@YKingsmart כתב בהסבת קורולה עם גיר רובוטי לגיר אוטומט, האמנם?:
סח לי חבר שאפשרי להחליף גיר רובוטי לגיר אוטומט, עלות ההחלפה 2000 ש’'ח, האומנם כן הוא?
לא היה לי ניסיון אבל פעם שוחחתי עם איזה בדואי [לא מוסכניק] במשיח לפי תומו וסיפר שהייתה לו קורולה רובוטית שהיסב לאוטומט .
האם אפשר להאמין לו? לא יודע, הם לא מרגישים הבדל בין אמת לשקר, אבל זאת הייתה שיחת נייעס בעלמא לא למטרה עסקית כל שהיא
אבל בכל אופן לא נראה לי עניין אותו אם אחרי ההחלפה כל הנורות היו דלוקות כל עוד והרכב נסע , אז אני לא יודע אם זה ראיה שההחלפה באמת הולכת טוב .
בכל אופן שמעתי פעם שאפשר להסב לידני על בסיס הגיר המקורי וזה בעיני יותר הגיוני


