@yosi כתב ביש לכם ספריי נגד פאנצ'ר ברכב? זהירות !!!!:
אגב, מישהו יכול להסביר לי למה כשעזרתי עם הספריי הזה לכאלו שנתקעו עם פנצ’ר הם לא חשבו שהם צריכים לשלם ע"ז?
סוג של הכרת הטוב, רצו שהמצווה שלי תהיה שלמה שגם עלות החומר תהיה עלי?
תקשיב תקשיב, זה נושא ענק שאפשר לדון בו המון. אבל בקצרה אענה לך, כאחד שעושה חסדים פה ושם [ושם, ופה, ופה ושם ושם…] אתה צריך לדעת ככה:
אנחנו חיים בעולם השקר. כאן מי שעושה חסד חייב לדעת לאן הוא נכנס. על חסד מקבלים פה רק סטירות! כמה שעזרת לאדם יותר, תחטוף ממנו יותר. זה מה יש! את השכר מקבלים לא ממנו, אלא ממי שאחראי על השכר. ובשפע, בזה ובבא.
אם באת לעזור למישהו ואתה לא במצב רוח של חסד - וזה הגיוני לגמרי - תיאלץ להבהיר לו “מה נשמע אחי, נתקעת עם פנצ’ר? איזה יופי, בדיוק יש לי כאן ספריי למכור לך ב25 שקל, רוצה?”
זהו.


וגם בשם GPT 4
13.79%
)