דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      EBAE

      EBA

      @EBA
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      4.0k
      נושאים
      132
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      18
      עוקב אחרי
      1

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • מדריך | התקנת מערכת המראה 🛫 לרכב 🚙
        EBAE EBA

        @מיכאלוש חברים יקרים, המדריך המקורי מצוין, אבל איך אפשר בלי כמה עדכונים קריטיים שיבטיחו שתגיעו ליעד (ואפילו תחזרו בשלום)?! 😜

        שלב 1.5: מערכת חירום וצניחה 🪂
        במקרה שהמאוורר מחליט לצאת לשביתה באמצע הדרך (כי גם למנועים יש רגשות…), חובה להצטייד באחד מהבאים:

        מצנח איכותי 🎈 (לא כזה שהגיע עם חטיף הפתעה!)
        מזרון מתנפח 🛏️ (לנחיתה רכה על מגרש החניה של הקניון 🏢)
        חבר טוב שיחכה למטה עם טרמפולינה 🤹
        שלב 2.5: טעינת מצבר בינעירונית 🔋⚡
        אם נגמר לכם החשמל באמצע הטיסה, לא להילחץ! פשוט רדו לכביש המהיר הקרוב וחברו כבלים לרכב שעובר מתחתיכם 🚗⚡🚙 (בתיאום מראש עם הנהג, כמובן… לא כולם אוהבים הפתעות!). או שפשוט תזמינו “אייר ידידים”

        שלב 3.5: שדרוגים למערכת הכנפיים 🦅

        אם אתם רוצים לטוס בסטייל – הוסיפו צביעה של כנפיים להבהירה עם אפקטים זוהרים 💫 (אחרי הכל, חייבים להשאיר חותם בשמיים!).
        המלצה חמה: התקינו גם כנף זנב 🦚, זה לא באמת עוזר, אבל זה מוסיף למראה הספורטיבי!
        שלב 4.5: שיפור מערכת הניווט 🧭

        נסו להפעיל וייז בגובה 300 מטר 🛸 (הודעה חשובה: “אין קליטת GPS, אתם כבר לא בכדור הארץ!”).
        במקרה של רוחות צד חזקות – מומלץ לעבור למצב “שיטוט חופשי” כמו ביומיים הראשונים של רישיון הנהיגה שלכם.
        נספח בונוס: חוקים אוויריים חשובים 📜

        אסור להמריא מאזורי חניה מקורה 🏢 (העמודים שם לא מתחשבים!)
        אסור לנחות על גגות של משטרות 🚓 (מניסיון אישי של חבר של חבר… זה נגמר בשיחה לא נעימה עם החוק).
        חובה לבדוק תחזית מזג אוויר 🌤️ לפני ההמראה – אין דבר מבאס יותר מלהמריא לשמיים רק כדי להיתקע בענן גשם ☁️🌧️.
        💡 לסיום, טיפ אחרון: אם ההמראה לא מצליחה, זה סימן שאולי הגיע הזמן לשקול דיאטה… 😆🍕

        טיסה נעימה לכולם, ותזכרו – אם אתם רואים מטוס אמיתי מתקרב… כנראה שזה הזמן לחזור לקרקע! ✈️⬇️😵

        מדברים רכב

      • האם לקנות רכב לבין הזמנים או לשכור ?
        EBAE EBA

        @הכל-בעז-ה נהניתי לראות את השיקולים לכאן ולכאן אם זה משתלם או לא, ובמיוחד אהבתי את הסברא של @טכנולוג שב7 מקומות זה יותר שווה. [ה’ ישמור איזה מחירים בהשכרות!!]
        ויש לי עוד שיקול להוסיף - עלות הביטוח למי שקונה רכב רק לבינהזמנים כל פעם היא גבוהה מאוד, כי העבר הביטוחי לא נשמר.

        אבל דעתי בכל הנושא הזה היא אחרת, וע"פ מעשה רב: אני עצמי לפני ארבע שנים החלטתי שאני שוכר רכב לבינהזמנים, סגרתי עם סוכן על 2450 [לרכב מיני] והתחלתי לחכות בסבלנות לר"ח ניסן.
        לאחר יומיים הסוכן מתקשר ומתנצל, שבעקבות הקורונה ושאר תירוצים המחיר לא רלוונטי, וזה יעלה לי למעלה מ3000 ש"ח לחודש.
        שקלתי בדעתי והחלטתי שבנזק של 3000 שווה לי לקנות ולמכור [היה זה בתקופת שפל המחירים שלפני הזינוק הגדול של הקורונה]. הלכתי וקניתי פורד פוקוס נחמדה ב6700 ש"ח, חגגתי עליה חודש, ו… מאז אני עם רכב, החלפתי כבר שישה רכבים…
        בקיצור, מי שיתרגל לרכב בבבינהזמנים, לא ימכור אותו כ"כ מהר [הרי עוד חודש וחצי יש שוב בינהזמנים, ואח"כ חנוכה, ואח"כ חתונה ושבע ברכות של האחות וכו’ וכו’]
        פגשתי עוד כמה וכמה נהגים ותיקים שקנו רכב “רק לבינהזמנים” או אפילו “רק ללידה”, והשאר היסטוריה…
        בהצלחה!

        אפרופו משפטים שמורכבים מתיוגים, @לך-תדע מה היה קורה בלי הפורום ש @מאיר את עיננו ב @טכנולוג יה של רכבים, בשמחה @שלמה, וכמובן @הכל-בעז-ה …

        עסקאות רכב

      • SmartFuel , נוכלים, או שיש בזה הגיון?
        EBAE EBA

        @סים-שלום דובר על זה רבות במתמחים, עיין מה שכתבתי שם:
        “יש דבר שנקרא “מס טיפשים”, כלומר שכידוע הטיפשים מסתובבים בעולמנו היפה ומדי פעם מזיקים לכל השאר, לכן הקב"ה יצר את כל המוצרים הללו כדי שהטיפשים יקנו אותם במיטב כספם, כעונש על נזקי טפשותם.”
        כנ"ל מדבקות לטלפון להגברת הקליטה ועוד כהנה וכהנה.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • תוסף קטן שפיתחתי לחסוך עוד טיפה אליאקספרס
        EBAE EBA

        כידוע עדיף לשלם בדולרים במקום בשקלים, ולעשות את ההמרה דרך האשראי או דרך פייפאל.
        היה כאן בעבר דיון ארוך על זה, מי שרוצה להמשיך לדון על זה יכול לחפש ולדון שם. לא כאן.
        בכל מקרה, הבעיה היא שזה כמובן לא נוח לחפש בדולרים כשאנחנו רוצים לדעת את המחיר בשקלים.
        לכן פיתחתי את התוסף הזה, כנסו ותראו. בהצלחה.
        https://chromewebstore.google.com/detail/aliexpress-usd→ils-conver/hfcakdolekakmlpgiddcibbhpjlkmmln?hl=he

        שאר נושאים

      • מודעה לבעלי הסוכות ברחוב
        EBAE EBA

        @מאיר כתב במודעה לבעלי הסוכות ברחוב:

        @יוני מי אם לא @לך-תדע

        זה נכון, אין כמוהו לנסח מודעה עליזה שכזו!

        אבל במידה והם לא ישמעו לך, ולשנה הבאה תצטרך מודעה קצת יותר חריפה, תצטרך אותי…

        מדברים רכב

      • יעוץ על סקודה סופרב מכונס נכסים
        EBAE EBA

        @טייס-קרבי כתב ביעוץ על סקודה סופרב מכונס נכסים:

        ועכשיו מה דעתכם?
        מה באמת יכולה להיות התקלה?

        עזוב נו, זה לא באמת משנה. אם זה היחס שלו לרכב בכל מקרה הוא ימות [הרכב!] מהר מאוד…

        זו סקודה זקנה ורגישה, לא קורולה שלא נעלבת כ"כ מהר.

        עסקאות רכב

      • צמיגים שחוקים ממש-מסוכן????
        EBAE EBA

        @קלאטש אתה לא נוסע ככה אפילו עד הפנצ’רייה, קח גרר.
        אלא אם כן היא קילומטר מהבית שלך, ואז תיסע על 10 קמ"ש.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מבצע אובך: שטיפה חינם ליונדאי ומיצובישי!
        EBAE EBA

        וגם לJAECOO ,OMODA, מרצדס, smart ,ORA, וג’נסיס…
        מה המשותף לכולם? כמובן, שהם מיבוא של כלמוביל.

        ההטבה כאן: https://colmobil-clean.form-wizard.co/?ref=isrlh

        אומרים שזה עבד גם ליונדאי בת 15, אני מת לדעת מה יקרה כשתבואו עם הספייס וואגן 1993…
        מיקומי הסניפים כאן https://www.autocare.co.il/stationsinline.aspx יש בכל חור בארץ, אבל בעיקר ב"חורים" באמת, לא במקומות נורמליים לאנ"ש.
        בתוקף עד 12.3.26, לא יועיל לאובך המסורתי של ערב פסח אחרי השטיפה…

        שאר נושאים

      • מודעה לבעלי הסוכות ברחוב
        EBAE EBA

        @לך-תדע אי"ה יישלח שבוע הבא לעשרות אלפי מנויי “המעניינים”, בתוספת לוגו וקישור ל"רכבים זה לזה"…

        מדברים רכב

      • דומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
        EBAE EBA

        @מאיר אנא, לא להזכיר טויוטות כשמדברים על רכבים סיניים עלובים.
        בוודאי לא את רכב חלומותיי, היילנדר, זה חילול הקודש!

        מבחני דרכים

      • יש כאן מישהו שהיה בפועל בבית משפט תעבורה?
        EBAE EBA

        @משהקפלן כתב ביש כאן מישהו שהיה בפועל בבית משפט תעבורה?:

        אני כבר מחכה לתיאורים הצבעוניים שיגיעו…

        טוב, אני קצת אאכזב, כי לא הצלחתי לייצר שם שום סצנה פיקנטית, הכל שם היה ישנוני ומשעמם, והשופט היה נראה שעוד רגע הוא נרדם.

        ניסיתי לעשות כל מיני פרובוקציות:
        המזכירה: “מדינת ישראל נגד אלחנן…”
        אני: “זה הדדי!”
        התובע: “זו עבירת תנועה ראשונה שלך?”
        אני: “לא, זו הפעם הראשונה שתופסים אותי…”
        נאדה, אין תגובה. לא משופשפים אלה.

        למיייעשה מישהו לפניי נדנד ועצבן את התובע כהוגן, וכשהגיע תורי אמרתי לו בנימוס [לא אופייני] “אני לא רוצה לבזבז את זמנך אז…” והוא קוטע אותי “טוב, אתה נוהג מ2019, בלי הרשעות קודמות, מה יותר חשוב לך, כסף או נקודות? כסף? טוב, 500 ש"ח ונקודות בלי שינוי, כל טוב חכה אצל השופט, ביי”.
        כל האירוע לקח פחות מדקה.

        אגב, לפני כן היה שם עו"ד מהסנגוריה הציבורית, מיזרוחניק נחמד, שהמליץ לי [לא במסגרת תפקידו, סתם כי השתעממנו יחד בחוץ] שאם יהיה לי קשה להוריד אותו להציע הפקדת רישיון לשלושה ימים, שאותם אני יכול לבחור. בחרתי את 1-3 באוגוסט, שזה אומר… שישי, שבת, ותשעה באב. חח. בכל מקרה, בסוף לא הוצרכתי לזה.

        בשורות טובות! רק טיפ קטן - לבוא עם מספר תיק, [מופיע בנט המשפט, לא מופיע בזימון למשפט]. זה יכול לחסוך עוד כמה דקות.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • חשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?
        EBAE EBA

        @בבציק כתב בחשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?:

        ואז יהיה אושר עד נדל"ן.
        דרך אגב יש רמי לוי נדל"ן

        יש במדינה הזאת שלושה גופים שמתחרים ביניהם מי ימכור את הדברים הכי הזויים: אושר עד, משנת יוסף, וסורוצקין…
        רמי לוי סתם עושה טררם בתקשורת על כל דבר.

        מדברים רכב

      • מהיום בלילה - מולטימדיה יוקרתית ללא מכס!
        EBAE EBA

        הכפלת הפטור ממע״מ על חבילות מחו״ל תיכנס לתוקף - החל ממחר

        שר האוצר צפוי לחתום מחר על צו להרחבת הפטור ממע״מ על חבילות מחו״ל ביבוא אישי. הפטור יזנק מ-75 דולר ל-150 דולר כבר בלילה שבין שלישי לרביעי.
        99c02852-5320-49e5-8ef3-f4dc58fa6426-image.png

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • המדריך המלא לרכישת רכב
        EBAE EBA

        המדריך 📘 עודכן!! 🔄, רוצים ❓ גם ➕ מדריך 📗 ל➡️ מכירת 🚘💸 רכב?? 🚗 סמנו 🖊️ וי ✅

        רוצים עם ➕ אימוג’ים? 🎉❓ סמנו ✍️ אימוג’י 😀 מחייך 😊.
        בלי 🚫 אימוג’ים 🙈❓ סמנו 👉 את 🧠 ההוא 🤕 עם 👈 הכאב 😣 ראש 💢…

        אל דאגה, אני לא מתכוון לעשות כמו בפוסט הזה, אימוג’י על כל מילה…

        הדרכות וטיפים - עסקאות רכב

      • מתקינים מולטימדיה? שימרו את המערכת המקורית!
        EBAE EBA

        כן, גם אם זה רדיו פשוט ודפוק, תזרקו אותו איפשהו במחסן, עם הברגים, שתוכלו להחזיר אותו ביום מן הימים.
        למה?
        א. לפעמים מוכרים את הרכב לאדם שלא מעניין אותו המולטימדיה, למשל סוכן רכבים שמחליט לפי הנתונים הרציניים ולא לפי זה, אז למה שלא תשלפו אותה לרכב הבא שלכם?
        ב. אם ח"ו הרכב יעבור תאונה וירד מהכביש, ותקבלו עליו מחירון מחברת הביטוח [כי יש לכם מקיף, או שמישהו אחר היה אשם בתאונה] חברת הביטוח לוקחת את הרכב. אבל אי אפשר לתת לה רכב בלי שום רדיו… אז שולפים את המסך היפה שלכם, ומחזירים את הרדיו הישן.
        בהצלחה.

        הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מיזם אדיר! מי רוצה?
        EBAE EBA

        @צדוק-לב לא לא לא לא
        תעזבו את ידידים, כל קשר בין המיזם לידידים לא יעשה טוב.

        גמ"חים

      • טסלה להשכרה בירושלים
        EBAE EBA

        @אנונימוס כתב בטסלה להשכרה בירושלים:

        למאיקאר יש אטו3

        אבל שם קצת קשה לנצל אותן…

        התקשרו אליי באמצע נסיעה לצעוק שאני כבר רבע שעה על מהירות *** קמ"ש…
        הייתי משלם בשביל לראות את הפרצוף של הנציג שציפה ל"סליחה סליחה לא שמתי לב" וקיבל במקום זה “ברור, בשביל מה לקחתי רכב כזה? לנסוע על 140 אני יכול גם ברכב שלי…”

        אגב, הרכב מוגבל אלקטרונית ל170, אחד לא יותר, לא משנה כמה תבקשו

        ולשוטר שקורא את זה: הסיפור כולו קרה בחלום הלילה

        עסקאות רכב

      • מנעול הגה - כדאי? יעיל?
        EBAE EBA

        @דאבל-קליק כתב במנעול הגה - כדאי? יעיל?:

        האם כזה דבר ודומיו יותר מומלץ ופחות פריץ?

        נסחפו לגמרי… למה לא כספת מתכת כזו שעוטפת את כל הרכב?
        ובכלל, נראה לי שגם כשהוא סגור ככה אפשר לנהוג…

        וברצינות, הפתרון המומלץ שלי הוא להתקין מפסק נסתר למשאבת הדלק או משהו חיוני אחר, שיגרום שהרכב פשוט לא ייסע!
        וגם למי שלא מתכוון לעשות את זה, זו עדיין עצה טובה כשנוסעים לטיול בדרום ומחנים את הרכב במקום שחוששים שמא הוא לא יישאר שם עוד שעתיים, פשוט פותחים את תיבת הפיוזים ושולפים את הפיוז של הסטרטר או המשאבת דלק, או שניהם…
        ככה אני אוהב לעשות.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • בריונות בכביש "שחור לבן"
        EBAE EBA

        @אבי-ים אתה באמת שואל?
        בגלל שיש לו זקן ופיאות מותר לו להזיק?
        טוב מאוד שחטף, וזה לא בגללך, אלא בגלל מה שהוא עשה.
        אם השאלה היתה האם לשלוח את הסרטון למשטרה בידיים אולי יש כאן מה לדון, אבל ככה? נשאר רק לפתוח חלון ולצעוק לו “מגיע לך”, אפשר גם להוציא לשון לחובבי הז’אנר.

        מדברים רכב

      • עד איזה משקל אני יכול לסחוב ברכב?
        EBAE EBA

        @חובק-עולם ומה עם הבולמים, לא חשבת על המסכנים הללו? @aiib תיקח במפרים ב18 קמ"ש מקסימום…

        באופן כללי, חוק המשקל הוא חוק שכמעט ולא נאכף, כי שוטר לא יכול לתת לך דוח על סמך זה שנראה לו שהרכב ברצפה, אלא הוא חייב לקחת אותך לתחנת שקילה להוציא נתון מדוייק.
        לכן עשית בחכמה כששאלת רק מצד הרכב, והוסיפו לך קצת בענין הבטיחות.
        וזה שרשור רלוונטי מאוד בימים אלו, שעם ישראל סוחב ברכב 5 מקומות חלוקעס’ של תפו"א [לאנשים הפשוטים] עד קרטוני בשר [למקושרים], פלוס ארבעה - חמישה ילדים שהאשה ביקשה להעיף לה מהעיניים לכמה דקות שתוכל לשטוף קצת את הרצפה השחורה שעשיתם לה, פלוס שלושה גלילים של קיינעס על הגג, פלוס קרשים שבולטים ימה וקדמה צפונה ונגבה, ובל נשכח את הנהג עצמו …

        שאר נושאים
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום