עיין במדריך הנפלא של @עבד-נאמן
יצחק רשטונ
-
ייעוץ לקניית רכב 7 מקומות עד 50,000 ש"ח. -
ממיר קטליטי סתום בקשת עזרהבעקרון הרכב לא צריך כלל את הממיר ואדרבה הממיר רק מפריע לו לזרוק את הפסולת החוצה דבר שמצריך מהמנוע יותר מאמץ וגם מחמם אותו יותר בגלל שהגזי פליטה הרותחים מתעכבים יותר בדרך החוצה וכל זה כפל כפליים גרוע בממיר סתום וברכבי ספורט יש הרבה שמבטלים אותו לכתחילה,
הבעיה שהרכב מתוכנת לעבוד עם ממיר והמחשב באמצעות החיישני חמצן מנטרים גם את הפעילות של הממיר ככה שהנורות תקלה לא יכבו ויכול להיות שגם צריכת הדלק תעלה אם כי בעקרון היא דווקא אמורה לרדת.
אבל אין לי בזה ניסיון של ממש אך גם אני שמעתי שהממירים התחליפיים לפעמים חיים תקופה קצרה -
מולטימדיה מזדה 3 2009@מאיר-פינגולד כתב במולטימדיה מזדה 3 2009:
לדגם הזה מספיק רק לבצע הזמנה בעלי אקספרס או שצריך עוד משהו כגון חיפוי או משהו כזה
הקישורים המצורפים שניהם מותאמים למאזדה 3 מהשנתון שלך כולל פאנל שמתאים אותם לרכב וכולל כבל מתאים מה שכן כדאי שתשאל את המוכר לפני ההזמנה האם זה כולל CANBUS [חלק שמאפשר לרכב לתקשר עם המולטימדיה] , במידה ולא אז לא תוכל לכוון את השעון במסך הקטן
-
רכישת מיצובישי אאוטלנדר@שלמה-מביתר כתב ברכישת מיצובישי אאוטלנדר:
אולי עדיף 2017, 180 ק"מ, ב-60K?
היא גם
נוספת
רמת גימור נמוכה יותר
צבע משעמם
7 ספרות
ומקריית ספראולי חלק מהדברים נראים לך שוליים אבל כשתבוא למכור יש לזה משמעות.
אני לא ימליץ לך על אף אחת מהם כי בשביל זה צריך לברר אחת אחת יותר לעומק, רק לחידודי שמעתא -
מנוע לא מגיב סובארו B3@פתוח-לשמוע כתב במנוע לא מגיב B3:
[יש חצי דקה טורים של 1.5 אבל זה בסדר]
זה תקין לחלוטין
עד שהמנוע קצת מתחמם -
יש לכם קיידרואיד?? אני צריך שתבדקו משהו.@EBA כתב ביש לכם קיידרואיד?? אני צריך שתבדקו משהו.:
לי מעולם קיידרואיד לא עבד נורמלי בשום מכשיר ושום מערכת. תמיד היה כל הזמן ניתוקים
אתה ממש מפתיע כי אני חשבתי שזה הפיתרון המושלם לחסימה כי גם המערכת עצמה נשארת חופשיה ומשוחררת וגם האינטרנט עצמו נחסם לכל מה שהוא לא וויז ופנגו .
ופתאום אתה מטיל פה פצצה לא פחותה משהנחיתו על ראשו של נסראללה .
ממש אשמח לראות את הנושא הזה מתלבן פה הדק היטב… -
התיעצות: הונדה אינסייט@אבי-ים
הוחלף שמן גיר / פלאגים לאחרונה ? -
מערכת "עמוד וסע" (דימום מנוע בעמידה). כן או לא?@לך-תדע כתב במערכת "עמוד וסע" (דימום מנוע בעמידה). כן או לא?:
וכמובן יש את הבלאי המוגבר למנוע מהחיכוך הראשוני.
האמת שהתלבטתי אם להוסיף את זה לחסרונות מכיוון שאני לא יודע אם למנוע ששומן לפני חצי דקה יש בלאי בהנעה
-
כמה שאלות על המערכת מילטומדיה שלי. הכי חשוב מצלמת רוורס.@ברי-קלמנוביץ כתב בכמה שאלות על המערכת מילטומדיה שלי. הכי חשוב מצלמת רוורס.:
זה היציאה הרשמית שיש לכבל הראשי שעובר לכל אורך הרכב?
כן
לא הבנתי מה זה, אם אני זוכר טוב לא היו עוד שתי חוטים קטנים. בכבל שעובר לאורך הרכב יוצא ממנו חוט אדום חשוף כלומר בלי ראש.
ממנו יוצא רק האדום , אבל מחברים אותו [את הצהוב] לכבל מתאים שמתחבר למוטימדיה בצבע צהוב וליידו באותו חיבור יש שני כחולים קטנים [אני מדגיש את זה כי יש עוד RCA צהובים כאלה שאינם של המצלמת רוורס וזה יהיה לך סימן הכר]
גם בצבע אדום? נראה לי זה החוט היחיד החשוף שיוצא מהצמה שמחוברת למערכת מילטומדיה נכון?
החוט האדום שמגיע יחד עם הRCA הצהוב מהצלמת רוורס הוא מתחבר לחוט שיוצא מהצמה הראשית של המולטימדיה בצבעים שציינית שכתוב עליהם באק או רוורס
לא זוכר שכתוב עליו משהו. תקן אותי אם אתה בטוח במה שאתה אומר.
בחוט בצמה של המולטימדיה
-
לדמותם של מגרשי רכבים בק"ס, ובעוד ערים חרדיות...@יאיר-צ
פשוט עזוב, תקנה מפרטי -
מנוע נדלק בבוקר רק בהנעה שניהנסה תוסף לניקוי מערכות דלק
-
בעיה עם התקנת מולטימדיהתתחיל בלבדוק את הפיוז של הרדיו שלא נשרף
-
שרשור חדש עבור מציאות ביד 2. -
פלאשינג, כן או לא?@מאיר כתב בפלאשינג, כן או לא?:
אני מתכוון הפוך. אם קיימת בוצה כבר ושמו שמן איכותי. האם השמן האיכותי יפורר את הבוצה מה שיביא אותה “לחנות” בפילטר שמן
איני יודע , אך לכאו יש שם תוספים רק למניעת בוצה ולא לפורר בוצה קיימת
-
ההבדלים בין הT10 המקורית (TS10S) לT10 המכונה "מזויפת" (k706)@YOLEVI כתב בההבדלים בין הT10 המקורית לT10 המכונה "מזויפת":
(ולכא’ עדיין צורך מהמצבר הרבה חשמל יחסית לרדיו רגיל)
סתם לידע השמע צורך הרבה יותר חשמל מהמסך
(אבל אחרי שנמצאה הדרך להתקין קיידרואיד לכאורה באותה דרך אפשר גם להשבית יישומים דרך ADB)
אשמח שתפרט איך מתקינים קידרואיד במזוייפת אולי יעזור לי לעוד מולטימדיות
-
רכישת רכב MG S9רק מציין שאתה הולך לשלם 2000 שקל לחודש רק על הריבית והביטוח (לפני ההחזר עצמו)
-
האם השמן הזה מתאים לרכב שלי?שמן גיר ישן
-
איזה סוג מולטימדיה מתקינים בטויוטה אוריס?איזה שנה הרכב?
עכ"פ לגבי הדגם 2015 ומעלה, עיין כאן -
איוויס U5 Xcite חשמלי אוט׳ (204 כ״ס) מישהו מכיר?איוויז זה חברה שעמדה להסגר (לא זוכר מה עלה בגורלה בסוף)
-
האם השמן הזה מתאים לרכב שלי?
