@הכל-בעז-ה כתב בניסן קשקאי, מכירים?:
@שמואל-קליין גם לדיזל לא אין שום רכב רנו שיצא מוצלח בשנים האחרונות יש להסתפק על הפלואנס
ברור
אמרתי שאם מישהו כבר נעול על ניסן אז רק דיזל
@הכל-בעז-ה כתב בניסן קשקאי, מכירים?:
@שמואל-קליין גם לדיזל לא אין שום רכב רנו שיצא מוצלח בשנים האחרונות יש להסתפק על הפלואנס
ברור
אמרתי שאם מישהו כבר נעול על ניסן אז רק דיזל
לא מציע להתקרב בכלל למנועים האלו
רק לדיזל
@בעל-עגלה לגמרי לא
פורטה זה מנוע G4FG עם גיר אוטו’ רגיל הרבה יותר אמין וטוב
לטענת המכונאי שלי
זה רכב בעיתי מאוד ולא דומה בכלל לאינסייט ושומר נפשו רחק (סוף ציטוט)
@בעל-עגלה כתב בהמלצות לרכישת רכב:
מה אתם אומרים על רכב הזה
נשמע מוזר? מחיר שנתון ק”מ
https://www.yad2.co.il/vehicles/item/xitnumaa?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=platinum&location=3&pagination=1
סוכנות?
בחולון?
קיה סיד בנזין?
אלו התשובות לכל השאלות
ככל הנראה דיאטה הגונה לק’'מ והרכב הזה פחות מומלץ נטיה של הגלגל תנופה להתפגר יחד עם הקלאצ’ים עלות של 7000 ומנוע מסדרת G4FD שידוע באכילת שמן
@הכל-בעז-ה כתב בהרכב ההכי מומלץ:
@שמואל-קליין אתה צודק. אבל עדיין ידוע כמנוע עדין ומעניין לדעת באמת כמה יחזיק עליו גז.
וירידת ערך מאוד גבוהה .
בנוגע לירידת ערך אני מדבר על מצוא כאלו אחרי ירידת ערך
ובנוגע לגז סובארו לטענת המומחים העולמיים לגז זה הרכב שהכי מתאים להסבה ויותר מיזה יש מדניות בעולם שהיצרן בעצמו הביא אותם עם הסבה כבר
@הכל-בעז-ה כתב בהרכב ההכי מומלץ:
@שמואל-קליין אני חולק עליך קשות אבל לא מתווכח
אשמח לדעת למה?
אני מדבר על על הדגם 2015 ומעלה ללא הטיימניג הארור
לדריבר אני הייתי ממליץ את מה שאני עשיתי סובארו B4 מוסבת לגז
כן ה6 מיותרת
@צילפינגים כתב בהמלצות לרכישת רכב:
@בעל-עגלה כתב בהמלצות לרכישת רכב:
למה לא קיה פורטה ויונדאי אי 25 וכד’?
פחות מומלץ מבחינת אמינות הם מגיעות לאזור ה200 אלף ומעלה מתחילים בעיות
לא ממש אם הם מטופלים כראוי הם מגיעים לק’‘מ מאוד גבוהים
יש לי חבר עם השכרת רכב מחזיק כמה קיה פורטה איי 25 וכדו’ הוא מטפל בהם בשמנים הכי טובים יש לו כלים עם 300+
@ez058 כתב בהמלצות לרכישת רכב:
@שמואל-קליין כתב בהמלצות לרכישת רכב:
יונדאי איי 25 מנוע 1600
מה הטווח מחירים שלו אצלך בשנתונים 14 - 15 עם ק"מ נורמאלי?
32-33
למנוע 1600 ק’'מ באיזור 160
למה לא לקחת יונדאי איי 25 מנוע 1600?
@YOLEVI כתב במהיכן משיגים כיסוי הגה כזה?:
@שמואל-קליין כתב במהיכן משיגים כיסוי הגה כזה?:
יש נהג מונית מאשדוד שעושה את זה ב150 ש’'ח
מקצועי מאוד אני כבר עשיתי אצלו שלושה רכבים בשאר המקומות רוצים 250
הכיסוי הכי נוח שפגשתיאיך אפשר להגיע אליו?
0505260850
קצת לא מסתדר שאתה נוסע רק בתוך העיר ומגיע ל40-50 ק’'מ ביום
בכל אופן לאדם שנוסע רק בעיר וזה התקציב שלו אני ממליץ ללכת על כיוון של פורטה או איי 35
כי כשאתה לוקח פריוס ישנה יש עוד בלאי שאתה משלם עליו מעבר לדלק
וגם שבי-ם יש הרבה עליות ושם ההיברידי פחות…
אפשר גם לפנות אלי בטלפון ואסביר בהרחבה
@מאיר כתב במהיכן משיגים כיסוי הגה כזה?:
@שמואל-קליין כתב במהיכן משיגים כיסוי הגה כזה?:
זה מיוחד
ואין את זה באלי אקספרס
הוא עוטף את ההגה בספוג ואז בעור אמיתי משובח
ומלפף את הכל בחוט דיג בצורה מדהימה שהמרחקים הכי סימטריים שיכול להיות
באים אליו נהגי אוטובוס מכל האזור ואפי’ מהמרכזכמה זמן הוא אמור להחזיק שהרכב תמיד בשמש הישראלית?
מחזיק שנים ארוכות
בא תראה באשדוד נהגי מוניות שעשו אצלו לפני 4-5 שנים
אשמח לקישור למערכת הכי זולה לרכב הנ’'ל שיהיה אפשרות להתקין אאוטנט
תודה מראש
זה מיוחד
ואין את זה באלי אקספרס
הוא עוטף את ההגה בספוג ואז בעור אמיתי משובח
ומלפף את הכל בחוט דיג בצורה מדהימה שהמרחקים הכי סימטריים שיכול להיות
באים אליו נהגי אוטובוס מכל האזור ואפי’ מהמרכז
יש נהג מונית מאשדוד שעושה את זה ב150 ש’'ח
מקצועי מאוד אני כבר עשיתי אצלו שלושה רכבים בשאר המקומות רוצים 250
הכיסוי הכי נוח שפגשתי