דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      EBAE

      EBA

      @EBA
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      4.0k
      נושאים
      132
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      18
      עוקב אחרי
      1

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • יש לכם ספריי נגד פאנצ'ר ברכב? זהירות !!!!
        EBAE EBA

        @yosi כתב ביש לכם ספריי נגד פאנצ'ר ברכב? זהירות !!!!:

        אגב, מישהו יכול להסביר לי למה כשעזרתי עם הספריי הזה לכאלו שנתקעו עם פנצ’ר הם לא חשבו שהם צריכים לשלם ע"ז?
        סוג של הכרת הטוב, רצו שהמצווה שלי תהיה שלמה שגם עלות החומר תהיה עלי?

        תקשיב תקשיב, זה נושא ענק שאפשר לדון בו המון. אבל בקצרה אענה לך, כאחד שעושה חסדים פה ושם [ושם, ופה, ופה ושם ושם…] אתה צריך לדעת ככה:
        אנחנו חיים בעולם השקר. כאן מי שעושה חסד חייב לדעת לאן הוא נכנס. על חסד מקבלים פה רק סטירות! כמה שעזרת לאדם יותר, תחטוף ממנו יותר. זה מה יש! את השכר מקבלים לא ממנו, אלא ממי שאחראי על השכר. ובשפע, בזה ובבא.
        אם באת לעזור למישהו ואתה לא במצב רוח של חסד - וזה הגיוני לגמרי - תיאלץ להבהיר לו “מה נשמע אחי, נתקעת עם פנצ’ר? איזה יופי, בדיוק יש לי כאן ספריי למכור לך ב25 שקל, רוצה?”
        זהו.

        טיפולים, אחזקה ותקלות חומר מילוי נגד תקר

      • חשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?
        EBAE EBA

        93e6ba19-23cf-4059-a3c5-8e1b58df7640-image.png

        מדברים רכב

      • אולי אתה נביא? עולם הרכב ב2050...
        EBAE EBA

        @איציק-1 כתב באולי אתה נביא? עולם הרכב ב2050...:

        דיון בפני עצמו לגבי עתיד הטכנולוגיה בתקופה שאנו כה מצפים לה.

        סבבה, אז נפתח את הדיון הזה לרגע בספויילר…

        אני אישית חושב שלמ"ד “אין בין עוה"ז לימות המשיח אלא שעבוד מלכויות בלבד”, ובהינתן שהיצה"ר יישחט אחר כבוד, אדרבה, כל הטכנולוגיה גופא תשתעבד לרוחניות.

        • תוכל להזמין פך שמן לנסכים באפליקציה של לשכת החותמות,
        • סבתא שלך תקום כל בוקר להתפלל מול הטלוויזיה (!) שתשדר את הקרבת התמיד של שחר [כשתגמור להזדעזע, תחשוב רגע ותבין שאם אין שטן בעולם אז למה לא]
        • ובאתר האינטרנט של לשכת הגזית יצא פוש דחוף שכל מי שהקדיש קרבן אתמול בין 10:30 ל10:40 עליו להקדיש אותו שנית לחומרא, מכיון שבאותן דקות התגלה פגם קטן בקרן המזבח, וקי"ל נראה ונדחה חוזר ונראה…
        • ולענין הרכבים - היות ולכל אחד מאיתנו אמורים להיות 2,800 עבדים רק בזכות מצוות ציצית, אז הם יוכלו פשוט לסחוב אותנו פיזית באפיריון מלכותי ישירות לבית המקדש, ומי צריך רכב?

        ומעכשיו, כל התחזיות שלי בהמשך לגבי עולם הרכבים - זה תיאורטית והיפותטית, לו יצוייר שהיה מצב שמשיח לא היה מגיע עד אז.

        חדשות רכב

      • עזרה הדדית לתיקוני רכב
        EBAE EBA

        @סקודה כתב בעזרה הדדית לתיקוני רכב:

        השירות יינתן בהתנדבות או תמורת סכום סמלי בלבד

        טוב שלא הצעת גם שכל מתקיני המולטימדיות כאן יתחילו להתקין בהתנדבות, כי זה בטח יהיה מאוד משתלם לבעלי הרכבים…

        אתה [וג’מיני] משכנעים מאוד כמה זה יחסוך וכמה זה משתלם לבעל הרכב, אבל שכחתם שבעלמא דשיקרא שלנו עבודה שווה כסף. וכפי שאמרו כאן, עבודה כזו היא עבודה, בשונה מסיוע בתיקון פנצ’ר או בוסטר, שזו עזרה עצומה מחד, ויכולה להיות טרחה עצומה מאידך, אבל שייך לעשות אותה בהתנדבות. כאן זו מלאכת אומן, ומלאכה כזו דורשת ידע והרבה ומאמץ, וידע ומאמץ שווים כסף.

