Spoiler
@מאיר כן הגיון של אנשים שנולדו שם לפני 60 שנה ועדיין לא קלטו שזה עיר (שגם הולכת להיות עיר ענקית)
אני דיי בטוח שיום אחד זה ישתנה
אבל גם עכשיו זה מציק
ובפרט הדוגמה שהבאת שזה נטול כל הגיון. גם בכפר לא היו עושים ככה.
אם כבר דיברת על שדרות ויצמן אני לא מבין מה זה הגובה המטורף של הבאמפרים שם
אני הגעתי מב"ב וכשאני רואה שטח לא מנוצל אני ממש לא מרגיש טוב
יש לך רעיון איך לנער ולעורר שם כמה אנשים
ברחתי מב"ב לא בשביל להיתקע בפקקים שוב (גם אם זה לא ברמה של פקקי ב"ב עדיין זה מציק דווקא בגלל שזה לא ב"ב-ויש מה לעשות)