@המאעסטר לבדוק שהוא נדלק בהפעלת המזגן, ועובר למהירות גבוהה כשהרדיאטור מתחמם.
לפעמים זה גם קשור לריליי שנשרף והתפקוד של החלפת מהירויות הפעלה לא עובדת בגלל זה.
-
מזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום -
מזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום@המאעסטר כשהמאוורר לא עובד טוב אז בעמידה בפקקים המיזוג נחלש לעומת נסיעה שבה יש זרימת אוויר טבעית לעבר הרדיאטור.
-
משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!@EBA כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
ממש לא אכפת לי שלידו יהיה גם כזה…
אז תרשה לי להחמיא לך,
@EBA כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
השינוי האחרון הוא באמת מרשים.

-
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן@משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
@גיל יש לך מגירה מתחת לכיסא שליד הנהג ?
ומה רמת העוצמה של המקרר בתא כפפות ?לא. ולא.
אלו תוספות אירופאיות שניתן להוסיף בקלות.
יש לי את המק"טים של החלקים איפשהו עם סרטון שמראה איך לעשות.
הקירור מגיע ישר מהמיזוג, והעוצמה - כעוצמת המיזוג. -
מזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום@נסיעתא מה שהתכוונתי לומר הוא שמה שמחשיד אותי זה שהמזגן מקרר מצוין בלילה ודווקא ביום מתקשה. זה פחות נשמע כמו חוסר גז, כי במקרה כזה בדרך כלל יש ירידה בביצועים גם בלילה.
וכאמור, שללת את זה.
הייתי בודק שהמאוורר של הרדיאטור עובד כמו שצריך, שהמעבה (הרדיאטור של המזגן) לא סתום מלכלוך, ושבודקים לחצי מערכת כדי לוודא שהמדחס עובד תקין גם בחום.
איפה בודקים? את הבדיקות האלה בדרך כלל עושים במוסך או אצל מזגניסט רכב. אגב, זה קורה גם בנסיעה בינעירונית או בעיקר בעמידה ובפקקים? זה יכול לעזור לתת כיוון.
@נייטרון-חפשי
-
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן -
נורת מנוע כתומה מהבהבת+נורת החלקה כתומה@אהרון-שלום אתה מוזמן לעדכן את ידידי @מיוחד שיש לי אליו הערכה @מיוחדת
ברשימתו כאן וברשימתו כאן. -
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן@חובק-עולם לקשקאי יש 4 פתחי מיזוג. עיקר ההרגשה מאחור באה מה-2 שבאמצע. הימיני עלול לא להוציא קור כשיש חוסר גז.
וכתבתי לבדוק, לא לרוץ למלא. -
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן@משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
ש דווקא משהו נורא מוזר
היושבים מאחורה עם חלונות מושחרים מרגישים את המזגן בסדר
אבל דווקא לנהג וליושב לצידו רותח אש ברכב
הוא פשוט לא משתלט על הקבינהסימן אפשרי לחוסר גז, תבדוק את זה.
-
משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!אין פוסק אחד בישראל שזכה שהלכה כמותו בכל מקום, אפי’ ממשה רבנו נשכחו הלכות,
והנקודה שלי היא שלא ראוי “לנכס” נושא מסוים למשתמש מסוים באופן אוטומטי@פתוח-לשמוע כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
ויש פה בגדר לא תמנע טוב מבעליו
אתה רואה שצדקתי -
@גיל כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
אתה כולך עשוי במידות טובות של לעזור ולהקל על הזולת,
אבל אני עשוי במידות אחרות, שרואות את ה"אפס זולת…" -
משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
בדר"כ אני מסכים עם רעיונותיך והחשיבה החדה שלך,
אבל הפעם - חצי מהרעיונות צפויים להטיל קנאה במעשה בראשית…אתה כולך עשוי במידות טובות של לעזור ולהקל על הזולת,
אבל אני עשוי במידות אחרות, שרואות את ה"אפס זולת…" -
האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?@פריוס-אפור כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
אינו דומה הנסיעה בכביש 6 שאתה יכול להרביץ מהירות וכמעט אין משטרות,
יצויין שהאתר מתנגד לכל עבירה על החוק, ואסייג ברשותך את דבריך שאין מדובר בהמלצה אלא בנקודה טכנית.
-
מזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום@נסיעתא כתב במזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום:
שלום,
המזגן ברכב (יונדאי I30) עובד מעולה בלילה, מקפיא עד לשד העצמות,
אבל ביום - ההיפך הגמור…
לא מקרר כמעט בכלל, לוקח לו רבע שעה עד שבכלל יוצא אויר לא חם, ועדיין הוא לא מקרר את הרכב כמעט, לא משנה כמה זמן הוא דלוק…
הבו עצה בבקשה,
תודה רבה!דווקא אני הייתי בודק שהמאוורר תקין והמדחס לא סתום, לפני שהייתי רץ למלא גז.
(דווקא המקרה הזה הוא מקרה שנותן אבחון טוב לכך שלא חסר גז) -
משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!@מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
במידה ויש לכם רעיונות נוספים נשמח לשמוע…
יש לי רעיון נוסף -
להודות למנהל שמשקיע מזמנו
, מרצו
ומהונו
! למען האתר,
מעיד אני בר’ @מאיר (עד כמה שאני נחשף) כמה העניין מעסיק אותו לשפר ולייעל,
והכי מעסיק אותו - לתת את התחושה הטובה והנעימה לכולם.תודה לך! מאיר!
ו…על כן דבר!
-
לקראת הבחירות@מאיר כתב בלקראת הבחירות:
לא ירחק היום שהם יפנו אלינו!
מסכים!
אם כי אני רואה את זה קורה רק כשלא יהיו כסאות מעור צבי, ואז יפתחו שרשור:
“שלום לפשוטי העם,
כידוע בחז"ל “נעשה אדם” ולכן אתייעץ אף אני עמכם -
מתעניין ברכב לקניה, משהו נוח ומפנק אבל אמין וחסכוני (במבטים),
עד עכשיו הייתי עם רכב מהעבודה.
אין בעיית תקציב.”הדברים נכתבו בהומור ולא מתוך זלזול חלילה, ואין באמור בכדי לסכן את החסינות שאין לי…
-
סופרב דיזל 2020 שותה מים - רכב שהחליט שהוא גמל -
נורת מנוע כתומה מהבהבת+נורת החלקה כתומה -
נורת מנוע כתומה מהבהבת+נורת החלקה כתומה@שמואל10 כתב בנורת מנוע כתומה מהבהבת+נורת החלקה כתומה:
התחלתי נסיעה ברכב (גיר רגיל) ונדלק לי לפתע נורת מנוע כתומה מהבהבת ונורת החלקה כתומה, בנוסף מרגיש לי רעידות במנוע בתחילת נסיעה
כנראה קוילים או פלאגים.
-
למה לא מייצרים רכבים בישראל?@אריאל-קמחי כתב בלמה לא מייצרים רכבים בישראל?:
תאמין לי שזה רעיון טוב, ככה מלא ישראלים יפסיקו לצפור…
האמת שרציתי לכתוב משהו בסגנון, אבל אני דואג שלא יתנקשו בי(ביפ)…
גם ככה אחד מחברי הפורום כמעט הוריד לי מכסה מנוע על הראש…
בכל אופן נ"ל שהסוג ההוא לא צופר, רק משת"פ של שומרי הדרך…
