אם תעלה תמונה זה יוכל לעזור לנו מאוד
שמואל קליין
-
פריוס פלוס כפתור בצד שמאל של ההגה -
גרנדיס. מה דעתכם ?מיצובישי גרנדיס הוא רכב 7 מקומות זול שיכול לשרוד ק’‘מ מפחידים עד איזור 400+
גם במקרה והולך מנוע ניתן לעשות שם ראש והוא תופס יפה מאוד
בקשר לגז
מניסיון אישי ומהרבה בדיקות שעשיתי
הכל תלוי במקום ההתקנה
ישנם מקומות עם שם מאוד טוב שהם פשוט נכולים ואני והרבה מכרים שלי נכוו שם בצורה קשה ואכמ’'ל
אם ההתקנה מבוצעת במקום טוב
ושומרים על המערכת היא יכולה לעבוד שנים
ומכיר אנשים שאכן בגרנדיס התקינו לפני 5 שנים ונסעו מלא ללא שום בעיות מיוחדות
בקשר לחניונים
חניונים חדשים חייבים להיות בעלי מערכת אוורור ולכן אין בעיה
שאר החניונים אין שום אכיפה על זה
זה משהו יבש בעלמא שלא באמת מעניין מישהו
אני כבר שנים עם גז ולא פגשתי חניון שלא נתנו לי להיכנס -
תחנת גפ"מ באזור בית שמש, מכירים ?בפז בשורש יקר
כיוון 3.50 -
תחנת גפ"מ באזור בית שמש, מכירים ?בתחנה בכניסה לתרום
ובפז בשורש -
רכב 8 מקומותאתה מתכוון רכבים שבבסיס 7 ולהוסיף חגורה?
זה מורכב כי יש מס’ נוסעים שמופיע ברישיון -
קיה קארנס 2018 דיזלמטצרף לכל ההמלצות
מכרתי כמה כאלו לפני החג וכל הלקוחות רק מברכים -
זכיתי במכרז מנהל הרכב ואני חושב שטעיתי בסכום אשמח לייעוץ@שלמה כתב בזכיתי במכרז מנהל הרכב ואני חושב שטעיתי בסכום אשמח לייעוץ:
@ישראל-3
תתחדש, וברוך הבא למועדון הזוכים כאן בפורום.
תקשיב קראתי את השרשור והחברים ענו לך ממש לעניין
זהו הרכב המבוקש ביותר כיום בקטגוריות השבע מקומות ובפרט בציבור שלנו
המחיר ששילמת לא מופקע בכלל! הוא לא טעות אלא סייעתא דשמיא (אמנם אני מכיר אברך ששילם 52K ש’'ח על רכב בעל נתונים דומים מהמכירות של המשטרה)
קראתי את הספר רכב, הטיפולים כמו שכבר כתב @מוטי-ברנד הם נטו על חשבון משלם המיסים, כאילו נו באמת השלט לא עבד להם? (כי צריך להחליף סוללה) יש את הקרן הפנימית לביטוחי הממשלהאת הטופס בדיקה גם קראתי
יש לי במילה אחת לסכם לך אותו מעולה !
אסביר בקצת יותר ממילה אחת אם תיקח רכב עם 50K ק’‘מ לבדיקת מכון תקבל את אותם נתוני בדיקה
בקיצור קח את הרכב וכמו שאמר @EBA תציע אותו ביד 2 למכירה (פיקטיבית) בלי להעלות תמונה ולפרסם מספר רכב כדי שלא יתווסף באתרים שאוספים מידע לפי מס’ רכב ותראה את התגובות של האנשים
עוד משהו אם זה מרגיע, כשאומרים ‘‘הדשא של השכן ירוק יותר’’ אז בפריוס+ השניה שנמכרה שם ב75K הדשא על הפנים
אשמח להרחיב לך עוד אם תרצהמצטרף לכל מילה וזה מה שאמרתי לו בטלפון
-
זכיתי במכרז מנהל הרכב ואני חושב שטעיתי בסכום אשמח לייעוץאמרתי לו להתקשר והקדשתי דקות ארוכות אתמול ב 12 בלילה כדי לשמוע את הלבטים ולעזור לו לבל החלטה.
אני לא יודע איך עושים חתימה פה, אבל בפרוג אני משלם כסף כל חודש רק בשביל שאוכל לשים חתימה של ייעוץ חינם ואני נותן שעות כל חודש כדי לעזור לאנשים בתחום.
עריכת @מיישה
@שמואל-קליין
אני ממש בשוק שמה שכתבתי פגע בך, ואני מאד מתנצל, האווירה כאן היא תמיד חיובית, וזו הייתה כוונתי, עם קצת הומור, לא כיוונתי ח"ו לפגוע וח"ו לשפוך דם, אולי אינך מכיר אותי, אבל זה ממש לא אני, ועל כך אני מתנצל מכל הלב!!! -
זכיתי במכרז מנהל הרכב ואני חושב שטעיתי בסכום אשמח לייעוץאני עסוק מדי בשביל לכתוב בפירוט אז אפשר להתייעץ איתי טלפונית
055-6708066 -
סוזוקי SX4@מאיר כתב בסוזוקי SX4:
@שמואל-קליין כתב בסוזוקי SX4:
אורות אוטומטיים
גם אור גבוהה?
לא
זה בא רק בשנים האחרונות ממש
כמדומני 2017 ומעלה -
סוזוקי SX4רכב מאוד אמין
מצטיין בצריכת דלק טובה יחסית למתחרות במחיר שלו
תנוחת ישיבה מאוד גבוהה
אבזור נדיב מאוד בגרסה היקרה כמו כניסה והנעה ללא מפתח אורות אוטומטיים וכו’
עלויות החלפים לא יקרות כלל דיי מקבילות לטויוטה
והמנוע אם מטופל כראוי שורד לק’'מ גבוהים במיוחדאם יש שאלות נוספות - אני פה
-
סוזוקי SX4דבר איתי טלפונית אשמח לעזור לך
מכיר אותה טוב
0556708066 -
מעשה בקשיש - ואיך זה קשור לפריוס שלי@מנוע-אלפיים-טורבו כתב במעשה בקשיש - ואיך זה קשור לפריוס שלי:
@שמואל-קליין כתב במעשה בקשיש - ואיך זה קשור לפריוס שלי:
קיה פורטה מוסבת לגז
האמינות, אוי האמינות.
פריוס זה רכב שעושה חצי מיליון ק"מ בלי למצמץ,
פורטה כבר ב 200K צריכה תותבות, מכשירי שמיעה וכל השארחולק עליך
היא כן צריכה תחזוקה סדירה
ולא כמו טויוטה שאפשר להזניח
יש גם גם טויוטה אוונסיס -
מתלבט בין 2 רכבים, מה עדיף???בחירה חכמה
איוניק ונירוככל שהק’‘מ עולה הערך צונח משמעותית
וגם יש שם כשל שהולך מצמד מנוע בק’'מ גבוה שזה נזק של 5 ספרות -
לכל המחפשים "רכב שלא רואה מוסך"אני גם תמיד אומר ללקוחות שרכב זה ילד נוסף וכמו בילד יש הוצאות פתאומיות וצריך לריוץ אותו ולהאכיל אותו ולרוץ איתו לרופא שפתאום כואב לו
בקיצור המושג הזה בציבור שלנו שמחפשים בשנקל רכב שישרת אותנו ולא אנחנו אותו - תלוש מהמציאות
