@קורולה-אברכים לסרוק תקלות.
-
סקודה אוקטביה 2015 כל הנורות נדלקו באמצע נסיעה -
תאורת לוח מחוונים יונדאי I30@שטייגען-במעלה ריליי בדקת? יש מצב שהוא שרוף.
-
סוגר שמשות - ניסן אקסטרייל 2016@מתלמד-0 כתב בסוגר שמשות - ניסן אקסטרייל 2016:
דווקא עם המרים בשילוב המגיני רוח אני יכול להשאיר ריווח. כי בלי מגיני רוח, יכלתי להניח איזה גומי שיישאיר תמיד ריווח של סנטימטר שניים, אבל אז הייתי מסתכן במים וכל מיני פליירים וכדומה וחוץ מזה הייתי סובל מרעש נוראי בנסיעות מהירות.
כעת שיש מגינים, אני מניח גומי ונועל בשלט, ומשאיר ריווח קבוע.לא חולק, תעשה מה נוח לך, אני עושה את זה עם מגיני רוח ללא גומי, וזהו. ככה נוח לי.
@איציק-1 כתב בסוגר שמשות - ניסן אקסטרייל 2016:
אצלי לפחות [ואני מאמין שגם אצל אחרים] זה לא סותר ושתי האופציות קיימות, בלחיצה אחת זה מרים את השמשות, ובלחיצה נוספת על הנעילה זה עוצר את החלונות איפה שהם.
נראה לי שיותר נוח לעצור אותם מראש איפה שבא לך וזהו. מה גם שהחלונות נסגרים לעיתים שלא באותו הקצב ואז אתה לא יכול לתפוס את כולם במיקום שרצית.
-
טסט/טיפולים וכדו'.@שלמה-מביתר לעבור במוסך אמין שעושה בדיקה לפני טסט בחינם.
לתקן כשלים אם יש. טיפול 10K מומלץ לתזמן לתקופה שלפני הטסט.
לגשת למכון שלא ידוע במיוחד כחפיפניק מאוד.
עריכה: כעת שמתי לב שזה בעצם רוח הדברים שכתב @איציק-1 לפנַי… -
טסט/טיפולים וכדו'.@שלמה-מביתר כתב בטסט/טיפולים וכדו'.:
@גיל תודה רבה
השאלה היא אם אני יכול להיות רגוע אח"כ שהרכב באמת תקין?תלוי מאיזו בחינה.
אני לא רגוע גם אחרי טסט.
למשל - הרפידות בסוף חייהן - איך תדע? גם מכון מחמיר לא בודק את זה.
חיובא רמיא עליך לבדוק (או לקחת למוסך שיבדוק, לרוב בחינם) שהכל תקין,
ולהעביר במקום שיעבירו תקין, לא מחמיר מדי ולא מיקל מדי. -
טסט/טיפולים וכדו'.@חובק-עולם כתב בטסט/טיפולים וכדו'.:
@שלמה-מביתר יש לך טיול לצפון בקרוב?
יש פה כמה מכונים שעונים על הדרישות.
צח"ר, אפיקים, קצרין,תוסיף את נהריה לרשימה. אפשר להעביר שם גם קורקינט…
אז כתבתי ברה"ר. בעיה שלהם.
-
דו"ח, האם יש מה לטעון 'תום לב'??@יעקב-מ.-פינס כתב בדו"ח, האם יש מה לטעון 'תום לב'??:
בנוסף על כמה מדובר? דוח עם נקודות או קנס בלבד?
500 ש"ח ללא נקודות

@קלאטש יש הרבה מה לעשות, אחרי הכל - צולמת במצלמה.
תשלח לי מייל, לצערי אכמ"ל. -
עזרה עם רכב של חבר ברכסים@בנג-ה מחר טוב לך? אני עמוס היום מאוד.
שלח לי מייל או צ’אט. -
לחות ברכב איך מתפטרים?@מאיר-0 תקנה רימון ריח, משהו כזה (כתב לי בעבר ידידי @נייטרון-חפשי שניתן להשיג בכל חנות חלפים).
