@ביתשמשניק
אצל ג’קי חלפים בתלפיות.
זה גריז של ליוקי מולי
אלוף העולם 1
-
גריז נחושת+גריז למובילי בלמים - איפה אפשר להשיג בבי"ש ובירושלים -
לנתק את המצבר בעקבות שפעולת החשמל ממשיכה אחרי הכיבוי@נהג-מתחיל
אם זה ברכב היברידי- תדע שזה יכול לגרום לנזקים עצומים!!כלל אצבע לכל רכב היברידי! אם מנתקים מצבר זה בקלות יכול לשבש לו מפות דלק ולבטל לו אחריות סוללה!
-
סים לוויז בלבד@קורולה-אברכים אם היה אז הייתי כותב.
-
-- כח סוס או מומנט -- -
סים לוויז בלבד@משתמש-ותיק
14 לחודש אצל rl -סים של נטפרי -
סלד לא יציב מלווה ברעידות כשהרכב בעמידה בכל מצב P-R-N-D@תודה-לבורא-עולם-0 פשוט מנתקים סליל סליל אחד אחרי השני ומחזירים כשהרכב מונע. בודקים מתי יש שינוי לרעה ברכב אם ניתקת סליל ולא היה שינוי ברעידות או גמגומים במנוע סימן שהוא בעייתי
-
סלד לא יציב מלווה ברעידות כשהרכב בעמידה בכל מצב P-R-N-D@תודה-לבורא-עולם-0
פלאגים? כויילים? -
חלונות אחוריים שלא עובדים אחרי התרוקנות מצבר@Mazda צריך לעשות לימוד
-
הוותיק שלא מוותר - מבחן הדרכים המלא מיצובישי אאוטלנדר 2026@מיצוביש
סוג תקן שהרכב מיובא לארץ.
אירופאי\אמריקאי וכן ע’'ז הדרך -
הוותיק שלא מוותר - מבחן הדרכים המלא מיצובישי אאוטלנדר 2026@מיצוביש זה קשור לתקינה
-
טורים גבוהים@דוד-מוצרי בסורק או בנסיעה? מושך הילוכים?
בדקת שמן גיר? -
משענת יד לכסא של הנהג למיצובישי אטראז 2014 -
צופר@יהודה-5
אני ממש מצטער!
אני לא יכול לכוון אותך לדבר כזה -
צופר@יהודה-5
התכוונתי שהצופר לא עובד לך בגלל שיש בעיה בסליל הגה.
ולכן יש מצב שגם הכרית אוויר לא עובדת.
לעקוף אותו זה דבר לא אחראי ולא בטיחותי בעליל -
המחלה הידועה של האוריס@השומר
זאת מחלה מתי שלא מחליפים נוזל קירור לפי הוראות יצרן.
וכמובן נוזל קירור בתקן- SLLC. (ר’‘ת- Super Long Life Coolant,תרגום: נוזל קירור עם חיים ארוכים דהיינו 100,000 ק’'מ) -
צופר@יהודה-5
לפני שאתה בונה בית חולים מתחת לגשר תוודא שזה גם עושה מעקף לכרית אוויר. -
תקלה הראשונה שלי ברכב
חום מנוע
@אביעד
דעתי בנושא היא שככל הנראה יש בעיה במשאבת המים ולכן אין סירקולציה טובה של המים בין המנוע לראדיאטור.
ולכן כשהרכב מתאמץ אז הראדיאטור לא מספיק לקרר את המים.
אגב, יש חלודה במים? -
שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש@מאיר כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:
אגב, מאיפה אתה מביא את התמונות האלו
חבר טוב ששלחתי לו מה ששלחת.
-
שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש@מאיר
צודק לא שמתי לב
