בדרך כלל ברכבים יפנים נורת הדלק נדלקת כשנשאר במיכל 7 ליטר שזה שזה יכול להספיק אצלך ל100 ק"מ נסיעה אבל זה לא מדע מדוייק כי בסוף זה משתנה בין רכב לרכב.
אך כמו שכתבו כאן לא מומלץ לסוע באופן קבוע על קצה מיכל הדלק, זה עלול לסתום את המזרקים ולשרוף את המשאבה [בלי לחץ, אם נדלק לך נורה פשוט סע לתחנת דלק]
אין לי מושג לגבי רכבים היברידים
יצחק רשטונ
-
כמה אפשר לנסוע בטויוטה פריוס כשמד הדלק מהבהב? -
מולטימדיה מבולבלת...@מאיר כתב במולטימדיה מבולבלת...:
איזה קובץ
כנראה הוא מתכוון למה שרואים בתמונה שבהודעה כתוב שבשביל להשתמש בvoice assistant צריך להוריד קובץ שפה ,
משום מה המשך המשפט הוא עבור איסלנד -
הונדה סיוויק האצ'בקתלוי בעיקר ברגל ימין שלך
-
מצבר ברכב עם מערכת Stop & Startרכב עם מערכת סטארט סטופ משתמש יותר במצבר בגלל שהוא צריך להניע מחדש בכל רמזור ולכן צריך מצבר EFB
רעיון טוב לבטל את המערכת המטופשת הזאת ואז גם תוכל להתקין מצבר רגיל וגם לשמור על חיי הסטרטר שלך -
תגובה: מתאם למצלמה אחורית ליאריס@YOLEVI כתב בתגובה: מתאם למצלמה אחורית ליאריס:
לאן אני מחבר את הכבל שאמור לקבל חשמל מהאורות רוורס כדי שהמולטימדיה תעבור למצב רוורס?
אם אתה מדבר על מולטימדיה שהוספת ומצלמה שהוספת אז זה כמו כל מערכת .
אתה צריך לחבר את החוט האדום שמגיע יחד עם הכבל של הווידאו לחוט הוורוד/סגול או החום שכתוב עליו BACK או REVERSE -
ניסאן גו'ק לקנייה ביד שנייההגיר הרציף הזה נחשב גרוע , חלקם עברו ריקול במסגרת האחריות וחלקם התפגרו גם פעם שניה
כמו כן מנוע 1.6 בשילוב גיר רציף ומשקל כבד יחסית מעניק ביצועים עצלים אף יותר ממשפחתית 1.6 אטמוספרית ממוצעת
המעלה היחידה שזה ג’יפון יפני ומעוצב שניתן למצוא בקלות רכבים עם נתונים פנטסטים במחירים מצחיקים, אבל צריך לדעת מראש את שני הנקודות האלו ואז להחליט .
בגירסא הידנית לא ידוע לי על בעיות מיוחדות -
מערכת auto stop בהונדה אינסייטכמדומה לי שיש כפתור ירוק משמאל להגה עם סימול של עלה שמכבה את מצב ECO-חיסכון ואיתו גם את הכיבוי בעצירה
[כשהוא דלוק יש ציור של עלה ירוק בלוח מחוונים] -
איפה למעיישה לקנות עכשיו T10@מוטי-ברנד כתב באיפה למעיישה לקנות עכשיו T10:
מעניין שעכשיו צצו הרבה מוכרים חדשים שמוכרים T10 יכול להיות שהיה איזה סכסוך והם החליטו לשווק למוכרים אחרים דוגמאות
1
2
3אולי ההתעניינות האדירה של חברי הפורום במערכת הנ"ל גרמה למוכרים שם להתעורר ביחס לזה .
בכל אופן שים לב שזה מוכרים חדשים כמעט בלי תגובות ובתיאור פריט מופיעה מערכת שהגב שלה בצבע שחור וללא מאורר מובנה והכבלים המצורפים ללא מיקרופון , בקיצור צריך לאמת קודם שזה באמת המוצר הנחשקהוא גם מוכר מוצר שנקרא TS10 במחיר זול מאד דא עקא שלא ניתן לשלוח לישראל אבל אפשר לדבר איתו למי שחשוב הנושא
-
מתלבט בין שני רכבים לקניה, מה עדיף?@איש-יקר כתב במתלבט בין שני רכבים לקניה, מה עדיף?:
יש שנתונים של רובוטי מידיעה.
תעשה בירור…אין
יש רציף CVT -
רכב זולל דלקאין באמת דרך לענות על השאלה הזאת כי באמת תוואי הדרך וסגנון הנהיגה משפיעים מאד על הצריכת דלק
כצעד ראשוני נסה להיות עדין מאד עם דוושת הגזיש לך נורת מנוע דולקת ?
החלפת פלאגים אי פעם ?
יש לך נזילת שמן מהמכסה שסתומים ? -
איפה למעיישה לקנות עכשיו T10@מיישה כתב באיפה למעיישה לקנות עכשיו T10:
TOPWAY פשוט מצאו דרך אחרת לשווק את עצמם.
תבדוק את זה
לא ניתן לשלוח לישראל אבל אפשר לדבר איתו
-
האם הרכב הזה אמיןלא מומלץ בכלל, רכב לא אמין בפרט המנוע הנ"ל
אל אף שבאותם ימים הוא עוד לא היה חלק מסטלנטיס [PSA וFCA התאחדו ב2021]
האטלקיה הנ"ל לא נופלת בגריעותא מהצרפתיותואם כבר לקנות את המנוע הנ"ל אז בפיאט 124 ספיידר שם לפחות שאר המכלולים כולל הגיר יפנים וההנעה אחורית
-
תקלת מנוע עם מיכל דלק ריק, שנכבתה לאחר שמילאתי דלק.אם כרגע הכל טוב אז מה העניין לבדוק
פעם הבאה תתדלק קצת לפני שאתה נוסע על טיפות הדלק האחרונות -
מולטימדיה מזדה 3 2009כעקרון כאן יש לך מסגרת/פאנל וכבל [יש אופציה עם קאנבוס ובלי אני לא יודע מה צריך ברמות גימור ששוקו בארץ]
ואתה יכול לחבר לה כל מערכת אנדרואיד אוניברסלית 9 אינטש.
עדיפות כמובן למערכת T10S שיש עליה הרבה דיבורים כאן בפורום [עוד לא ברור לי אם מצאו מוכר שמוכר את המקורית ששיווקה פסק לא מזמן בהרבה חנויות]
יש הרבה חנויות שמוכרות מולטימדיה עם פאנל וכבלים ומצלמה ביחד אני מאמין שמישהו פה יוכל לשלוח לךעריכה : אני רואה שמישהו פה מעלי שלח קישור עם מחיר ממש טוב למערכת 4-64 כולל פאנל ומצלמה [אם אתה מזמין בחר באופציה V1P 4G 64G AHD ] אין לי ניסיון עם המערכת הנל אבל הנתונים ממש טובים וגם המחיר
-
ראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור@נהג-צעיר בשנתון הזה היא עם גיר דאבל קלאץ’ בעייתי
-
מכת גנבות טויוטה קורולה 2012לפני חצי שנה נגנבו אצלינו שלש קורולות כאלה [2009-2012] בערב שבת אחת, הישמעלים הגיעו עם רכב אחד וחזרו עם 4
-
מולטימדיה מזדה 3 2009@מיישה כתב במולטימדיה מזדה 3 2009:
בלי להסתבך
שאלתי למעלה אם מדובר בצורה החדשה או הישנה כי ב2009 היו שני דגמים והוא אמר שמדובר בצורה הישנה
אני חושב ששלחת את של החדשהכאן יש בשביל הדור הישן אצל אותו מוכר שמיישה התותח המליץ
-
האם קילומטר נמוך מעורר חשד?@נהג-חדש-2
לכן הוא כתב שהגיל הממוצע לרכב בישראל הוא 12 שנה, כלומר שכל רכב עובר 12 פעמים טסט במהלך חייו.
ואם ב1 אחוז מהמבחנים בוצעה הפחתה של הק"מ או ש1% מהרכבים עבר 12 פעמים הפחתה או שב12 אחוז מהרכבים בוצעה הפחתה איפשהו במהלך חייהם ודו"קהאמת שלפי החשבון הנ"ל הממוצע הוא בערך 10-11 % כי רכבים פרטיים לא צריכים לעבור טסט בשלש שנים הראשונות ומצד שני רכבי ליסינג כן צריכים ואני מאמין שבהם יש הרבה הפחתות כי הם הכי מתגלגלים לסוחרים וכו’
יכול להיות שהחשבון לא נכון כי הנתון עצמו שגוי ובמקור הכתב קיבל נתון של 1% מהרכבים והוא לא דק והציג את זה כ1% מהטסטים, כי גם במדינתנו המופקרת נראה לי מוגזם לומר ש10% מהרכבים הופחתו
-
טיימינג לנסר 2008@YOLEVI כתב בטיימינג לנסר 2008:
כל כמה זמן צריך להחליף טיימינג?
ב2008 יש גם דור ישן וגם דור חדש , בישן רצועה מחליפים בערך כל 100k עיין בספר רכב לנתון מדוייק בחדש שרשרת שלא מצריכה החלפה
וכן אשמח להמלצה איזה חברות מומלצות לרצועה ומה נחשב להכי טוב
חפש מדינת ייצור אירופאית נחשבת לדוגמא גרמניה , כמדומה לי שקונטיננטל נחשבת לטובה במיוחד , לא צריך להיות הבדל גדול במחיר , עיקר העלות זה העבודה
אמר לי שמחזירי שמן ומשאבת מים בודקים אם צריך להחליף ומחליפים לפי הצורך
אם יש סיבה מחליפים
-
יש סרטון הדרכה להתקנת מולטומדיה לטויוטה קורולה 2009?מה שכן ברכב הזה הפלסטיק של המזגנים נוטה להסדק מהשמש ואז הוא מתפרק שנוגעים בו … אין כל כך מה לעשות עם זה כרגע חוץ מלפרק אותו בעדינות ולהתפלל לטוב .
יש בעלי אקספרס שני סוגי פאנלים לקורולה הנ"ל אחת רק של הרדיו ואחת כוללת פאנל חדש למזגנים ואם אצלך הפאנל הוא רק לאיזור של הרדיו והפלסטיק אצלך כבר ישן וסדוק אז במקרה הכי גרוע אם הוא ישבר ניתן לרכוש את החלק הזה עצמו בעלי אקספרס
