה יותר 2. בגלל נוחות 3. ככל שיש פחות אויר בצמיג שטח האחיזה גדל וכך גם ההגה נהיה פחות רך.
          אז נראה לי שכל השיקולים ביחד חזי לאצטרופי בשביל מאמץ של עוד שתי דקות בתחנת דלק…
        הדרכות וטיפים - טיפולים, אחזקה ותקלות

      • כשהרכב הופך לתנור חימום
        מ מאיר ג

        @תצמנ כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

        ברכבים חדשים באופן כללי (נוטה להניח שזה בכל החדשים למרות שאני מכיר בעיקר אחד) הבידוד הרבה יותר חזק ומורגש

        מה קשר בידוד? החלונות אותם חלונות אם כבר ברכב חדש מערכת המיזוג אולי משתלטת מהר יותר על החום

        מדברים רכב

      • דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013
        מ מאיר ג

        @גיל כתב בדיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013:

        קצת לא פייר.

        צודק סליחה ומחילה
        אני כוונתי הייתה בדיוק למה שכתבת מבחינתי בולמים וכל מה שהזכרת זה לא תקלה זה כמו שאנחנו זקוקים לצאת לדאצ’ה מדיי פעם בשביל להחליף כוח

        עכ"פ אני לא זכרתי ששאלתי אותך בנוסח הזה היה זכור לי ששאלתי אותך בכללי

        @גיל כתב בדיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013:

        צריכה נמדדה 12.7 ק"מ לליטר

        יפה מאד ! בנתוני נסיעה שכאלו

        עסקאות רכב

      • נסיעה עם הנדברקס מורם
        מ מאיר ג

        @יורם-בוסקילה כתב בנסיעה עם הנדברקס מורם:

        משהו ברמה מידית? או בהזדמנות במוסך?
        אם יש בעיה אני אמור להרגיש משהו שונה כשאני בולם?

        אם אתה לא מרגיש שינוי אז כנראה שזה לא באמת גמר אותם
        ומה יש לך בלמי תוף או דיסק? עם זה בלם תוף באמת קשה יותר לדעת את השחיקה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • המדריך לחסכן - שרשור טיפים לחיסכון בדלק
        מ מאיר ג

        @קיה-ריו רגנרטיבית

        הדרכות וטיפים - טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום