דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      שמואל קלייןש

      שמואל קליין

      @שמואל קליין
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      748
      נושאים
      89
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      21
      עוקב אחרי
      2

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • דיון בנושא סוחרי רכב
        שמואל קלייןש שמואל קליין

        @הכל-בעז-ה כתב בכמה הוא אמור להעלות?:

        @שמואל-קליין כתב בכמה הוא אמור להעלות?:

        אני מלמד בת’'ת וזה מהצד

        מזכיר לי את יוסי קרויזר

        מיזה?

        עסקאות רכב

      • גרנדיס או וורסו?
        שמואל קלייןש שמואל קליין

        גילוי נאות אני מתווך
        יש לי ורסו 2009 158000 ק’'מ
        גיר חדש
        מערכת גז
        במחיר טוב למעוניין

        עסקאות רכב

      • דיון בנושא סוחרי רכב
        שמואל קלייןש שמואל קליין

        וואו!!
        אני ממש מתחיל לחשוב שלא מתאים לי התחום הזה…
        נשמע כאילו אם אני אומר שהכי חשוב לי שהלקוח יהיה מרוצה זה בדיחה
        אבל פשוט מאוד אני עושה ככה משני סיבות
        בראש ובראשונה ישרות יורא’‘ש
        שניה ותסכימו איתי -
        רב הסוחרים לא איכפת להם לחיות מלקוחות מזדמנים אין להם בעיה שהלקוח של היום יקלל מחר יבוא קרבן אחר
        אני בדעה שלקוח מרוצה זה הפרסומת הכי טובה ולכן אעשה הכל בשביל זה (וכן גם החזרתי לא פעם את הכסף ללקוח אפי’ שהצדק היה איתי רק בשביל שיהיה מרוצה)
        נכון זה לא העבודה שלי
        אני מלמד בת’'ת וזה מהצד אבל עדיין זה ברור שהכי חשוב שהלקוח יהיה מרוצה ומסופק
        ואני מאוד מזדהה עם מה שכתוב פה על סוחרים אבל לא מסכים שזה 99%
        מהסוחרים אבל די קרוב לשם.

        עסקאות רכב

      • דיון בנושא סוחרי רכב
        שמואל קלייןש שמואל קליין

        @Klonimoos כתב בכמה הוא אמור להעלות?:

        @צילפינגים
        הוא מסכים איתך שהוא צריך להרויח!
        רק הוא אומר שהרווח בא מהקרן עצמה, שהבעלים דורשים!
        איך??? בשביל זה צריך ליהיות סוחר…😉
        אני מבין שהוא התכוון לומר שהוא יודע לשווק את המוצר לאנשים שמוכנים לשלם עליו אפי’ קצת יותר, לגעת בשיפורים שמדברים לאנשים, ולמצוא את האנשים ששווה להם לשלם לסוכן שסומכים עליו, ויש איתו אימון, עוד קצת… ע’‘מ ליהיות רגועים ולא לחפש ביד שתים ואח’'כ להתייעץ בפורום רכבים, וללכת לבדיקה, וכולי האי ואולי…
        אני מכיר אישית 2 אנשים כאלה בסביבות גיל ה50…
        הא… ויש גם אנשים שאין להם זמן למכור… או שיש להם מצפון אולי לקחו יותר? אולי הפסידו?
        וכל זה שווה כסף!!

        זה כבר יותר הגיוני
        יש לי לקוחות שכבר קונים אצלי רכב רביעי בעצימת עניים בלי ללכת לבדיקה אפי’ י הם סומכים …ולא בכדי

        עסקאות רכב

      • דיון בנושא סוחרי רכב
        שמואל קלייןש שמואל קליין

        @הכל-בעז-ה כתב בכמה הוא אמור להעלות?:

        שמציע לך מה שהוא קונה בזול מסדר בכפר חצי תיקון רק שיעבור כמה ק"מ בשקט ואתה אח"כ צריך להסתדר עם הבעיות של הרכב

        אפילו לא בצחוק
        אני לא קונה רכבים אני 99% רק עושה תיווך

        עסקאות רכב

      • זכיתי במכרז מנהל הרכב ואני חושב שטעיתי בסכום אשמח לייעוץ
        שמואל קלייןש שמואל קליין

        אשריך
        תתחדש
        עשית עיסקה מעולה

        עסקאות רכב

      • דיון בנושא סוחרי רכב
        שמואל קלייןש שמואל קליין

        @צילפינגים כתב בכמה הוא אמור להעלות?:

        אבל תמיד בשוק החופשי תקבל יותר מסוחר רכב כי הוא צריך גם להרוויח כמה אגורות…

        לגמרי לא נכון
        כל החכמה של מתווך זה להביא דברים טובים יותר מהשוק הפרטי אחרת למה אנשים צריכים אותי??

        עסקאות רכב

      • כמה לדרוש על רכב כזה?
        שמואל קלייןש שמואל קליין

        זה רכב ללא שוק כלל
        אם תקבל עליו 16 תגיד תודה
        @ציפלינגים יש שם שרשרת לא רצועה כמדומני

        עסקאות רכב

      • האם מומלץ להתקין גפ"מ בהיברידי [פריוס + ]?
        שמואל קלייןש שמואל קליין

        עובד טוב
        אבל להתקין רק במקום טוב
        ג’יי גז בחיפה
        ומרכבת המשנה בבאר שבע
        ומי שרוצה לראות מה עברתי במקומות אחרים…
        ייעין כאן

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ירידה בסל"ד בהפעלת צרכן חשמלי ורעידות בעמידה
        שמואל קלייןש שמואל קליין

        @EBA כתב בירידה בסל"ד בהפעלת צרכן חשמלי ורעידות בעמידה:

        @דוד-100 אם עשית את כל הרשימה הנ"ל, נשאר רק לבדוק את המייצב סל"ד.
        מה זה? זה מה שזה… תשאל את המוסכניק, עדיף אחד שמבין גם בחשמל.

        יכול להיות מצבר או אלטרנטור חלשים
        לפי מה שאתה אומר שכשמפעילים חשמל זה מתגבר

        שאר נושאים

      • האם ניתן להבין איזה נזק נעשה לרכב בתאונה לפי נתונים אלו?
        שמואל קלייןש שמואל קליין

        @צילפינגים כתב בהאם ניתן להבין איזה נזק נעשה לרכב בתאונה לפי נתונים אלו?:

        @שמואל-קליין בגלל שלא נותנים לו בדיקה זה נשמע מוזר…

        רק בגלל זה הייתי בורח

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • האם ניתן להבין איזה נזק נעשה לרכב בתאונה לפי נתונים אלו?
        שמואל קלייןש שמואל קליין

        לא נשמע מפחיד בכלל
        מספיק פגוש אחרוי ופנסים וכבר יש לך את הסכום הזה תבקש לקבל מסמכים על התאונה
        בכל מקרה כדאי שתעלה את הנתונים של הרכב ונדע אם זה עיסקה שווה
        מה זה אומר לא שייך לקחת לבדיקה???

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • גרנדיס. מה דעתכם ?
        שמואל קלייןש שמואל קליין

        @גלגלי-רוח כתב בגרנדיס. מה דעתכם ?:

        @שמואל-קליין
        תודה על ההכוונה המסורה.

        טיפולים שוטפים לרכב עם גז, יכולים להיות בכל מוסך ?
        או רק במוסך שמתמחה ברכבים עם גפ”מ ?

        בכל מוסך

        עסקאות רכב

      • עזרה דחופה בעניין ביטול הסכם מכירה
        שמואל קלייןש שמואל קליין

        @צילפינגים כתב בעזרה דחופה בעניין ביטול הסכם מכירה:

        @הכל-בעז-ה כתב בעזרה דחופה בעניין ביטול הסכם מכירה:

        @מרסי אני חושב שהתהליך כמו שנעשה הוא בעייתי מהיסוד הייתי מציע שקודם כל בפעמים הבאות תלכי עם מישהו שמבין ולזכור תמיד שלפני שחותמים על משהו יש לכך השלכות
        ולעניין הזה הייתי מציע לך לדבר עם @שמואל-קליין הוא בתחום ובטוח יכול לדבר איתם כי בצורה שאת מנהלת את זה זה וודאי לא תקין והחוזים שלהם לטובתם מבחינה משפטית אז אל תנסי לכיוון הזה את צריכה להעביר את ההתקשרות איתם למישהו שמדבר בשפה שלהם בהצלחה

        בפעם הבאה לא ללכת לסוחרי רכב יותר חשוב…

        למה לפסול את כולם?
        ללכת למישהו ישר!

        עסקאות רכב

      • עזרה דחופה בעניין ביטול הסכם מכירה
        שמואל קלייןש שמואל קליין

        @הכל-בעז-ה כתב בעזרה דחופה בעניין ביטול הסכם מכירה:

        @מרסי אני חושב שהתהליך כמו שנעשה הוא בעייתי מהיסוד הייתי מציע שקודם כל בפעמים הבאות תלכי עם מישהו שמבין ולזכור תמיד שלפני שחותמים על משהו יש לכך השלכות
        ולעניין הזה הייתי מציע לך לדבר עם @שמואל-קליין הוא בתחום ובטוח יכול לדבר איתם כי בצורה שאת מנהלת את זה זה וודאי לא תקין והחוזים שלהם לטובתם מבחינה משפטית אז אל תנסי לכיוון הזה את צריכה להעביר את ההתקשרות איתם למישהו שמדבר בשפה שלהם בהצלחה

        אשמח לעזור
        תשלחו לי במייל את החוזה ואת רישיון הרכב ואראה אם יש סיבה להפרת חוזה
        sk0556708066@gmail.com

        עסקאות רכב

      • גרנדיס. מה דעתכם ?
        שמואל קלייןש שמואל קליין

        @simon כתב בגרנדיס. מה דעתכם ?:

        גפ"ם אפשר להתקין גם על מנוע בנזין וגם על סולר?
        והאם הוא מתאים גם לאאוטלנדר?

        אין אישור להתקין על דיזל
        בקשר לאאוטלנדר - כפפה ליד

        עסקאות רכב

      • גרנדיס. מה דעתכם ?
        שמואל קלייןש שמואל קליין

        @גלגלי-רוח כתב בגרנדיס. מה דעתכם ?:

        @שמואל-קליין
        רכב עם גז צריך טיפולים רק במוסכים מותאמים לגז?
        או שאפשר בכל מוסך?

        אתה יכול להמליץ על מקום מוצלח לעשות בו הסבה לגז?
        יש אחד באזור בית שמש?

        בנוסף, כתבו כאן שלא כל גרנדיס מתאים
        להסבה לגז, מה דעתך בנידון?

        צריך לעשות טיפול למערכת גז כל 15.000
        התקנות רקק בחיפה ג’יי גז
        הם באים עד אליך עם רכב חלופי
        כל גרנדיס מתאימה לגז
        שאלות וספות, אני כאן

        עסקאות רכב

      • גרנדיס. מה דעתכם ?
        שמואל קלייןש שמואל קליין

        @מוטי-56 ברור שהוא לא חיפש גז אצלי באוטו הוא גם לא היה עולה על זה

        עסקאות רכב

      • מיצובישי ספייס סטאר ודומיה - חוות דעת
        שמואל קלייןש שמואל קליין

        @אבי-ים האמת שפגשתי כאלו עם 300 וצפונה

        עסקאות רכב

      • מיצובישי ספייס סטאר ודומיה - חוות דעת
        שמואל קלייןש שמואל קליין

        סיכום שכתבתי כשהיתה לי אטראז’

        אחה’‘צ מעולים לכולם לאחר תקופה עם אטראז’ בציר 2015 וכמה אלפי ק’'מ נסיעה בתנאים שונים אכתוב סיכום קצר ועניני:

        אבזור:

        אני נוהג על הגירסא הנפוצה- אינסטייל ולהלן רשימת האבזור שלא מביישת רכבים שעולים פי ארבעה:

        1.כניסה והתנעה ללא מפתח - הוא פשוט נמצא כל היום בתיק/כיס וזה מקסים.

        2.בקרת אקלים דיגיטלית קלה ונוחה לתפעול שעובדת פשוט נפלא.

        3.בקרת שיוט שעובדת נהדר שומרת על סל’‘ד נמוך במיוחד (105 קמ’‘ש ב2000 סל’'ד לרכב עם 3 בוכנות)

        4.מרווח עצום בשורה השניה לרגליים והברכיים + משנעת יד + חלונות כהים

        5.מערכת שמע מעולה עם מצלמת רוורס

        6.הגה וידית הילוכים מצופים עור ממש נעים

        נהיגה

        נתחיל מהדברים הטובים

        מתלים רכים וסופגים טוב (משפיע על הרכינה בסיבובים)

        הגה הכי רך שפגשתי (אפי’ יותר מהספורטאז’ שלש אבא שלי)

        אבל פה נגמרים הדברים הטובים ומתחילים הקצת פחות…

        רעש מנוע חזק מאוד בהאצות - מה שאין בשיוט שהוא מאוד שקט

        הרכב שוקל פחות מטון מה שאומר שכל פעם שיש רוח צד/משאית בנתיב ליד אני צריך להחזיר את הרכב למקום אבל התרגלתי

        רכינה מאוד חזקה - צריך לקחת סיבובים מאוד לאט ורגוע

        מה שכן בנסיעה בין עירונית מישורית הוא פשוט כיף ראות טובה ושקט אולי קצת רעשי כביש גבוהים אבל זה גם בהשפעת הצמיגים הסיניים שלי (זה לא אני התקמצנתי - זה המוכר)

        המושבים טובים חסר לי מאוד שההגה מתכוונן רק גובה ולא עומק כי אני אוהב לשבת רחוק.

        צריכת דלק

        וכאן מגיע הבשורה

        הרכב צורך הממוצע ליטר 16.5 ק’'מ

        בשיוט בבין עירוני נעלתי את הבקרת שיוט על 105 קמ’‘ש בכביש 4 וקיבלתי צריכת דלק של ליטר ל19 ק’'מ

        פשוט הזוי

        אז מי שמחפש רכב אמין וזול וחסכוני ומפנק באבזור שיבא אותו אותו ממישור למישור זה הרכב

        בהצלחה

        עסקאות רכב
      • 1
      • 2
      • 34
      • 35
      • 36
      • 37
      • 38
      • 36 / 38
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום