@צביקוש השתמשתי בו כבר 3 פעמים בצורה אינטנסיבית… לא אשקר שהוא מכשיר מקצועי, אבל בהחלט שווה כל שקל!
אלוף העולם 1
-
עכשיו במשנת יוסף מכשיר לניקוי ריפודים -
רכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולקאם המתחים של הטעינה תקינים, הייתי בודק קומפרסיה למנוע.
יתכן שיש בריחת לחץ מהרינגים ולכן כשהמדחס פועל אז העומס מקשה על המנוע. -
מולטימדיה של ניפון נעולה?@ביתשמשניק
@מיישה תמיד חיכה ל @פייבל-אשרינו … -
המולטימדיה עובדת חלקית יש למישהו פתרון ?@יחצ-המקצוען כתבתי לך במייל שתתקשר אליי.
ננסה לעזור! -
בירור על לקסוס C T@שברולט
לדעתי האישית, אל תתקרב.
יהיו עוד מציאות.במיוחד שהוחלפה סוללה ומנוע בשטחים- שרמת ההבנה של החמורים בהיבריד שואפת למינוס… זה רק פתח לצרות ותקלות אינסופיות שברכבים האלו גם מאוד יקרות… כמו משאבת מים וABS
-
רגע לפני שתבקש קישור למולטימדיה לרכב שלך - רשימת קישורים עדכנית@EBA כתב ברגע לפני שתבקש קישור למולטימדיה לרכב שלך - רשימת קישורים עדכנית:
באנגליה.
אנגליה, פקיסטן וקפריסין…
אני בטוח שיש עוד מדינות רק שאין לי כוח לשאול את הבינה. -
בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן@גיל כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
את @אלוף-העולם-1 מה עשיתי לו…
זה היה תענוג עילאי!
לדעתי שווה להוסיף 5 אל’‘ש על הרמת גימור הנ’'ל כדי להינות עד הסוף -
סופרב דיזל 2020 שותה מים - רכב שהחליט שהוא גמל@טייס-קרבי
לא מבין כ’‘כ למה כל הוויכוחים סביב הנושא…
שידור את משאבת המים הידועה לשמצה של קונצרן וואג.
יתכן גם שיש לו ריקול ע’'ז מטעם חברת צמפיון- יבואנית סקודה- וולקסואגן בארץ. -
שיגעון גרמני
? או סתם חיסכון...
@פיג-ו5008
כתבתי שמדובר שאירופה… לא במרוקו. -
נזילה ממרכז הרכב@MEM
זה תמיד היה… כנראה לא שמת לב -
נזילה ממרכז הרכב@MEM
זאת לא דליפה… גם המזגן בבית יוצא מים מצינור העודפים -
שיגעון גרמני
? או סתם חיסכון...
@אריאל-קמחי
להוי ידוע שסקודה מיוצרת בעיקר לשוק האירופאי.
ומכאן זה מובן!
הרי אני לא חושב שאחד שיש לו סאנרוף ברכב, יפתח אותו כשיש בחוץ 10 מעלות רוב השנה.
חוץ מזה שבאירופה רוב הדגמים של סופרב הם עם גג.
אז התבלבלתי בעצמי… -
נזילה ממרכז הרכב@MEM
במרכז הרכב-זה מהעיבוי של המזגן.
מאחורה זה העיבוי בדוד של הממיר.
סה’'כ תקין. -
שיתוף | תקלת FCM הידועה במיצובישי - איך לסדר לבד@נתנאל-0
כבר סגרתי הכל…
זה פשוט לעבור על ההלחמות של הקונקטור הראשי.
הכבלים עצמם היו תקינים הן במדדים והן במראה הפיזי הם לא התנפחו. -
שיתוף | תקלת FCM הידועה במיצובישי - איך לסדר לבד@אהרון-שלום
תודה לכולם על התעניינות…
פירקתי את הראדר והגעתי לכרטיס הירוק שבתוכו.
לאחמ’‘כ שמתי לב שבאמת ההלחמות של הקונקטור הראשי היו עם כמין סדקים.
בעזרת חבר תותח עשיתי חידוש להלחמות,
ו’‘בא לציון גואל’’ לעת עתה עובד מצויין.
אם יהיו התפתחויות כלשהם אעדכן מיידי. -
שיתוף | תקלת FCM הידועה במיצובישי - איך לסדר לבד@אהרון-שלום
הלחמת הקונקטור הראשי מחדש.
ועוד כמה. -
התקנת מולטימדיה t100 בטויוטה פריוס - נדלקה נורה אדומה והמזגן לא עובד כרגיל@seli
תחזור למי שהתקין לך. -
עזרה בקניית שברולט ספארק@מקצוען-טרי
אני קניתי לפני שנתיים ספארק 1.2 שנתון 2011 עם 140,000 ק’‘מ עם קלאץ’ תקול. נשאר הרכב היה במצב הצגה, ב2.500 ש’'ח -
ניקוי ריפודים@שלמה-א-0
אני שמתי אבקת כביסה. כי יש לי שילוב של אלקנטרה בריפוד. אם אין לך אז תוכל לשים קצת חומר בשם ‘הגאון בניקיון- G100’ -
ניקוי ריפודים@שרולצ-ה
הוא היה לח
