דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      EBAE

      EBA

      @EBA
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      4.0k
      נושאים
      132
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      18
      עוקב אחרי
      1

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • אנדרואיד אוטו
        EBAE EBA

        @אברהם-יגל אנדרואיד אוטו צריך שהמערכת תתמוך, וזה אמור להגיע עם המערכת עצמה מובנה כאפליקציית מערכת, ולא משהו שמורידים מגוגל פליי, משם רק מעדכנים.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • למי שחשב לקנות טסלה - זה הזמן...
        EBAE EBA

        טסלה חותכת מחירים בכ-10%: מודל 3 בפחות מ-200 אלף שקל

        שוב מהלך של טסלה שמתמודדת עם ירידת במכירות בעולם, ימשוך רוכשים חדשים אבל פוגע בבעלים הקיימים: מודל 3 בסיסית הוזלה הלילה ב-13 אלף שקל, מודל Y ב-18 אלף שקל
        טסלה מודל 3 פרפורמנס/טסלה
        יום אחרי שאקספנג G6 הושקה בארץ במחיר זול מהצפוי של 200 אלף שקל, מוזילה הלילה טסלה את מחירי מודל 3 ומודל Y, כחלק מגל הורדות מחירים עולמי של היצרן שמתמוד עם ירידה במכירות בגלל התחרות הגוברת מדגמים סינים זולים יותר.

        מודל 3 סדאן הבסיסית, שעלתה אתמול 211 אלף שקל, עולה כעת 198 אלף שקל, יורדת אל מתחת לרף ה-200 אלף שקל לראשונה מזה שנתיים, והיא כעת הסדאן מנהלים החשמלית הזולה בארץ. ל-3 סטנדרט יש טווח של 513 ק"מ.

        דגם הלונג ריינג’ הוזל ל-229 אלף שקל, 12 אלף שקל פחות מחירו הקודם. הטווח המשולב שלו עומד על 629 ק"מ.

        מחירו של דגם הפרפורמנס, 273 אלף שקל, לא השתנה.

        מודל Y הסטנדרטית. זולה כעת מיונדאי איוניק 5, ומשמעותית יותר מסקודה אניאק ופולקסווגן ID.4 שהתייקרו מאוד
        הוזלות לא פחות משמעותיות חלו במחירי מודל Y. דגם הסטנדרט הוזל ב-17 אלף שקל ומחירו עומד על 219 אלף שקל, זולה מיונדאי איוניק 5 הבסיסית, ועוד יותר מסקודה אניאק שמחירה הבסיסי התייקר כבר ל-253 אלף שקל ופולקסווגן ID.4 שמחירה מתחיל ב-235 אלף שקל. הטווח המשולב עומד על 455 ק"מ.
        גרסת הלונג ריינג’ עולה כעת 257 אלף שקל, מחיר המבטא הוזלה של 26 אלף שקל. הטווח עומד על 533 ק"מ.

        גרסת הפרפורמנס הוזלה ב-7,000 שקל ועולה כעת 284 אלף שקל. הטווח: 514 ק"מ, אבל העיקר בדגם הזה הוא התאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-3.7 שניות.

        יצוין כי גם סקייוול הסינית השיקה באחרונה דגמים מוזלים ל-ET5 המתחרה, שמחירו ההתחלתי כעת עומד על 195 אלף שקל לדגם עם 400 ק"מ טווח, ו-210 אלף שקל לדגם עם 500 ק"מ טווח. ה-ET5 הוא כעת הקרוסאובר החשמלי היחיד בקטגוריה שזול יותר ממודל Y, מלבד האקספנג G6 כאמור.
        קרדיט

        מדברים רכב

      • מולטימדיה לשיקוף מסך
        EBAE EBA

        @איטי-ורגוע-0 כתב במולטימדיה לשיקוף מסך:

        (מטעמי חיסכון…)

        שים לב שאתה חוסך כאן רק 30 דולר, שזה בקושי מאה שקל, וההבדל בנוחות השימוש הוא שמים וארץ.
        אגב, אתה צריך גם פאנל וכבל, אז כדאי שתגלה לנו איזה שנה הרכב שלך, או הכי טוב - תעלה תמונה של הרדיו המקורי.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • דירוג הרכבים השורדים ביותר בישראל
        EBAE EBA

        @מאיר הנה מבחן ישראלי בנוגע לרמת האמינות של רכבים ישנים, אבל בכוונה כתבתי בכותרת “שרידות” ולא “אמינות”, בגלל השורה שהדגשתי בכתבה לגבי המקום השני והשלישי, שהם זכו במקום הזה לא בגלל אמינות אלא בגלל שווי.

        בקיצור, לא זה מה שחברי הפורום מתכוונים “אמינות”, המבחן צריך להיות שקלול של הוצאות התיקונים בעשר שנים של מחזיקי כל רכב, אבל זה נתונים שכמובן בלתי אפשרי להשיג… אז נסתפק בזה.

        מדברים רכב

      • שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב
        EBAE EBA

        @דובי-0 כתב בשרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב:

        מה יש לעשות?

        לנסות לעשות כאילו צריבת קושחה, זה לפעמים מאפס אותו.
        קח את החוט שכתוב עליו KEY1, חבר אותו למינוס, ואז חבר את המערכת לחשמל.
        יהיו כמה שורות ירוקות על המסך, ואח"כ אמור להידלק רגיל.
        אם לא עובד - תעשה את אותו הדבר, רק עם דיסק אונקי מחובר שבתוכו יש קושחה חדשה… ולא, בזה אין לי איך לעזור.

        @צוות כדאי לפצל את זה. @דובי-0 פעם הבאה זה עושים בנושא חדש. לא כאן.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • דירוג הרכבים השורדים ביותר בישראל
        EBAE EBA

        @טכנולוג אין ספק, אבל מה שאולי כן יש להתבונן בטבלה הזו הוא התחתית שלה, וללמוד להיזהר מסקודה וסיאט ישנה [על רנו וסיטרואן אנחנו כבר יודעים, ודייהו הזו כבר לא קיימת היום].

        ובפרט שגם הפיצוחים היום נהיו יקרים

        מדברים רכב

      • שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב
        EBAE EBA

        @יעקב-ב כתב בשרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב:

        אני רוצה המלצה או לקופסת אנדרואיד אן בכלל מולטמדיה חדשה

        יש לך את שתיהן במדריך כאן https://rechavimzelaze.ovh/post/89770

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • בשורה משמחת ומעניינת לתושבי בית שמש
        EBAE EBA

        @לך-תדע כתב בבשורה משמחת ומעניינת לתושבי בית שמש:

        כפי הידוע יש בערך 4 אקזמפלרים כאלו

        כולנו מייחלים להשמדתו של ציר הרשע, אבל עד שזה ייקרה, סין לא הלכה לשום מקום, אונייה-שתיים ויש לך עוד מאה כאלה בחניון.

        אגב, מאיפה לך המספרים של אלה הקיימים?

        מדברים רכב

      • מולטימדיה לראב 4 2023 מאליאקספרס
        EBAE EBA

        @יוסי-0 בעיקרון זה מה שמופיע במדריך שלי כאן לטויוטה קורולה חדשה.
        תעלה תמונה מהרכב שלך שנבדוק.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • רכבים המשתלמים לקניה גם מעל 300K ק"מ
        EBAE EBA

        @עניו-כמשה כתב ברכבים שיכולים להחזיק מעל 300K ק"מ:

        מרצדס כמובן

        ב.מ.וו

        מה? מה? מה?
        מרצדס ובמוו יכולים להחזיק כל כך הרבה??
        ועוד באותה רשימה עם טויוטה?
        בכל אופן עיין כאן https://rechavimzelaze.ovh/post/21513

        מדברים רכב

      • בבקשה דרוש מידע על מערכת לפריוס
        EBAE EBA

        @דוד-המומחה אז אתה לא צריך מולטימדיה עשר, מספיק שמישהו שמתקין יתן/ימכור לך את הרדיו המקורי שלו.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • וויז חזרה לעצמה
        EBAE EBA

        @Lexus לי עובד במו"ע

        מדברים רכב וויז

      • t100 ,תקוע
        EBAE EBA

        @אביש-נח
        שמע, בחרת לקנות T100, יש לזה השלכות…
        לגוש"ע, תוציא את האנטנא של הGPS החוצה מהפלסטיקה, ותהדק היטב את הברגת החיבור שלה.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מהיום מגיעים ל"היכל יצחק" מודיעין עילית - רק ברגל...
        EBAE EBA

        חניה מסודרת? אין. חניה לא מסודרת, משהו, בכל האזור? אין.
        אבל - - -
        IMG-20240910-WA0044.jpg
        שימו לב איך הם חסמו מראש את כל הקומבינות האפשריות…

        הבהרה חשובה! האשכול אינו מיועד לשפיכת הגיגים בגנות העירייה והעומד בראשה.

        פוסטים כאלו יימחקו מיידית.

        למרות שגם אני חושב כך, אבל זה פשוט לא המקום!!

        מדברים רכב

      • מולטימדיה לראב 4 2023 מאליאקספרס
        EBAE EBA

        @יוסי-0 אני עדיין חושב שמה שמתאים זה מה שאמרתי, אבל לא בטוח מאה אחוז.
        המערכת והכבל שם יתאימו, והפנל אולי לא.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • העמסה על הגג בטויטה וורסו
        EBAE EBA

        @פנחס צימיגג זה באמת הכי טוב והכי נוח, אבל זה גם מאוד מאוד יקר.
        אפשר להסתפק בגגון יותר פשוט ולקשור עליו מזוודות.
        תעשה סיבוב קצר בעיר חרדית ותתרשם מכל הגגות של רכבי ה7 מק’ חסרי התא מטען…

        מדברים רכב

      • התקנת מצלמת רכב **ללא** קייט חנייה
        EBAE EBA

        @AVIVI אם אתה ממודיעין עילית, יש לי כבל שאמור להיות קיט חניה אבל הוא טיפש והמצלמות המתקדמות לא מזהות אותו בשביל לעבור למצב חניה, אז בשבילך בכל אופן זה מצויין. תוכל לקחת ממני במחיר של אלי, או פשוט להזמין את זה לבד.
        אני במודיעין עילית.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • קילומטראז' מירבי של רכב בישראל
        EBAE EBA

        @צילפינגים אל תתרגש יותר מדי, הדבר היחיד שנשאר מקורי ברכב הזה הוא השילדה, את כל השאר החליפו כמה פעמים…

        מדברים רכב

      • שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב
        EBAE EBA

        בבקשה, מי שיש לו שאלות או בעיות במולטימדיה, שיפתח שרשור חדש.

        כאן המקום לבקש קישורים למערכות חדשות.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום