דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      יצחק רשטוני

      יצחק רשטונ

      @יצחק רשטונ
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      2.0k
      נושאים
      37
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      7
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • הסבת קורולה עם גיר רובוטי לגיר אוטומט, האמנם?
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @YKingsmart כתב בהסבת קורולה עם גיר רובוטי לגיר אוטומט, האמנם?:

        סח לי חבר שאפשרי להחליף גיר רובוטי לגיר אוטומט, עלות ההחלפה 2000 ש’'ח, האומנם כן הוא?

        לא היה לי ניסיון אבל פעם שוחחתי עם איזה בדואי [לא מוסכניק] במשיח לפי תומו וסיפר שהייתה לו קורולה רובוטית שהיסב לאוטומט .
        האם אפשר להאמין לו? לא יודע, הם לא מרגישים הבדל בין אמת לשקר, אבל זאת הייתה שיחת נייעס בעלמא לא למטרה עסקית כל שהיא
        אבל בכל אופן לא נראה לי עניין אותו אם אחרי ההחלפה כל הנורות היו דלוקות כל עוד והרכב נסע , אז אני לא יודע אם זה ראיה שההחלפה באמת הולכת טוב .
        בכל אופן שמעתי פעם שאפשר להסב לידני על בסיס הגיר המקורי וזה בעיני יותר הגיוני

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • חושך במסך
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        נשמע שזה נהייה ממש חשוך בלי יכולת להגביה את הבהירות .
        אולי הפלוס של האורות מחובר למקום הלא נכון , אם לא אכפת לך לבטל את האופציה של האורות אתה פשוט יכול לנתק את החוט שמקבל חשמל כשמדליקים אורות [בדרך כלל הוא אמור להתחבר לחוט הכתום במלוטימדיה שנמצא ליד האדום והצהוב] תבדוק עם בודק פיוזים לאיזה חוט מגיע חשמל רק שאתה מדליק אורות ותנתק אותו

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • רכב מונע בגז חסר כוח
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        ניסת לדבר עם המתקין ?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מערכת TS18 בפחות מ250?
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @משהקפלן כתב במערכת TS18 בפחות מ250?:

        באליבאבא יש פחות בעיות עם המכס

        לי אישית בעלי באבא היה הרבה יותר בעיות [אבל זה היה בזמן שבעלי אקספרס כמעט לא היה בעיה אז לא יודע אם היום זה השתנה]

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • טיפול תקופתי למערכת גז
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        זכורני מחבר שהזמין מעלי פילטר גז וזה עשה לו בעיות .
        כרגע אני לא זוכר מה היה בדיוק , אבל אני ישאל אותו ויערוך

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • עזרה בהתקנת / הפעלת מצלמת רוורס
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        לאיזה חוט חיברת את הפלוס שמגיע קדימה? איזה צבע ומה כתוב עליו ?

        4ca00c54-7960-48cf-b624-53066918f55d-1xajo7rk.png

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • רשימת רכבים שמתאימים להסבה לגז
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @נאמן כתב ברשימת רכבים שמתאימים להסבה לגז:

        מה אומרים על אקספלורר

        פעם ראיתי היסטוריית טיפולים בחברה של הרכב הזה משנתון דיי מתקדם והיה שם כל כך הרבה חלקים שהוחלפו שהיה אפשר ללמוד מכונאות רכב שלמה רק מהדפים האלו.

        שים לב שמעבר לזה אני לא מכיר בכלל את הרכב חוץ מזה שהדור החדש בגירסת ST עם מנוע 3.0 טורבו ו400 כ"ס מאד מרתק אותי

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מספר שאלות על מערכת T10
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @TDI כתב במספר שאלות על מערכת T10:

        וכל נגן שאתקין “ישתקף” בלחצנים של המדיה במסך הראשי?

        לא הבנתי את השאלה

        כבל שמגיע עם המערכת?

        TS10 זה מערכת אוניברסלית וחוץ ממנה צריך להזמין גם פאנל וצמה מתאימים לדגם הספציפי שלך [בין 40 ל100 שקל בדרך כלל]
        תכתוב את השנתון שלך ו @מיישה או @מוטי-ברנד או שאר התותחים דהפורום ישלחו לך קישור לפאנל וכבל מתאימים

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מה מזהם יותר בנזין או גפ"מ
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        הגז עצמו מזהם פחות אחרי תהליך השריפה מבנזין אבל לפעמים לאורך זמן הוא פוגע בממיר הקטליטי ואז הוא עלול לסבך בטסט

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • אפליקציה למוזיקה
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @YOLEVI כתב באפלקציה למוזיקה:

        musicoet

        תוכל להוריד אותה מכאן

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • קושי בהנעה על גז, מי מכיר?
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @נייטרון-חפשי כתב בקושי בהנעה על גז, מי מכיר?:

        וזה גם לא קורה על דלק מה שאומר שזה בגלל המערכת גז.

        זה לא אמור להיות שכל רכב מוסב לגז מניע על בנזין ?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מולטימדיה לניסאן טידה 2010
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @משוש כתב במולטימדיה לניסאן טידה 2010:

        כמה עולה בערך ההתקנה שלו?

        אם יש לך כבר מצלמת רוורס ופאנל וכבל ומיקרופון והכל כבר מורכב זה צריך להיות זול מאד אם המתקין יר"ש

        ואם אני לא מרוצה האם אפשר להחזיר את זה?

        בעקרון כן , זה תלוי במדיניות ההחזרה של עלי אקספרס [בעלי באבא אני לא יודע]
        אבל אם תחליט לפני מה אתה רוצה אין סיבה שלא תהיה מרוצה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • קושי בהנעה על גז, מי מכיר?
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        אני נוטה לומר שהבעיה מגיעה ממערכת בגז ולא ממערכת הדלק

        כמו שאמר לי פעם איזה יהודי מבוגר “עושה חדשות בעל מלחמות”

        לא סביר שהבעיה מגיעה ממערכת הדלק כגון משאבה או מזרקים בפרט שדווקא שזה על דלק זה מניע טוב , יותר הגיוני שיש איזשהו בעיה במערכת גז כגון דליפה או בעיה בתוכנה שלא מבצעת התנעה רגילה על בנזין כמו שאמור להיות

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • יעוץ לגבי רכישת מולטימדיה מערבי בזול
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        לא מכיר אישית אבל נשמע מחיר ממש טוב בשביל קניה בארץ של 4-64 , כמה גרוע זה כבר יכול להיות בשביל מי שמחפש משהו פשוט .
        מה שכן שים לב שזה ללא סים ובדרך כלל המערכות ללא הסים הם פשוטות יותר במכלול הדברים , אבל עדיין מחיר זול + קניה בארץ + 4-64 , נשמע לי משתלם למי שמחפש משהו זול ביד ומיד

        לגבי אחריות, בוודאי שאין שום אחריות גם לא של יומיים

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • האם מומלץ לשלב ברכב מערכת גז?
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @שלמה-4 כתב בהאם מומלץ לשלב ברכב מערכת גז?:

        האם מישהו מכיר על הונדה FRV לגבי להמיר לגז?

        לא מכיר אישית אך לכאו אין סיבה לחוסר התאמה
        עכ"פ מה שידוע לי זה אותו מנוע של סיוויק , אז גם מי שיש לו מידע לגבי סיוויק יועיל לך

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מחיקת אפליקציות מערכת במולטימדיה
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @משהקפלן כתב במחיקת אפליקציות מערכת במולטימדיה:

        מה הפקודה למחיקת אפליקציות?
        לדוגמא גוגל, כרום?

        קישור למתחמים טופ מדריך מאד יפה

        עבד לי מאד בקלות על הפלאפון , במולטימדיה טרם הצלחתי לקבל גישה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • איוניק 2017 כמה נורות וקודי תקלה.
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        לאינויק גיר רובוטי דאבל קלאצ ולפעמים הולכים קלאצים וגם צריך להחליף שמן גיר [שמים שם נוזל בלמים DOT 3]
        לא בדקתי את התקלות לעומק אבל יכול להיות קשור.
        לגבי ההתנעה יש לך כפתור שמאפס את המצבר 12V , תנסה ללחוץ עליו ולראות עם מניע

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @aful כתב בשרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב:

        אני צריך מולטימדיה למיצובישי אטרז’ 2014 יש באוטו כבר מולטימדיה אבל ישנה ולא אנדרואיד
        תודה רבה!!
        מעלה שוב אולי משהו יכול לעזור?

        פאנל וכבל מפה

        מולטימדיה עצמה , תרפרף קצת בשרשור הזה למשל פה או TS18 מערכת בסיסית באיזור ה250 שח או TS10S רמה גבוהה באזור ה500 שח
        בהצלחה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • בקשת מידע דחוף לגבי רכישת סוללה
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @EBA כתב בבקשת מידע דחוף לגבי רכישת סוללה:

        טעות נפוצה, שאפילו @שמואל-קליין נפל בה
        בקורולות החדשות לפחות, הסוללה היא לא ליתיום, אלא ניקל מטאל משופרת מאוד

        אני לא רוצה להכנס בין שני הרים גדולים ובפרט שאני באמת לא עשיתי עדיין מספיק דוקטוראט בעניין אבל אם תכנס למפרט הטכני של טויוטה קאמרי הייבריד ותגלול למכני/ביצועים ואז לסעיף סוללה תראה שכתוב ליתיום יון

        כנ"ל מדבקת מידע מקאמרי היבריד חדשה 02acf5ed-34ee-426f-8492-9dc9fd9ca8b5-טויוטה סוללה.jpg

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1
      • 2
      • 62
      • 63
      • 64
      • 65
      • 66
      • 71
      • 72
      • 64 / 72
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום