דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      EBAE

      EBA

      @EBA
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      4.0k
      נושאים
      132
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      18
      עוקב אחרי
      1

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • אפליקציות
        EBAE EBA

        @יניב-שלום פנגו חדש.apk
        באדיבות @YOLEVI

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • האם הרכבים הסיניים מרגלים?
        EBAE EBA

        @תצמנ כתב בהאם הרכבים הסיניים מרגלים?:

        בצבא חושבים על זה…
        מקושר כתבה על הרכבים הסיניים בצבא.
        צה"ל יגביל את הג’יפונים הסינים מחשש לריגול

        נו נו
        ומה עם כל עשרות אלפי החיילים שיש להם שיאומי בכיס? [אמיתי, לא חצי טאצ’…]
        או אפילו אייפון או גלקסי, אבל עם טיקטוק?

        מדברים רכב

      • סים עם סינון לא רק לוויז
        EBAE EBA

        @יראת-שמים כתב בסים עם סינון לא רק לוויז:

        יש לך פתרון נוסף?

        כן, באישי.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • הזוי! דוושה שלישית בחצי מחיר!!!
        EBAE EBA

        @מאיר מסקנה: לבדוק טוב לפני שעושים מקיף, בכל רכב…

        מדברים רכב

      • וויז ללא חשש מראית העין...
        EBAE EBA

        @קורולה-אברכים ועל זה עניתי: אשריך! רק תדע במה זה כרוך…

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • סוף סוף - הפקדת רישיון רכב אונליין
        EBAE EBA

        @צילפינגים זה גם יגיע יום אחד כנראה, מיום ליום יש יותר אפשרויות באזור אישי הזה.
        זוכרים את הימים שבשביל לקנות רכב היו צריכים ללכת לדואר?

        מדברים רכב

      • למכירה מסך מולטימדיה ליונדאי I30
        EBAE EBA

        @פתוח-לשמוע כתב בלמכירה מסך מולטימדיה ליונדאי I30:

        יש לו צמה עם כניסה לסים?

        כבר כתבתי שלא, ועשית על זה לייק.
        [רואים שאין שם כניסה לאנטנה של 4G]

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • סוף סוף - הפקדת רישיון רכב אונליין
        EBAE EBA

        @Klonimoos כתב בסוף סוף - הפקדת רישיון רכב אונליין:

        מחילה, תוכל לבאר יותר על איזה אגרה בידיוק מדובר? הטסט השנתי?

        כן, האלף ומשהו שמשלמים לפני הטסט.

        מדברים רכב

      • קארפליי לטויוטה קורולה 2019
        EBAE EBA

        @יהודה-3
        זה https://s.click.aliexpress.com/e/_c4UgBbYP
        או זה https://s.click.aliexpress.com/e/_c3ydCH0R

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • הסוף לפרשת הדרייברים?
        EBAE EBA

        אם מישהו יכול להעלות לכאן את התחקיר שהיה הערב בטלויזיה על הדרייברים, מצונזר כיאות כמובן.

        מדברים רכב

      • gps לא עובד, הונדה אינסייט
        EBAE EBA

        @משה-שמחה כתב בהוצאת מולטימדיה הונדה אינסייט:

        מה עוד יכול להיות הבעיה?

        איפה בארץ אתה נמצא? בצפון עדיין יש שיבושים.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מה קורה כשלא מתכופפים בזמן...- זהירות בדרכים!
        EBAE EBA

        @אנונימוס כתב במה קורה כשלא מתכופפים בזמן...:

        צריך לשים אזהרת צפייה,

        זה לא דם שזורם שם, זה שמן/מים/דלק+סולר של האוטובוס.

        ו @שמואל-קליין זו לא בדיחה, זה אסון טרי שעדיין יושבים עליו שבעה.

        ואגב, זה היה בכל אתר חדשות אפשרי, מה ראית להביא דווקא ממשומשת?

        מדברים רכב

      • שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב
        EBAE EBA

        @טיוטה-פריוס-2011 כתב בשרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב:

        @פתוח-לשמוע יש לך אולי קישור של מקטין

        https://he.aliexpress.com/item/1005009412900865.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.70.2467586aTgHkou&gatewayAdapt=glo2isr

        @פתוח-לשמוע

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • רכבים מענייינים שראיתם בכביש
        EBAE EBA

        @שלמה כתב ברכבים מענייינים שראיתם בכביש:

        זו סבארו אברייכים סטיישן משנתון יותר ישן (כמו שאומרים החברים היקרים)

        זה ליאונה? לא ג’סטי סטיישן?
        אגב, ראיתי אתמול בקריה ספר גסטי שני מקומות עם חלק אחורי פתוח, לא הספקתי לצלם…

        מדברים רכב

      • מאיפה קונים מולטימדיה ? בטוח לא מSTWEI !!!
        EBAE EBA

        @Israel-Meir אם זה מקורי זה באמת מחיר טוב [רק שעכשיו הוא עם מס…], נשמח שתעדכן.
        וכמובן שבחנות שלו אפשר למצוא כולל פאנל לרכבים נוספים.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • רכבים מענייינים שראיתם בכביש
        EBAE EBA

        @לך-תדע כתב ברכבים מענייינים שראיתם בכביש:

        בטויוטה פריויה הוא לא ממש באמצע, אלא קרוב למרכז

        אז מה יש במכסה מנוע? מעניין אותי, כי השכן של ההורים שלי מתניע את הפריויה שלו דרך שם… הוא מתעסק ארוכות בתוך מכסה המנוע, ואז מזנק לתוך הרכב ולוחץ על הגז, אחרי כמה ניסיונות זה מתניע, ואפילו נוסע.

        מדברים רכב

      • הושיעה נא עזרה במולטימדיה
        EBAE EBA

        @הבל-הבלים-הכל איזה רכב זה?
        זו הצמה האוניברסלית הבלתי מומלצת.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • רכבים מענייינים שראיתם בכביש
        EBAE EBA

        @לך-תדע כתב ברכבים מענייינים שראיתם בכביש:

        עיין בספוילר כאן ותרווה נחת…

        כשעברתי על ההודעה ההיא הספויילר עדיין לא היה… מי יודע מה יהיה שם מחר בבוקר.

        לגופו של ענין, אני רואה שם מצבר גדול, מיכל שנראה כמו שמן הגה ועב"ם גדול שחור בצד שמאל. וזה חוץ מכל המלאי של הג’ריקנים שמעיד כמה אויש, עכשיו אני רואה שזה מיכלים של הרכב ולא ג’ריקנים שאוחסנו שם… מה זה חמישה מיכלים ברכב אחד? הסודנים שסוחבים אותו מלמטה צורכים כל כך הרבה סוגי משקאות?
        ועל מה מכל זה השכן ההוא מתעסק כשהוא מתניע? זה סטרטר שם השחור הזה מעל המצבר?

        מדברים רכב

      • אפשר לשים עליו סינון הרמטי?
        EBAE EBA

        @פייבל-אשרינו כתב באפשר לשים עליו סינון הרמטי?:

        נראה משהו כזה

        אף אחד לא יוכל לענות לך לפי המידע הזה… צריך לראות את המערכת שיש לך.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      • 1
      • 2
      • 125
      • 126
      • 127
      • 128
      • 129
      • 130
      • 127 / 130
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום