דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      יצחק רשטוני

      יצחק רשטונ

      @יצחק רשטונ
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      2.0k
      נושאים
      37
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      7
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • בשורה טובה! פיתרון חיבור טלפון יאנג למולטימדיה ברכב
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @יוסי-לוי כתב בבשורה טובה! פיתרון חיבור טלפון יאנג למולטימדיה ברכב:

        אבל בזמן שיחה הקול לא עובר דרך המולטימדיה
        הפיתרון הוא למערכות TS18 מאלי אקספרס

        שתי חברים שלי עם הבעיה הנל , אחד מולטימדיה מעלי אבל דגם אחר [נקרא t7 אצל המוכר ] והשני מערכת מקורית של קורולה קרוס ,
        הרבה עוגמת נפש , כי עד שלמשיהו יש טלפון כשר שהוא אוהב זה בעיה למצוא חדש

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • האם קילומטר נמוך מעורר חשד?
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        חחח שמח לשמוע
        אולי עכשיו תגלה לנו באיזה רכב מדובר😉

        עסקאות רכב

      • החלפת משולשים טויוטה פריוס, התייעצות
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @Shebsale כתב בצמיג חדש עם רעש של שפשוף בעת סיבוב גלגל ההגה - תקין?:

        יש ערבי מחוסן שמוכר חלפים בזול יחסית, אתה יכול לקבל ממנו הצעת מחיר המספר שלו 0587838843, הוא יכול להוציא לך את החלקים לצומת,

        קוראים לו מאג’ד

        (אני במקומך הייתי מחפש בחוסן איזה ערבי פראייר שיעשה לי את העבודה ב 150 200 שח, אבל צריך לבדוק מה המצב הביטחוני שם, בעיקרון זה יכול לצאת לך פחות מחצי מחיר).

        אני לא , הם חמורים

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • אנדרואיד אוטו עם סמארטפון מסונן
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        יכול להיות מאד שהחסימה חסמה לך את אנדרואיד אוטו בפלאפון , גש לחוסמים [הדרן, נתיב,כשר פלי וכו ] ובקש שיפתחו לך את האפליקציה הזאת.
        [לחבר אותה בעיה בטלפון חסום על ידי כשר פליי האנדרואיד אוטו נפתח ברכב אבל לא נותן להכנס לאפליקציות כאשר הוא ניגש לטלפון הוא רואה שאי אפשר להכנס לאנדרואיד רכב שנפתח בחלונית של יישומים אחרונים ,מה שנראה שזה חסום , אם יהיה עדכון ממנו העדכן כאן בעז"ה]

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • הייתם לוקחים?
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @לוחצגז כתב בהייתם לוקחים?:

        לתמיד מה כל כך מיוחד בסיוויק הזאת שאנשים כל כך להוטים עליה

        אנשים אוהבים אותה כי היא א. יפנית [אמינה] ב. מנוע 1.8 חזק יותר מהממוצע [קצת יותר מה1.6 של רוב המשפחתיות אבל עדיין לא בזבזן מידי] ג. יחסית יפה [כיום קשה לראות את זה אבל נחשבה יפה בזמנה]
        בקיצור היא נתפסת אצל חלק מהציבור כקורולה עם קצת יותר “ריגוש”

        נא לא להכנס איתי לדיונים אני רק הסברתי למה השוק שלה חזק, לא הבעתי את דעתי האישית

        עסקאות רכב

      • החלפת משולשים טויוטה פריוס, התייעצות
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @נייטרון-חפשי כתב בהחלפת משולשים טויוטה פריוס, התייעצות:

        כדי לסגור אותו מידי חלש (חזק מידי אני לא רואה סיכון, אא"כ שבר את החור) צריך להיות גם מוכשר גדול וגם לשנוא את עצמך מספיק כדי להבריח לקוחות בכח, ולא אמרתי שערבי לא מסוגל להיות כזה כשהוא מאוד משתדל, אבל שאלתי למה דווקא משולשים? אם אתה עושה אצלם בלמים וציריות תפוחי הגה וצמיגים וכל הרכבת גלגל שהיא, דווקא משולשים יש לדעתי הכי פחות סיכון.

        אני ראיתי מוסכניק שסוגר בורג של משולש באגרסיביות עם משאבת אוויר , אני לא יודע אם הוא לא בדק קודם שזה נכנס טוב לסיבוב או שהוא החליף בין ברגים אבל התכלס היה שהבורג ממש סירב להכנס אז הוא היה קצת בלחץ בסוף מצא את הפיתרון להמשיך בכח עד שזה נכנס, מה שבטוח שאת הבורג הזה אי אפשר לפתוח בלי לשבור . [המוסכניק הנ"ל היה דווקא יהודי ולצערי הרב כמו שכבר אמרתי כמה פעמים שיש גם יהודים גרועים וברור שכל מקום שאין יראת שמים וכו’ ]

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ביטול מסך נעילה במולטימדיה
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @יוסי-לוי כתב בביטול מסך נעילה במולטימדיה:

        הסתדרת?

        עוד לא יצא לי להתעסק בזה אבל עם האפליקציה שיאיר שלח זה צריך להסתדר.
        תודה רבה לכולם

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • פרסומת של טיוטה שפורסמה בכל רגע
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        הביטוח של הללנד קרוזר יקר בטירוף בגלל חיבתם של הבני דודים.
        האמת שגם הביטוח של הראב 4 יחסית יקר .
        ועכ"פ אני באמת לא מבין מי “נופל” בפירסומות האלה , ברור שהלקוח ישלם מחיר מלא על הרכב מחיר מלא על הטיפולים ומחיר מלא על הביטוח וכשזה מוצג בחבילה אחת נוחה הדבר היחיד שיכול להשתנות הוא שתשלם גם על הנוחות

        עסקאות רכב

      • "טוב לדעת" פריוס 2009 מנוע, פקק שעף
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        רק לתשומת לב ב2009 היה פריוס דור קודם ודור חדש אז רק תוודאו שאתם מתאומים בדגם.
        בהצלחה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מולטימדיה לטויוטה קורולה 2007
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @אני-אני-אני כתב במולטימדיה לטויוטה קורולה 2007:

        ראית משהו שמתאים?

        עיין כאן בתיאור פריט ותראה שם דגם A ודגם B

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • עזרה בקנייה| סוזוקי סוויפט 2008
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @יראת-שמים כתב בעזרה בקנייה| סוזוקי סוויפט 2008:

        ששווק עד 2009

        עד 2011

        עסקאות רכב

      • מחיר שיפוץ abs לרכב
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        נורת ABS לא בהכרח מעידה על צורך בשיפוץ של היחידת ABS יכול להיות מגוון תקלות .
        יש לך תופעות נוספות מלבד הנורה ?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מצלמה קדמית אחורית
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @הכהן כתב במצלמה קדמית אחורית:

        מצלמה קדמית ואחורית מתחברת למולטימדיה

        1.מצלמת רוורס רגילה [נדלקת שאתה משלב רוורס , גם אם תתן לה חשמל קבוע היא לא תסריט כלום כי היא רק שולחת ווידיאו אבל לא אוגרת]
        2.מצלמת דרך שמתחברת למולטימדיה ועובדים איתה עם אפליקציה במסך

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • איזה רכב הייתם בוחרים
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        בסוף אלו רכבים שונים בהרבה פרמטרים וזה תלוי רק בך מה חשוב לך
        -הטוסון הוא גבוה ומרשים והוא הגדול מבין החבורה שהזכרת [קטגוריה אחת מעל האחרות] מגיעה בשני מנועים 1.6 ו2.0 שניהם עם אוטו’ פלנטרי
        -הXV עיקר המעלה שלו זה שהוא 4X4 וכמו הפרסומת של היבואן “SUV אמיתי זה רק 4X4” [דרך אגב יש הבדל בין סוג הההנעה הכפולה שלו בין ה2.0 אוט’ ל1.6 ידני] זה נותן יותר בשטח קל וגם יותר אחיזה בסיבובים, באוטו’ גיר רציף
        -ה3 והאלנטרה שניהם משפחתיות קלאסיות, לטובת האלנטרה נסיעה נוחה ויחסית שקטה, ב3 יש מנוע 1.5 ומנוע2.0 שניהם עם גיר פלנטרי 6 הילוכים ה1.5 חלש יותר וחסכוני יותר [בפרט בעירוני] ה2.0 מהנה יותר חזק יותר וסחיר יותר .
        במה לבחור? במה שחשוב לך ! וכמובן תלוי בכל רכב לגופו מה מצב האחזקה שלו

        אם אתה מתעקש אני הייתי בוחר במאזדה ב2.0

        עסקאות רכב

      • החלפת קלאץ לרכב רובוטי
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @יהודהר כתב בהחלפת קלאץ לרכב רובוטי:

        אבל זה נקרא על בסיס רובוטי… (לא מצאתי הגדרה אחרת

        כמו שאמר @מיוחד
        שלך נקראת רובוטי דו מצמדי [דאבל קלאצ’]
        או בהגה המקצועית DCT [כמו הגיר DSG של וואג]

        עכ"פ צריך לבדוק שזה באמת קלאצים ולא בעיה אחרת כי בגירים האלו ישנם מגוון תקלות אפשריות כמו מוח גיר וכדו’.
        מתייג את @שמואל-קליין שבטח ידע יותר.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • תגובות על "הבהרה לפני קניית מערכת T10 & שרשור עדכונים חיים מרוכשים!"
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @ראובן-שבתי כתב בתגובות על "הבהרה לפני קניית מערכת T10 & שרשור עדכונים חיים מרוכשים!":

        למה לא ללכת למקור?

        המקור זה בעלי באבא
        סתם לדוגמא תראה איך נראה מוכר בעלי באבא שהוא מפעל
        255f326c-ca42-46f8-881a-d5208f88c277-image.png

        פעם רציתי להביא לארץ מוצר שלא היה לו תקן אז דרך עלי באבא הגעתי למפעל עצמו ויכולתי לדבר איתם ישירות [דרך אגב הצלחתי לשכנע אותם והם עשו תקן איופאי E MARK ]

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מיצובישי לנסר 2011 שווה?
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @Shebsale כתב במיצובישי לנסר 2011 שווה?:

        אני אישית מילאתי ליטרים של שמן ל3 כאלו.

        לא ידוע באיזה רכבים נגעת אבל אני מכיר עשרות לנסרים ולא זוכר אפילו באחת בעיה של אכילת שמן, אולי אחזקה גרועה
        לגבי הפורד הוא באמת לא הכי גרוע ויש לו מכלולים משותפים עם מאזדה 3 , אבל בכל אופן לנסר אמינה יותר בצורה משמעותית

        עסקאות רכב

      • מערכת מובילאי טויוטה יאריס 2017 לא תקינה
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        הרכב עבר ניקוי פנימי לפני שזה התחיל ?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • איפה למעיישה לקנות עכשיו T10
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @ראובן-שבתי כתב באיפה למעיישה לקנות עכשיו T10:

        עם בטריה פנימית (בהרבה מהמכשירים כל הדלקה של האוטו זה שלוש דקות הדלקה של המכשיר)

        אין לי שום ניסיון עם T10 ספציפית ואני מבין מפה בפורום שהיא באמת מאד מצלחת.

        רק לידע מולטימדיה מקבלת שלוש פלוסים אדום צהוב וכתום , האדום רק שאתה עושה סוויטש , הכתום שמדליקים אורות והצהוב פלוס קבוע , ככה שכעקרון לא צריך בטריה בשביל זה
        אצלי במערכת ניתן לבחור בהגרות אם היא תכנס למצב שינה או תכבה לגמרי

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • שלום לכם! האם מישהו יודע להגיד לי מה עדיף מבין שני הרכבים מבחינת אמינות וכח, והם אלו מציאות או פחות?
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        היאריס נשמעת טוב לפיאט נגמר הטסט .
        תמיד תוכל גם להתמקח עוד קצת על המחיר

        עריכה : שניהם בלי טסט

        עסקאות רכב
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום