מאיר ג
-
פורד פוקוס 2017, המומלץ הוא אם לאו? -
שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש@אושר-מתקרב כנראה שזה גרסת ספורט
-
מתז לא משפריץ טוב@נהג-אלוף קצף???
בחיים אין לי קצף על החלון ולא אמור להיות קצף אולי החברה שקנית לא מוצלחת? -
הזמנת נורות הלוגן בצבע לבן - חוקי.@ראובי בקישור בדרך כלל מופיע אם זה זוג,
ולגבי ההחלפה זה פשוט מאד בפרט לבעלי ידים לא גדולות
קצת קשה לי להסביר איך מחליפים אני מאמין שאם תפתח את המכסה מנוע ותנסה לסובב את התושבת של המנורה לצד שמאל אתה תצליח בקלות אלא אם אתה לא יודע איפה ומה אז תנסה לראות מה מקביל לנורה שבתוך הגוף לצד הפנימי ותדע שאת זה אתה צריך לסובב אין אין לך מה לפחד כי אין מה להרוס שם כמובן בלי להתפרע זה לא אמור להיות בהפעלת כוח בכלל
https://www.youtube.com/watch?v=7iFujW2LAms- סרטון הסבר על החלפת נורה
זה לא אותו שנתון אבל הכל אותו רעיון
אני רק מקווה שזה לא כמו קורולה 2007 ומטה שזה החלפה ברעיון אחר -
עזרה קניית רכב@נהג-אלוף המוסכניק אומר שלגבי השלדה זה לא בעיה אבל לגבי שאר מכלולי הרכב הוא לא בדק ולפי מה שהבנתי הרכב גם עבר תאונה מקדימה אז אולי לגבי הנזק בשלדה אין מה לחשוש אחר המלצת המוסכניק (ממכון בדיקה) אבל מה לגבי רכב שעבר תאונה משני צדדיו חושבני שחובה שמשהו מקצועי יעבור על כולו ולא רק על שילדה
-
שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש@אושר-מתקרב בגרסת ספורט שמים חצאיות
בדיוק כמו רינג רובר לנד רובר זה בעיקרון ג’יפ והרבה פעמים זה מגיעה עם חצאיות ובדיוק כמו שמרצדס G קלאס אמור להיות ג’יפ ורוב הפעמים מגיע עם חצאיות מוגזמות וחישוקים כאילו זה מקלארן או בוגאטי -
ריח רע מהמזגן בכמה דקות הראשונות@מוטי פילטר הוחלף בזמן?
אם כן לרוב זה מהמאייד יש דרך לנקות דרך פתחי היניקת אויר של המזגן לא יודע איזה חומר מומלץ וכמה זה עוזר -
הזמנת נורות הלוגן בצבע לבן - חוקי.@לומדעס כתוב להדיא שתי חתיכות תסתכל למעלה בצד ימין
-
עזרה קניית רכב@נהג-אלוף לא אמרתי שזה חתול בשק אמרתי שצריך לבדוק שזה לא חתול בשק
זה תקף לכל רכב וכ"ש כשישי סיבות לחשוב שזה חתול בשק -
פריוס 2011@טידה מעלה אופציה מסברא
אולי בגלל שהפילטר של הבטירה חסום הוא גורם להתחממות של הבטריה ובעקבות כך כל פריקה מהירה מונעת ממנו לעבוד כדי שלא יתחמם יותר
למזגן זה פריקה יותר איטית כך שהבטריה מסוגלת עדיין להחזיק אותהאולי תנסה לעשות מזגן על פול כולל מוזיקה בקול ולהדליק את כל התאורה (כמובן שהבטריה מלאה אחרת לא בדקנו כלום) ולראות אולי פתאום המנוע יתעורר בגלל הספק חשמל מוגזם שהיא זקוקה לתת
אבל למה שם המשתמש הוא טידה אם אתה עם פריוס?
-
טמבון לטיוטה אוריס 2019@רפאל-0 ובעניין תיקון הטמבון כדאי ללכת לערבי מומלץ על ידי מי שבקי ומכיר את השוק הזה טוב - אני אומר זאת מנסיון.
אם לא, אתה יכול לקבל אחרי תקופה טמבון מלא סדקים שפשוט ‘מתפוצץ’ מיישום לא נכון של חומר או מחומר לא איכותי -
עזרה קניית רכב@איציק-קשביץ לפני שאתה מעלה את הרכב או שולח בפרטי תכתוב קודם את כל הפרטים שידוע לך
יד?
ק"מ?
חברה ודגם?
שנתון?
מפרטי או ליסינג וכדו’?
מחיר?
אם יש לך תמונות של הרכב (תטשטש את המספר) גם כדאי שתעלה אפשר ללמוד מהתמונת הרבה לפעמים -
שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש@פיג-ו5008 אושר מתקרב לא דיבר על הגודל של הרכב אלא על המרווח גחון
-
הונדה אינסייט 2014 | סיכום 3 שנות נהיגה@sandstorm שמעתי שבעצירה ברמזור למשל המזגן לא מקרר בגלל שהוא עובד על הסוללה ובקיץ הישראלי דקה וחצי בלי מזגן זה בהחלט דרמה
האם זה נכון? -
הנד ברקס מורם, מה יכול לקרות@קלאטש כתב בהנד ברקס מורם, מה יכול לקרות:
ובדקתי, הנדברקס למעלה ושמתי על דרייב, האוטו לא זז, כנראה שמספיק על גלגל אחד.
אתה בטוח שגם בירידה תלולה מאד אין לך מה לחשוש?
ומצטרף למה שכתב @נייטרון-חפשי שתפצל למדריך עשית את זה טוב -
עזרה קניית רכב@איציק-קשביץ בעיקרון מבחינת המחיר ללא התיחסות לכל החסרונות זה מחיר בסדר
עכשיו אני לא יודע מה באמת הרכב ומה באמת הפגיעה בשילדה בשביל לומר לך כמה אמור לרדת בשביל לדעת האם גם אחרי הנתון הזה המחיר טוב, מציאה, יקר, נורמלי.
אל תשכח שגם ליסינג מוריד מהמחיר אז בשקלול כל הנתונים
לא נראה לי מציאת השנה.
עד מתי האחריות? זה משנה מאד בטווח הק"מ של הרכב הזהנראה לי שהמומחים יותר בתחום כגון @שלמה ו @צילפינגים ו @יצחק-רשטונ
יוכלו לתת לך החלטה שיותר תוכל לסמוך עליה כי הם מכירים את השוק יותר ממני -
דאצ'יה לודג'י דיזל ידני 2017@חובק-עולם כתוב ממש יפה ומהנה מאד לקריאה.
רק שבסקירה של האטרז’ מנית גם את כל הטיפולים והתקלות שהיו לך
מה שלא עשית עכשיו… -
דיון בנושא צריכת שמן וניקוי EGR בטויוטה פריוס@mik6868 כתב בהודעה חשובה לכל מחפשי המציאות בפריוס.:
ניקוי פיח ו EGR זה שתי דברים שונים
מאיפה הבנת שחשבתי שלא?
אצל מי אתה עושה ברכסים וכמה הוא לוקח לך על זה?
אני לא סגרתי איתו על מחיר סופי אבל קצת יקר לעומת השוק
לא יודע עם הוא מעוניין בפרסום בפורום יש לו את הלקוחות שלו אני ישאל אותו ואם כן אני יגיד מה יש לי לומר עליו
