@הבל-הבלים-הכל
אני מבין שניתקת את המינוס של המצבר קודם לשתי דקות ?
לפעמים צריך לימוד עם מחשב
או כמו שאמר @שרולצ-ה תבדוק קודם שהחזרת הכל כמו שצריך הצינור יניקה והחיישן זרימת אוויר שיושבים טוב ואין איזה כניסת אוויר בין החיישן הנל למצערת
אם באמת הכל יושב טוב אז תעשה לימוד עם מחשב מקצועי
אם משהו לא יושב תסדר ואז תעשה לימוד או במחשב או מה שכתבתי לפני
מאיפה אתה ? יש כאן חברים עם xtool a30 שיכולים לעשות לימוד במחשב
