הגדרת apn?
אלוף העולם 1
-
המערכת מראה שיש קליטה ובפועל לא עובד -
יש חסימה בנטפרי כרגע.@משה-שמחה
מעולה! תמסור להם ד’'ש… וגם תמסור להם שהמכרז נגמר כבר אתמול -
עזרה דחופה -אוריס 2018@ישי-אזולאי
אתה רוצה שאני אשאל את טיקי? -
יש חסימה בנטפרי כרגע.@Lexus
אך תתן לאנשים עצות שיכולות לגרום נזק!
מי שלא מבין בזה ממש אין לו למה להתקרב! -
רוצה לפרגן למתקין מולטימדיה הרב מוטי ברנד@הרשלה כתב ברוצה לפרגן למתקין מולטימדיה הרב מוטי ברנד:
יד שנייה במחיר זול הבעיה היחידה היא שלמסגרת של המסך היה שבר קטן וזה רק פגם אסתטי במסגרת המסך עצמו עובד פיקס ולא מסתיר חלק מהתצוגה חוץ מזה הכל עובד פיקס אולי קצת איטי בגלל האוטנט אבל בכללי הוא מרוצה לגמרי
מה זה קשור עכשיו?
-
שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב@המאעסטר זה שונה ממה שאתה מכיר.
ל360 ברכב הזה יש מחשב משלו מובנה של הרכב…
הקנבס רק מעביר את המידע בין המחשב הנ’'ל למסך -
שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב@פינחס ברכב הזה הפאנל אמור להגיע עם קנבס מיוחד שתומך המצלמות 360
-
שיתוף | תקלת FCM הידועה במיצובישי - איך לסדר לבד -
פיג'ו 301 2013 מנוע 1.6 אוכל שמן ומעשן@Shebsale כל רכב יכול להיות אמין במידה ומטופל כמו שצריך.
אתה יודע את רמת האחזקה שהוא עבר? -
עדכונים לכל מחפשי המציאות בפריוס.בהמשך לזה
,
עוד פריוס 2011 עם תקלות דחויות. פורסמה אתמול במחיר נמוך. סוללה משופצת, בעיית ABS (שגיאות בהמתנה), אוכל שמן בכמויות, כנ"ל בעיית EGR שהסתירו ע"י החלפת סלילים. במוסך איפסו שגיאות ורכב יצא ישר למכירה. לא להתקרב -
איזה רכב עדיף?@מוישי
המנוע 1.8 מנוע זוועתי
ה1.4 יותר טוב, אבל הכי אמין זה כשהוא מגיע בסקודה -
מולטימדיה מ-KSP@מוישל-ה היא של ספק שאני בקשר איתו… הוא מוכר לקיאספי כי הם משלמים לו על הסחורה במזומן…
מדובר במסך מסוג ts18 סה’'כ נחמדה -
-- כח סוס או מומנט --@אפי-לוין אטמוספרי זה הרגיל.
הסוג השני נקרא מוגדש הכוונה הוא לטורבו -
מצלמת רוורס מטושטשת@משה-6 מה כוונתך משובשת?
תוכל להעלות תמונה? -
וויז ללא חשש מראית העין...@יוסיוס יישר כח עצום!
ירבו כמותך בישראל ומחוצה לה! -
-- כח סוס או מומנט --@שלמה ענק!!
אין מילים! -
איוניק חוות דעת@צילפינגים כתב באיוניק חוות דעת:
קלאצים [10 אל"ש]
*20 אל’'ש…
תזכיר גם את התקלות הנוראיות שיש לו בEGR. -
עדכונים לכל מחפשי המציאות בפריוס.אדון טיקי הנכבד פירסם הודעה בהולה עקב כך שנתקל במישהו שכמעט קנה את הרכב הנ’'ל
וזה לשונו:“
פריוס 2012 ופורסמה ביד 2 במחיר נמוך (אולי מישהו מכם יתעניין) - רכב גמור טוטלית מבחינה מכנית (פריצת אטם ראש, גם EGR - דפקו כשניסו לתקן), אוכל נוזל קירור, גם הסוללה גמורה. המוכר כנראה יאפס שגיאות לפני, אז לשים לב.”ידע הציבור ויזהר!
-
לנתק את המצבר בעקבות שפעולת החשמל ממשיכה אחרי הכיבוי@EBA כתב בלנתק את המצבר בעקבות שפעולת החשמל ממשיכה אחרי הכיבוי:
הרעש הרגיל שהפריוס הישנה עושה
הבנתי מהשיחה פה שמדובר על היברידי…
להבא! תציין דגם רכב ושנתון ע’'מ למנוע בלבולים
@נהג-מתחיל -
גריז נחושת+גריז למובילי בלמים - איפה אפשר להשיג בבי"ש ובירושלים@ביתשמשניק
ביקשת בירושלים…