ותעשה לפי ההוראות, בדר"כ לחיטוי יסודי של תעלות המיזוג צריך להוציא את פילטר המזגן (ואפילו להשאיר רכב מונע ומיזוג דולק על מצב של מחזור אוויר פנימי). לא משהו קשה.
בהצלחה! -
דו"ח, האם יש מה לטעון 'תום לב'??@קלאטש כתב בדו"ח, האם יש מה לטעון 'תום לב'??:
מעניין אם אני יכול לטעון את אותה טענה על שתי דוחו"ת במקביל או שזה מיחזי כשיקרא,
וא"כ אם יועיל לערער על אחד ואח"כ לערער על השני בהפרש של זמן…במה שכתבתי לך במייל תשתמש לבעייתי מבית השניים, תבדוק בתמונות איפה יותר נדחפת.
ערעור בעיכוב של כמה ימים לא יועיל כי טכנית אפשר לראות את כל הערעורים שלך עד כה.
השאלה “מי חכם…ויתבוננו” (תהלים קז,מג). -
עזרה- קוד תקלה PO500 קורולה 2007 -
הרכב רועד מעל 100 קמ"ש@אבי-ים כתב בדחוף ביותר! הרכב רועד מעל 100 קמ"ש:
כיוון פרונט?
לא איזון?זה יכול להיות גם איזון וגם כיוון, ליבי אומר לי שההסתברות נוטה יותר לכיוון פרונט בגלל מהמורות בכביש וכד’, שגם פוגעים גם באיזון, אך במידה פחותה יותר.
אני מבטל דעתי מפני דעתו של @הכל-בעזרת-השם
-
עזרה בתקלה@הרשלה-0 כתב בעזרה בתקלה:
@הכל-בעזרת-השם מי זה אדון רולי ??
@אליהו כתב באשכול מוסכים אמינים:
בקרית ספר לוד ובני ברק הכתובת היא רולי 058-787-4466
-
קוד תקלה p2009@יראת-שמים כתב בקוד תקלה p2009:
מה זה במחילה, מה שמתחבר באמצע הצינור, או ביציאה מהבית פילטר אויר?
בתחילת הסעפת. ואם אתה רואה שסדוק, אין סיבה מיוחדת לחפש קורוזיה.
-
טויוטה פריוס פלוס 2017 נדלקה נורה כתומה של רכב עם סימן קריאה@טכנאי אתה
מנקה את פילטר האוויר של הסוללה?מוודא שתעלת האוורור לא חסומה?
ייש"כ לידידי @יראת-שמים
שמזכיר לי דברים שנאמרו לי בפירוש, והמוח מסרב לקלוט… 
-
אברך, שרוצה לבטל דו"ח בבית משפט, צריך לחשוש מהסגרה לידי המשטרה הצבאית?@aiib כתב באברך, שרוצה לבטל דו"ח בבית משפט, צריך לחשוש מהסגרה לידי המשטרה הצבאית?:
למישהו יש את של ירושלים?
-
טיפים להחלפת פלאגים בטויוטה יאריס היבריד 2020@החפץ-בעילום-שמו מאיזה אזור אתה?
ב"ה הפורום מציע גמ"חים בפריסה מתרחבת, וגם חברים שירצו - ישמחו לקיים בך גמ"ח…
תוכל לצפות בזה כדי לקבל את הכיוון הכללי. -
טיוטה פריוס איתות שמאלי לא עובד@YUDA אז יש קצר כלשהו.
תתחיל מלנסות להחליף נורות תקינות, ותראה אם הסתדר. -
I30 מנוע אוכל שמן ועוד בעיות -
טבלת אקסל עם נתונים OBD ועוד.
@מיכאלוש
כשביקשתי לא מצאתי את האופציה,
עד שבא המלאך מיכאל והאיר את עיני.
תודה!
