@גגגג כתב בהטרמפיסטים....:
ספרו את כולם, לא להסתפק באחד
מותק, ערב חגים לנו היום, אין לנו את כל הזמן שבעולם…
בלי נדר כשתנוח הרוח נוסיף עוד ועוד.
@גגגג כתב בהטרמפיסטים....:
ספרו את כולם, לא להסתפק באחד
מותק, ערב חגים לנו היום, אין לנו את כל הזמן שבעולם…
בלי נדר כשתנוח הרוח נוסיף עוד ועוד.
@אבי-ים יש גם סתם ילדים שאוהבים לשחק איתה…
היה לי אחד כזה שנגע לי באוריס החדשה יום אחרי שהתקנתי, המסכן מהטראומה לא מתקרב לרחוב הזה יותר…
@יוסיוס כתב בהטרמפיסטים....:
לזרום עם מי שלקח אותך, זה לא ‘תשלום’, זה פשוט מינימום של אנושיות עבור מישהו שבעצם עושה לך טובה.
נכון, לכן אני מתנהג בנימוס, ומשוחח איתו גם אם אין לי ממש כח.
אבל מכאן ועד לעבוד אצלו ולהסכים לכל שטות שהוא אומר הדרך ארוכה.
@חיליק כתב בהטרמפיסטים....:
ראוי להתאמץ ולרכוש המסוגלות הזו, שתולדתה ריבוי חסד!
אם לא בא לך אל תיקח, וזה באמת בסדר גמור, ולא תקבל על זה שום עונש, אבל התירוצים האלה שמסבירים למה זו אפילו מצווה שתקבל עליה שכר… נו נו.
@יוסי-לוינטל אני רואה בתמונה רק ספרינטר, ואחד סוואנה ישן…
איפה טרנזיט?
@מאיר-ג כתב בהאם טיוטה רוצים שנשמע את המנוע?:
ועוד דבר שבכל רכבי טיוטה (יש דגמים שיותר ויש שפחות וכן גם הדגמי פרימיום שלהם) רעשי המנוע נשמעים היטב ולאוו דווקא במאמץ מפרך מידי.
לא יודע מה אתה רוצה, היו לי אוריס וקורולה סטיישן ושניהם נחשבים לשקטים ביותר על הכביש מבפנים ומבחוץ.
ושמא י"ל שיש להם אינטרס בכל זה כדי לגרום לאנשים לשמוע את המנוע “ולרחם” עליו וככה הם מרויחים שהרכבים שלהם “חוסכים” יותר בדלק ומימלא גם מנוע שנשחק פחות ובזכות זה גם מאריך ימים יותר.
נו באמת. הם השקיעו באיכות ולכן הרכבים שלהם טובים, לא צריך קונספירציות.
@לך-תדע כתב בעל מחיר הדלק לחודש הבא...:
העדכון הבא בעוד חודש),
אגב, אם כתבת לפני 29 יום ש
העדכון הבא בעוד חודש
אז הבלו אמור גם הוא להשתנות עכשיו, מן הסתם כלפי מעלה, ורוב הסיכויים שמחיר הדלק לא יירד…
הנה כתבה בנושא, טרייה מהערב
https://www.emess.co.il/radio/1543588
אין שום חידוש מיוחד, כל הבלה בלה הרגיל
@טוסון כתב בהועד הפועל למען כניסה שניה למודיעין עילית...:
להתחיל לאכוף את האיסור לסוע אחרי הדלקת נרות?
מה זה “לאכוף”? הדבר היחיד זה לצעוק “שאבעעעעס”.
השער תמיד היה נסגר בהדלקת נרות.
@צבי-דורש-ציון כתב בהועד הפועל למען כניסה שניה למודיעין עילית...:
וזה יהיה רק נתיב יציאה?
לשני הכיוונים.
@צבי-דורש-ציון כתב בהועד הפועל למען כניסה שניה למודיעין עילית...:
התכנון הוא להמשיך בהרחבה של כל הכביש, או שמסתפקים לבנתיים בזה?
ברור שממשיכים, התכנית היא שני נתיבים + נת"צ בכל צד.
מה שיניב גם הכנסה נאה לעירייה…
@Lexus כתב בהועד הפועל למען כניסה שניה למודיעין עילית...:
יתכן וזו הדרך?
יפה! אז יש לנו כבר מתנדב אחד למעצר בית ותיק פלילי, מי מצטרף?
אכן, החרדים “לא יודעים” לעשות את זה. המנטליות של ביניש"ים מתנחלים מנריה שונה בקיצוניות מזו של בעלי משפחות חרדים, מה לעשות.
והראיה שהם כן יודעים, כתבת בעצמך, ויראה את זה כל מי שיביט על בנין כלשהו בעיר הזו, הצומח ימה וקדמה צפונה ונגבה, וגם למעלה ולמטה, ויש כאלה שמצאו עוד כמה כיוונים.
לא מתלונן, כן? אני משתתף בזה בעצמי בחדווה רבה
@חיים-ברזל כתב בהועד הפועל למען כניסה שניה למודיעין עילית...:
זה סוג של קמפיין לבית המקדש, ובאמת מעניין שלא מורידים את זה
מורידים מורידים, ותולים שוב.
האם זה חוקי שכל אחד יתלה תמרור?
ממש לא.
@אריאל-קמחי כתב ברכבים סיניים, מסוכן או לא.:
הם יפגעו גם בכמעט 200,000 סינים
טוב, זו לא טענה. את זה הם אוכלים לארוחת בוקר שם בסין.
@טייס-קרבי כל זה עוזר רק לסנן את הסוחרים הרשמיים, מטרת השרשור היא להזהר מהרמאים שמסתירים את עובדת היותם סוחרים.
@חיים-Y0737 כתב בהעלאת המהירות המותרת בכבישי ישראל:
ובירידות של 443 כולם על 110 מינימום
טוב, שם יש לזה סיבה, זה כביש מפותל.