@גיל אולי תעלה לכאן את התמונה של כיכר מרן, שמעליו אם מישהו יורד מהוורדים ורוצה לעלות ישר לכלניות, לפני החוק הוא צריך לרדת למטה, להקיף את הכיכר, ולעלות חזרה וימינה, אבל מעשית? טרם ראיתי מישהו שחשב לעשות את זה… ואני לא מדבר על אלה שפשוט חונים שם.
EBA
-
הזויים בדרכים - כל מה שלא חלמת לראות מבעד לשמשה (לא כולל כלי רכב!) -
שרשור "חיות על הכביש"@צבי-דורש-ציון כתב בשרשור "חיות על הכביש":
כדאי לטשטש את המספר רכב, זה קרוב קצת ללשון הרע
למה, יש לך מאגר שמות בעלי רכב לפי מספר רישוי ולא סיפרת לנו?
-
שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש@אבי-ים כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:
פשוט גודל מוגזם
750 כ"ס
108 קג"מ

כן, הבוקר נסעתי על כזה לעצרת, עושה את העבודה…
-
קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2 -
קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2@שלמה מה זה 4 סטרטרים שצריך להחליף כל שנה? ועוד מקורי??
-
שרשור "חיות על הכביש"@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":
כשאין לך כמעט שדה ראייה כשמשתי הצדדים חונים רכבים בצפיפות…
מי שהינדס את הכביש הזה והתיר לרכבים לנסוע בו, הוא זה שצריך לשבת בכלא.
בלי להפחית מהטירוף של הנהג הזה. -
שרשור "חיות על הכביש"@Lexus כתב בשרשור "חיות על הכביש":
אתה בטוח מתכוין לקישלה תחת הקיסר יר"ה
אה כן, ההוא ברור כבר בקבר מזמן, [אם כי יש לציין שגם לעגלות עם סוסים זה מה מי-יודע-מה בטיחותי]. אבל מישהו בעירייה או משרד התחבורה אחראי לזה גם היום.
-
שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש@Lexus רכב מדהים, עשיתי אצלו סיבוב.
הוא תכנן להשקיע בו הרבה, להחליף דשבורד לאחד חדף מעץ ווינטג’, לא יודע איפה הוא אוחז עם זה. פעם הבאה תביא תמונה מבפנים. -
קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2@צילפינגים לא הבנתי מה אתה רוצה ממנו. הוא מתכוון שהבטריה תקינה.
-
שרשור "חיות על הכביש"18 פוסטים על הנושא הזה. פיצול יהיה רעיון נחמד לדעתי.
-
קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2@אושר-מתקרב כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:
רופא הוא מאוד עסוק, נמצא כל היום בקליניקה
ואין לו זמן לעשות טיפולים לרכב כשצריך…
חרגנו. @צוות
-
חידושים מענינים בעולם הרכב@מאיר-ג כתב בחידושים מענינים בעולם הרכב:
מה זה המעלות המטורפות שרשומות שם?
פספסת את הנקודה, תרתי משמע…
חחח 485 מעלות הרכב עצמו כבר היה נמס מזמן
