@שלמה-א-0
זה עולה כמה אלפים טובים.
בכל אופן מצאתי עוד תמונה שמראה את ההבדלים לפני ואחרי של הריפודים שניקיתי.

אלוף העולם 1
-
ניקוי ריפודים -
ניקוי ריפודים@מאיר-ג זה יפה ונחמד אבל… ברגע שנוגעים בריפודים ולא שואבים את המים המלוכלכים, לא עשינו בזה כלום!
-
ניקוי ריפודים@זה-לזה מעלה עכשיו.
יש לי חלק מהתמונות. -
שרשור "חיות על הכביש"@תודה-לבורא-עולם-0 איפה צולם?
-
שיתוף | תקלת FCM הידועה במיצובישי - איך לסדר לבדיש לי את אותה הבעיה בטויוטה אוריס עם הראדר,
המשותף לשניהם זה שהם תוצרת בוש הגרמנית.
יש לי כמה כיוונים לפיתרון התקלה.
מקווה לעדכן אותכם בבשורות טובות. -
ניקוי ריפודים@שלמה-א-0
בדיוק עשיתי במוצאי שבת לרכב החדש שלי…שלב א’:
פירקתי את הכיסאות מהרכב, והעליתי אותם לבית כי היה לי יותר נוח.
שלב ב’:
הרטבתי אותם בקטנה עם ספריי חלונות לשעבר שהיה ממולא במים מהברז.
שלב ג’:
לאחר שהכיסאות היו רטובים מעט, פיזרתי אבקת כביסה ולאחר מכן שפכתי מים חמים על כל הכיסא - בערך נטלה וחצי.
שלב ד’:
שפשפתי עם מברשת בעלת שערות בדרגת קושי בינונית בצורה יסודית עד שראיתי שהגוון של הבד אחיד.
שלב ה’:
עברתי עם קיטורית חום על כל הכיסא. עלתה לי ב"אושר-עד" 78₪
לאחר מכן חיכיתי כרבע שעה ושטפתי את הריפוד עם הגרניק הנטען של @שלמה האלוף.שלב ו’:
נתתי לכסא לטפטף כעשר דקות ואז שאבתי אותו עם השואב ריפודים שקניתי לפני פסח ב"אושר-עד" ב200 ש’'ח!
יצא מדהים!

אחרי… -
עזרה דחוף דחוף!! סיריון 2008@הלוך-ונסוע
לגבי מצערת אין מה לחשוש כי היא מכנית עם כבל.
רק מה- תבדוק שהצינורות שמתחברים למכסה של הבית פילטר אוויר מחוברים כמו שצריך. -
ייעוץ בקניית רכב@יעקב אני אישית לא הייתי נוגע ברכב שלא טופל בחום ואהבה!
-
פתיחת סניף השכרה@אלי-1 בקצב הזה נראה לי עדיף להציע להם לפתוח חברת שינוע.
יתן מענה לכולם.
אתה תרוויח שיהיו לך רכבים נגישים עד פתח הבית והם ירוויחו מעגל לקוחות חדש. -
לא נוצצת ולא סינית: טויוטה קורולה קרוס במבחן דרכים מקיף@מאיר
פשוט מדהים בעייני איך שמסקירה לסקירה אתה יותר ויותר מלוטש ומדוייק בהגשה הנדירה שלך!
לא פספסתי ששום מילה מהכתבה המושלמת הזאת!היום הייתי בטויוטה רייכמן בבני ברק וישבת ברכב הנ’'ל עם הגרסה הבכירה.
מאוד נהניתי ממסעד הגב התחתון, המתכוונן. -
זיהוי משטרתי ללוחית זיהוי@תודה-לבורא-עולם-0
להתקרב לניידת תנועה מתנ’‘א כמו סופרב, קאמרי, ראב-4 וכדו’ שיש להם דבורה זה סיכון וודאי!הרדאר שלהם סורק בפחות מ5 שניות את הרכב שלפניהם או מאחוריהם, ומתריע ליושב הניידת אם ישנה בעיה עם הרכב כגון: גנוב, אין טסט, בעלים בשלילה וכד’.
הראדאר הנ’'ל נקרא דבורה כפולה. -
שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכבישאם במספרים עסקינן… קבלו משהו מטורףףףף…
(לא Ai)
@שלמה

-
חשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?@אריאל-קמחי ספק אופל ספק קורולה קרוס ספק צ’רי טיגו 7…
-
חשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?@שלמה לסוע הלוך חזור זה הורס את הקלאצ’ים
-
שאלה נדושה... איזה רכב לקנות?@חיים-Y0737 כתב בשאלה נדושה... איזה רכב לקנות?:
שאוכלת שמן, ייתכן ולאחר ניקוי איגיאר זה יסתדר
לא יקרה!
הנזק כבר נעשה. -
החלפתי ברקסים הדיסקים משוחררים ללא ברגים האם זה תקין?@ביתשמשניק כתב בהחלפתי ברקסים הדיסקים משוחררים ללא ברגים האם זה תקין?:
מוסכי רחוב כלל לא מגרזים
לכן לא מומלץ לטפל אצלם!
@ביתשמשניק כתב בהחלפתי ברקסים הדיסקים משוחררים ללא ברגים האם זה תקין?:
מוסך רגיל גם לא
לא יודע איזה מוסכים אתה מכיר…
אני גדלתי במוסכים וזה הכלל הכי חשוב שיש! -
למה (כמעט רק) פנסים קדמיים צריכים ליטוש אחת לתקופה.@גיל
ברוך שכיוונתי. -
החלפתי ברקסים הדיסקים משוחררים ללא ברגים האם זה תקין?@נתי-2
ברגע שלא מגרזים את המובילים של הקליפר, הם לא חוזרים כמו שצריך ויכולים לגעת בצלחת ולהשחק והרבה פעמים גם להתחמם ולאבד מכושר הבלימה. -
חוסר בלימה במצב ניוטרל@מאיר יש שם הילוך B שגורם להאטה.
-
חדששש!!! אפליקציית רכבים זה לזה בהשקה !!!!!!@המאעסטר אצלי, אנדרואיד 16 זה כותב שאירעה שגיאה.
