דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. חשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?

      חשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      159 פוסטים 52 כותבים 8.0k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • א איש גמזו

        @אריאל-קמחי מאד יפה!
        אבל מה זה ״כנר למלים״?
        צילום מסך 2026-06-01 ב-10.43.56.png

        ח מנותק
        ח מנותק
        חיים Y0737
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #104

        @איש-גמזו כתב בחשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?:

        כנר למלים״

        ראשי תיבות:
        כאן נמכור רכבים, לאברכים מתמידים ללא יתרות מזומנים!!

        EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
        30
        • ח חיים Y0737

          @איש-גמזו כתב בחשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?:

          כנר למלים״

          ראשי תיבות:
          כאן נמכור רכבים, לאברכים מתמידים ללא יתרות מזומנים!!

          EBAE מנותק
          EBAE מנותק
          EBA
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #105

          @חיים-Y0737 כתב בחשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?:

          כאן נמכור רכבים, לאברכים מתמידים ללא יתרות מזומנים!!

          טווווווווב אתה!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • א מנותק
            א מנותק
            אלעדי
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #106

            לפי מה שבדקתי מדובר ביבואן רשמי (טלקאר)
            @EBA כדאי שתעדכן את הפוסט הפותח

            טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • א אלעדי

              לפי מה שבדקתי מדובר ביבואן רשמי (טלקאר)
              @EBA כדאי שתעדכן את הפוסט הפותח

              טוסוןט מנותק
              טוסוןט מנותק
              טוסון
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #107

              @אלעדי כמו שאמרת
              Screenshot_20260603-025217 (1).png
              רכב הדוגמא
              תראו גם את ההפרש מהמחירון

              כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
              (מס"י פ"א)

              נחייה ולא…

              ח תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • טוסוןט טוסון

                @אלעדי כמו שאמרת
                Screenshot_20260603-025217 (1).png
                רכב הדוגמא
                תראו גם את ההפרש מהמחירון

                ח מנותק
                ח מנותק
                חיים Y0737
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #108

                @טוסון כתב בחשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?:

                תראו גם את ההפרש מהמחירון

                המחירון שלו 160, כי זה עסקת 0 ק’‘מ כלומר שנת ייצור קודמת שלא הצליחו למכור ונאלצו לרשום ע’'ש החברה
                ועדיין זול ב 20 אלף

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • נייטרון חפשינ מנותק
                  נייטרון חפשינ מנותק
                  נייטרון חפשי
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #109

                  חזק ביותר.jpeg

                  pikolinou@gmail.com

                  I תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                    חזק ביותר.jpeg

                    I מנותק
                    I מנותק
                    ITAMAR25
                    מאסטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #110

                    @נייטרון-חפשי כתב בחשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?:

                    חזק ביותר.jpeg

                    ואז לך תדע איזה חלב תקבל…

                    מ שלמהש 2 תגובות תגובה אחרונה
                    2
                    • I ITAMAR25

                      @נייטרון-חפשי כתב בחשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?:

                      חזק ביותר.jpeg

                      ואז לך תדע איזה חלב תקבל…

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      מאיר ג
                      כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                      #111

                      @ITAMAR25

                      אם הם הצליחו להוריד את הגלגל רזרבי מה שפעם היה מינימום בכל רכב
                      אז באמת יהיה מקום לחשש לאיזה חלב נקבל כי הם בסוף ישכנעו את כולם שחלב תרנגולת זה ממש לכתחילה

                      ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • מ מאיר ג

                        @ITAMAR25

                        אם הם הצליחו להוריד את הגלגל רזרבי מה שפעם היה מינימום בכל רכב
                        אז באמת יהיה מקום לחשש לאיזה חלב נקבל כי הם בסוף ישכנעו את כולם שחלב תרנגולת זה ממש לכתחילה

                        ק מנותק
                        ק מנותק
                        קלאטש
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #112

                        @מאיר-ג כתב בחשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?:

                        @ITAMAR25

                        אם הם הצליחו להוריד את הגלגל רזרבי מה שפעם היה מינימום בכל רכב
                        אז באמת יהיה מקום לחשש לאיזה חלב נקבל כי הם בסוף ישכנעו את כולם שחלב תרנגולת זה ממש לכתחילה

                        או חלב סינטטי חצי/מלא 5W30

                        צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • ק קלאטש

                          @מאיר-ג כתב בחשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?:

                          @ITAMAR25

                          אם הם הצליחו להוריד את הגלגל רזרבי מה שפעם היה מינימום בכל רכב
                          אז באמת יהיה מקום לחשש לאיזה חלב נקבל כי הם בסוף ישכנעו את כולם שחלב תרנגולת זה ממש לכתחילה

                          או חלב סינטטי חצי/מלא 5W30

                          צילפינגיםצ מנותק
                          צילפינגיםצ מנותק
                          צילפינגים
                          מאסטר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #113

                          @קלאטש או שיאפסו את התאריך תפוגה…

                          התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
                          איזור ירושלים
                          ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • I ITAMAR25

                            @נייטרון-חפשי כתב בחשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?:

                            חזק ביותר.jpeg

                            ואז לך תדע איזה חלב תקבל…

                            שלמהש מנותק
                            שלמהש מנותק
                            שלמה
                            מאסטר
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #114

                            @ITAMAR25 כתב בחשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?:

                            ואז לך תדע איזה חלב תקבל…

                            אם עכשיו רכב חדש זה לעשירים אז חלב חדש יהיה חייב להיות חלב עמיד?

                            כאן בשביל לעזור :)

                            קורולה אברכיםק תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • שלמהש שלמה

                              @ITAMAR25 כתב בחשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?:

                              ואז לך תדע איזה חלב תקבל…

                              אם עכשיו רכב חדש זה לעשירים אז חלב חדש יהיה חייב להיות חלב עמיד?

                              קורולה אברכיםק מנותק
                              קורולה אברכיםק מנותק
                              קורולה אברכים
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #115

                              @שלמה תלוי אם הוא אמיד

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                תודה לבורא עולם 0
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
                                #116

                                נסחפנו כאן לגמרי.
                                אבל אם כבר אז כבר לקינוח הנושא כאן.

                                קניית דירה ורכב במכולת.mp4 undefined

                                shineS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                                  נסחפנו כאן לגמרי.
                                  אבל אם כבר אז כבר לקינוח הנושא כאן.

                                  קניית דירה ורכב במכולת.mp4 undefined

                                  shineS מנותק
                                  shineS מנותק
                                  shine
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #117

                                  @תודה-לבורא-עולם-0

                                  אם כבר נסחפנו…
                                  ה_עוד_על_אושר_ומכירת_הרכבים__4____אם_איקאה_ימכרו_רכבים_(3).jpg

                                  תעסוק במה שאתה אוהב, ולא תצטרך לעבוד יום בחייך.
                                  סטיקרים לרכב
                                  shine.grd@gmail.com

                                  מ מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  7
                                  • shineS shine

                                    @תודה-לבורא-עולם-0

                                    אם כבר נסחפנו…
                                    ה_עוד_על_אושר_ומכירת_הרכבים__4____אם_איקאה_ימכרו_רכבים_(3).jpg

                                    מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    מאיר ג
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                                    #118

                                    @shine

                                    שמת לב שהטמבון להרכבה לא באמת תואם למקור? ושבדלתות יש כמה ידיות? וכמו כן התאורה הקדמית והאחורית לא תואמת. וגם חישוקי הגלגלים
                                    גאונות של AI

                                    טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • shineS shine

                                      @תודה-לבורא-עולם-0

                                      אם כבר נסחפנו…
                                      ה_עוד_על_אושר_ומכירת_הרכבים__4____אם_איקאה_ימכרו_רכבים_(3).jpg

                                      מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מתלמד 0
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #119

                                      @shine ראיתי לפני הרבה שנים כשאף אחד עדיין לא חלם על AI משהו בסגנון, אבל עם וולוו של פעם, שכידוע זה רכב שוודי.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ מאיר ג

                                        @shine

                                        שמת לב שהטמבון להרכבה לא באמת תואם למקור? ושבדלתות יש כמה ידיות? וכמו כן התאורה הקדמית והאחורית לא תואמת. וגם חישוקי הגלגלים
                                        גאונות של AI

                                        טוסוןט מנותק
                                        טוסוןט מנותק
                                        טוסון
                                        מייבין
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                                        #120

                                        @מאיר-ג זה לא קשור
                                        תמיד צריך שישאר בורג רזרבה

                                        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                        (מס"י פ"א)

                                        נחייה ולא…

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • EBAE EBA

                                          כעת באושר עד סניף עד הלום אשדוד מוכרים לא פחות מאשר… קיה ספורטאז’ יבוא מקביל. בואו עם כרטיס אשראי לקופה הראשית שלמו וקחו.

                                          מאיר זהו זהמ מנותק
                                          מאיר זהו זהמ מנותק
                                          מאיר זהו זה
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #121

                                          @EBA טוב אז אחרי עבודת מחקר מאומצת ומבירור ישיר מול אחד מבעלי אושר עד
                                          מדובר בעודפי יבוא של הספורטאז’ שאם לא שמתם לב עברה מתיחת פנים לאחורנה להשוואה לשאר הדגמים החדשים
                                          ו…פשוט נתקעו עם סחורה שלא היה לה ביקוש

                                          EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • מאיר זהו זהמ מאיר זהו זה

                                            @EBA טוב אז אחרי עבודת מחקר מאומצת ומבירור ישיר מול אחד מבעלי אושר עד
                                            מדובר בעודפי יבוא של הספורטאז’ שאם לא שמתם לב עברה מתיחת פנים לאחורנה להשוואה לשאר הדגמים החדשים
                                            ו…פשוט נתקעו עם סחורה שלא היה לה ביקוש

                                            EBAE מנותק
                                            EBAE מנותק
                                            EBA
                                            מאסטר
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #122
                                            פוסט זה נמחק!
                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            2
                                            • EBAE מנותק
                                              EBAE מנותק
                                              EBA
                                              מאסטר
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #123

                                              93e6ba19-23cf-4059-a3c5-8e1b58df7640-image.png

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              12

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 6
                                              • 7
                                              • 8

                                              30

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              131.2k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום