@הכל-מלמעלה
יש להם 58 תגובות מישראל ותקן אירופאי E MARK ככה שאין בעיה של הגעה ארצה .
האם זה מוצר אמיתי אני לא יודע, כמו שלל ה"מותגים" בעלי אקספרס כמו JBL MAKITA וכדו’ שחלקם בוודאות מזוייפים
יצחק רשטונ
-
שרשור דיונים אלי אקספרס (פרט לקופונים) -
ניקוי תא מטען מחלב שנשפךאני קורא את השרשור ומרגיש בר מזל
לי נשפך מרכך כביסה והדבר היחיד שהיה הוא ריח נעים לכמה חודשים -
מתלבט על מיני ידנית.כל המיני האלו פשוטות זולות ואמינות וחסכוניות וכתבו כאן כבר את ההבדלים העיקריים ביניהם
בספארק 2010-2011 תבדוק, דוושת קלאץ מפלסטיק שנוטה להשבר, וכפתור מדחס מזגן שנוטה להתקלקל וצריך לתפוס אותו עם סיכה או משהו
עוד רכבים שיכול להיות רלוונטי לך, ניסאן מיקרה, פיאט פנדהלפחות את מחירון @לוי-יצחק אתה יודע

בהצלחה -
הזדמנות לקנות סורק A30Mיש במתמחים טופ אפליקצייה שנקראת “תרגם על המסך” אופליין שעובדת מצויין , אומנם זה לא נח כמו אפליקציה מתורגמת מלכתחילה, אבל הסתדרתי איתה מצויין
-
לנסר 2008 רעידות קלות בתחילת נסיעה וטורים יורדיםסיכום התשובות פה :
נקה מצערת
החלף פלאגים
תוסיף תוסף לניקוי מערכות דלק כשהמיכל דלק מלא עד חציו.זה טיפול בסיסי לכניסת אוויר , להצתה , לדלק
את כולם אתה יכול לעשות לבד בקלות יחסית וכולם דבר שגם ככה מומלץ לעשות מידי פעם
-
בין אאוטלנדר לקודיאק@צפוני1000 כתב בבין אאוטלנדר לקודיאק:
כל השנתונים? גם מ-2017 ומעלה ?
2017 זה אותו דגם , רק ב2021 יצא הדור החדש
מה שכן ב2017 ומעלה יש את התקלה של החיישן של הבטיחות FCM -
תגובות למדריך מכירת רכבתותח גדול
ממש נהנתי לקרוא -
אופל אסטרה-שמן כתום בתוך המי קירור@יוני כתב באופל אסטרה-שמן כתום בתוך המי קירור:
גיסי קיבל בעיר מגוריו (צפת) הצעת מחיר הרבה יותר זולה סביבות ה-1000 לקולר
הוא שוקל אם לנסוע (מאופקים)בוודאי לא לסוע לתיקון מאופקים לצפת עם רכב בעייתי בשביל לחסוך כמה מאות שחלקם יתקזזו בדלק ואז אין לו איך לחזור אליו במקרה של בעיה
והדברים פשוטים… -
אני מחפש רכב זול ידני@המפותח כתב באני מחפש רכב זול ידני:
אני כמעט קניתי מאיזה אחת שרוצה למכור כמעט שנה
2012 130 אלף קלומטר אוטו פיקס
ב4 אלף
היא אמרה לי העיקר קח את האוטו מהחנייהסלח לי אבל זה ממש קיצוני, אולי היה במודעה שלה או בסגנון שלה משהו שהרתיע אנשים, אומנם אתה צודק 100% שספארק ידני שוחה בשוק קשה יחד עם הרבה מתחרות כדוגמת אלטו וכדו’ והביקוש נמוך יחסית להצע, אבל הנתונים שהבאת היה צריך להמכר במהירות, סו"ס אני מכיר כמה שקנו את הרכב הזה ושילמו משמעותית יותר.
מה שצריך לבדוק בספארק 2011 -2013 , דוושת קלאצ מפלסטיק שנוטה להשבר וכפתור מדחס מזגן שלא נתפס וכמובן אם ומתי החליפו קלאצים
-
מידע על יתרונות וחסרונות אקספלוררמלא תקלות
-
קניה ומכירת רכבלשניהם תעשה מחירון יד 2 משוקלל עם הנתונים
רק שים לב לדייק בכל הפרטים כמו רמת גימור מספר מקומות באוטלאנדר וכמובן מספר ידיים, סוג בעלות ראשונה, ק"מ וכדו’
אחר כך אתה יכול להוסיף טיפה אם הרכב שמור מאד ויש לו טסט ארוך ולהוריד אם מצב חיצוני ירוד וטסט קרוב
במצב ממוצע תעשה קצת פחות מהמחירון, זה מחיר הוגן -
מדריך: לדים/קסנון בתאורת הרכב - מה מותר ומה אסור (כולל פירוט הקנסות המלא)@haims כתב במדריך: לדים/קסנון בתאורת הרכב - מה מותר ומה אסור (כולל פירוט הקנסות המלא):
בתכלס ששוטר עוצר אותך,
לא ראיתי ולא שמעתי שבודקים וקונסים על זהא. לגבי הטסט
ב. אם עיצבנת שוטר הוא יכול להוסיף את זה לרשימה
ג. זה תלוי באיזורים [פעם ראיתי שוטרים שעומדים במחלף חמד ובודקים את הרכבים שיוצאים מאבו גוש , כל רכב שהיה נראה להם קצת מושקע בדקו לו ברמה של המידות צמיגים]אבל תכלס אתה צודק שאם אתה מחזיר לפני הטסט את ההלוגן ושם מנורות לד סבירות ולא מסנוור רכבים שבאים מולך אין סיבה שיעשו לך בעיות גם במשך שנים
-
היכן רוכשים פלאגים VXUH22 Denso?@המפותח כתב בהיכן רוכשים פלאגים VXUH22 Denso?:
זה מילה פחות שימושית בעולם הרכב
אתה צודק אני מוחק את השורה הנ"ל
-
שירשור מפוצל מ''סקירת כלל רכבי 7 מקומות'' בעניין הצרפתיות.@שלמה כתב בסקירת כלל רכבי 7 מקומות:
העניין שהאברך התורן גם ככה רוכש וורסו מקוללת וחבל! לא יודע מה איתך אבל כבר נגמר לי הרוק לבלוע מכל האברכים שאומרים אני חכם אז קניתי טויוטה (וורסו)
סוף סוף יפניות רובם ככולם אמינות וצרפתיות רובם ככולם לא אמינות כדברי פותח השרשור [הסתייגות ספציפית על וורסו ידועה ונכתבה כאן כבר כמה פעמים ואני מציף פה את עניין החלפת השמן גיר ברכבים עם גיר רציף מיום כנסיתי לפורום]
אני אישית ממש בעד שתהיה במה לנעלבים ואינם עולבים קרי רכבים מושמצים אך אמינים
אני גם בעד שיהיה במה כזאת , אדרבה יכול להועיל מאד
-
התקנת בקרת שיוט טויוטה קורולה 2008 - 2013@משה-2 כתב בהתקנת בקרת שיוט טויוטה קורולה 2008 - 2013:
שאלה האם הבקר שיוט הזה חכם כלומר האם הוא יודע להשים לב שהרכב לא מתאמץ מדיי ?
במישור או בעליה מתונה הוא ישמור על המהירות המוגדרת במינמום דלק, אבל כמגיעים לעליה קצת חדה והוא מוגדר למהירות מסויימת אז הוא מאיץ ללא רחם בשביל לשמור על מה שהגדרת גם אם מבחינתך היה עדיף שיאבד כמה קמ"ש עד לסוף העליה
-
פלאגים איך יודעים אם צריך להחליף?@המפותח כתב בפלאגים איך יודעים אם צריך להחליף?:
מדובר בטויטה יאריס 2006
אולי כדאי שתחליף את התמונת פרופיל שלך לטויוטה או שאתה ממש מאוהב ביצרן הצכי

-
האם קילומטר נמוך מעורר חשד?10 אלף בשנה זה נמוך אבל לא קיצוני
א. תבדוק ממי אתה קונה, אם הוא עושה לך רושם של בן אדם אמין
ב. תבקש לראות רישיונות קודמים אם יש
ג. תבקש לראות היסטוריית טיפול אם יש
ד. תראה מתי התאריך של טסט אחרון, אם זה מיד אחרי הטסט יש סיבה יותר גבוהה לחשוש ואם נעשה טסט שלא במועד העליה לכביש [נניח מועד עליה לכביש בחודש 3 והטסט האחרון בוצע ב8] זה כבר ממש בעייתי
ה. קצת יותר מורכב בלי שאתה כותב איזה רכב אבל יש רכבים שיותר “טבעי” להם ק"מ נמוך ויש כאלה שפחות , למשל לרכב מיני זה ממש נורמלי ואילו לרכבי דיזל או היברידי זה קצת יותר “נדיר”למשל את הרכב שלי קניתי בן 14 עם ממוצע של 8 אלף בשנה , אבל היה היסטוריה מלאה בחברה מיומו הראשון
-
מפתח לניסאן סנטרה ועניני קידוד@מיוחד כתב במפתח לניסאן סנטרה ועניני קידוד:
לא בטוח, כפי שכתבתי זה ניסאן סנטרה 2020 מה שהוא כתב, ויכול להיות שזה דגם שונה, האם שלך זה גם 2020, דבר שני אני לא יודע כמה הוא הסתכל על דגם הלוח.
יש לך עוד סוגים באלי אקספרס אבל מספר לוח שונה.
עד כאן זה המידע שאני יודעאצלי זה לסנטה 2019 ושניהם מישראל ככה שאני מאמין שאין הבדל וגם הוא צירף תמונה שרואים שם את המודל TWB1G694 וזה לא התאים אז זה סתם מיותר לכאו’ [גם אם הוא לא המנעולן הכי מקצוען בעולם, לא רואה סיבה להניח שהוא טמבל]
-
יונדאי I30 רועד- בעיה בקויל@אברהם-0 כתב ביונדאי I30 רועד- בעיה בקויל:
יונדאי I30 רועד בעיקר כשהוא עומד
גם כשהוא על ניוטראל או פארקינג או דווקא שאתה על דרייב וברקס כמו ברמזור ?
