@טרנטע התקלה של משאבת המים יותר שכיחה ולא קורה כל מאתיים אלף אלא באזור כל המאה אלף כך שלגבי משאבת מים צריך תמיד להיות בהיכון אם לא ידוע על החלפה בזמן הלא רחוק
מאיר ג
-
ייעוץ פריוס 2011 -
חשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?רק שמעניין מאד למה הם הלכו דווקא על קיה ספורטאז’ ?
-
רעידות ברכב מעל 100 קמ"ש@אחרית-לעמך למה להסתבך אם אפשר לראות בלי כל הסיבוכים המוזכרים אלא פשוט להסתקל על הצירייה אפשר גם לנסות לשמוע אם יש תקתוקים בפניות אם לא בדיוק יודעים איפה ומזה צירייה
תכלס’ איזון גלגלים הכי מצוי -
ברכות לרגל מסך הבית החדש לפורום!משדרג ומנגיש את העזרה שצריך בפרט למי שפעם ראשונה מבקר בפורום
-
ייעוץ פריוס 2011לדעתי שווא רק אם זה לא נראה טוב. אלא באמת טוב.
-
חשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?אם הם הצליחו להוריד את הגלגל רזרבי מה שפעם היה מינימום בכל רכב
אז באמת יהיה מקום לחשש לאיזה חלב נקבל כי הם בסוף ישכנעו את כולם שחלב תרנגולת זה ממש לכתחילה -
טסט לרכב@יהודה-5 לפעמים בודקים את הצופר ולפעמים לא
לגבי שאלה 2 לא בדקו לי בחיים (עשיתי סה"כ 4 טסטים)
חובה לשלם אגרת רישוי לפני הבדיקה ואם הרכב לא עבר אתה לא משלם אגרת רישוי שוב אלא אגרת טסט (בערך שמונים ש"ח)
אני עושה בנתיבות ראיתי רכבים שנראים פח ויחסית לא היה נראה שמתעלקים עליהם
ותבוא בסוף יום לפני שסוגרים -
עזרה הדדית לתיקוני רכב@mik6868 כתב בעזרה הדדית לתיקוני רכב:
מי שהוריד זה נראה חברה שעובדים בזה ולא בזול אז כמובן זה עלול לגעת להם בכיס קצת
לא נראה לי אני חושב כמוהם ואני לא עובד בזה. טכנית זה לא נכנס כ"כ לקטגורית חסד
גם מה שטענת שרק יסתכלו וידריכו הרי ברור שמתי שהוא יהיה את הנסיין התורן שיסתבך ויהיה חייב את העזרה הפיזית המקצועית -
ייעוץ פריוס 2011@טרנטע לא אמרתי שלא
-
חשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?שמת לב שהטמבון להרכבה לא באמת תואם למקור? ושבדלתות יש כמה ידיות? וכמו כן התאורה הקדמית והאחורית לא תואמת. וגם חישוקי הגלגלים
גאונות של AI -
עזרה באיתור מקור רעש בעת סיבוב הגה@itzik תודה על ההסבר אבל אני יודע מה זה בולם ומה זה תושבת בולם…
רק היות וזה לא נראה לי כל כך הגיוני היות שאילו היה זה בולם הייתי שומע את הרעש בחוץ טוב יותר מאשר מבפנים, והמצב הוא הפוך…
גם משום שאם זה קשור לבולם המדובר אז למה דווקא בהתחלת הסיבוב יש רעש לכאו’ היה אמור להיות רעש בכל מהלך הסיבוב
ולמרות כל זאת הבדיקה הנ"ל נעשתה וללא תוצאות
בכללי קשה לשמוע ולהחליט בצורה ברורה מנין הרעש זה הרבה פעמים מתעה ומנסיון, לכן אני בעיקר הולך על פי הסברא ההגיונית יותר. -
עזרה הדדית לתיקוני רכב@mik6868 כתב בעזרה הדדית לתיקוני רכב:
ובאמת על משאבת דלק רק עכשיו אני קורא עליה (יש לי פריוס פשוט לא צריך החלפה)
לא הבנתי תסביר או שהתכוונת לפילטר דלק שגם לא הבנתי
-
האם יש בעיות מיוחדות לקיה סיד@אברום בעיות בגיר שהוא רובוטי דו מצמדי
וחשוב לבדוק שהוא לא הוזנח
דיזל זה אומר שהוא רכב חסכוני מאד מחוץ לעיר ואם המון כוח בשונה מהבנזין (הדיזל יותר מחזיק)
עוד תקלה (לא משהו מדי נוראי) שהדשבורד רגיש לשמש ובעקבות הזמן מופעים בו שברים
תקלות תכופות בפנסים שזה לא כזה זול -
שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש@אבי-ים אם כבר האלנטרה שים לב לסונטה השחורה שבקידמת התמונה
אמנם הוא צעיר בשנתיים מהלנטרה אבל עדיין די נדיר -
היברדי VS חשמלי@א.ב. פריוס פלאג אין לא שומרת על ערך כפריוס רגילה ויש לה תקלות
דובר על זה איפשהו בפורום -
האם לדעתך הגיעה העת לשדרג את הלוגו של "רכבים זה לזה"?@גיל מצטרף לדבריך
בהתחלה הצבעתי נגד רק בגלל שהייתי בטוח שהרוב יצביעו בעד וחששתי שיהיה שינוי דרסטי אז הצבעתי נגד בשביל לתת משקל נגד שינוי דרמטי וגם לו ועל חודו של קול היה מוכרע שלא לשנות כלום היה עדיף לי שלא ישתנה כלום מאשר ישתנה בצורה דרמטית מידיאם באמת זה רק יהיה שידרוג של הלוגו הקיים אני מצטרף
-
רשימת סוכני רכב שהומלצו ע״י משתמשים מהפורום@0556747914 הוסיף עוד כמה נקודות
לדוגמא אדם מפרסם את ברכב שלו ב30 אלף כששווי השוק של הרכב הוא 32 אלף שקל זו נקודת זכות אחת.
עכשיו צריך להבין שכל מי שיודע לנהל משא ומתן יוריד עוד אלף ויותר מהמחיר שהתפרסם וא"כ הגענו ל3000 פחות מהשוק.
בנוסף המשא ומתן הראשוני מתנהל דרך הטלפון!!! ולמה? כי תמיד שנראה את הרכב נמצא אי אילו פגמים כמו מצבר שהתאריך ממש ישן, צמיגים יבשים/שחוקים, ציריה יבשה שעומדת להיקרע וכדומה וזה עוד הזדמנות לחידוש המשא ומתן. אתה אומר למוכר “נכון סיכמנו ב29 אלף אבל לא ידעתי על בעיה X ו U” וכך מצליחים להוריד בלפחות 500-2000 ש"ח, ולפעמים אפילו יותר (תלוי כמובן לפי סוג ה’תקלה’) כך שהגענו ל28 אלף בערך ולרוב אפי’ פחות…נקודה נוספת היא שסוכן קלאסי לא סופג את כל עלות התיקון. משום שזה או שהוא בעצמו מתקן כי אלו תקלות פשוטות ולא מורכבות, או שיש לו הסכם עם בעל מוסך כך שהמחיר יוצא יותר זול.
כתבתי גם בשביל להסביר איך (בערך) עובד התהליך כך שגניבה זה לא… רק הסוכן מנצל את המקצועיות שלו למצוא פגמים שבאמת קימיים והיות והמוכר קבע את המחיר על סמך שהרכב שלו ללא שום בעיה וכעת שהוא רואה פגמים שלא ידע על קיומם הוא מבין שיש יותר מקום לגמישות. (כמובן איך להגיד ומה להגיד (ולדעת להלחין את המנגינה המופתעת מהגלויים המרעישים) צריך לדעת…ואכמ"ל)
וגם כדי להחכים אתכם אולי גם אתם תצליחו להוריד יפה ולעשות עסקה יותר טובה בזכות זה.
כמובן שיש עוד הרבה טיפים אבל צריך גם להשאיר פרנסה לסוכנים
(אני לא באמת דואג כי סוכן תמיד יידע לעשות יותר טוב את המו"מ וסוכן תמיד יודע יותר טוב מה לבדוק בכל רכב וכו’) -
שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש@מתלמד-0 מאחורה היא אכן דומה פחות בחלק הקדמי
-
דף פירוט רכב לפני קניה@מיוחד מיוחד
-
מחפש מי שיתקין לי וויז במולטימדיה עם סינון טוב@אביהו קודם כל הפתעת עם הספוליר …
יש לי מולטימדיה עם אפשרות להכל יוטיוב גוגל וכו’ רק שטכנית הוא לא מחובר לאינטרנט
