@מרדכי-MC
רלוונטי עדיין?
זה מפתח רטיטה או מברגה?
שמואל קליין
-
צריך המלצה על מפתח רטיטה זול -
טויוטה ורסו מול מיצובישי אאוטלנדר (2013-2015)מבחינת אמינות ברור שהאאוטלנדר לוקחת
כי בורסו יש שני מחלות
גיר וחיישן שאינני זוכר את שמו שעלות התיקון שלו 6500 ש’'ח -
חוו"ד על קיה סיד בנזין 2015@שלמה בקיה יש רק גיר יבש
לגבי הפורד
הגיר בסדר אבל יש להם מחלה של מחזירי שמן שנסתמים ודופקים את המנוע -
חוו"ד על קיה סיד בנזין 2015איי 30 החליפו לגיר הארור ב2016
בגדול יש שם מחלה של הגיר שיכולה להגיע עד 10.000 תלוי האם צריך להחליף גלגל תנופה ומניעים
בנוסף יש למנוע הזה מדגם G4FD תסמינים של אכילת שמן -
מנוע מאט כשהמזגן פועלזה מזכיר לי את הסיפור על העגלון של העיירה
שסוסיו הזדקנו
והוא פנה לנוסעים ואמר להם:
בעליה תרדו מהעגלה כי לסוסים אין כח לסחוב
בירידה תרדו כי זה מסוכן שהסוסים יאבדו שליטה
והמישור נאה לטיול,
שאלו הנוסעים: “אז מתי נשב בעגלה?”
ענה להם: “כשהסוסים יעצרו לאכול תבן…”
ואידך זיל גמור -
מנוע מאט כשהמזגן פועלמצטרף לדבריו של @הכל-בעזרת-השם
אם כי לא בהכרח שהרכב יסחוב פחות טוב על גז
מה גם שפות’‘ש מתאר שכשאין מזן הרכב סוחב טוב יותר
ברור שהמזגן לוקח מעט מהכח של המנוע האם גם ברכב חזק כמו גרנדיס?!
שאלה טובה
באטראז’ פגשתי את זה
בגרנדיס לא ממש
זה משהו שהיה תמיד או התחיל לאחרונה? -
רכב לדרייבריםנתתי כבר לכמה דרייברים סובארו B4 עם גז והם לא גומרים לברך
-
הרכב 'מגהק'אכן מצטרף לדבריו של @הכל-בעזרת-השם שזה נראה תסמינים של כויל
אבל יעזור אם כתוב איזה רכב ואיזה שנתון -
סובארו B9שותה יותר דלק מסינה בגלל מנוע בתצורת בוקסר
יכול להגיע ל1/4.5
חלקים מאוד יקרים וקשים להשגה והתיקונים בעצמם יקרים בגלל העבודה הקשה -
מחפש מישהו שיבדוק רכב בירושלים@צילפינגים מוסכניק שיגש למקום לבדוק
-
מחפש מישהו שיבדוק רכב בירושליםיש פה מישהו שיכול לבדוק כמובן בתשלום רכב בירושלים או מכיר מישהו כזה?
-
המלצות לרכישת רכבק’'מ סביר מאוד
אם הרכב אכן טוב ותוכל ללחוץ אותו קצת במחיר זה יכולהלהיות עיסקה מעולה -
כמה שווה רכב כזה18 בחנק
-
מחפש רכב לחבר- היברידי בסביבות 60 אלף שקלאיוניק 19
150 ק’‘מ
באיזור 65 אל’'ש -
מודעה אטרקטיבית שמצאתימעניין אותי מאוד
תוכל לתקשר איתי באישי?
@Lexus -
מִסְפָּרִים מְסַפְּרִים בעולם הרכב@מאיר כתב במִסְפָּרִים מְסַפְּרִים בעולם הרכב:
@ITAMAR25 כתב במִסְפָּרִים מְסַפְּרִים בעולם הרכב:
תשאל בכל מכון טסטים ותראה כמה הכשילו על זה.
אם הם הכשילו כנראה שיש חוק שכתוב איפה שהוא, לא ככה?
@ITAMAR25 כתב במִסְפָּרִים מְסַפְּרִים בעולם הרכב:
ולגבי מספר של רכבי משטרה תראה שכל מי שקנה משם לא קיבל מספר חדש אלא המספר המקורי
יש פה מישהו שזה קרה לו ויכול לאמת את זה
משטרה אכן יש גם מס’ מקורי שהרכב מקבל כשהוא עובר לפרטי
-
מִסְפָּרִים מְסַפְּרִים בעולם הרכב@מאיר כתב במִסְפָּרִים מְסַפְּרִים בעולם הרכב:
לגבי לוחיות עם 7 ספרות אני לא יודע.
כנ’'ל גם ב7 ספרות אם כי יש פה ושם גם שלא
-
בלון גז לא מתמלא לגמרייש נטו וברוטו
מיכל של 60 הכוונה ברוטו והוא מכיל מקסימום 50
גם אני יש לי מיכל של 60 ובפועל הכי הרבה נכנס לי 42
זה עניין של הכיוון של המצוף ואפשר לסדר את זה -
מיצובישי אטראז'@הכל-בעז-ה כתב במיצובישי אטראז':
@שמואל-קליין ההבדל הוא בגלל שרוב האטרז’ים היו של הצבא בליסינג וטיפלו בהם כמו שעון שווצרי והגיר הרציף שלהם שמטפלים בזמן מחזיק יפה וגם שבניסאן גוק יש משקל יותר מהאטרז’
@הכל-בעז-ה
בטוח?
דווקא ישבתי באלדן כשהם נכנסו מליסניג וההיסטוריה שלהם לא היתה משהו מבחינת טיפולים לא היה שום טיפול בגיר רק שמנים וברקסים -
מיצובישי אטראז'@Klonimoos כתב במיצובישי אטראז':
@ציפור-דרור
השמועות אומרות שאטרז’ 2014 עם בעיות בגיר.
ופוק חזי שכל יד שתיים מלאה ב2014. אח’'כ קופץ קצת המחיר.
ואין לי שום מקור מוסמך לעניין.זה אותו גיר לאורך כל השנים ומה שמעניין…
שבניסן יש את אותו גיר ועושה מלא צרות ובמיצובישי אין תקלות
