מה מצב המצבר?
לפעמים זה נובע ממצבר חלש
שמואל קליין
-
תקלה בגיר בקיה פורטה 2014 -
המלצה על רכב באזור 20 אש"חאפשר לקחת רכב טוב זול ולעשות לו גז
לדוג’ קיה פורטה 2011/12 -
סוזוקי קרוסאובר 2021אכן הוא רכב אמין לא אמרתי שלא
רק שאין הרבה הבדל בצריכת הדלק בין ההיבריד לשאינו -
סוזוקי קרוסאובר 2021ההיבריד שם לא ממש הייבריד
אין ביניהם הרבה הבדל בצריכת הדלק -
מחפש מישהו שיבדוק רכב בירושלים@צילפינגים אין חתימה?!
-
מחפש מישהו שיבדוק רכב בירושלים@צילפינגים איך מדברים איתך בפרטי?
-
האם השמאות של התאונה מוגזמת? מה דעתכםמה יצא?
-
האם השמאות של התאונה מוגזמת? מה דעתכם||ספויילר||
אתה מאשדוד? -
מה עדיף הונדה אינסיט או טויוטה פריוסשניהם רכבים אמינים מאוד
לגבי החיסכון הפריוס תהיה חסכונית יותר
האינסייט פחות
מבחינת הק’‘מ שניהם מגיעים לק’'מ מאוד גבוה
לגבי שאלתך
צריך לבדוק לגופו של כל רכב
מה יותר שמור
בכל אופן פריוס צריך לבדוק מה מצב הסוללה -
חוות דעת על טופס בדיקהכמו שאמר @שלמה
אוונסיס ורסו לא מייצגים את טויוטה
הבדיקה היא קלאסית לחלוטין
אבל לא הייתי הולך על הרכב הזה
בגלל הגיר וחיישן הוולוטיק שנוטים להתפגר
בא תאמר מה הצרכים ונסה לעזור לך
אפשר גם באישי
פרטים בחתימה -
ספורטאז הסבה לגז@נאמן איזה שנה הרכב?
כי מ2010 עד ל2022
דגמי הבנזין של יונדאי וקיה בסדרת 2.4
מנועים מאוד בעייתים שמתפגרים פתאום
בכל העולם יש ריקול ובארץ משום מה היבואן הבליע את זה -
מה זה החוט שכתוב עליו "ברקס" במולטימדיה?אכן ברכבים האלו היבואן התקין מערכות של גיל קאר
שמוגדר שאפשר לשחק בהגדרות וכן לצפות בוידאו רק כשבלם היד דרוך (ולא מורם כי בספורטאז’ זה ברגל…)
תחבר למינוס קבוע -
ספורטאז הסבה לגזקודם כל
גז הולך מעולה על יונדאי וקיה
שנית
אם לקחת רכב כזה ולעשות הסבה לגז
אז מומלץ יותר הטוסון מנוע 2000
גם מבחינת האבזור
וגם מבחינת ההתאמה לגז
יש שם מנוע מסדרת הזרקת מבוזרת שעלות ההתקנה עליו היא 5700
בשונה מהספורטאז’ שהוא הזרקה ישירה ועולה להתקין 9800 -
השכרה חודשית או ליסינגליסניג יעלה לו יותר
-
רישיון רכבלא כתוב ק’‘מ כי זה ככל הנראה רישיון של רכב חדש שלא עובר מבחן בפועל אלא רק משלם רישוי וממילא אין מי שיכתוב ק’'מ
מודפס בכזה צורה כי זה הודפס בדואר ולא באיזור אישי ממשלתי
תקין לחלוטין -
הצעות לסוכן ביטוח..תנסה זיידה ביטוחים
025326114
שלוחה 2 -
מחפש המלצה לשמן וחלפים בדרוםיש לי בשדוד /קריית גת אם זה עוזר
-
רכב על גזבגגדול זה שווה כמעט בכל רכב יפני או קוריאני
מקום בפגז’ זה לא תופס כי שמים במקום גלגל רזרבי ומחזיקים באוטו ספריי פנצרים
ואכן זה לצחוק על כולם בתחנת דלק
אני נוסע עם סובארו B4 שצורכת 1/8 ומשלם על 400 ק’מ 130 ש’'ח
דרך אגב אם כשנכנסים לתחנת דלק זה נקרא לתדלק אז נקרא למלאות גז…
-
מידע על קיה סיד סטיישן 2016מנוע בעייתי
אוכל שמן
תכתוב מה התקציב שלך ואעזור לך
