דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. חשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?

      חשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      159 פוסטים 52 כותבים 8.0k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

        @אריאל-קמחי ספק אופל ספק קורולה קרוס ספק צ’רי טיגו 7…

        ח מנותק
        ח מנותק
        חיים Y0737
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #102

        @אלוף-העולם-1 כתב בחשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?:

        @אריאל-קמחי ספק אופל ספק קורולה קרוס ספק צ’רי טיגו 7…

        דווקא לי הזכיר טוסון 2022, עם שילוב של מאזדה CX3

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אריאל קמחיא אריאל קמחי

          @מאיר היקר אני חושב שאם מנהלים כמוך ופרום כזה לא ירחק היום וזה יקרה: (ג’ימיני…)
          727f8ea9-ed5f-4fc1-bd9b-37c81b5b51fa-צילום מסך 2026-06-01 004218.png

          א מנותק
          א מנותק
          איש גמזו
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #103

          @אריאל-קמחי מאד יפה!
          אבל מה זה ״כנר למלים״?
          צילום מסך 2026-06-01 ב-10.43.56.png

          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • א איש גמזו

            @אריאל-קמחי מאד יפה!
            אבל מה זה ״כנר למלים״?
            צילום מסך 2026-06-01 ב-10.43.56.png

            ח מנותק
            ח מנותק
            חיים Y0737
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #104

            @איש-גמזו כתב בחשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?:

            כנר למלים״

            ראשי תיבות:
            כאן נמכור רכבים, לאברכים מתמידים ללא יתרות מזומנים!!

            EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
            30
            • ח חיים Y0737

              @איש-גמזו כתב בחשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?:

              כנר למלים״

              ראשי תיבות:
              כאן נמכור רכבים, לאברכים מתמידים ללא יתרות מזומנים!!

              EBAE מנותק
              EBAE מנותק
              EBA
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #105

              @חיים-Y0737 כתב בחשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?:

              כאן נמכור רכבים, לאברכים מתמידים ללא יתרות מזומנים!!

              טווווווווב אתה!

              התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
              050-4133851
              מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • א מנותק
                א מנותק
                אלעדי
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #106

                לפי מה שבדקתי מדובר ביבואן רשמי (טלקאר)
                @EBA כדאי שתעדכן את הפוסט הפותח

                טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • א אלעדי

                  לפי מה שבדקתי מדובר ביבואן רשמי (טלקאר)
                  @EBA כדאי שתעדכן את הפוסט הפותח

                  טוסוןט מנותק
                  טוסוןט מנותק
                  טוסון
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #107

                  @אלעדי כמו שאמרת
                  Screenshot_20260603-025217 (1).png
                  רכב הדוגמא
                  תראו גם את ההפרש מהמחירון

                  כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                  (מס"י פ"א)

                  נחייה ולא…

                  ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • טוסוןט טוסון

                    @אלעדי כמו שאמרת
                    Screenshot_20260603-025217 (1).png
                    רכב הדוגמא
                    תראו גם את ההפרש מהמחירון

                    ח מנותק
                    ח מנותק
                    חיים Y0737
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #108

                    @טוסון כתב בחשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?:

                    תראו גם את ההפרש מהמחירון

                    המחירון שלו 160, כי זה עסקת 0 ק’‘מ כלומר שנת ייצור קודמת שלא הצליחו למכור ונאלצו לרשום ע’'ש החברה
                    ועדיין זול ב 20 אלף

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • נייטרון חפשינ מנותק
                      נייטרון חפשינ מנותק
                      נייטרון חפשי
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #109

                      חזק ביותר.jpeg

                      pikolinou@gmail.com

                      I תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                        חזק ביותר.jpeg

                        I מנותק
                        I מנותק
                        ITAMAR25
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #110

                        @נייטרון-חפשי כתב בחשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?:

                        חזק ביותר.jpeg

                        ואז לך תדע איזה חלב תקבל…

                        מ שלמהש 2 תגובות תגובה אחרונה
                        2
                        • I ITAMAR25

                          @נייטרון-חפשי כתב בחשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?:

                          חזק ביותר.jpeg

                          ואז לך תדע איזה חלב תקבל…

                          מ מנותק
                          מ מנותק
                          מאיר ג
                          כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                          #111

                          @ITAMAR25

                          אם הם הצליחו להוריד את הגלגל רזרבי מה שפעם היה מינימום בכל רכב
                          אז באמת יהיה מקום לחשש לאיזה חלב נקבל כי הם בסוף ישכנעו את כולם שחלב תרנגולת זה ממש לכתחילה

                          ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • מ מאיר ג

                            @ITAMAR25

                            אם הם הצליחו להוריד את הגלגל רזרבי מה שפעם היה מינימום בכל רכב
                            אז באמת יהיה מקום לחשש לאיזה חלב נקבל כי הם בסוף ישכנעו את כולם שחלב תרנגולת זה ממש לכתחילה

                            ק מנותק
                            ק מנותק
                            קלאטש
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #112

                            @מאיר-ג כתב בחשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?:

                            @ITAMAR25

                            אם הם הצליחו להוריד את הגלגל רזרבי מה שפעם היה מינימום בכל רכב
                            אז באמת יהיה מקום לחשש לאיזה חלב נקבל כי הם בסוף ישכנעו את כולם שחלב תרנגולת זה ממש לכתחילה

                            או חלב סינטטי חצי/מלא 5W30

                            צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • ק קלאטש

                              @מאיר-ג כתב בחשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?:

                              @ITAMAR25

                              אם הם הצליחו להוריד את הגלגל רזרבי מה שפעם היה מינימום בכל רכב
                              אז באמת יהיה מקום לחשש לאיזה חלב נקבל כי הם בסוף ישכנעו את כולם שחלב תרנגולת זה ממש לכתחילה

                              או חלב סינטטי חצי/מלא 5W30

                              צילפינגיםצ מנותק
                              צילפינגיםצ מנותק
                              צילפינגים
                              מאסטר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #113

                              @קלאטש או שיאפסו את התאריך תפוגה…

                              התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
                              איזור ירושלים
                              ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              9
                              • I ITAMAR25

                                @נייטרון-חפשי כתב בחשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?:

                                חזק ביותר.jpeg

                                ואז לך תדע איזה חלב תקבל…

                                שלמהש מנותק
                                שלמהש מנותק
                                שלמה
                                מאסטר
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #114

                                @ITAMAR25 כתב בחשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?:

                                ואז לך תדע איזה חלב תקבל…

                                אם עכשיו רכב חדש זה לעשירים אז חלב חדש יהיה חייב להיות חלב עמיד?

                                כאן בשביל לעזור :)

                                קורולה אברכיםק תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • שלמהש שלמה

                                  @ITAMAR25 כתב בחשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?:

                                  ואז לך תדע איזה חלב תקבל…

                                  אם עכשיו רכב חדש זה לעשירים אז חלב חדש יהיה חייב להיות חלב עמיד?

                                  קורולה אברכיםק מנותק
                                  קורולה אברכיםק מנותק
                                  קורולה אברכים
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #115

                                  @שלמה תלוי אם הוא אמיד

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                    תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                    תודה לבורא עולם 0
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
                                    #116

                                    נסחפנו כאן לגמרי.
                                    אבל אם כבר אז כבר לקינוח הנושא כאן.

                                    קניית דירה ורכב במכולת.mp4 undefined

                                    shineS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                                      נסחפנו כאן לגמרי.
                                      אבל אם כבר אז כבר לקינוח הנושא כאן.

                                      קניית דירה ורכב במכולת.mp4 undefined

                                      shineS מנותק
                                      shineS מנותק
                                      shine
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #117

                                      @תודה-לבורא-עולם-0

                                      אם כבר נסחפנו…
                                      ה_עוד_על_אושר_ומכירת_הרכבים__4____אם_איקאה_ימכרו_רכבים_(3).jpg

                                      תעסוק במה שאתה אוהב, ולא תצטרך לעבוד יום בחייך.
                                      סטיקרים לרכב
                                      shine.grd@gmail.com

                                      מ מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      7
                                      • shineS shine

                                        @תודה-לבורא-עולם-0

                                        אם כבר נסחפנו…
                                        ה_עוד_על_אושר_ומכירת_הרכבים__4____אם_איקאה_ימכרו_רכבים_(3).jpg

                                        מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מאיר ג
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                                        #118

                                        @shine

                                        שמת לב שהטמבון להרכבה לא באמת תואם למקור? ושבדלתות יש כמה ידיות? וכמו כן התאורה הקדמית והאחורית לא תואמת. וגם חישוקי הגלגלים
                                        גאונות של AI

                                        טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • shineS shine

                                          @תודה-לבורא-עולם-0

                                          אם כבר נסחפנו…
                                          ה_עוד_על_אושר_ומכירת_הרכבים__4____אם_איקאה_ימכרו_רכבים_(3).jpg

                                          מ מנותק
                                          מ מנותק
                                          מתלמד 0
                                          מייבין
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #119

                                          @shine ראיתי לפני הרבה שנים כשאף אחד עדיין לא חלם על AI משהו בסגנון, אבל עם וולוו של פעם, שכידוע זה רכב שוודי.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • מ מאיר ג

                                            @shine

                                            שמת לב שהטמבון להרכבה לא באמת תואם למקור? ושבדלתות יש כמה ידיות? וכמו כן התאורה הקדמית והאחורית לא תואמת. וגם חישוקי הגלגלים
                                            גאונות של AI

                                            טוסוןט מנותק
                                            טוסוןט מנותק
                                            טוסון
                                            מייבין
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                                            #120

                                            @מאיר-ג זה לא קשור
                                            תמיד צריך שישאר בורג רזרבה

                                            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                            (מס"י פ"א)

                                            נחייה ולא…

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • EBAE EBA

                                              כעת באושר עד סניף עד הלום אשדוד מוכרים לא פחות מאשר… קיה ספורטאז’ יבוא מקביל. בואו עם כרטיס אשראי לקופה הראשית שלמו וקחו.

                                              מאיר זהו זהמ מנותק
                                              מאיר זהו זהמ מנותק
                                              מאיר זהו זה
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #121

                                              @EBA טוב אז אחרי עבודת מחקר מאומצת ומבירור ישיר מול אחד מבעלי אושר עד
                                              מדובר בעודפי יבוא של הספורטאז’ שאם לא שמתם לב עברה מתיחת פנים לאחורנה להשוואה לשאר הדגמים החדשים
                                              ו…פשוט נתקעו עם סחורה שלא היה לה ביקוש

                                              EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              1

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 6
                                              • 7
                                              • 8

                                              18

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              131.2k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום