@אברהם-יגל אנדרואיד אוטו צריך שהמערכת תתמוך, וזה אמור להגיע עם המערכת עצמה מובנה כאפליקציית מערכת, ולא משהו שמורידים מגוגל פליי, משם רק מעדכנים.
EBA
-
אנדרואיד אוטו -
למי שחשב לקנות טסלה - זה הזמן...טסלה חותכת מחירים בכ-10%: מודל 3 בפחות מ-200 אלף שקל
שוב מהלך של טסלה שמתמודדת עם ירידת במכירות בעולם, ימשוך רוכשים חדשים אבל פוגע בבעלים הקיימים: מודל 3 בסיסית הוזלה הלילה ב-13 אלף שקל, מודל Y ב-18 אלף שקל
טסלה מודל 3 פרפורמנס/טסלה
יום אחרי שאקספנג G6 הושקה בארץ במחיר זול מהצפוי של 200 אלף שקל, מוזילה הלילה טסלה את מחירי מודל 3 ומודל Y, כחלק מגל הורדות מחירים עולמי של היצרן שמתמוד עם ירידה במכירות בגלל התחרות הגוברת מדגמים סינים זולים יותר.מודל 3 סדאן הבסיסית, שעלתה אתמול 211 אלף שקל, עולה כעת 198 אלף שקל, יורדת אל מתחת לרף ה-200 אלף שקל לראשונה מזה שנתיים, והיא כעת הסדאן מנהלים החשמלית הזולה בארץ. ל-3 סטנדרט יש טווח של 513 ק"מ.
דגם הלונג ריינג’ הוזל ל-229 אלף שקל, 12 אלף שקל פחות מחירו הקודם. הטווח המשולב שלו עומד על 629 ק"מ.
מחירו של דגם הפרפורמנס, 273 אלף שקל, לא השתנה.
מודל Y הסטנדרטית. זולה כעת מיונדאי איוניק 5, ומשמעותית יותר מסקודה אניאק ופולקסווגן ID.4 שהתייקרו מאוד
הוזלות לא פחות משמעותיות חלו במחירי מודל Y. דגם הסטנדרט הוזל ב-17 אלף שקל ומחירו עומד על 219 אלף שקל, זולה מיונדאי איוניק 5 הבסיסית, ועוד יותר מסקודה אניאק שמחירה הבסיסי התייקר כבר ל-253 אלף שקל ופולקסווגן ID.4 שמחירה מתחיל ב-235 אלף שקל. הטווח המשולב עומד על 455 ק"מ.
גרסת הלונג ריינג’ עולה כעת 257 אלף שקל, מחיר המבטא הוזלה של 26 אלף שקל. הטווח עומד על 533 ק"מ.גרסת הפרפורמנס הוזלה ב-7,000 שקל ועולה כעת 284 אלף שקל. הטווח: 514 ק"מ, אבל העיקר בדגם הזה הוא התאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-3.7 שניות.
יצוין כי גם סקייוול הסינית השיקה באחרונה דגמים מוזלים ל-ET5 המתחרה, שמחירו ההתחלתי כעת עומד על 195 אלף שקל לדגם עם 400 ק"מ טווח, ו-210 אלף שקל לדגם עם 500 ק"מ טווח. ה-ET5 הוא כעת הקרוסאובר החשמלי היחיד בקטגוריה שזול יותר ממודל Y, מלבד האקספנג G6 כאמור.
קרדיט -
מולטימדיה לשיקוף מסך@איטי-ורגוע-0 כתב במולטימדיה לשיקוף מסך:
(מטעמי חיסכון…)
שים לב שאתה חוסך כאן רק 30 דולר, שזה בקושי מאה שקל, וההבדל בנוחות השימוש הוא שמים וארץ.
אגב, אתה צריך גם פאנל וכבל, אז כדאי שתגלה לנו איזה שנה הרכב שלך, או הכי טוב - תעלה תמונה של הרדיו המקורי. -
דירוג הרכבים השורדים ביותר בישראל@מאיר הנה מבחן ישראלי בנוגע לרמת האמינות של רכבים ישנים, אבל בכוונה כתבתי בכותרת “שרידות” ולא “אמינות”, בגלל השורה שהדגשתי בכתבה לגבי המקום השני והשלישי, שהם זכו במקום הזה לא בגלל אמינות אלא בגלל שווי.
בקיצור, לא זה מה שחברי הפורום מתכוונים “אמינות”, המבחן צריך להיות שקלול של הוצאות התיקונים בעשר שנים של מחזיקי כל רכב, אבל זה נתונים שכמובן בלתי אפשרי להשיג… אז נסתפק בזה.
-
שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב@דובי-0 כתב בשרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב:
מה יש לעשות?
לנסות לעשות כאילו צריבת קושחה, זה לפעמים מאפס אותו.
קח את החוט שכתוב עליו KEY1, חבר אותו למינוס, ואז חבר את המערכת לחשמל.
יהיו כמה שורות ירוקות על המסך, ואח"כ אמור להידלק רגיל.
אם לא עובד - תעשה את אותו הדבר, רק עם דיסק אונקי מחובר שבתוכו יש קושחה חדשה… ולא, בזה אין לי איך לעזור.@צוות כדאי לפצל את זה. @דובי-0 פעם הבאה זה עושים בנושא חדש. לא כאן.
-
דירוג הרכבים השורדים ביותר בישראל@טכנולוג אין ספק, אבל מה שאולי כן יש להתבונן בטבלה הזו הוא התחתית שלה, וללמוד להיזהר מסקודה וסיאט ישנה [על רנו וסיטרואן אנחנו כבר יודעים, ודייהו הזו כבר לא קיימת היום].
ובפרט שגם הפיצוחים היום נהיו יקרים
-
שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב@יעקב-ב כתב בשרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב:
אני רוצה המלצה או לקופסת אנדרואיד אן בכלל מולטמדיה חדשה
יש לך את שתיהן במדריך כאן https://rechavimzelaze.ovh/post/89770
-
בשורה משמחת ומעניינת לתושבי בית שמש@לך-תדע כתב בבשורה משמחת ומעניינת לתושבי בית שמש:
כפי הידוע יש בערך 4 אקזמפלרים כאלו
כולנו מייחלים להשמדתו של ציר הרשע, אבל עד שזה ייקרה, סין לא הלכה לשום מקום, אונייה-שתיים ויש לך עוד מאה כאלה בחניון.
אגב, מאיפה לך המספרים של אלה הקיימים?
-
מולטימדיה לראב 4 2023 מאליאקספרס@יוסי-0 בעיקרון זה מה שמופיע במדריך שלי כאן לטויוטה קורולה חדשה.
תעלה תמונה מהרכב שלך שנבדוק. -
רכבים המשתלמים לקניה גם מעל 300K ק"מ@עניו-כמשה כתב ברכבים שיכולים להחזיק מעל 300K ק"מ:
מרצדס כמובן
ב.מ.וו
מה? מה? מה?
מרצדס ובמוו יכולים להחזיק כל כך הרבה??
ועוד באותה רשימה עם טויוטה?
בכל אופן עיין כאן https://rechavimzelaze.ovh/post/21513 -
בבקשה דרוש מידע על מערכת לפריוס@דוד-המומחה אז אתה לא צריך מולטימדיה עשר, מספיק שמישהו שמתקין יתן/ימכור לך את הרדיו המקורי שלו.
-
וויז חזרה לעצמה@Lexus לי עובד במו"ע
-
t100 ,תקוע@אביש-נח
שמע, בחרת לקנות T100, יש לזה השלכות…
לגוש"ע, תוציא את האנטנא של הGPS החוצה מהפלסטיקה, ותהדק היטב את הברגת החיבור שלה. -
מהיום מגיעים ל"היכל יצחק" מודיעין עילית - רק ברגל... -
מולטימדיה לראב 4 2023 מאליאקספרס@יוסי-0 אני עדיין חושב שמה שמתאים זה מה שאמרתי, אבל לא בטוח מאה אחוז.
המערכת והכבל שם יתאימו, והפנל אולי לא. -
העמסה על הגג בטויטה וורסו@פנחס צימיגג זה באמת הכי טוב והכי נוח, אבל זה גם מאוד מאוד יקר.
אפשר להסתפק בגגון יותר פשוט ולקשור עליו מזוודות.
תעשה סיבוב קצר בעיר חרדית ותתרשם מכל הגגות של רכבי ה7 מק’ חסרי התא מטען… -
התקנת מצלמת רכב **ללא** קייט חנייה@AVIVI אם אתה ממודיעין עילית, יש לי כבל שאמור להיות קיט חניה אבל הוא טיפש והמצלמות המתקדמות לא מזהות אותו בשביל לעבור למצב חניה, אז בשבילך בכל אופן זה מצויין. תוכל לקחת ממני במחיר של אלי, או פשוט להזמין את זה לבד.
אני במודיעין עילית. -
קילומטראז' מירבי של רכב בישראל@צילפינגים אל תתרגש יותר מדי, הדבר היחיד שנשאר מקורי ברכב הזה הוא השילדה, את כל השאר החליפו כמה פעמים…
-
שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב

