@תלת-גוונא דעתי האישית לא לגעת…
גם יתכן שהורדו קילומטרים
אלוף העולם 1
-
ספייסטאר, ק''מ נמוך ואוכל שמן?! -
שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכבישאהה ויש גם את אבא שלו…

-
שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש@מאיר דומה מאוד!

-
שרשור "חיות על הכביש"@א.ב.
אגב זה צולם באלעד… וזה צילום של לקוח שלי… -
רכב גבוה@זה-לזה
דאצי’ה לוד’גי -
מצערת EGR ושסתום EGR מרעישים בחצי סוויץ'@zalmensmok כי רק בדיזל יש dpf
-
חלפים לפיאט טיפו@יורם-בוסקילה עולה כמה שקלים…
תתקשר אליהם ותבדוק -
זיהוי קולי בדיבור בוויז@יניב-שלום
כי חסום לך ההתקנות -
זיהוי קולי בדיבור בוויז@dudi752
כי שאתה מחזיר אז הוא נפתח חזרה… יש לו זיהוי לפי imei של המכשיר -
מצערת EGR ושסתום EGR מרעישים בחצי סוויץ'@zalmensmok
תציין שזה מתאים רק לרכבי דיזל. -
חלפים לפיאט טיפו@טוסון אני לא יודע אם יש לו או אין… אני רק הצעתי רעיון במידה והוא לא ימצא שם
-
זיהוי קולי בדיבור בוויז@dudi752
הסים פרוץ אבל ברגע שאתה תוציא אותו מהמכשיר הוא יפסיק לעבוד -
זיהוי קולי בדיבור בוויז@dudi752 ביתן הסלולר זה עם סים פרוץ
-
זיהוי קולי בדיבור בוויז@יניב-שלום סים וויז בלבד לא תומך שירותי תמלול
-
המיקום במוליטימדיה הפסיק לעבוד לגמרי [ללא קשר לשיבושים]@ידידים כתב בהמיקום במוליטימדיה הפסיק לעבוד לגמרי [ללא קשר לשיבושים]:
התופעה הזו קורית כל כמה הזמן?
להזכירך אנחנו במלחמה ופשוט יש שיבושים.
@ידידים כתב בהמיקום במוליטימדיה הפסיק לעבוד לגמרי [ללא קשר לשיבושים]:
.אני רק רוצה לציין שזה החזיר לעבוד גם את המיקרופון בשיחות וגם את החיפוש הקולי דרך מקלדת גוגל, זה תופעה שכיחה?
זה כבר קשור להתראות של פיקוד העורף.
@ידידים כתב בהמיקום במוליטימדיה הפסיק לעבוד לגמרי [ללא קשר לשיבושים]:
ושוב תודה רבה
אין מיליםאין על מה! בכל זאת פורום של חסד ונתינה.
-
זיהוי קולי בדיבור בוויז@יניב-שלום זה בגלל הסים
-
המיקום במוליטימדיה הפסיק לעבוד לגמרי [ללא קשר לשיבושים]@ידידים לשניה. תחכה שתפעיל את עצמה מחדש
-
המיקום במוליטימדיה הפסיק לעבוד לגמרי [ללא קשר לשיבושים]@ידידים פשוט תעשה הפעלה מחדש… תכניס סיכה לחור שבמסך
-
חלפים לפיאט טיפו@יורם-בוסקילה
אתה יכול ליצור חדשה אצל בית המיסב בחולון.
או במדייק- הוא מייצר אותם לפי מידה
