דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      ג

      גיל

      @גיל
      מאסטר מגיה
      אודות
      פוסטים
      4.7k
      נושאים
      41
      שיתופים
      0
      קבוצות
      4
      עוקבים
      32
      עוקב אחרי
      1

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • מזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום
        ג גיל

        @המאעסטר לבדוק שהוא נדלק בהפעלת המזגן, ועובר למהירות גבוהה כשהרדיאטור מתחמם.
        לפעמים זה גם קשור לריליי שנשרף והתפקוד של החלפת מהירויות הפעלה לא עובדת בגלל זה.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום
        ג גיל

        @המאעסטר כשהמאוורר לא עובד טוב אז בעמידה בפקקים המיזוג נחלש לעומת נסיעה שבה יש זרימת אוויר טבעית לעבר הרדיאטור.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
        ג גיל

        @EBA כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

        ממש לא אכפת לי שלידו יהיה גם כזה…

        אז תרשה לי להחמיא לך,

        @EBA כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

        השינוי האחרון הוא באמת מרשים.

        🤝

        הודעות המערכת

      • בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן
        ג גיל

        @משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:

        @גיל יש לך מגירה מתחת לכיסא שליד הנהג ?
        ומה רמת העוצמה של המקרר בתא כפפות ?

        לא. ולא.
        אלו תוספות אירופאיות שניתן להוסיף בקלות.
        יש לי את המק"טים של החלקים איפשהו עם סרטון שמראה איך לעשות.
        הקירור מגיע ישר מהמיזוג, והעוצמה - כעוצמת המיזוג.

        שאר נושאים

      • מזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום
        ג גיל

        @נסיעתא מה שהתכוונתי לומר הוא שמה שמחשיד אותי זה שהמזגן מקרר מצוין בלילה ודווקא ביום מתקשה. זה פחות נשמע כמו חוסר גז, כי במקרה כזה בדרך כלל יש ירידה בביצועים גם בלילה.
        וכאמור, שללת את זה.
        הייתי בודק שהמאוורר של הרדיאטור עובד כמו שצריך, שהמעבה (הרדיאטור של המזגן) לא סתום מלכלוך, ושבודקים לחצי מערכת כדי לוודא שהמדחס עובד תקין גם בחום.
        איפה בודקים? את הבדיקות האלה בדרך כלל עושים במוסך או אצל מזגניסט רכב. אגב, זה קורה גם בנסיעה בינעירונית או בעיקר בעמידה ובפקקים? זה יכול לעזור לתת כיוון.
        @נייטרון-חפשי 📣

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן
        ג גיל

        @חובק-עולם

        תבורך מפי עליון. באמת אין צורך.
        תבזבזו על הלייקים שלכם על מי שמגיע לו.

        שאר נושאים

      • נורת מנוע כתומה מהבהבת+נורת החלקה כתומה
        ג גיל

        @אהרון-שלום אתה מוזמן לעדכן את ידידי @מיוחד שיש לי אליו הערכה @מיוחדת
        ברשימתו כאן וברשימתו כאן.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן
        ג גיל

        @חובק-עולם לקשקאי יש 4 פתחי מיזוג. עיקר ההרגשה מאחור באה מה-2 שבאמצע. הימיני עלול לא להוציא קור כשיש חוסר גז.
        וכתבתי לבדוק, לא לרוץ למלא.

        שאר נושאים

      • בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן
        ג גיל

        @משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:

        ש דווקא משהו נורא מוזר
        היושבים מאחורה עם חלונות מושחרים מרגישים את המזגן בסדר
        אבל דווקא לנהג וליושב לצידו רותח אש ברכב
        הוא פשוט לא משתלט על הקבינה

        סימן אפשרי לחוסר גז, תבדוק את זה.

        שאר נושאים

      • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
        ג גיל

        @פתוח-לשמוע

        אין פוסק אחד בישראל שזכה שהלכה כמותו בכל מקום, אפי’ ממשה רבנו נשכחו הלכות,
        והנקודה שלי היא שלא ראוי “לנכס” נושא מסוים למשתמש מסוים באופן אוטומטי

        @פתוח-לשמוע כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

        ויש פה בגדר לא תמנע טוב מבעליו

        אתה רואה שצדקתי -

        @גיל כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

        אתה כולך עשוי במידות טובות של לעזור ולהקל על הזולת,
        אבל אני עשוי במידות אחרות, שרואות את ה"אפס זולת…"

