דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      EBAE

      EBA

      @EBA
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      4.0k
      נושאים
      132
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      18
      עוקב אחרי
      1

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • חניה בבית חולים עין כרם בשבת
        EBAE EBA

        @צילפינגים שניכם צודקים… הוא התכוון שאתה מגיע ברכב של עצמך, וגוי מחנה אותו בחניון.
        או שנחכה שכבודו יואיל להבהיר את כוונתו בעצמו. אנשים רוצים לעזור, מן הראוי לתת להם שאלה ברורה.

        מדברים רכב

      • מערכת מולטימדיה לטויוטה קורולה היברידי 2019
        EBAE EBA

        @דניאל-עמיצור יש לי את הרכב הזה, והתקנתי עליו עוד כמה וכמה פעמים.

        יש לי את כל מה שצריך אצלי במודיעין עילית, אם אין לך כח להזמין ולחכות במלחמה תוכל לקחת ממני. וכמובן אפשר גם התקנה מלאה אצלי.

        אם תבחר לקנות לבד -

        פאנל וכבל - https://s.click.aliexpress.com/e/_c3es1hMF תזמין את האופציה האחרונה שם.
        מערכת - https://s.click.aliexpress.com/e/_c3C1FAzt תבחר דגם 9 TS10 4G 32G בשביל מהיר, או 9 TS18 2G 32G למהירות טובה סטנדרטית.

        לפרטים נוספים עיין כאן https://rechavimzelaze.ovh/topic/6915/רגע-לפני-שתבקש-קישור-למולטימדיה-לרכב-שלך-רשימת-קישורים-עדכנית?_=1764269771373

        מצלמה אחורית זה סיפור נפרד, קודם כל תנסה את המערכת החדשה עם המצלמה הקיימת.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • סקר: KGM טורס. יפה או מכוער?
        EBAE EBA

        @שלמה זה נראה כמו כריש זועם עם פה סגור, שעוד רגע פוער אותו לרווחה לטרוף אותך

        dfa8c3a5-f9a4-488e-a27e-f147d6f97657-image.png

        מדברים רכב

      • מערכת מולטימדיה לטויוטה קורולה היברידי 2019
        EBAE EBA

        @דניאל-עמיצור כתב במערכת מולטימדיה לטויוטה קורולה היברידי 2019:

        לגבי המסך, אקנה את האופציה היותר מהירה שכתבת

        מעולה, https://s.click.aliexpress.com/e/_c3oZcu5p דגם 10 TS10 4G 32G או 10 TS10 4G 64G
        אבל תחכה כמה ימים למבצעים כי המחיר עכשיו מוגזם קצת.

        אבל זה באמת מסך טוב? שמתחבר ישר לבלוטות ונקודה חמה? שיש לו מסך מפוצל לוויז ויוטיוב פרוץ יחד?!

        כן, עושה את העבודה.
        אם אתה רוצה פרימיום תמיד תוכל להגזים ולקנות את זה https://s.click.aliexpress.com/e/_c4PjS3Uj
        בכל מקרה, 10 אינצ’ כמובן, לא 9. גם לא עם מתאם.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • דייהטסו מאטריה
        EBAE EBA

        @מאיר כתב בדייהטסו מאטריה:

        אברך לא יכול ליסוע עם תכלת בהיר מט…

        ככה אתה מוחק את כל בעלי הקורולות? זה אמנם לא מט, אבל תכלת בהיר כן.

        מדברים רכב

      • שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב
        EBAE EBA

        @אריה-יצחק כתב בשרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב:

        אשמח להמלצה יש לי רכב טיוטה קורולה סטיישן 2021 האם יש אפשרות לפרוץ את המסך לצורך וויז וכד’ או עשץדיף להתקין מולטימדיה ואם כן איזה מולטימדיה וקנווס וכו’?

        ראה כאן דובר בדיוק על הרכב הזה
        https://rechavimzelaze.ovh/topic/8513/מערכת-מולטימדיה-לטויוטה-קורולה-היברידי-2019/6

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • דייהטסו מאטריה
        EBAE EBA

        @מאיר ונראה לי אפשר סופית לשנות את הכותרת ל"רכבים מכוערים"

        מדברים רכב

      • מערכת מולטימדיה הפסיקה לעבוד לפתע..
        EBAE EBA

        @בנג-ה המערכת הטובה היא כאן https://s.click.aliexpress.com/e/_c41zLRsP
        דגם TS18 או יותר טוב TS10

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מה אתם אומרים על זה??
        EBAE EBA

        @יוסיוס כתב במה אתם אומרים על זה??:

        תשלומים בלי ריבית!

        חחח
        הריבית כלולה במחיר, מה נראה לך.
        הם פשוט קלטו שכולם קונים את זה בתשלומים ואף אחד לא משלם הכל מיד, אז העלו את המחיר, ואז עשו תשלומים…
        במילים אחרות, זה עם ריבית גם למי שקונה בתשלום אחד.

        מדברים רכב

      • טבלה של מתקיני מולטימדיה לרכב מהפורום.
        EBAE EBA

        @נהוראי משתנה לפי סוג רכב, לפי סוג מולטימדיה, פנל, קנבס, לפי העצבים של המכס באותה תקופה, ובעיקר לפי סוג בנאדם… [הלקוח]

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מגה פרויקט יוצא לדרך: החלו העבודות להרחבת כביש 6 – בעלות של 4 מיליארדים
        EBAE EBA

        @אנונימוס כתב במגה פרויקט יוצא לדרך: החלו העבודות להרחבת כביש 6 – בעלות של 4 מיליארדים:

        זה ירחיב את הקטע של 2 נתיבים ל3 פלוס תאורה?

        כן, בשעה טובה, למרות שבקטע הזה יש שתי מנהרות וגם גשר ארוך וגבוה, שממש אין לי מושג איך הולכים להרחיב את כל זה.

        מדברים רכב

      • עדיין יש בעיות GPS מהמלחמה?
        EBAE EBA

        @חיים-ברזל כתב בעדיין יש בעיות GPS מהמלחמה?:

        כנראה שזה נועד גם לחיזבאללה

        בעיקר. זה בשביל כטבמי"ם, אלה של איראן מיורטים לפני שנכנסים לישראל, והחשש הוא מהחיזבאאלאי’ים.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מגה פרויקט יוצא לדרך: החלו העבודות להרחבת כביש 6 – בעלות של 4 מיליארדים
        EBAE EBA

        @ישראל10 כתב במגה פרויקט יוצא לדרך: החלו העבודות להרחבת כביש 6 – בעלות של 4 מיליארדים:

        @אני-אני-אני מסלול עם 5 נתיבים, לא נוסע 25% יותר חלק מ4, אלא פי 2…
        [כפי ששני נתיבים יותר מהירים מנתיב ועוד נתיב].

        נכון, וכמו ששני אנשים יכולים לסחוב יותר מכפול מאדם אחד,
        אהההיי, 12 ועוד 12 זה לא 24?? תיובתא…

        מדברים רכב

      • מולטימדיה אאוטלנדר 2016
        EBAE EBA

        @moshe35 אם זה רק לבלוטוס ורדיו, תחפש מישהו שמתקין מולטימדיה וקח את המערכת שלו, כך לא תצטרך שום פאנל ושום דבר.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • פריוס , סוללה תובנות
        EBAE EBA

        @דוד-המומחה קודם כל כיף שחזרת לכאן…
        לענין החקירה, מאוד מסתבר שזה ככה, כי כך זה בכל סוללה שלא משתמשים בה הרבה זמן.
        ואולי יש לחלק בין ליתיום לניקל-מטאל, לא יודע.

        מדברים רכב

      • צמת חוטים מהארץ לניסן אקס טרייל
        EBAE EBA

        @Lexus כתב בצמת חוטים מהארץ לניסן אקס טרייל:

        ולך יש מה לעשות עם זה, בשמחה

        ברור שיש לי.
        נדבר. תודה.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • בעצימת עיניים
        EBAE EBA

        @אבי-ים הבדואי שישב לידה היה המורה נהיגה…

        מדברים רכב

      • שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב
        EBAE EBA

        @ezerphone כתב בשרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב:

        @EBA לא הבנתי לכל הרכבים זה אותו דבר?

        המולטימדיה אותו דבר בכולם, אבל לכל רכב יש את הפאנל והכבל שלו. במדריך הנ"ל יש לך קישורים לכל מה שצריך, כולל פריוס 2017

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מה הקוד ללאיפוס מערכת מולטימידה TS18
        EBAE EBA

        @ידידים 7890

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום