@מאיר כתב בלמה (כמעט רק) פנסים קדמיים צריכים ליטוש אחת לתקופה.:
תרשה לי לחלוק עליך.
אין מה לחלוק…
כתבתי בפירוש שזה לא הגורם הראשי, אלא זה גורם שהפנס יהיה יותר פגיע מקרני שמש.
אגב יש דבר שמזרז את הדהיה, והוא- להדליק אורות כשהפנס חם.
שים לב שבקסנון זה הרבה פחות מצוי.


