@גיל כתב בהמצבר נגמר אם הרכב עומד שבוע בלי תזוזה:
לקחת את ההמלצות של המוסכניקים בערבון מוגבל
אם תעיין בכמה מהפוסטים שכתבתי בפורום תגלה שזו דעתי על המוסכניקים אבל בפעמים ששאלתי לא הייתי כקונה אלא כנייעס ועדיין יש הגיון שיהיה לו ענין לשווק את המוצר גם אם לעת עתה אני לא בא לקנות כדי שבפעם הבאה אני כבר יידע מה לקנות
בכל אופן אני שמח על התועלת שתהיה לי ולאחרים בזכות הערתכם (גיל ואלוף העולם ושלמה) ובהזדמנות זאת אני חושב שכדאי מאד שאם משהו יודע שמשהו טעה בדבריו להעמידו על טעותו (כמובן בצורה מכובדת כנהוג בפורום מקדמת דנא) כי אנשים לוקחים את הדברים שבפורום ברצינות (ובצדק)

