דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      יצחק רשטוני

      יצחק רשטונ

      @יצחק רשטונ
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      2.0k
      נושאים
      37
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      7
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • מה זה אומר שנדרשת תחזוק לחלקי קירור של הסוללה שלך?
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @מושמוש כתב במה זה אומר שנדרשת תחזוק לחלקי קירור של הסוללה שלך?:

        היה שכבה מכובדת של אבק

        אז צריך לאפס את התקלה ולראות שהיא לא חוזרת
        לפעמים היא מתאפסת לבד ולפעמים צריך מחשב [או לנתק מינוס לשתי דקות אבל לא תמיד מומלץ]

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מולטימדיה לדייהטסו סיריון
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @ידידים כתב במולטימדיה לדייהטסו סיריון:

        לאיזה חוט אני מחבר את הרדיו

        לרדיו יש חוט שחור עבה עם קצה שדומה לאוקס גדול [בחיווט המקורי של הרכב] שנכנס לחור שמוכן לה בגב המוטלימדיה [בערך בקוטר של 1 ס"מ]

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצבר נגמר באמצע נסיעה-המלצה לחשמלאי רכב בירושלים
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        כשהרכב מונע הוא מקבל חשמל מהאלטרנטור גם אם המצבר גמור, ככה שהתקלה לא מהמצבר, אלא אם כן הוא מקצר [מה גם שלפני כן הנעת עם המצבר הזה אז בוודאי שבאמצע נסיעה לא צריך יותר מההתנעה]
        עכשיו יכול להיות שהאלטרנטור בעייתי ויכול להיות בעיית חשמל אחרת כמו משהו ש’גונב’ חשמל או מקצר או חוט מרכזי קרוע ויכול להיות גם בעיה אחרת בהצתה או בהזרקה
        באמת הייתי מתחיל אצל חשמלאי טוב

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • הבהרה לפני קניית מערכת T10 & שרשור עדכונים חיים מרוכשים!
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @amitg כתב בהבהרה לפני קניית מערכת T10 & שרשור עדכונים חיים מרוכשים!:

        אני רוצה לוודא שהמיקרופון הפנימי באמת מנותק

        ניתקת אותו ? אם לא הוא לא מנותק וזה כנראה מה שתצטרך לעשות

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • נזילת שמן, הונדה סיוויק
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @איציק123 כתב בנזילת שמן, הונדה סיוויק:

        מה שנראה כמו נזילה

        בד"כ הזעה מאיזור האטם שסתומים

        טיפולים, אחזקה ותקלות נזילת שמן הונדה סיוויק

      • עזרה בהתקנת מולטימדיה טויטה ורסו S
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        הכבל של האביזרים תמיד לא נכנס הכי יפה , כלומר הוא לא נכנס כזה בעדינות ושומעים קליק חמוד אלא נכנס קצת בלחץ, רק תראה שאתה מכניס בכיוון הנכון ולא הפוך .
        לגבי הכבל הראשי של החשמל והרמקולים יכול להיות שלא הכנסת עד הסוף ?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • איך אשמור על הרכב שלי?
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @טכנולוג
        קודם כל שמך נאה לך ואתה באמת טכנולוג אני נהנה מאד לקרוא את הידע המקצועי שלך
        אני בדיוק החלפתי לעצמי נוזל בלמים וגילתי שלא החליפו נוזל מהיום שהרכב יצא מהחברה [15 שנה ] ואפילו שעד לפני שנה הוא טופל במוסך של החברה ! בכל אופן השמן [השחור] הוחלף ב dot4 של ברמבו בשיטה המסורתית של פימפום עם טיפ שראיתי לסגור את הפיה כל פעם בסוף הלחיצה לפני הפימפום על מנת שלבטח לא יכנסו בועות למערת
        [דרך אגב היום יש שמן דוט 5.1 שהוא מבוסס על אותו החומר של 3 ו4 וניתן לערבב אותו איתם המעלה שלו זה כמובן נקודת רתיחה גבוה יותר ]

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @מיכאלוש כתב בשרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב:

        מצאתי
        מקווה שיתאים

        תקנה את הדגם שמחליף גם את הלמעלה איפה שהמזגנים , כי בדרך כלל בקורולה הם מתייבשים ומתפרקים בפירוק

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • איך אשמור על הרכב שלי?
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        לסוע רגוע ,

        1. זה חוסך בדלק שהיום עולה 8 שקלים
        2. מציל חיים כפשוטו
        3. הנסיעה רגועה ומהנה
        4. כמעט לא משתמשים בבלמים
        5. שומר על הרכב
        6. הסיכוי לתאונה קטן מאד וכנל עוצמת התאונה שלא תבוא.
          נהג בוגר: נוסע רגוע ובאתם למצב התנועה
          נהג חדש ומתפתח : נוסע מהר מזגזג , מרגיש מלך הכביש ואז במודקם או במאוחר עושה תאונה ואז לומד שכדאי להיות נהג בוגר
        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @רחל-קצנלבוגן כתב בשרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב:

        שואלת שוב, האם יש הבדל באיכויות בין המערכות שמוכרים פה מהרץ,
        לבין הדגם שהמלצת 9 TS10 4G 32G?
        מעבר לאחריות…

        כל המערכות מגיעות מסין מאותם מפעלים
        סבתא שלי התקינה מערכת בארץ ב1800 שח [שכחה לשאול אותי לפני זה] לא התפלאתי שראיתי שמדובר בTS18 שהיא ברמה נמוכה יותר מTS10 שהביאו לך.

        מאיפה אתם?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • איפה מחליפים בירושלים מצבר ליונדאי I30 מודל 2011
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        לא מכיר אותו אבל גם אני שמעתי עליו מכמה אנשים שהמצברים שלו טובים וכנראה מקוריים
        ככל הנראה הדבר היחיד שאפשר לעשות אצל ערבים בלי להנזק

        אני אישית לא יעשה אצלו כי סיימתי עם העם הזה אחת ולתמיד ואני לא קונה אצלהם כלום ולא ראיתי ברכה אף פעם מהתעסקות איתם ואני מאמין שזה לא במסגרת ההשתדלות להתעסק עם רוצחים וגנבים בשביל לחסוך כמה פרוטות אבל זו רק דעתי האישית

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • חיבור מולטימדיה לשקע חשמל
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        12V 2A או זה

        וכזה

        צירפתי קישורים אקראים רק בשביל הרעיון

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • פלגים ורפידות
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @בעל-עגלה כתב בפלגים ורפידות:

        https://cars245.com/en/item/jp-group-1163750310-accessory-kit-disc-brake-pads/

        הקישור של הרפידות שצירפת הוא רק של המתאמים ולא של הרפידות עצמם , וגם אני חושש שרפידות עלולות להעצר במכס אלא אם כן יש על זה תקן אמריקאי או אירופאי ובכל אופן יכול להיות שתצטרך לשלם איזושהיא עמלה עבור הבדיקה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • איך מתקינים וייז בטריילבלייזר 2021?
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        וויז עובד בנטפרי גם בלי תעודת אבטחה
        ואפשר לחסום קופסת אנדרואיד כמו כל מכשיר אחר

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • בעיה בממיר
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @אבי-ים כתב בבעיה בממיר:

        תנסה להשיג ממישהו טלפון של אחד אמין (יחסית)

        אין דבר כזה !!!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מידע בנושא הוספת LTE למולטימדיה
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        אתה יכול לשים סטיק [שלחו פה גם קישורים לסטיק בסיסי באזור ה50 שקל]
        בהצלחה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • צלחות בלמים
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        בדרך כלל מחיליפים צלחות או אם הם התעקמו [ואז מרגישים רעידות חזקות בבלימה במהירות בין עירונית] או אם מחליפים רפידות והצלחות זולות או שהם כבר מידי אכולות.
        לפעמים במקרה השני אפשר/כדאי לחרוט את הצלחת או לשייף את הרפידה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @אהרן-ו. כתב בשרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב:

        אשמח לקבל קישורים מכל המומחים כאן למערכת 7 אינצ’ ליונדאי I30 2013, יישר כח

        בל תשחית
        אם כבר אתה מחליף שים משהו 9 או 10 גם ישפר לך את החוויה , גם את הנראות וגם את הערך של הרכב , ההבדל היחיד הוא שתצטרך גם פאנל וזה עולה בערך 50 שח

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • צלחות בלמים
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @שי-וי כתב בצלחות בלמים:

        זה השאלה איך אני יודע שהם אכולות ?

        הרפידה לוחצת לא ממש עד קצה הצלחת ואז נהייה בליטה בהקף החיצוני , לפי הגובה שלה אתה רואה כמה הם אכולות .

        ולמה עדיף לתקן מאשר חדש

        כתבתי שלפעמים אפשר/כדאי לחרוט
        כוונתי שברכב עם צלחת מקורית או יקרה שלא נאכלה יותר מידי שווה לחרוט
        בצלחת פשוטה ואפילו בינונית שווה להחליף

        ומהסיבה הזאת אשמח לדעת למה אתה חושש לגבי הצלחות שלך? כי בדרך כלל מחיליפים אותם לפני שהגיעו למינימום בגלל שהתעקמו או בגלל שהחליפו רפידות

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • התקנת מסך מולטימדיה ברכב
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @פתוח-לשמוע כתב בהתקנת מסך מולטימדיה ברכב:

        מחפש ברחובות

        מייל שלי YU0504194795@GMAIL.COM

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום