דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      יצחק רשטוני

      יצחק רשטונ

      @יצחק רשטונ
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      2.0k
      נושאים
      37
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      7
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • מולטימדיה סוחטת מצבר
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        כמו שכתבו כאן יכול להיות שאתה צריך לשנות בהגדרות שהמולטימדיה תכבה בכיבוי הרכב ולא רק תכנס למצב שינה [כשתתניע את הרכב, הדלקה של המולטימדיה תהייה ארוכה יותר] אבל בעקרון במצבר תקין זה לא אמור לגמור את המצבר בשימוש יומיומי ברכב אלא אולי אם הרכב עמד כמה ימים

        קשה להגיד איפה זה אצלך בהגדרות , אבל אצלי זה בהגדרות יצרן , לקראת הסוף כתוב משהו “שינה” ו “ACC” [אני לא זוכר בדיוק מה הנוסח כי העברית שם לא מתורגמת הכי טוב]

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • האם גיר CVT כזה גרוע (ובפרט נוט)
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        הרציף התחיל בדור החדש שזאת הבעיה היותר קטנה שלו .
        הדור הקודם מצויין

        עסקאות רכב

      • רעש של תיקתוקים בשעה שלוחצים על דוושת הגז
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @פתוח-לשמוע כתב ברעש של תיקתוקים בשעה שלוחצים על דוושת הגז:

        וכל השמן שהיה שם נכנס בבקבוק חצי ליטר ועוד נשאר מקום

        הרכב שלך צריך לברך הגומל
        ואתה צריך לברך שעשה לי נס

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מולטימדיה איכותית לטויוטה קורולה סטיישן הייבריד 2019
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @מיישה סתם שאלה מהתענינות.
        ברכבים מודרניים שכבר יש מסך מכובד מהיצרן , לא עדיף לקנות רק קופסת אנדרואיד [פותח מסך בלע"ז] ?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • שמתי יותר מידי שמן במנוע
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @מיוחד כתב בשמתי יותר מידי שמן במנוע:

        כשהמנוע מתחמם, הוא הופך את הלחות הזו לקיטור, שיוצא כעשן לבן. בדרך כלל, העשן הזה נעלם לאחר מספר דקות לאחר שהמכונית מתחממת. זה נורמלי ולא סימן לבעיות עם המנוע שלך

        באמת כשהמנוע קר בדרך כלל יש מעט עשן לבן בדקות הראשונות .
        אבל בתיאור שלו הוא כתב “אנשים מצביעים לי על האגזוז ואני רואה שיוצא משם עשן סמיך” נשמע שהיה עשן בכמות גבוהה ולא משהו תקין.
        גם ביקורו של המוסכניק שלא ידע מה לומר נשמע שהיה זה עשן קיצוני יותר מהרגיל.

        כבר כתב את זה @נייטרון-חפשי , רק הרחבתי

        טיפולים, אחזקה ותקלות שמן מנוע

      • פאנל לטויוטה קורולה 2004
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @צילפינגים כתב בפאנל לטויוטה קורולה 2004:

        אתה מתכוון לחור המלבני בשביל לסגור ולפתוח את המזגן?

        כן

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • רכב רועד | שמתי לב שכשמכסה הדלק פתוח אין רעידות
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        לסוע עם פקק פתוח זה בוודאי לא פיתרון נורמלי.

        ניסית לשים תוסף לניקוי מערכות דלק?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • פאנל לטויוטה קורולה 2004
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        אני חושב שאף אחד שם לא מתאים מושלם , כי בדגם שמשווק בארץ הכיוון של המזגן נמצא מתחת לפתח של האוויר וזה לא קיים שם באף פאנל חוץ מאחת שבנויה בצורה אחרת לגמרי .
        צריך מישהו עם ניסיון בזה שידע להגיד איזה הכי קרובה שאפשר רק לעשות שינויים קטנים ויתאים יחסית

        זה מה שיש בארץ [אני מדבר על איך נראה הפאנל המקורי]

        כיתוב בבעיות טעינה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • שמן מנוע קורולה 2006
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @צילפינגים כתב בשמן מנוע קורולה 2006:

        תכתוב בוויז יעקב ווילאם זה החנות שהוא מתכוון או שתלך לרג’בי בעטרות הוא יותר זול

        תכננתי לסוע לווילאם יהושע והיה עומס בבית הדפוס אז נכנסתי לחנות אחרת שהייתה בתחילת הרחוב , אבל אני לא יודע לפרט יותר מזה כי אני לא מכיר יותר מידי את גב"ש

        עריכה : אני חושב שזאת הייתה החנות
        14f562bc-1980-4bb2-8598-b684f0a23000-image.png

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מולטימדיה לפריוס פלאג אין 2021
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @חנינא כתב במולטימדיה לפריוס פלאג אין 2021:

        אין מולטימדיה באותו גודל שתתחבר לכפתורים הקיימים?

        הכפתורים מצידי המסך והמסך הם יחידה אחת שלט ניתנת להפרדה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • יונדאי I25 בעיית טורים
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @הכל-בעזרת-השם כתב ביונדאי I25 בעיית טורים:

        100% חישן קראנק הוא סופר סיבובי מנוע ומשדר למחשב

        ברוך שכיוונתי

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • האם יתכן שמולטימדיה דופקת את הABS?
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        יכול להיות שהחוט האדום והצהוב במולטימדיה הפוכים ?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • חום מנוע בפריוס 2010
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        כמו שכתב מאיר אתה לא שומע מים נשפכים אלא רעש כל שהוא שנשמע לך כמו מים נשפכים
        ומכיוון שאין דרך להעביר את הרעש דרך המקלדת קשה לענות לך במה מדובר.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • הוספת רמקולים
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @טכנולוג כתב בהוספת רמקולים:

        אם אין צמה אתה צריך חיבור לחשמל וחיבור למערכת אם יש לך מולטימדיה אתה יכול למשוך משם גם חיבור לחשמל וגם חיבור למערכת לפי התרשים כאן
        אבל אם זה מערכת מקורית אז כנראה שבמערכת יש לך רק חיבור למערכת ללא חיבור לחשמל (אני אומר כנראה כי לא ניסיתי צריך לפתוח ולראות) ואז צריך למשוך חיבור לחשמל ממקום אחר עדיף ישירות מתיבת הפיוזים (תבדוק בספר רכב איזה פיוז אחראי על הרמקולים וממנו תמשוך חשמל)

        לא הבנתי את החילוק שלך בין חיבור למערכת לחיבור לחשמל .
        למיעוט הבנתי הרמקול מקבל שני חוטים פשוטים וזהו
        ובמילים אחרות החשמל והצליל באים כאחד מהמערכת ששולחת אותם לרמקול שהוא בסך הכל הכלי להפוך את האות החשמלי לצליל

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • שמן מנוע VS נסיעה בטורים גבוהים
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @יראת-שמים כתב בשמן מנוע VS נסיעה בטורים גבוהים:

        או @יצחק-רשטונ שראיתי שכותב בהרבה מקומות בפורום על עניין התקנים למיניהם

        ספציפית יש להם תקנים שונים אבל סתם כי התמונות נבחרו באופן אקראי, את שני הדגמים יש בכמה סוגי תקנים.
        אני לא יודע בדיוק מה ההבדל ביניהם , שניהם סינטטים ובעלי מחזור חיים ארוך ומופיעים במגוון תקנים רחב אבל נראה לי שסדרת ה TOP TEC נחשבת לטובה יותר

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • עזרה | איך מגלים קוד של מולטימדיה
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        מותר לשאול בשביל מה צריך קוד במערכת כזו ?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • ניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @נתי כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:

        אני עכשיו הולך להחליף, הוחלפו לפני בערך 30 אלף ק’'מ

        צריך להיות לך פלאגים אירידיום וא"כ מחליפים אותם כל 100 אלף ק"מ

        אמור לתת 1/18 פלוס לא כן?

        בגדול נראה לי נתון דיי אופטימי לפריוס פלוס
        בכל אופן זה דבר שמאד משתנה בסגנון הנהיגה , תוואי הדרך ,גודש התנועה , מצב הרמזורים , עירוני/בינעירוני , משקל המטען ברכב ועוד’ ככה שזה שאלה שאין לה תשובה ברורה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מולטימדיה לאאוטלנדר 2017
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @פתוח-לשמוע כתב במולטימדיה לאאוטלנדר 2017:

        אין לאאוטלנדר משהו בסגנון הזה

        נראה שיש וגם נראה ממש טוב הבעיה שגם הבקרת אקלים עוברת למסך וזה שאלה אם הוא רוצה שיהיה כך וגם אם זה עובד טוב

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • קיה סיד 2008 • מנוע נכבה בעצירה או בעמידה
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @chv כתב בקיה סיד 2008 • מנוע נכבה בעצירה או בעמידה:

        כהקדמה , אני לא ממש יודע והרוב נכתב על סמך בדיקה בגוגל ועדיף מישהו עם ניסיון ספציפי בתופעה הנ"ל

        C1260

        חיישן זווית היגוי

        C1513

        יוניט ברקס או מנורת ברקס

        C1102

        מתח סוללה נמוך

        C1202

        חיישן מהירות גלגל

        C1611

        לא ממש הבנתי אבל מצביע על איזה כשל ביחידת הABS ששולחת למחשב מנוע פקודות להקפיא מצב .

        כל אחד מהתקלות האלו יכול לגרום לנורת ESP OFF ,אבל לא נראה לי שיש לך באמת תקלה בכל הרכיבים האלו אלא תקלה אחת שגורמת להכל לדלוק .
        הקוד הראשון השני והרבעי מתאימים למה שהצביע @הכל-בעזרת-השם , תתחיל מזה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • חוו"ד על המולטימדיה הנ"ל
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        לא מזמן @מיישה גידף משהו דומה לזה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      • 1
      • 2
      • 61
      • 62
      • 63
      • 64
      • 65
      • 71
      • 72
      • 63 / 72
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום