@זה-לזה כמובן צריכת דלק מכובדת כיאה למאזדה ועוד יותר כיאה לSUV מגושם
חוץ מזה אמין ונוח
מאיר ג
-
חוות דעת מאזדה CX 5 -
אישור בלמים לטסט@טוסון כתב באישור בלמים לטסט:
איפה? (עולה 100)
בנתיבות אני לא בטוח לגבי השם של המוסך אני יבדוק בחשבונית (זה ברכב) ואני יעדכן
-
רוצה לשתף אתכם בפתרון פשוט לבעיה במזגן@נייטרון-חפשי כתב ברוצה לשתף אתכם בפתרון פשוט לבעיה במזגן:
אם הוא היה משתמש בביסקוויטים של לוקי מולי/קסטרול זה לא היה קורה, הכל מתחיל מאיכות החלפים

@נייטרון-חפשי כתב ברוצה לשתף אתכם בפתרון פשוט לבעיה במזגן:
באופן כללי אין שום קשר בין עצמת הרוח למדחס (או שהתכוונת לכתוב מפוח?).
כן לא שמתי לב אפילו שכתבתי מדחס
והמעניין שאתה הראשון ששת לב לזה
אני אתקןמעניין מאד כי אם משהו חשב שמדובר על המדחס א"כ אז הוא לא הבין בכלל מה התכוונתי. המדחס והמפוח הם שני קצוות של מערכת המיזוג (עפ"י סדר הפעולה)
או שבאמת הבינו שאני מתכוון למפןח -
טויטה קורולה 2019 עם 470K קילומטר@ישראל-ו. תן יותר פרטים על ידים וטיפולים וכמובן מה המחיר המוצע ואיך ההתרשמות הכללית מהרכב כלו’ אם אני יראה אותו ברחוב אני גם אשמע וגם אראה שהוא ‘עבר’
-
נסיעה עם הנדברקס מורם@יורם-בוסקילה https://www.youtube.com/watch?v=wYu270B8jKg
פתוח בנטפרי
אחרי שתראה וודאי תדע לבדוק מה יש לך וסתם טוב לדעת את סוגי הבלמים
אם יש לך רכב ישן כנראה שיש לך בלמי תוף
ברכבים חדשים כבר אין בלמי תוף אלא בלמי דיסק
גם ברכבים ישנים בלמי תוף נמצאים רק בגלגלים האחוריים -
דיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013@טוסון כתב בדיון ממוקד על ניסאן קשקאי 2010-2013:
לא שווה לך להוסיף 10-20 אלש”ח ולקחת אאוטלנדר 2015 ומעלה,
לדעתי הקשקאי יותר נוחה מהאאוטלנדר
-
I30 מנוע אוכל שמן ועוד בעיותהמנוע צריך שיפוץ
אתה מתכוון אטם ראש מנוע נכון?!
או שכוונתו שיש בלאי בבוכנות ?
אני שואל את זה כי שיפוץ מנוע זה כללי מאד ואני רוצה לוודא שאתה יודע בדיוק מה הוא עושה שלא יגיש לך קבלה עם מחיר מפולפל ואם תהיה מופתע הוא יסתכל עליך במבט תמה מה אחי שיפצתי לך’ ת’מנוע!" ואז אולי תגיד לעצמך וואלה הוא עבד כל כך קשה המסכן אז אולי אני יוסיף לו טיפ של 1000 שקל
חוץ מזה מה זה מוגזם זה רכב ישן / חדש, אתה מוסיף את השמן או המוסכניק ושמא המוסכניק דופק לך חרטוט של שמן שבנוסף לזה שזה רכב ישן זה יכול להיות משמעותי (בפרט אם קורעים את הרכב) -
שאלה נדושה... איזה רכב לקנות?@משה-שמחה כתב בשאלה נדושה... איזה רכב לקנות?:
אע"פ שלפי מה שראיתי הג’אז היה יותר קטן
אני לא מתיחס כלל לנתוני ליטרים אני מתייחס רק לנתוני הנדסה בלבד:
הג’אז עם באגז שמכניס לקרבו יותר מאינסייט לא בגלל ליטרים אלא בגלל תצורת הרכב ותא המטען שמאפשרת ניצול מקסימלי הרבה יותר בהבאגז’ של האינסייט -
מגן גלגל פנימי/מגן בןץ? שנפלגם לי נפל לא מצאתי משהו במחיר שפוי אני מאד אשמח אם משהו יוכל לסייע בענין
תודה -
טיוטה פריוס מבריטניה מעניין לא?!@טרנטע כתב בטיוטה פריוס מבריטניה מעניין לא?!:
היה גם היה, והם היו פריוסים חסכוניים יותר והכי אמינים
כן כן
אבל זה ממש לא הצליח כי זה היה עגלה כפשוטו
ולכן גם כ"כ חסכוני… -
חריקות בבלימה@מצפה-לישועה בסדר רק רציתי לדעת כי לי היה לפני ארבע שנים בערך כזה סיפור והמוסכניק החליף לי את הקדמיות ובסוף זה היה אחוריות אז רק רציתי שתדע באופן ברור מאיפה זה
עדיף לא לסמוך על החוש שמיעה אז כדאי שתסתכל על הרפידות ואם אתה לא יודע להסתכל על רפידות תבדוק איפה יש חתיכות ברזל קטנות על ה’גאנטים -
הונדה גאז - מה חשוב לבדוק?@אושר-מתקרב לגבי הק"מ רכב שמור באמת גם 280 זה בסדר הוא יכול גם להגיע ל 400 ואפי’ יותר
בחירה מצוינת רכב אמין באמתמחלות נראה לי תושבות
פלסטיקה פנימית -
ריח של דלק לא בתא הנוסעים@זה-לזה נשמע ממיר קטיליטי עייף
אין בכלל ריח בהמשך הנסיעה?
או אטם כל שהוא במערכת הדלק
הריח משתנה בין מיכל מלא לריק?
הריח דווקא שהמנוע קר או תמיד? -
הונדה גאז - מה חשוב לבדוק? -
רעש מהצמיגים כאילו יש שמיניה@נייטרון-חפשי תודה.
אני אבדוק ואעדכן -
הונדה גאז - מה חשוב לבדוק? -
סוויץ לא מסיים סיבוב. מפתח בפנים מסתובב חלקבטוח אתה על פארקינג?
-
הונדה גאז - מה חשוב לבדוק?כולנו מחכים ל @יצחק-רשטונ להבין מה הרעיון בזה ואיך בדיוק ההצתה המדורגת עובדת
-
מצבר שנכבה אחרי 7 דקות של תאורה נורמלי או לא?זה לא הכי נורמאלי כנראה המצבר שלו קצת ישן
-
קניית גילי עם הרבה ק"מ