        הודעות המערכת

      • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
        ג גיל

        @פתוח-לשמוע


        בדר"כ אני מסכים עם רעיונותיך והחשיבה החדה שלך,
        אבל הפעם - חצי מהרעיונות צפויים להטיל קנאה במעשה בראשית…

        אתה כולך עשוי במידות טובות של לעזור ולהקל על הזולת,
        אבל אני עשוי במידות אחרות, שרואות את ה"אפס זולת…"

        הודעות המערכת

      • האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?
        ג גיל

        @פריוס-אפור כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

        אינו דומה הנסיעה בכביש 6 שאתה יכול להרביץ מהירות וכמעט אין משטרות,

        יצויין שהאתר מתנגד לכל עבירה על החוק, ואסייג ברשותך את דבריך שאין מדובר בהמלצה אלא בנקודה טכנית.

        שאר נושאים

      • מזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום
        ג גיל

        @נסיעתא כתב במזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום:

        שלום,
        המזגן ברכב (יונדאי I30) עובד מעולה בלילה, מקפיא עד לשד העצמות,
        אבל ביום - ההיפך הגמור…
        לא מקרר כמעט בכלל, לוקח לו רבע שעה עד שבכלל יוצא אויר לא חם, ועדיין הוא לא מקרר את הרכב כמעט, לא משנה כמה זמן הוא דלוק…
        הבו עצה בבקשה,
        תודה רבה!

        דווקא אני הייתי בודק שהמאוורר תקין והמדחס לא סתום, לפני שהייתי רץ למלא גז.
        (דווקא המקרה הזה הוא מקרה שנותן אבחון טוב לכך שלא חסר גז)

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
        ג גיל

        @מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

        במידה ויש לכם רעיונות נוספים נשמח לשמוע…

        יש לי רעיון נוסף -
        להודות למנהל שמשקיע מזמנו ⏳ , מרצו 🏃 ומהונו 💰 ! למען האתר,
        מעיד אני בר’ @מאיר (עד כמה שאני נחשף) כמה העניין מעסיק אותו לשפר ולייעל,
        והכי מעסיק אותו - לתת את התחושה הטובה והנעימה לכולם.

        תודה לך! מאיר!

        ו…על כן דבר!

        הודעות המערכת

      • לקראת הבחירות
        ג גיל

        @מאיר כתב בלקראת הבחירות:

        לא ירחק היום שהם יפנו אלינו!

        מסכים!
        אם כי אני רואה את זה קורה רק כשלא יהיו כסאות מעור צבי, ואז יפתחו שרשור:
        “שלום לפשוטי העם,
        כידוע בחז"ל “נעשה אדם” ולכן אתייעץ אף אני עמכם -
        מתעניין ברכב לקניה, משהו נוח ומפנק אבל אמין וחסכוני (במבטים),
        עד עכשיו הייתי עם רכב מהעבודה.
        אין בעיית תקציב.”

        הדברים נכתבו בהומור ולא מתוך זלזול חלילה, ואין באמור בכדי לסכן את החסינות שאין לי…

        הצעות יעול

      • סופרב דיזל 2020 שותה מים - רכב שהחליט שהוא גמל
        ג גיל

        @קלאטש

        מס"י בתחילת ההקדמה, וכפי שענה ידידי @נייטרון-חפשי

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • נורת מנוע כתומה מהבהבת+נורת החלקה כתומה
        ג גיל

        @שמואל10 תנסה את @מיוחד בבית וגן.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • נורת מנוע כתומה מהבהבת+נורת החלקה כתומה
        ג גיל

        @שמואל10 כתב בנורת מנוע כתומה מהבהבת+נורת החלקה כתומה:

        התחלתי נסיעה ברכב (גיר רגיל) ונדלק לי לפתע נורת מנוע כתומה מהבהבת ונורת החלקה כתומה, בנוסף מרגיש לי רעידות במנוע בתחילת נסיעה

        כנראה קוילים או פלאגים.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • למה לא מייצרים רכבים בישראל?
        ג גיל

        @אריאל-קמחי כתב בלמה לא מייצרים רכבים בישראל?:

        תאמין לי שזה רעיון טוב, ככה מלא ישראלים יפסיקו לצפור…

        האמת שרציתי לכתוב משהו בסגנון, אבל אני דואג שלא יתנקשו בי(ביפ)…
        גם ככה אחד מחברי הפורום כמעט הוריד לי מכסה מנוע על הראש… 😆

        בכל אופן נ"ל שהסוג ההוא לא צופר, רק משת"פ של שומרי הדרך…

        מדברים רכב
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5
      • 233
      • 234
      • 1 / 234
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום