@אריה-יצחק
גם אני…
אלוף העולם 1
-
מחפש קופסת אנדרואיד יד שניה -
עכשיו תורי... עזרה בבחירת רכב, אשמח אם תכנסו!@shine
היסטוריית טיפולים ומודעות לרגישויות ברכב. -
קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2@מאיר-ג
יש אותו בעיקר במוניות… -
קבוצת רכישה: מפתח לבית פילטר שמן מפלסטיק של טויוטה@יצחק-רשטונ
מיותר לציין שכמובן אני גם שריינתי לי אחד…
אמנם אין לי טויוטה אבל בשביל גמ’'ח זה שווה -
קבוצת רכישה: מפתח לבית פילטר שמן מפלסטיק של טויוטה@mik6868
ממש לא!
זה מוצר שמיוצר בפקיסטן… מפלדה מחוסמת!@שלמה היקר החליט להכנס לעובי הקורה ע’‘מ למצוא את המפתח הספציפי הזה מכיוון, שיום אחד נתקלנו ברכב שלא השתחרר לו הפילטר והיה צריך בפירוק מלא של כל בית הפילטר שמן.
אחרי כמה ימים @שלמה היה צריך לעשות טיפול לרכבו שלו והיינו בדילמה קשה האם להכנס לפרוייקט הזה שוב או לוותר. ואז נזכרתי שלחבר שלי יש את המפתח הנ’‘ל וב’'ה הכל הלך בקלות…
זה פשוט ליגה אחרת! -
סקודה - להחליף מנוע או לתקן ? עזרה בבקשה@יויויוסי
איזה מנוע מדובר?
הייתי ממליץ לך לדבר עם הנאמבר 1 בתחום הוואגיות- רון ממוסך רון בת’'א, או גיא מגיא מוטורס בשילת -
ניקוי פיח אצל עוני - אם מישהו מעוניין באזור המרכז@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בניקוי פיח אצל עוני - אם מישהו מעוניין באזור המרכז:
@אלוף-העולם-1 יש מצב להדרכה קצרה? (נראה לי שהציבור יסתפק בטיפול הזה)
תודה.
הערכה מגיעה עם צינור. קצה אחד שבו יש מחט- נועצים בצינור יניקת האוויר לפני המצערת ואחרי הפילטר אוויר ע’‘מ שלא יסנן את החומר …
והקצה השני מתחבר לבקבוק של החומר שמחובר ע’'י וו תליה שכלול בערכה למכסה מנוע כמו בתמונות -
עכשיו תורי... עזרה בבחירת רכב, אשמח אם תכנסו!@מאיר-זהו-זה
ככל הנראה הם לא מטופלות כראוי…
ואני לא אקנה לעולם מאחד שהזניח -
עזרה דחופה@שלמה
תוסיף שורה מתחת: ‘‘וכך לבסוף מצאתי את הבוקסה 14 האבודה’’
-
עכשיו תורי... עזרה בבחירת רכב, אשמח אם תכנסו!@מאיר-זהו-זה
מצטער להגיד לך שככל הנראה אתה לא מספיק מכיר את האוקטביה מנוע 1.4 דור 4… 2016+
הם מבחינת אמינות והן מבחינת כח -
עכשיו תורי... עזרה בבחירת רכב, אשמח אם תכנסו!מתוך כל הרשימה הנ’'ל הייתי בעדיפות ראשונה הולך בכיוון של האסקלייד

ועכשיו ברצינות, הייתי הולך על האוקטביה!1️⃣ מרווח ספסל אחורי שלא מבייש את הקאמרי שהזכרת.
2️⃣ ובג’אז שלא מבייש את האוריס מבחינת השימושיות שלו.
3️⃣ אהה הוא גם חזק וגם נראה נהדר! -
חיבור טלפונים כשרים בבלוטוס לרכבים חדשים@mag5799 כתב בחיבור טלפונים כשרים בבלוטוס לרכבים חדשים:
מישהו הציע לי פתרון מעניין
יש פיתרון יותר מעניין, שאני מיישם אותו גם ללקוחות שלי, והוא- לשים סטרימר (פותח מסך, קארפליי) שהרי הוא מתחבר לרכב ע’'י כבל USB והטלפון הכשר מתחבר אליו בקלות.
זה עובד לא פחות ממדהים!
וגם נוסף היתרון של וויז מובנה ברכב -
סובארו אימפרזה מומלץ? כנראה שכן!!!!!!!!@יצחק-רשטונ
מ ק צ ו ע ן!!!
תענוג של הסבר!! -
מצערת EGR ושסתום EGR מרעישים בחצי סוויץ'@zalmensmok
נכון, זה מונע מהרכב להרים טורים במצב ניוטרל.
ורק שמשולב הילוך אז הוא משתחרר -
רכב עם יכולות שטח בתקציב צנום יש רעיונות?הייתי קונה רכב בכמה אלפים בודדים והולך למסגר שיעשה לי מיגון מברזל למנוע והגיר.
לדעתי הכי שווה -
בעיה בהקלדה קולית במולטימדיה שלי@ידידים
אפשר לשאול עם איזה סים אתה משתמש? -
שיתוף גרסה חדשה לאייבלוק!! -
מצבר שנכבה אחרי 7 דקות של תאורה נורמלי או לא?@אהרן-4
פשוט תבדוק את התאריך של המצבר!
אם המצבר ישן אז זה ממש לא אחריות שלך.
וזה גם ניתן לבדיקה ע’'י מכשיר מיוחד שבודק עומס ומאפיין את הרמת החיים של המצבר -
עזרה באבחון תקלה בפיאט פנדה@Shebsale
נשמע שאין תערובת תקינה.
בדקת מתי החליפו פלאגים?
ווידאת שכל הצינורות ואקום במקום? -
מצערת EGR ושסתום EGR מרעישים בחצי סוויץ'@zalmensmok
יתכן שנסעת עם סולר לא הכי איכותי שיש!
בכ’'א הייתי ממליץ לך לשים תוסף לסולר. זה נשמע כמו הזרקה חלשה או לא נקייה