        בקיצור, כנראה שאתה אדם מדהים שכולו חסד. והלוואי שכל העולם היה כמוך.
        לצערנו לא זה המצב.

        ולגבי תגובתו של ידידי @שלמה שהציע מחיר של 450+50 ש"ח, כנראה לא הבנת, אבל זהו המחיר הרגיל בכל מוסכניק נייד או נייח שאינו רשמי, וכוונתו של שלמה בדרכו העדינה היתה לומר את רוח הדברים שאני אמרתי…

        שאר הרעיונות - הדרכות, סיוע בבחירת שמן וכל השאר - הם רעיונות נפלאים, שאפשר בהחלט לבצע אותם מעל גבי הפורום, וזו המטרה לשמה הוא הוקם.

        הצעות יעול

      • סינון ביד 2
        EBAE EBA

        @moshe-1 אלוף אתה! תבורך.

        אם אתה כבר בעניין של תוספים ליד 2, יועיל מאוד אם תעשה שהמידע על הק"מ של הרכב יופיע כבר בחוץ, ברשימת המודעות, ולא רק כשפותחים את המודעה.
        ו/או, אופציה של סינון ק"מ גם מעל 200 אלף, לחובבי הפריוסים למיניהם שרוצים רכב 250 ק"מ, אבל לא 450

        ואם כבר… שרכב בלי טסט יופיע עליו סימון בולט שאין לו טסט [ביד 2 עצמו מי שמסמן שאין טסט פשוט נמחקת מפרטי המודעה השורה של “טסט עד…”, וקשה לשים לב לזה.

        מי שיש לו עוד רעיונות לשיפור אתר יד2 השימושי בלי סוף למשתמשי הפורום, מוזמן לכתוב כאן

        אני מתנדב בשם @moshe-1 😜 וגם בשם GPT 4

        וכמובן משתמשים נוספים בעלי ידע בבניית תוספים מוזמנים לשלב כוחות

        תודה רבה!

        עסקאות רכב

      • מי צודק - המד מהירות או הוויז
        EBAE EBA

        @המאעסטר כתב במי צודק - המד מהירות או הוויז:

        והסיבה שברכב הקמ"ש יותר נמוך מעט זה בגלל שהם רוצים שתמיד תיסע על המהירות הנכונה

        נראה לי נצמיד לך חברותא את ההוא שטוען שלוויז יש הסכם עם כביש שש…
        די כבר, לא כל דבר צריך לעשות קונספירציה.
        וזה גם לא יעזור, בדיוק כמו שאלה שמכוונים את השעון שלהם כמה דקות קדימה לא באמת מגיעים בזמן ללימודים.

        ולגופו של ענין, כבר כתבתי בעבר דרך פשוטה לבדוק את זה.
        כשתסע בכביש מהיר וריק בלילה, תכוון בקרת שיוט או רגל יציבה על מהירות קבועה למשך כמה דקות, תאפס את מד הק"מ, וכשתסיים תחשב את התוצאה ותראה מי המד הנכון.

        אלא אם כן תטען לי שגם מד המרחק שם לא מדוייק בגלל אינטרס כלשהו, ואז באמת לא יהיה לי איך לעזור, אולי להסתכל כל אבני הדרך של הכביש, אבל גם עליהן אפשר לטעון אותו דבר
        עד שלא תיקח בעצמך סרגל ותמדוד את הכביש.
        [את ה"מטר" מהטמבור אי אפשר, כי גם אותו המדינה דאגה שיעשו לא מדוייק, כדי שלא יהיו חריגות בנייה או משהו…]

        שאר נושאים

      • מעשיה בטרמפּ.
        EBAE EBA

        @שלמה שמעתי את הסיפור הזה, ולדעתי מי שמושחת במידות כאן זה הזקן ולא הבחור.

        התנהגותו של הבחור הייתה אכן לא ראויה, אבל הכעס שלו היה בהחלט מוצדק. אבל התנהגותו של הזקן הן בדרישה החצופה בטרמפ והן בביטול השידוך בבושת פנים היא בושה וחרפה ומעידה על שחיתות מידות אמיתית.

        מדברים רכב

      • חדש! רישום לאפליקציית סונול גם לבעלי טלפון כשר!
        EBAE EBA

        עד היום רישום לאפליקציית סונול התאפשר אך ורק באמצעות sms.
        לאחרונה שמתי לב שבעדכון האחרון אפשר להירשם גם על ידי קוד אימות בשיחה קולית, מה שיאפשר גם לבעלי טלפון כשר להנות מהאפליקציה.
        מה מרוויחים ממנה? כיום לא הרבה יותר מידיי, אבל גם הנחה של שתי אגורות לליטר או ארטיק מתנה מידי פעם או טילון לא יזיקו…
        לפעמים יש הטבות יותר משמעותיות אבל זה לזמן קצר, כמו פרוז’קטור איכותי במתנה וכדומה.
        אני משתמש בזה בעיקר בשביל הנוחות, שבלחיצת כפתור זה פותח את המשאבה ויורד מהאשראי בלי להעביר כרטיס וישר שולח קבלה, ובסוף החודש אפשר לראות בדיוק כמה תדלקתי בלי לשמור חשבוניות מנייר.
        להורדה https://sonol-check.app.link/mx3r69T0Ocb או להוריד את הקובץ הזה ולהתקין ע"י האפליקציה הזו apkcombo-installer.apk
        ואם ממש בא לכם לפרגן לי תעשו שהצטרפתם דרך הקוד שלי: 31667916 אולי בזכותכם אני בסוף אקבל עוד טילון…

        טיפים והדרכות כללי

      • רכב שייתן לאנ"ש יותר.
        EBAE EBA

        @הכל-בעזרת-השם כתב ברכב שייתן לאנ"ש יותר.:

        יש דיבור על BZ5 שיהיה 7 מקומות בסוף 2026

        לא ממש התייחסתי לכל השרשור עד עכשיו, זה היה נשמע חלום באספמיא שהידרדר מהר מאוד לקטנות. [בסגנון השרשורים ממתמחים “אני רוצה לייצר נוקיה C2 עם VOLTE ופניתי ליצרן בסין מה דעתכם”]

        א-בל, אם התוצאה תהיה משהו כזה, שהוא גם טויוטה, גם 7 מקומות וגם חשמלי [או יותר טוב - היברידי פלאג אין] אין לי אלא להצטרף אל החולמים…

        לא יודע אם יהיה לי כסף לאחת כזו חדשה, [בכל זאת אני מהעדה של אלה שקודם קונים דירה…] אבל אני כן אנסה לנצל את הקשרים שלי איתך כדי לקבל רשימת טלפונים של אלו שקנו אותו, כדי להיות היד השניה שלהם…

        בקיצור, לשנת 2030 אני מסודר.

        שאר נושאים

      • האם להשאיר את הרכב דלוק עם מזגן פעיל למשך שעתיים / שלוש על מצב P מזיק ל...?
        EBAE EBA

        @תודה-לבורא-עולם-0 זה לא מזיק, אבל זה בלאי. כלומר מס’ הקילומטראז’ של רכב בא לומר פחות או יותר את שעות העבודה שלו, ואצלך זה לא מדוייק.
        המשמעות לגביך היא שתצמצם מרווח טיפולים, ואם אתה ממש ממש הוגן לפנים משורת הדין תגלה את זה לקונה של הרכב כשתמכור.

        אולי לטווח הארוך זה מכביד על האלטרנטור, לא יודע. בכל מקרה כדאי לך לעבור לטויוטה היברידית, שם המזגן פועל ישירות על הסוללה, וכשהיא הולכת להיגמר המנוע נדלק לכמה דקות, מטעין אותה, ואז שוב יש לך מזגן לדקות ארוכות, וגם זה יהיה בשקט בלי מנוע רוטט ברקע ותחושה של דלק זורם…

        מדברים רכב

      • דוח חניה על המדרכה * מודיעין עילית
        EBAE EBA

        @Lexus ב"ה אין לי ניסיון, אבל אולי פשוט תבנה מסביב עוד כזה מחסן מברזל כמו ההוא שהשתלט על המדרכה בהמשך? כי להשתלט על מדרכה ככה בעיר הזו מותר, רק לחנות עליה אסור.

        אגב, איזה רחוב זה? אני מנסה לגלות ולא מצליח.

        הדרכות וטיפים - משפטי, תביעות ותאונות

      • שרשור חדש לסיילים וקופונים אליאקספרס
        EBAE EBA
        סכום קנייה ($) הנחה ($) אחוז הנחה קודים
        15 2 13.33% ZUZU1, ILAPR1, ALIEXPRESS1, IFP4KVJB
        29 4 ⭐ 13.79% ⭐ ZUZU2, ILAPR2, ALIEXPRESS2, IFP1DA3B
        29 3 10.34% ZUZUAFF1, ZUZUDEC1, IFP2O4PL, IFPVZXG3, IFPJJQGV, IFP8UGE9
        49 7 ⭐ 14.29% ⭐ ZUZU3, ILAPR3, ALIEXPRESS3, IFP1662K
        59 6 10.17% ZUZUAFF2, ZUZUDEC2, IFPT95ZB, IFPIVQLC, IFPFCRFP, IFPZPXDV
        79 7 8.86% ZUZU4, ILAPR4, ALIEXPRESS4, IFPVIGQQ
        89 9 10.11% ZUZUAFF3, ZUZUDEC3, IFP4DCRL, IFP335FK, IFPSLTDX, IFP4NYED
        109 15 ⭐ 13.76% ⭐ ZUZU5, ILAPR5, ALIEXPRESS5, IFP46LIV
        149 16 10.74% ZUZUAFF4, ZUZUDEC4, IFPLH8NJ, IFP4MP5Q, IFPXF9EK, IFPDM6FN
        159 20 12.58% ZUZU6, ILAPR6, ALIEXPRESS6, IFPCOITG
        199 23 11.56% ZUZUAFF5, ZUZUDEC5, IFPVIBNY, IFPYVMKR, IFPAPR1H, IFPTOJ3O
        249 30 12.05% ZUZU7, ILAPR7, ALIEXPRESS7, IFP0TXE2
        269 30 11.15% ZUZUAFF6, ZUZUDEC6, IFP5GLHE, IFPQSTPD, IFPVJBXD, IFPROCOQ
        369 45 12.20% ZUZU8, ILAPR8, ALIEXPRESS8, IFPAIOWX
        369 40 10.84% ZUZUAFF7, ZUZUDEC7, IFPXPRQN, IFPLPFUP, IFPITFVS, IFPX48ZQ
        469 50 10.66% ZUZUAFF8, ZUZUDEC8, IFPWNODP, IFPFRKYZ, IFPUXWJR, IFPDSHSO
        499 60 ⭐ 12.02% ⭐ ZUZU9, ILAPR9, ALIEXPRESS9, IFPZILGN
        599 60 10.02% ZUZUAFF9, ZUZUDEC9, IFPSSFD5, IFPNGXJH, IFPPNRQV, IFP7OZMP
        699 70 10.01% ZUZUAFF10, ZUZUDEC10, IFPG7PS9, IFPMYB4Q, IFPDCUHO, IFP2FWTB
        שאר נושאים אלי אקספרס אליאקספרס קופונים סיילים הטבות

      • רשימת קישורים לפנלים מתעדכנת!!
        EBAE EBA

        היות ושרשור חיפוש הפנלים הוא הפופולרי והשימושי ביותר בפורום, עד כדי שבקשות חוזרות על עצמן מחוסר יכולת לעבור על הכל.
        והיות ש @מיישה היקר לא מוצא זמן לעדכן את המדריך הנהדר הזה
        והיות ואמנם הסבלנות של @מוטי-ברנד עושה רושם של אינסופית, אבל יש חשש שגם היא תיגמר מתי שהוא…

        ולאחר המלצת החברים כאן
        אזרתי כגבר חלציי ופתחתי מסמך שיתופי מתעדכן, [פתוח בנטפרי] בו כל אחד יעלה קישורים לפנלים

        אך! ורק! מניסיון אישי!!

        ומעתה, כל מי שיבקש קישור לפנל שכבר קיים שם, נא להפנותו לכאן.
        וכל מי שהתקין בהצלחה פנל, מוזמן לעדכן שם לתועלת הציבור.
        קדימה!

        פנלים זה לזה

        תגובות ושאלות נוספות אפשר להמשיך בשרשור הנ"ל של התגובות

        @מאיר אני ממליץ לנעוץ.

        הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך

      • שיתוף - אל תרחמו בנושא תביעת תאונות - כמובן, רק במקרים מסויימים.
        EBAE EBA

        @מיישה אתה עדיין יכול לעשות את זה בעצמך, כל עוד לא חתמת לו שאתה מוותר על הביטוח. ובכל מקרה - גם אם מסכימים לא להפעיל ביטוח, לוקחים על זה פיצוי מזומן נחמד, בדיוק בגלל מה שקרה לך.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • יונדאי אינסטרואיד - חשמלית במחיר שפוי?! (🙃)
        EBAE EBA

        @לך-תדע האחד באפריל היה אתמול… מה זה החללית הזו?
        לא ענין של יפה או לא יפה, פטיש או לשלם, זה ענין שזה פשוט לא נראה כמו רכב, אלא כמו בינה מלאכותית שניקתה לפסח כל הלילה

        מדברים רכב אינסטרואיד איכסה-פיכסה דמיונות קונספט יונדאי על-סטרואידים

      • רכב ממגנט?
        EBAE EBA

        @אבי-ים קונים מצלמה שעובדת גם בחניה, ומתחילים לעשות מזה פרנוסה…
        [הגישה שלי - מי שהשאיר פתק אני פוטר אותו בלא כלום, מי שניסה להתחמק - אני תופר אותו כהוגן…]

        שאר נושאים

      • 6 דוחות חניה באותו מקום
        EBAE EBA

        @גיל כתב ב6 דוחות חניה באותו מקום:

        לבקש מהעירייה

        רואים שכמעט לא היית בעיר הזו…
        לבקש? להסביר?? עיריית מודיעין עילית?
        בחר לך סלע נאה ברחבי רכסים ונסה לשוחח איתו. יותר יעיל.

        וברצינות, לאחרונה שמעתי הרבה מאוד מקרים שזו שיטת עבודה של העירייה כאן, לשלוח המוני דוחו"ת לאחר זמן רב, כאשר כבר עבר הזמן לערער ולהישפט, ואיש כבר לא זוכר היכן חנה ומתי. מי שמנסה לגשת למשפט נתקל בתובע שדורש הכפלה של הקנס ולא מוכן להתפשר על כלום.

        @רכבניק המקום ימלא חסרונך, אתה מוזמן לכלות את זעמך באחת מהסככות המטופשת שהעירייה הזו הקימה ברחוב חפץ חיים על חשבוננו, עם אפס תועלת, ללא הגנה לא מחום, לא מקור, לא שמש, לא גשם ולא רוח. סתם רשת ברזל מכוערת. כך שזה אפילו לא בל תשחית.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • עתיד המכוניות החשמליות
        EBAE EBA

        @מיוחד כתב בעתיד המכוניות החשמליות:

        [למרות שמשהו קנה טסלה בהתחלה ואחרי 2 או 3 שנים מכר אותה, ועשה חשבון שהוא לא הפסיד דולר, [אולי הרויח לא זוכר]

        המסקנה: מי שקונה חשמלי - שיעשה את זה בליסינג, ואחרי שלוש שנים שהסוכנות תשבור את הראש מה לעשות עם זה…
        זה שווה לדוגמא לאדם שנוסע כל יום ממודיעין עילית לירושלים [ויש מאות כאלה], ומשלם דלק חודשי מעל 2200 ש"ח, שייקח את הסכום הזה וישים בליסינג על החשמלי, ירוויח להתפנק על רכב חדש ויחסוך את הטיפולים של רכב בנזין ישן. משתלם.

        ובאופן כללי, הכתבה הנ"ל אמורה דווקא לעודד את אנ"ש, בעצם מספרים לך שעוד שנתיים שלוש תוכל לקנות BYD בת חמש - שש שנים - רכב חשמלי, גבוה עם נוחות של רכב מנהלים וביצועים של רכב ספורט, במחיר 55 אלף ש"ח… מה רע? ומה אכפת לך שבאותו הזמן הצפונבונים מהפקק באיילון יתחדשו עם רכב שנוסע 1300 ק"מ בטעינה?
        לך יהיה נניח טווח ריאלי של 200 ק"מ, מספיק בשביל הנסיעות השוטפות, [כשאתה מטעין אותו כל לילה, אחרי שניידת דרך ביהכנ"ס את חשבון החשמל, ובחרת בתוכנית עם 20% הנחה בחשמל הלילי…]

        מדברים רכב

      • גשם! נקודה למחשבה
        EBAE EBA

        @שלמה יש לי חרדות מתמונות של מעבר חציה, כמו של מדרגות, רמזורים, אופנועים, ברזי כיבוי, אופניים, ומכוניות בכלל…

        שאר נושאים
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5
      • 6
      • 129
      • 130
      • 4 / 130
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום