@מושמוש כתב במה זה אומר שנדרשת תחזוק לחלקי קירור של הסוללה שלך?:
היה שכבה מכובדת של אבק
אז צריך לאפס את התקלה ולראות שהיא לא חוזרת
לפעמים היא מתאפסת לבד ולפעמים צריך מחשב [או לנתק מינוס לשתי דקות אבל לא תמיד מומלץ]
@מושמוש כתב במה זה אומר שנדרשת תחזוק לחלקי קירור של הסוללה שלך?:
היה שכבה מכובדת של אבק
אז צריך לאפס את התקלה ולראות שהיא לא חוזרת
לפעמים היא מתאפסת לבד ולפעמים צריך מחשב [או לנתק מינוס לשתי דקות אבל לא תמיד מומלץ]
@ידידים כתב במולטימדיה לדייהטסו סיריון:
לאיזה חוט אני מחבר את הרדיו
לרדיו יש חוט שחור עבה עם קצה שדומה לאוקס גדול [בחיווט המקורי של הרכב] שנכנס לחור שמוכן לה בגב המוטלימדיה [בערך בקוטר של 1 ס"מ]
כשהרכב מונע הוא מקבל חשמל מהאלטרנטור גם אם המצבר גמור, ככה שהתקלה לא מהמצבר, אלא אם כן הוא מקצר [מה גם שלפני כן הנעת עם המצבר הזה אז בוודאי שבאמצע נסיעה לא צריך יותר מההתנעה]
עכשיו יכול להיות שהאלטרנטור בעייתי ויכול להיות בעיית חשמל אחרת כמו משהו ש’גונב’ חשמל או מקצר או חוט מרכזי קרוע ויכול להיות גם בעיה אחרת בהצתה או בהזרקה
באמת הייתי מתחיל אצל חשמלאי טוב
@amitg כתב בהבהרה לפני קניית מערכת T10 & שרשור עדכונים חיים מרוכשים!:
אני רוצה לוודא שהמיקרופון הפנימי באמת מנותק
ניתקת אותו ? אם לא הוא לא מנותק וזה כנראה מה שתצטרך לעשות
הכבל של האביזרים תמיד לא נכנס הכי יפה , כלומר הוא לא נכנס כזה בעדינות ושומעים קליק חמוד אלא נכנס קצת בלחץ, רק תראה שאתה מכניס בכיוון הנכון ולא הפוך .
לגבי הכבל הראשי של החשמל והרמקולים יכול להיות שלא הכנסת עד הסוף ?
@טכנולוג
קודם כל שמך נאה לך ואתה באמת טכנולוג אני נהנה מאד לקרוא את הידע המקצועי שלך
אני בדיוק החלפתי לעצמי נוזל בלמים וגילתי שלא החליפו נוזל מהיום שהרכב יצא מהחברה [15 שנה ] ואפילו שעד לפני שנה הוא טופל במוסך של החברה ! בכל אופן השמן [השחור] הוחלף ב dot4 של ברמבו בשיטה המסורתית של פימפום עם טיפ שראיתי לסגור את הפיה כל פעם בסוף הלחיצה לפני הפימפום על מנת שלבטח לא יכנסו בועות למערת
[דרך אגב היום יש שמן דוט 5.1 שהוא מבוסס על אותו החומר של 3 ו4 וניתן לערבב אותו איתם המעלה שלו זה כמובן נקודת רתיחה גבוה יותר ]
@מיכאלוש כתב בשרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב:
מצאתי
מקווה שיתאים
תקנה את הדגם שמחליף גם את הלמעלה איפה שהמזגנים , כי בדרך כלל בקורולה הם מתייבשים ומתפרקים בפירוק
לסוע רגוע ,
@רחל-קצנלבוגן כתב בשרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב:
שואלת שוב, האם יש הבדל באיכויות בין המערכות שמוכרים פה מהרץ,
לבין הדגם שהמלצת 9 TS10 4G 32G?
מעבר לאחריות…
כל המערכות מגיעות מסין מאותם מפעלים
סבתא שלי התקינה מערכת בארץ ב1800 שח [שכחה לשאול אותי לפני זה] לא התפלאתי שראיתי שמדובר בTS18 שהיא ברמה נמוכה יותר מTS10 שהביאו לך.
מאיפה אתם?
לא מכיר אותו אבל גם אני שמעתי עליו מכמה אנשים שהמצברים שלו טובים וכנראה מקוריים
ככל הנראה הדבר היחיד שאפשר לעשות אצל ערבים בלי להנזק
אני אישית לא יעשה אצלו כי סיימתי עם העם הזה אחת ולתמיד ואני לא קונה אצלהם כלום ולא ראיתי ברכה אף פעם מהתעסקות איתם ואני מאמין שזה לא במסגרת ההשתדלות להתעסק עם רוצחים וגנבים בשביל לחסוך כמה פרוטות אבל זו רק דעתי האישית
@בעל-עגלה כתב בפלגים ורפידות:
https://cars245.com/en/item/jp-group-1163750310-accessory-kit-disc-brake-pads/
הקישור של הרפידות שצירפת הוא רק של המתאמים ולא של הרפידות עצמם , וגם אני חושש שרפידות עלולות להעצר במכס אלא אם כן יש על זה תקן אמריקאי או אירופאי ובכל אופן יכול להיות שתצטרך לשלם איזושהיא עמלה עבור הבדיקה
וויז עובד בנטפרי גם בלי תעודת אבטחה
ואפשר לחסום קופסת אנדרואיד כמו כל מכשיר אחר
אתה יכול לשים סטיק [שלחו פה גם קישורים לסטיק בסיסי באזור ה50 שקל]
בהצלחה
בדרך כלל מחיליפים צלחות או אם הם התעקמו [ואז מרגישים רעידות חזקות בבלימה במהירות בין עירונית] או אם מחליפים רפידות והצלחות זולות או שהם כבר מידי אכולות.
לפעמים במקרה השני אפשר/כדאי לחרוט את הצלחת או לשייף את הרפידה
@אהרן-ו. כתב בשרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב:
אשמח לקבל קישורים מכל המומחים כאן למערכת 7 אינצ’ ליונדאי I30 2013, יישר כח
בל תשחית
אם כבר אתה מחליף שים משהו 9 או 10 גם ישפר לך את החוויה , גם את הנראות וגם את הערך של הרכב , ההבדל היחיד הוא שתצטרך גם פאנל וזה עולה בערך 50 שח
@שי-וי כתב בצלחות בלמים:
זה השאלה איך אני יודע שהם אכולות ?
הרפידה לוחצת לא ממש עד קצה הצלחת ואז נהייה בליטה בהקף החיצוני , לפי הגובה שלה אתה רואה כמה הם אכולות .
ולמה עדיף לתקן מאשר חדש
כתבתי שלפעמים אפשר/כדאי לחרוט
כוונתי שברכב עם צלחת מקורית או יקרה שלא נאכלה יותר מידי שווה לחרוט
בצלחת פשוטה ואפילו בינונית שווה להחליף
ומהסיבה הזאת אשמח לדעת למה אתה חושש לגבי הצלחות שלך? כי בדרך כלל מחיליפים אותם לפני שהגיעו למינימום בגלל שהתעקמו או בגלל שהחליפו רפידות