@שמואל10 כתב בשווה סיפור!!!!!:
לא צריך על זה אגרת מסלול פעם שניה.
נכון, אבל- צריך לשלם דמי מסלול חוזר בסך- 28 ש’'ח
@שמואל10 כתב בשווה סיפור!!!!!:
לא צריך על זה אגרת מסלול פעם שניה.
נכון, אבל- צריך לשלם דמי מסלול חוזר בסך- 28 ש’'ח
@יוסף-Z
בעיה ידועה של הכבל.
אבל לפני שאתה עושה לו לוויה מפוארת תוציא את החיבור שלו במצלמה מקדימה ותנקה עם מגבון, ממליץ גם להעיף מבט על החיבור מאחורה.
אגב, זו הסיבה שהיצרן החליף את הכבל של המצלמה האחורית לטייפ-סי ישירות למצלמה.
@בנג-ה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):
חיבור/צפיה מרחוק למכשיר אנדרואיד.
@בנג-ה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):
(תוסיפו אתם אם שכחתי משהו חשוב).
אם אתה רוצה לצפות מכל מקום, תצטרך סים.
@אריאל-קמחי לא הבנתי מה הבעיה?
הבנאדם קנה סט מדבקות מאלי אקספרס , וכל יום שם משהו אחר…
@ישראליק אשמח שתשלח לי את הסרטון למייל!
@Y.M ממליץ לך לבדוק את עובי הצלחות והרפידות.
@המאעסטר
אז בעצם לא יהיה ניתן לפתוח קישורים של אלי אקספרס ושל יד 2…
חבל!
כי ממילא מי שיש לו סינון אז לא יפתח מה שלא רלוונטי
@מאיר-ג ברור שהבלחמה תהיה פחות אפקטיבית, אבל לא עד כדי כך.
כנראה זה רכב שעובר טסט בשחור ולבן אין לו אינדיקציה על מצב הבלמים מאחורה שהוא העזר המרכזי בבלימה, מה גם שיתכן ומצב הרפידות לא משהו או שיש צינור בלם כלשהו- קרוע.
@Y.M
ממש לא תקין! מאוד מסוכן…
אבל רגע, איזה רכב מדובר?
@אלעזר-3 הנתון דלק הוא מעולה בהתחשב שהנסועה היא עירונית.
@טייס-קרבי זה בשביל החברות הגדולות שיעשו מנוי דלקן…
@הבל-הבלים-הכל
בקורולה זה מגיע בגודל 9 אינץ.
@זאב כתב ברכישת רכב MG S9:
סוכן של מה?
סוכן ביטוח?
אם לא דיברנו על אבטיחים או גויאבות אז בהחלט מדובר על ביטוח…
@שלמה
ידעתי שתוכל לעזור!
כמו תמיד…
@SHLOMO10
אתה אשכרה מקפיץ נושא עם אבק וזקן!
אבל לגבי שאלתך… לא צריך קנבס
@פנצ-ר אם אתה מאיזור המרכז אתה מוזמן ליצור איתי קשר במייל!
בעזרת השם יש לי פיתרון מוצלח מאוד
@קלאטש
הוא טוען שניסה להחליף מפתח.
הייתי מנסה גם לבדוק אם זורם דלק במשאבה.
אה וגם לוודא שאתה בפארקינג ובלוח השעונים זה גם על פארקינג