כמו שכתבו כאן יכול להיות שאתה צריך לשנות בהגדרות שהמולטימדיה תכבה בכיבוי הרכב ולא רק תכנס למצב שינה [כשתתניע את הרכב, הדלקה של המולטימדיה תהייה ארוכה יותר] אבל בעקרון במצבר תקין זה לא אמור לגמור את המצבר בשימוש יומיומי ברכב אלא אולי אם הרכב עמד כמה ימים
קשה להגיד איפה זה אצלך בהגדרות , אבל אצלי זה בהגדרות יצרן , לקראת הסוף כתוב משהו “שינה” ו “ACC” [אני לא זוכר בדיוק מה הנוסח כי העברית שם לא מתורגמת הכי טוב]


