@אושר-מתקרב כתב ברכב במחיר 15K מה הכי מומלץ:
למהדרין
למהדרין?
זה מיוצר בכלל בתאילנד
לא שזה לא רכב באמינות יפנית ואכן זה גם חברה יפנית
אבל למהדרין לא הייתי אומר
עריכה: שו"ר שכ"כ בעל ה @הלוך-ונסוע
@אושר-מתקרב כתב ברכב במחיר 15K מה הכי מומלץ:
למהדרין
למהדרין?
זה מיוצר בכלל בתאילנד
לא שזה לא רכב באמינות יפנית ואכן זה גם חברה יפנית
אבל למהדרין לא הייתי אומר
עריכה: שו"ר שכ"כ בעל ה @הלוך-ונסוע
@קאמירין כתב במזגן לפעמים עובד לפעמים לא:
לא חסר לי מים אף פעם אני בודק כל כמה ימים וזה מלא
חבל על המאמץ
אין צורך לבדוק כל כמה ימים
@גיל כתב במזגן לפעמים עובד לפעמים לא:
ברוך הבא לפורום!
סליחה על השאלה (אני מהחלשים כאן) -
על כמה (טמפרטורה) מכוון המזגן?
הבדיחות שלך הם למטיבי לכת
נראה שלא הובן עניין החולשה (הידועה) שלך (לשמח את כולם)
מאיר לך כי בסוף לא עשית את מה שאתה אוהב לעשות
@ביתשמשניק נסיעה איטית עדיפה משום שבנסיעה מהירה יש יותר חיכוך מיותר בין הצמיג לקרקע ואפילו שיש פחות אחיזה עדיין זה כמו סכין שתעבור איתה בעדינות או במהירות מה יחתוך יותר טוב?! כלומר חיכוך בצורה מהירה יותר ‘מקצועי’ גם עם הוא עדין יותר כביכול משום שהוא מהיר
@טוסון כתב ברכב במחיר 15K מה הכי מומלץ:
דבר בשם אומרו
מתנצל לא זכרתי מאיפה שמעתי את זה
יש נידון באחרונים (נודע ביהודה ועוד) מה הצורך לומר דבר בשם אומרו האם משום לתא דגזל או משום גונב דעת הבריות דע"י שלא אומר דבר בשם אומרו גונב דעת הבריות בכך שחושבים שהוא אמרה והוא חכם וכו’
עכ"פ לדעה דאומר דבר בש"א זה משום גונב דעת הבריות אז לא גנבתי דעת הבריות כי ציינתי ששמעתי אפשהו
חוץ מזה לא נראה לי ששפתותיך ידובבו בקבר בגלל זה
בנוסף סיכמנו כבר שאני לא זוכר כל דבר כמוך
@טייס-קרבי קודם כל שיבדוק מיד אחרי נסיעה היכן עיקר הרטיבות כדי שידע להתמקד במקור הנזילה
אני היה לי מקרה כזה לפני חודש ממש כמו התיאור תוך שבוע וחצי סיימתי 5 ליטר !
שיפעיל מנוע יפתח תא מנוע ויראה מאיפה הנזילה
הסיבה היא שאז המים זורמים ואז כל הנזילה קורית (עדיף שיתן למנוע לעבוד כמה דקות כדי להביא אותו לחום גבוהה).
לי הנזילה היתה בשסתום לחץ אבל בגלל שזה מעל המאורר כל המים השפריצו על כל התא מנוע והכל היה רטוב ולא הצלחתי להבין מאיפה הנזילה
מה שעשיתי פשוט הפעלתי מנוע (רוקנתי בטריה ושמתי מזגן על פול שלא יעבור למצב בטריה. הייתי יכול לעשות אותו הדבר רק עם מקל)
תכלס’ כשהמנוע פעל יכולתי להסתכל מאיפה באמת הנזילה
תכלס’ זה היה תיקון פשוט נורא . לא לקח יותר משלש דקות-מי שמכיר
@MEM הסוף אבל תכלס’ זה הביא גם תועלת
נכון שזה מחרפן ובפרט כשאין חלופות נורמאליות אבל פוק חזי בבני ברק איך שזה שיפר מאד את המצב-ברבי עקיבא השומר ועוד… שלפני זה כל אחד עשה כבתוך שלו.
@משה-אייזנבאך כן כן אני זוכר שבתור ילד נסעתי לאפיית מצות עם רכב שתודלק עם שמן כל שהוא
כמה עשן היה
אולי זה סתם משהו שעומד לי בראש. ככה אני זוכר שאבא שלי הרגיע אותי שחשבתי שנרכב עומד להישרף ובאמת שנים היתה לי השאלה בראש אם זה הגיוני מה שאני זוכר
הגיוני???
@טייס-קרבי לא הבנתי מה אתה רוצה לטעון
אם זה משאבה חשמלית אז היא פועלת גם אם הרכב לא נוסע
הדאגה שלי היתה שאם הנזילה או לפני המשאבה או אחרי זה אומר שלא נכנסים מספיק מים בשביל לקרר את המנוע
אבל תכלס’ המעלות חום שהזכרת לא תואמות כזה מצב
@טרנטע https://he.aliexpress.com/item/4000433614810.html?spm=a2g0o.productlist.main.14.7fe9GYbRGYbRel&algo_pvid=32b9d247-6733-4999-8094-a30fcf3d8930&algo_exp_id=32b9d247-6733-4999-8094-a30fcf3d8930-13&pdp_ext_f={"order"%3A"31"%2C"eval"%3A"1"%2C"fromPage"%3A"search"}&pdp_npi=6%40dis!ILS!13.68!12.86!!!4.60!4.32!%402140ec5d17781514481914322edc0b!10000001791031580!sea!IL!2805162901!X!1!0!n_tag%3A-29919%3Bd%3A334c3bbb%3Bm03_new_user%3A-29895%3BpisId%3A5000000205823186&curPageLogUid=xQizFKT2ujuo&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A|x_object_id%3A4000433614810|_p_origin_prod%3A
@גיל תודה
ותודה על התיקון אני פשוט חדש ובכללי בן אדם שלא קולט מחשבים.
@טייס-קרבי לא הבנת אותי מספיק טוב
אבל לא משנה
נתמקד בתכלס’
@אבי-ים לא נראה לי, הפלג של הרב פרידמן הוא פלג קטן בתוך הפלג הירושלמי ולכן אין לו כל כך הרבה אנשים בשביל לעשות בכמה צמתים בדרך כלל הם עושים במוקד אחד אז נראה לי שאין לחשוש אלא מבני ברק ששם רוב הפעמים ההפגנות שלהם מתקימות
יכול להיות שהם מוצאים הודעה בסגנון “ובעוד אזורים בארץ” רק בשביל להכניס את המשטרה לכוננות ולהכריח אותה לתגבר כוחות שלא לצורך- בקיצור לשגע אותם
@גיל קודם כל תודה ב’ החידה פשוטה מאד
טיוטה יצרו את הפריוס לראשונה בשנת 1997 עד 2003 אח"כ יצא דור שני שזה משנת 2003 - 2009 אח"כ דור ג’ 2009 - 2015 (עם מתיחת פנים קלה באמצע) ודור רביעי בשנת 2015 עד שנת 2023 ובשנת 2023 יצא דור חמישי שלא מגיע לארץ
בכל אופן אנשים קוראים לדור 2 שהגיע לארץ לראשונה דור 1
אבל בכל אופן אתה צודק למה להסתבך אם אפשר לכתוב את שנת הרכב?!
זה מה שקורה שעושים את זה תוך כדי ששומרים על הילדים שלא יריבו
@חיים-Y0737 לאא הוא התכוון לחלק הפנימי של התא מנוע
והרדיאטור ממוקם בחלק הכי חיצוני של התא מנוע
אלא אם כן אני לא הבנתי טוב?
הוא גם תיאר את הנזילה מכיוון המשאבה אז כנראה צינור כל שהוא באזור שם
וההיפך הצינור התחתון של הרדיאטור הוא בצד ימין יותר ו @טייס-קרבי כתב שהנזילה בצד שמאל יותר
בקיצער @טייס-קרבי כבר אחרי “המפיל”
וחבירו מחר ילך למוסך כמו ילד טוב לפי איך שזה נשמע אז כבר אין תועלת בנידו"ד
רק מבקש מ @טייס-קרבי בשם כל הרבנים שניסו להגיע לפתרון
לשתף אותנו מחר בתוצאות.
@יוסי-התחכמוני לא הצלחתי להבין מה קרה
@הכל-מלמעלה כתב בהזמנת נורות הלוגן בצבע לבן - חוקי.:
זה נכון שבכללי הנורות האלו מאירות פחות טוב בגלל שהם לא צהובות?
בדיוק הפוך
@טייס-קרבי אין לי כל כך מה להוסיף אחרי האופציות שהעלו פה
רק שואל האם הנזילה שהוא רואה זה אחרי לילה או אחרי חניה קצרה? אני לא סתם שואל.
תנסה לראות בקישור הזה יש שם אוסף של מכסים https://rechavimzelaze.ovh/topic/8983/פקק-למיכל-של-הוישרים-בפריוס/3
@ראובי בקישור בדרך כלל מופיע אם זה זוג,
ולגבי ההחלפה זה פשוט מאד בפרט לבעלי ידים לא גדולות
קצת קשה לי להסביר איך מחליפים אני מאמין שאם תפתח את המכסה מנוע ותנסה לסובב את התושבת של המנורה לצד שמאל אתה תצליח בקלות אלא אם אתה לא יודע איפה ומה אז תנסה לראות מה מקביל לנורה שבתוך הגוף לצד הפנימי ותדע שאת זה אתה צריך לסובב אין אין לך מה לפחד כי אין מה להרוס שם כמובן בלי להתפרע זה לא אמור להיות בהפעלת כוח בכלל
https://www.youtube.com/watch?v=7iFujW2LAms- סרטון הסבר על החלפת נורה
זה לא אותו שנתון אבל הכל אותו רעיון
אני רק מקווה שזה לא כמו קורולה 2007 ומטה שזה החלפה ברעיון אחר
@אלוף-העולם-1
יש פיצוי על זה מהם
היה על זה משפט
קישור