הזכרת לי את זה
יצחק רשטונ
-
כשהרכב הופך לתנור חימום -
יעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיסהוורסו בטוח לא
הגרנדיס הנתונים טובים, תלוי במצב המכני שלה -
מולטמדיה מציבושי אווטלנדר 2016@מיכאל-4 כתב במולטמדיה מציבושי אווטלנדר 2016:
אשמח לקבל המלצות כל מערכת שמתאימה לאווטלנדר 2016
אתה מחפש קישור לעלי אקספרס או הצעה ממתקין מקומי מהפורום
כיון שהקיים נהרס תודה
מה היה עד עכשיו ? מה שהגיע עם הרכב או אנדרואיד שהותקן לאחר מכן ואם כאופציה השניה היה 9 או 10 אינטש ?
-
מולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן@פתוח-לשמוע
גם לי נשמע מוזר, בפרט שהוא אומר 8 ראם (אולי 8 ליבות וגם זה בחסד יש zeta 14 vision שהוא 4 ליבות) ובפרט בפריוס הנ"ל שהצמה יקרה מאד אלא אם כן החמור התקין כמו הפרצוף שלו -
דרייבר -קילומטראז' גבוהסתם מסקרן אותי
דרייבר שמחזיק רכב 7 מקומות חדש ומפואר שיכול לקחת משפחה רחבת היקף מגני גאולה בנוחות ומבלי לאמץ חלילה את שרירי הירך מקבל את אותו סכום לו היה מבצע את אותה נסיעה עם סיאט טולדו עם קלאצים גמורים ? -
דרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים -
דרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטיםאויש כמה שאהבתי את המכון הזה, גם בלי לשלם לאף אחד הם היו ממש בסדר, לא כמו בירושלים שאיזה ישמעלי שלא סיים כיתה א פוסל אותך על מנורה של לוחית רישוי .
האמת יש באשדוד עוד מכונים טובים אבל אותם אהבתי במיוחד -
למכירה מסךאשרייך גאים בך !
בכל אופן המכשיר בעל מעבד 8 ליבות ולא 4 [אתה כנראה גם ענו] -
בעיה במזגן ניסאן סנטרה@ari12
אני יודע שזה נשמע מוזר אבל זה מחסור בגז
תמלא אצל מישהו שיש לו מכונה מדוייקת לא אצל ערבי עם בלון ושעון לחץ -
בעיה במזגן ניסאן סנטרהחסר גז
-
מחיר מצוי להחלפת בולמיםא . לא מטפלים בכפר
ב. בשוק יש בולמים סינים גרועים ויש KYB [קאייבה בלשון העם] איכותיים
לרוב ממליצים ללכת על KYB כי הסינים נהרסים מהר
מכיוון שחליפים זוג יחד המחיר בערך 1000-1400 לקאייבה -
בירור על לקסוס C Tגם אם הבן אדם ישר כמו סרגל הסיפור שלו עקום כמו בננה
1 . רכב שטופל אצל החמורים [טופל, תרתי משמע]
2. הוחלף מנוע ועוד לא עבר מספיק זמן לראות אם נקלט יפה
3. גם הבטריה לעולם לא תוכל לקבל מידע אמיתי לגביה -
פדקס רוצים סכום בשווי כמעט של המשלוח יש מה לעשותפדקס בארץ גנבים גדולים, הרבה סיפורים שמעתי עליהם, זה ממש מרתיח, צריך לעשות עליהם שיימינג
האמת אני גם מחכה למשלוח שנשלח איתם, הוא פחות מ70 דולר, מעניין אם יעקצו -
רכב במחיר 15K מה הכי מומלץמיצובישי לנסר או אטראז מאד אמינות ומתאימות לך
-
כוייל ושמן רכב@mik6868
כן
בגדול על זה התחיל השם של הסדרה “מגנטיק” של קאסטרול (מתמגנט למנוע במנוחה) אז שאלתי פעם את השירות לקוחות של קאסטרול האם יש עדיפות ברכב היברידי לשמן מסדרת מגנטיק (שהיא סדרת ביניים) לשמן מסדרת אדג’ (הגבוהה) והם ענו לי שאדג’ תמיד טובה יותר.
בקיצור אני לעצמי לא הייתי מחמיר בזה אחרי שטויוטה עצמה דורשת תקנים מאד בסיסיים .
אבל אם אתה מוצא בקלות סדרה מותאמת להיבריד של יצרן מוכר במחיר נח תקנה למשל זה ברמה מאד גבוהה ומתאים במיוחד להיבריד במחיר סביר גם זה סבבה לגמרי במחיר נח אף יותר -
דומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים -
סופרב דיזל 2020 שותה מים - רכב שהחליט שהוא גמלשיכנס למוסך יהודי מומלץ
אי אפשר לנבא על סמך התיאור הזה -
כוייל ושמן רכב@mik6868
ברמת ההתאמה כן, זה מה שטויוטה דורשת לא יותר
אבל כדאי לשלם עוד כמה פרוטות על יצרן מוכר -
כוייל ושמן רכב@mik6868 כתב בכוייל ושמן רכב:
בשביל ההיברידי שנכבה נדלק המנוע איזה שמנים יהיה לו הכי טובים כי לדוגמא המקורי של טויוטה יותר מיועד לבנזין שלא נכבה נדלק
פשוט ראיתי שיש חברה מוטול שיש להם דגמים להיברידי רק שצמיגות 5W-30 אין בארץ
ובנוסף ראיתי שאיכות השמן מחולקת לקבוצות I עד V אז מה טוב להשקיע ומה הגזמה כי גם שמן זול שעומד בתקנים אם הוא איכות ירודה(ממוחזר באיכות ירודה) אז הוא לא אפקטיבי אחרי כמה אלפי ק"מ ומייצר בוצהשמנים סינטטים מודרנים של יצרנים מובילים כמו “לוקי מולי” “קאסטרול” “ואלולאין” וכו’ בעלי תקן A5 או C3 או SN או SP מתאימים גם לרכב היברידי
ישנם דגמים שמדגישים את ההתאמה לסטארט סטופ והייבריד אבל אני לא בטוח שיש בזה ממש -
קנית רכב שנתון מתקדם לא יפני וכדומהבדרישות שלך [2015+ ב40K] אפשר להביא גם יפניות ואפילו טויוטה היברדית בדוחק.
אתה תבקר הרבה פחות במוסך, תוציא פחות על אחזקה וגם תהייה לך פחות ירידת ערך !
