דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      אלוף העולם 1א

      אלוף העולם 1

      @אלוף העולם 1
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      1.4k
      נושאים
      33
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      3
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • למה (כמעט רק) פנסים קדמיים צריכים ליטוש אחת לתקופה.
        אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

        @מאיר כתב בלמה (כמעט רק) פנסים קדמיים צריכים ליטוש אחת לתקופה.:

        תרשה לי לחלוק עליך.

        אין מה לחלוק…
        כתבתי בפירוש שזה לא הגורם הראשי, אלא זה גורם שהפנס יהיה יותר פגיע מקרני שמש.
        אגב יש דבר שמזרז את הדהיה, והוא- להדליק אורות כשהפנס חם.
        שים לב שבקסנון זה הרבה פחות מצוי.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • החלפתי ברקסים הדיסקים משוחררים ללא ברגים האם זה תקין?
        אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

        @ביתשמשניק כתב בהחלפתי ברקסים הדיסקים משוחררים ללא ברגים האם זה תקין?:

        אולי ברכב הבא שלי שיהיה שווה 90000 נגרז
        לעגלה שלי זה מספיק

        זה ממש לא קשור לשווי הרכב…
        זה קשור לבטיחות שלך, ולאורך החיים של הרפידות.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • למה (כמעט רק) פנסים קדמיים צריכים ליטוש אחת לתקופה.
        אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

        @תודה-לבורא-עולם-0
        התשובה היא מאוד פשוטה.

        הפנס הקדמי מכיל בתוכו נורה בעלת עוצמה של בין 45-ל55 וואט!
        היא מחממת את הפלסטיק של הבקלית ואז היא נעשית חשופה מאוד לפגיעות שמש!
        אתה יכול להווכח בעצמך, תדליק את האורות ותגע עם היד בפלסטיק- מייד תרגיש שהוא מתחמם.

        משא’'כ הפנסים האחוריים שהוא בעלי נורות עם עוצמה חלשה יותר ומשכך פחות מחממים את הפלסטיק.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • למכירה מיצובישי אטראז' ידני
        אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

        @חובק-עולם
        אכן אני אליעזר.

        @הכל-בעזרת-השם שלח אליי מישהו לגבי הרכב שלי… הוא התקשר באיחור של שעה, ומאוד הצטער שלא קנה ממני את הרכב.
        אז פתאום ראיתי את הפוסט שלך על זה שאף אחד לא מתעניין וישר חשבתי על ההוא ש@הכל-בעזרת-השם שלח אליי…
        ומשם, הכל היסטוריה🫡

        לוח יד2

      • למכירה מיצובישי אטראז' ידני
        אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

        @חובק-עולם למישהו מיד 2?

        לוח יד2

      • שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב
        אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

        @אלחי -אני מאלעד,
        אתה מוזמן לפנות אליי במייל!

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מובילאי לא מכוון
        אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

        @mik6868
        ברגע שהוא מזהה תקלה אז רק המחשב כיול יכול לאפס את השגיאה.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רכב לא "מתעורר" ברמזור
        אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

        @ITAMAR25
        אולי בעיה בקלאצים?
        יוניט בלם?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מובילאי לא מכוון
        אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

        @mik6868 תלך למרכז שירות של מובילאי שכיוונו אותו בכמה שקלים.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • החלפת קלאץ סוזוקי אלטו
        אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

        @אוטוטו-0
        מניסיון אצל חבר, ברנו קליאו ידנית- התקלה הייתה השטנגות.
        ממליץ לך ללכת לבקש חוות דעת שניה מבעל מקצוע אחר.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • אישור התקנת מוביילאי ברכב
        אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

        @MEM אם זה מובילאי או אייואקס של קוברה זה מאושר ברישיון…
        מובון עדיין לא.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • למכירה מיצובישי אטראז' ידני
        אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

        @טרנטע

        תודה רבה! הוא מאוד ישן האמת… רק שפה שכחתי לעדכן.

        לוח יד2

      • למכירה מיצובישי אטראז' ידני
        אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

        @חובק-עולם נמוך אפילו…
        תנסה לשנות את המיקום ואז מקסימום לסוע למרכז

        לוח יד2

      • למכירה מיצובישי אטראז' ידני
        אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

        @חובק-עולם
        ב’‘ה שלי נמכרה אתמול… אחרי פחות משבוע ביד 2, ועוד היה חג ושבת…
        פרסמתי 16 מכרתי 15
        הייתה 170 אל’'ק
        יד שניה ידנית כמובן.
        משהו מעניין ששמתי לב! כשפרסמתי לפני חודשיים אז כתבתי שאני מאלעד, ועכשיו כתבתי שאני מירושלים… תכלס היה מבול של טלפונים.

        אגב, שלחתי אליך מישהו מבני ברק שהתבאס שלא הצליח לקנות את שלי.

        לוח יד2

      • שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש
        אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

        @חובק-עולם
        רנו כזאת של משטרה… בחיים לא ראיתי… ועוד אני הולך עם חבר שמתקין להם את כל התאורה והאבזור ולא נתקלתי בזה מעולם!

        מדברים רכב

      • משוב לבעלי טויוטה פריוס
        אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

        @שלמה חיכיתי לך…

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2
        אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

        @שלמה
        א. אני לא באלעד כרגע
        ב. תתחדש על הפרופיל:)

        מדברים רכב

      • שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש
        אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

        @מאיר-ג דרייבר ידוע בירושלים…
        אגב, מישהו ראה פעם כזה:
        141597.jpg

        מדברים רכב

      • מה הבעיות בפיגו - 308/207 שנות 2010 -2012
        אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

        @ביתשמשניק איזה מנוע?

        עסקאות רכב

      • משוב לבעלי טויוטה פריוס
        אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

        @מאיר-ג כתב במשוב לבעלי טויוטה פריוס:

        אני בעז"ה יעלה תמונה של הEGR לפני ואחרי

        ככה:
        140327.jpg

        או יותר גרוע?😉 @שלמה

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5
      • 69
      • 70
      • 3 / 70
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום