@נייטרון-חפשי כתב בהחלפת משולשים טויוטה פריוס, התייעצות:
כדי לסגור אותו מידי חלש (חזק מידי אני לא רואה סיכון, אא"כ שבר את החור) צריך להיות גם מוכשר גדול וגם לשנוא את עצמך מספיק כדי להבריח לקוחות בכח, ולא אמרתי שערבי לא מסוגל להיות כזה כשהוא מאוד משתדל, אבל שאלתי למה דווקא משולשים? אם אתה עושה אצלם בלמים וציריות תפוחי הגה וצמיגים וכל הרכבת גלגל שהיא, דווקא משולשים יש לדעתי הכי פחות סיכון.
אני ראיתי מוסכניק שסוגר בורג של משולש באגרסיביות עם משאבת אוויר , אני לא יודע אם הוא לא בדק קודם שזה נכנס טוב לסיבוב או שהוא החליף בין ברגים אבל התכלס היה שהבורג ממש סירב להכנס אז הוא היה קצת בלחץ בסוף מצא את הפיתרון להמשיך בכח עד שזה נכנס, מה שבטוח שאת הבורג הזה אי אפשר לפתוח בלי לשבור . [המוסכניק הנ"ל היה דווקא יהודי ולצערי הרב כמו שכבר אמרתי כמה פעמים שיש גם יהודים גרועים וברור שכל מקום שאין יראת שמים וכו’ ]