דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      יצחק רשטוני

      יצחק רשטונ

      @יצחק רשטונ
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      2.0k
      נושאים
      37
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      7
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • התייעצות על מחיר במוסך.
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @shmuel כתב בהתייעצות על מחיר במוסך.:

        ופלגים של NGK

        אם זה פלאגים אירידום של היצרן הנל אז רק המחיר שלהם בערך 250

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • אנטנה למיצובישי אאוטלנדר 2016
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        מסתמא אתה לא צריך את כל החלק כמו בקישור הראשון אלא רק את הקצה, זה משתחרר בהברגה ואז אתה יכול לחבר איזה אנטנה שבא לך או כמו הקישור השני או כריש כמו שגיל צירף וכדו’ זה לא חשוב שיהיה בדיוק כמו המקורי.

        בכ"א נראה לי שזה תואם מקור

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • טיימינג + מוסך חואג'ה בדיר קדיס
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @חיליק כתב בטיימינג + מוסך חואג'ה בדיר קדיס:

        מה שלבסוף בחרתי

        טוב עשית

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רעיון מוזר לשימוש במולטימדיה
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        השבב שהוא כתב לך שיש בT100 הוא השבב שיש בTS10
        הוא לא נמצא בT100
        ע"כ כתבתי לך למעלה שבמערכת איכותית דוגמת TS10 האיכות דיי טובה ואילו במערכות פשוטות יותר האיכות פחות טובה
        ואני לא הולך להמשיך לדון בדבריו של הרובוט, סליחה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מחפש מוסכניק זול (או עצות) לטיפול 10k בבית שמש.
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @הטוב-באדם כתב במחפש מוסכניק זול (או עצות) לטיפול 10k בבית שמש.:

        למה חשוב לי ‘‘מחליק’’ אם הרכב תקין?

        תמיד יכול להיות הפתעות.
        בכל אופן הוא אמר שבסט טסט מחליק ומכיוון שזה פורום ציבורי היה חשוב לי להעמיד דברים על דיוקם שלדעתי הוא דווקא נחשב קשוח.
        גם כתבת שאתה מחפש מכון טסטים “מומלץ” ואם כן לדעתי הוא לא עונה על ההגדרה מומלץ וכל שכן אם אתה גר בית שמש אין שום סיבה לסוע לשם

        טיפולים, אחזקה ותקלות דייהטסו סיריון טיפול 10000 טסט

      • TS10S או TS18
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @יעקב-ישראל-2 כתב בTS10S או TS18:

        אבל איפה משיגים TS18 שיגיע אמיתי
        כי גם אני הסתפקתי וראיתי שצריך להזמין בעלי באבא
        ששם לא ראיתי את ה18
        או שיש מקום אמין בעלי ?

        יש חנות מסויימת ב"ציוס" שיש לה TS18 שבמבצעים יורד מתחת ל75 דולר [שזה אומר בלי מכס] וגם מכיוון שזה דרך הצויס במחיר הנ"ל זה כולל משלוח עד הבית .
        דא עקא שכרגע אין מבצעים אבל לכאו יהיה בחודש 11 הלועז .

        זה הקישור [כרגע יופיע כלא ניתן לשלוח לישראל, אם במבצעים זה ירד יהיה אפשר להזמין]

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מחפש מוסכניק זול (או עצות) לטיפול 10k בבית שמש.
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @הטוב-באדם כתב במחפש מוסכניק זול (או עצות) לטיפול 10k בבית שמש.:

        יש שמן בסטנדרט מחיר של איזור 100 ש’'ח שנקרא ‘‘הסטנדרטים’’ והאיכותיים זה מתחיל מ160 ₪ +
        מדובר על 5w30.

        ניחשתי שזאת כנראה כוונתך אך באתי להדגיש שדווקא באיזור המחיר הזה של ה100 שח יש כל מיני סוגים ורמות של שמן אפשר למצוא שמן 5W30 סינטטי מלא עם תקנים מודרנים ותוצרת מדינה מכובדת לדוגמא הולנד שסך הכללי הוא באמת יהיה דיי דומה לשמנים של המותגים המכובדים ואפשר לקבל את “שמן המזלות” ייבוא אישי מירדן עם חותמת איכות של הקהילה האשמית …ואם תבוא ותחשוב שאתה מקבל שמן סטאנדרטי יכול להיות שתקבל את הסוג השני כי זה הסטאנדרט של המוכר בחנות

        טיפולים, אחזקה ותקלות דייהטסו סיריון טיפול 10000 טסט

      • מצלמת רוורס
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @יוסף-Z כתב במצלמת רוורס:

        מה יש ב11 מחירים טובים ?

        כן יום הרווקים [אַלטֶר בּוֹחֶר] הסיני ב11.11
        וכן בהמשך מבצעי סוף שנה [פריידי בלאק וכדו’]

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • צביעת רכב
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        לא פשוט בכלל להוציא מהם צביעה במסגרת הריקול , הם מתחמקים בכל מיני אמתלאות שונות
        למשל הם אומרים לך שאי אפשר לצבוע במצב הזה כי צריך קודם פחחות והפחחות תעלה לך X כסף , שכבר נהיה לא משתלם

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • "הברקה" לקנות בעלי אקספרס בלי לשלם מס גם מעל ל 75 דולר האמנם?!
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ
        • פעם הדואר היה בודק את החבילה לפי הכתוב על הקופסא בלבד ולפי זה היה דרישת התשלום ואז היה עובד מצויין הקומבינה שהמוכר יצהיר על ערך נמוך .
        • אחר כך היה סינון לפי משקל וחבילות מעל 2 קילו היו מתעכבות והיה נדרש להביא אסמכתא [אולי זה עדיין תקף]
        • היום כבר יש לשירותי הדואר/מכס יכולת לקבל מעלי אקספרס את המחיר המדוייק של ההזמנה [לא בערך ולא לפי ניחוש שלהם, אלא מחיר מדוייק] כנראה זה איזה חוק חדש של שירותי המכס שעלי אקספרס מחוייבת אליו , למעיישה היום 90% מהחבילות מעל גובה המכס נעצרות ולא משנה מה ההצהרה שהמוכר רשם [גם הקומבינה של הבונוס לא עוזרת כמו שכתבתי למעלה]
        • יש קומבינה נוספת לבקש מהמוכר לשלוח בקשה לתשלום של חצי דולר ואז לשלוח את המוצר המקורי תחת ההזמנה הזאת, הבעיה שזה לא בטוח יעבוד על מולטימדיה כי הם כבר מכירים את הקופסאות של המולטימדיה וזה לא יהיה אמין על חצי דולר [לי זה עבד על מכשיר טלפון קטן, אבל בנוסף ביקשתי מהמוכר לרשום על הקופסא “נגן מוזיקה” במקום פלאפון]
          בהצלחה לכולם
        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך הברקה איינפאל

      • לקראת ניקוי מצערת
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        לא נשמע לי רעיון טוב בכלל לנקות מצערת עם מנוע דלוק [מעבר ללכלוך שנכנס פנימה].
        הרעיון של ניקוי מצערת הוא להחזיר אותה לאיזון המקורי ובדרך הזאת המחשב רק משתבש כי משחקים איתה תוך כדי פעולה .
        אם כבר אז עדיף לנתק מינוס ולפתוח אותה עם היד ולנקות ואחר כך לחבר מינוס ולעשות לימוד אם צריך [עדיף עם מחשב אבל אם לא אז בשיטות המוכרות]

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • "הברקה" לקנות בעלי אקספרס בלי לשלם מס גם מעל ל 75 דולר האמנם?!
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @צבי-דורש-ציון כמו שכתבתי 90% זה לא עובד, עדיין יש 10% בערך שכן עובד.
        אולי תלוי בחברת השילוח בארץ, אולי תלוי בגודל החבילה, אולי תלוי בעומס בנמל .
        איני יודע לומר מה הקריטריונים אבל היום הרוב הגדול נעצר ובפרט במולטימדיות .

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך הברקה איינפאל

      • בירור לגבי מידות של בוקסות לפלאגים
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        אתה בטוח שזה 12 ולא 21 ?

        [שמעתי על 14 - 16 -18 -21 ]

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • התקנת מצלמת דרך
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @טכנולוג כתב בהתקנת מצלמת דרך:

        בד"כ כן.
        איזה מצלמה

        תודה רבה

        70MAI 410A

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מכסה שסתומים
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @שי-וי כתב במכסה שסתומים:

        החלפתי פלאגים והראש באמת התמעט אבל שהחלפתי היה ב2 מהפלאגים שמן
        לכאורה זה אומר שבאמת המכסה שסתומים בעייתי
        כמה זה קריטי לטפל בזה?

        לא יודע אם זה קשור לרעש אבל אם יש נזילת שמן מהמכסה שסתומים שמלכלכת לך את הפלאגים אז בוודאי שכדאי לטפל בזה
        זה פוגע ביעילות של הפלאגים אז קודם כל אתה תחסוך את זה בדלק עוד לפני שאר הבונוסים

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @המאעסטר כתב בשרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב:

        אשמח לדעת כמה תרצה תשלום על הפער מה שיש לי לי זה TS10 32-4 9 אינצ’ וגם מאיפה אתה
        כמובן שלא הפעלתי אותו והכל חדש מהאריזה
        תודה רבה

        איך משיגים אותך ?
        נעשה החלפה ללא הוספה במחיר

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • יש למישהו מחשב רכב מומלץ לרכישה?
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        זה נראה לי ממש משתלם כרגע עולה 170 אבל במבצעים ראיתי אותו גם ב130

        הוא אומנם מתחבר לבלוטוס וללא עברית אבל נותן יחסית הרבה פונקציות כמו לימוד מצערת וכדו’ ואין דמי מנוי לאחר הרכישה
        [הנכתב לא מנסיון אבל אחרי שבדקתי דיי הרבה איזה מחשב משתלם בזול יחסית]

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • העברת מולטימדיה מרכב לרכב
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        אם זאת מערכת אנדרואיד קלאסית [לא משנה איזה דגם בדיוק] תוכל לקנות רק פאנל וכבל שמתאימים לטידה וזה יעבוד
        אם לא פירקת משם גם את האנטנה-גי פי אס- מיקרופון - מצלמת רוורס תצטרך לדאוג גם לאלו

        אם לא חשוב לך מידי הנראות [המולטימדיה תבלוט] יכול להיות שתוכל לחבר אותה גם בלי פאנל וכבל מיוחדים עם קצת הדרכה איך לחבר כל חוט תצטרך רק בודק פיוזים וסבלנות

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • עזרה בטיפולים לרכב
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @TripalPro כתב בעזרה בטיפולים לרכב:

        איזה טיפולים אני צריך לעשות לרכב כדי שהוא ישאר שמור (בגלל הקילומטראז) ואיך אני עוקב על הטיפולים מעכשיו?

        קודם כל כדי שהוא ישאר שמור אתה בעיקר צריך לסוע רגוע ובזהירות .

        מעבר לזה אתה צריך להקפיד על טיפול כל עשר אלף ק"מ [שמן, פילטר שמן ופילטר אוויר] ובנוסף כדאי לבדוק את מצב הפלאגים ופילטר המזגן ושאין נזילת שמן מהאטם שסתומים .
        אפשר גם לבדוק בספר רכב אם צריך להחליף ומתי, שמן ברקס, שמן גיר, פילטר דלק, נוזל קירור וכדו’ אלו דברים שבדרך כלל צריך להחליף בתקופות מסויימות אבל הרבה אנשים לא מחליפים וזה דיי תלוי בך כמה אתה רוצה להשקיע על האחזקה.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • נושא: בעיה בסנכרון יומן שיחות במולטימדיה t7 של ekiy– אשמח לעזרתכם
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        אני עם המערכת הנ"ל ואני חושב שגם אצלי ככה , לא בדקתי יותר מזה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      • 1
      • 2
      • 64
      • 65
      • 66
      • 67
      • 68
      • 71
      • 72
      • 66 / 72
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום