@קלאטש זה סימן טוב, אבל לא “עבר וזהו”.
תבקש שיבדוק את הכבל ואת המנגנון, ושיראה לך מה נשבר, ולא “בוא נחליף הכל”.
אני עדיין נוטה לחשוב שקפיץ או חלק אחר השתחרר שם.
בהצלחה!
-
הנד ברקס מורם, מה יכול לקרות -
תגובות לרשימה מסודרת של מוסכים/מכונאים שהומלצו ע"י חברי הפורום@Lexus אשמח לפרטים.
-
מהילה של אנטיפריז@YBA ממה שאני מכיר, אלו שמדובר בהם 1:2 מדובר על 1 זה נוזל הקירור, 2 זה המים.
אבל א"א באמת לענות על זה בלי לדעת על מה מדובר. זה יכול באותה המידה להיות להפך.
תנסה להיזכר בשם המותג וכד’.
נוזל קירור שנשמר במקום מוצל ובקבוק סגור יכול להחזיק גם 5 שנים ויותר.
תראה שאין משקעים, שינויי צבע או כל מיני “שכבות” שמעידות על היפרדות המרכיבים של התערובת.
בהצלחה! -
בירור | ניסאן קשקאי עם מערכת גז - האם הצריכה גבוהה?@ש.נ כתב בבירור | ניסאן קשקאי עם מערכת גז - האם הצריכה גבוהה?:
@גיל עשיתי בדיקת מחשב והקוד תקלה P0420 האם זה קשור?
ממיר קטליטי. ויעויין כאן מש"כ בזה.
ואם אין בכוחך לעיין, אז אסכם בקצרה:
P0420 זה בדרך כלל יעילות ממיר קטליטי נמוכה. אבל כתבתי שם שלא לרוץ ישר להחליף ממיר. הרבה פעמים זה חיישן חמצן, נזילת אגזוז קטנה או מנוע שלא עבד תקין ובלבל את המחשב. כדאי קודם סריקה מלאה ולבדוק נתונים חיים של חיישני הלמדה - קרי חיישן החמצן. -
ניקוי צנרת מזגן מיצובישי אטראז'@סים-שלום אני הייתי מציע ללכת על רימון ריח.
אם אתה עובר בצפון - יש לי בגמ"ח בריח לימון של חברת פלמינגו, משהו נהדר במחיר שאין להשיג.
(35 ש"ח).
אם אתה לא עובר בצפון - עדיין לדעתי שווה לך לקנות כזה מחנות חלפים כלשהי. -
נורה לוחית רישוי@בוגר לא.
ולא דיבר הכתוב במכון חפיפניק. -
נורה לוחית רישוי@בוגר אתה צריך W5W
-
ניסאן קשקאי 2016-2018 -
רעש מקשקאי@הבל-הבלים-הכל רק תשים לב איזה קוד תקלה שאלתי למעלה.
-
רעש מקשקאי@הבל-הבלים-הכל לפי הקוד הממיר לא עובד טוב.
השאלה אם זה נכון או שפשוט חיישן חמצן מבלבל את המחשב, או פלאגים לא טובים.
ככה הייתי מתחיל, בחיישן שעולה כ-100 ש"ח, אחרי זה פלאגים שעולים קצת יותר.
בסוף שוקל אם לירות בממיר, שמסתכם באלפי ש"ח.אפשר לקרוא נתונים חיים של החיישן ולדעת.
אגב, אם יאמרו לך “חיישן למדה” או “למבדה” - הכוונה לחיישן חמצן.
בהצלחה! -
החלפתי ברקסים הדיסקים משוחררים ללא ברגים האם זה תקין?@קיה-פיקנטו כתב בהחלפתי ברקסים הדיסקים משוחררים ללא ברגים האם זה תקין?:
לפ"ז נדרש כעת ביתר שאת לגרז בהקדם את המובילים כיוון שאפילו הגריז הישן אינו בנמצא
בדיוק לכך התכוונתי.
ייש"כ על חידוד העניין. -
החלפת רדיאטור בגרנדיס@פתוח-לשמוע תן שנה ונפח מנוע.
אתה מודע לזה שמדובר בפלאגי ניקל ולא אירידיום, כן?
זה לא ממש מומלץ לגרנדיס.
המק"ט הנכון שיש לי זה IKH20TT (4704) לדנסו, ILKR7B8 לNGK.
אבל מצד גודל ועבודה בסיסית, הנ"ל אמורים לעבוד. -
יש לי שאלה לכל בעלי טיוטה היברידי -
בעניין סוללה היברידית@mik6868 נשחק כן, הולך מנוע - לא. זה לא קורה מיד.
מעשים רבים שקרו באנשים שהגיעו לאפס דלק והמנוע כבה. זה תלוי במנוע, במצבו, ובסיטואציה שזה קרה.
ובהמון ס"ד. -
יש לי שאלה לכל בעלי טיוטה היברידי@EBA אתה צודק,
אבל אני מכיר מישהו שעושה קומבינה כזו ועושה את הדבר הזה בדיוק,
והוא לא מפרסם את עצמו כדי שיוכל להמשיך לעשות כן.
אין לי עסק עמו ועם קומבינתו, ואין לי מושג אם הנזכר עושה כנ"ל,
אבל בכל אופן לחדודי שמעתתא כתבתי. -
בעניין סוללה היברידית@mik6868 כתב בבעניין סוללה היברידית:
@גיל וואו המחדש בטובו לי חידשת 2 ו 3 לגבי המשאבה “רגעים עם אפס שאיבה” כאילו יכול להיווצר מצב של כמעט הלך מנוע
אני מבין שלא אבל זה ברמה של כמעט או כמעט לכמעט הלך מנוע?הצלחת לבלבל אותי. מה??
-
רכב שקשה לו בעליות@דוד-מוצרי כתב ברכב שקשה לו בעליות:
יש לי קורולה 2004 נוסע מאוד טוב לאחרונה התחיל להיות קשה לו בעליות
ברוכים הבאים למערכת
.
לפני שמתחילים לירות בכל חלקי הרכב, בוא נתחיל לאט לאט.
תראה מה מצב הפילטר אוויר, והפלאגים. תבדוק האם הרכב רועד ואם נדלקת נורת בדוק מנוע, ואם יש מצבים בעלייה שהסל"ד עולה אבל הרכב לא מגיב ומאיץ. -
איפה מחפשים רכב לקניה - יד 2+ -
איפה מחפשים רכב לקניה - יד 2+@חיים-Y0737 כתב באיפה מחפשים רכב לקניה - יד 2+:
הרב @גיל יד 2 בתביעה מולם לפי הפרסומים, הם ‘‘פורשים’’ מיד 2…
שיהיה בהצלחה, ככה הוקמו כמעט כל העסקים האידנא.
וכידוע שעל שנאת חינם נחרב ביהמ"ק ועל שנאת חצי חינם הוקם רמי לוי…
