@shmuel כתב בהתייעצות על מחיר במוסך.:
ופלגים של NGK
אם זה פלאגים אירידום של היצרן הנל אז רק המחיר שלהם בערך 250
@shmuel כתב בהתייעצות על מחיר במוסך.:
ופלגים של NGK
אם זה פלאגים אירידום של היצרן הנל אז רק המחיר שלהם בערך 250
מסתמא אתה לא צריך את כל החלק כמו בקישור הראשון אלא רק את הקצה, זה משתחרר בהברגה ואז אתה יכול לחבר איזה אנטנה שבא לך או כמו הקישור השני או כריש כמו שגיל צירף וכדו’ זה לא חשוב שיהיה בדיוק כמו המקורי.
בכ"א נראה לי שזה תואם מקור
השבב שהוא כתב לך שיש בT100 הוא השבב שיש בTS10
הוא לא נמצא בT100
ע"כ כתבתי לך למעלה שבמערכת איכותית דוגמת TS10 האיכות דיי טובה ואילו במערכות פשוטות יותר האיכות פחות טובה
ואני לא הולך להמשיך לדון בדבריו של הרובוט, סליחה
@הטוב-באדם כתב במחפש מוסכניק זול (או עצות) לטיפול 10k בבית שמש.:
למה חשוב לי ‘‘מחליק’’ אם הרכב תקין?
תמיד יכול להיות הפתעות.
בכל אופן הוא אמר שבסט טסט מחליק ומכיוון שזה פורום ציבורי היה חשוב לי להעמיד דברים על דיוקם שלדעתי הוא דווקא נחשב קשוח.
גם כתבת שאתה מחפש מכון טסטים “מומלץ” ואם כן לדעתי הוא לא עונה על ההגדרה מומלץ וכל שכן אם אתה גר בית שמש אין שום סיבה לסוע לשם
@יעקב-ישראל-2 כתב בTS10S או TS18:
אבל איפה משיגים TS18 שיגיע אמיתי
כי גם אני הסתפקתי וראיתי שצריך להזמין בעלי באבא
ששם לא ראיתי את ה18
או שיש מקום אמין בעלי ?
יש חנות מסויימת ב"ציוס" שיש לה TS18 שבמבצעים יורד מתחת ל75 דולר [שזה אומר בלי מכס] וגם מכיוון שזה דרך הצויס במחיר הנ"ל זה כולל משלוח עד הבית .
דא עקא שכרגע אין מבצעים אבל לכאו יהיה בחודש 11 הלועז .
זה הקישור [כרגע יופיע כלא ניתן לשלוח לישראל, אם במבצעים זה ירד יהיה אפשר להזמין]
@הטוב-באדם כתב במחפש מוסכניק זול (או עצות) לטיפול 10k בבית שמש.:
יש שמן בסטנדרט מחיר של איזור 100 ש’'ח שנקרא ‘‘הסטנדרטים’’ והאיכותיים זה מתחיל מ160 ₪ +
מדובר על 5w30.
ניחשתי שזאת כנראה כוונתך אך באתי להדגיש שדווקא באיזור המחיר הזה של ה100 שח יש כל מיני סוגים ורמות של שמן אפשר למצוא שמן 5W30 סינטטי מלא עם תקנים מודרנים ותוצרת מדינה מכובדת לדוגמא הולנד שסך הכללי הוא באמת יהיה דיי דומה לשמנים של המותגים המכובדים ואפשר לקבל את “שמן המזלות” ייבוא אישי מירדן עם חותמת איכות של הקהילה האשמית …ואם תבוא ותחשוב שאתה מקבל שמן סטאנדרטי יכול להיות שתקבל את הסוג השני כי זה הסטאנדרט של המוכר בחנות
@יוסף-Z כתב במצלמת רוורס:
מה יש ב11 מחירים טובים ?
כן יום הרווקים [אַלטֶר בּוֹחֶר] הסיני ב11.11
וכן בהמשך מבצעי סוף שנה [פריידי בלאק וכדו’]
לא פשוט בכלל להוציא מהם צביעה במסגרת הריקול , הם מתחמקים בכל מיני אמתלאות שונות
למשל הם אומרים לך שאי אפשר לצבוע במצב הזה כי צריך קודם פחחות והפחחות תעלה לך X כסף , שכבר נהיה לא משתלם
לא נשמע לי רעיון טוב בכלל לנקות מצערת עם מנוע דלוק [מעבר ללכלוך שנכנס פנימה].
הרעיון של ניקוי מצערת הוא להחזיר אותה לאיזון המקורי ובדרך הזאת המחשב רק משתבש כי משחקים איתה תוך כדי פעולה .
אם כבר אז עדיף לנתק מינוס ולפתוח אותה עם היד ולנקות ואחר כך לחבר מינוס ולעשות לימוד אם צריך [עדיף עם מחשב אבל אם לא אז בשיטות המוכרות]
@צבי-דורש-ציון כמו שכתבתי 90% זה לא עובד, עדיין יש 10% בערך שכן עובד.
אולי תלוי בחברת השילוח בארץ, אולי תלוי בגודל החבילה, אולי תלוי בעומס בנמל .
איני יודע לומר מה הקריטריונים אבל היום הרוב הגדול נעצר ובפרט במולטימדיות .
אתה בטוח שזה 12 ולא 21 ?
[שמעתי על 14 - 16 -18 -21 ]
@שי-וי כתב במכסה שסתומים:
החלפתי פלאגים והראש באמת התמעט אבל שהחלפתי היה ב2 מהפלאגים שמן
לכאורה זה אומר שבאמת המכסה שסתומים בעייתי
כמה זה קריטי לטפל בזה?
לא יודע אם זה קשור לרעש אבל אם יש נזילת שמן מהמכסה שסתומים שמלכלכת לך את הפלאגים אז בוודאי שכדאי לטפל בזה
זה פוגע ביעילות של הפלאגים אז קודם כל אתה תחסוך את זה בדלק עוד לפני שאר הבונוסים
@המאעסטר כתב בשרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב:
אשמח לדעת כמה תרצה תשלום על הפער מה שיש לי לי זה TS10 32-4 9 אינצ’ וגם מאיפה אתה
כמובן שלא הפעלתי אותו והכל חדש מהאריזה
תודה רבה
איך משיגים אותך ?
נעשה החלפה ללא הוספה במחיר
זה נראה לי ממש משתלם כרגע עולה 170 אבל במבצעים ראיתי אותו גם ב130
הוא אומנם מתחבר לבלוטוס וללא עברית אבל נותן יחסית הרבה פונקציות כמו לימוד מצערת וכדו’ ואין דמי מנוי לאחר הרכישה
[הנכתב לא מנסיון אבל אחרי שבדקתי דיי הרבה איזה מחשב משתלם בזול יחסית]
אם זאת מערכת אנדרואיד קלאסית [לא משנה איזה דגם בדיוק] תוכל לקנות רק פאנל וכבל שמתאימים לטידה וזה יעבוד
אם לא פירקת משם גם את האנטנה-גי פי אס- מיקרופון - מצלמת רוורס תצטרך לדאוג גם לאלו
אם לא חשוב לך מידי הנראות [המולטימדיה תבלוט] יכול להיות שתוכל לחבר אותה גם בלי פאנל וכבל מיוחדים עם קצת הדרכה איך לחבר כל חוט תצטרך רק בודק פיוזים וסבלנות
@TripalPro כתב בעזרה בטיפולים לרכב:
איזה טיפולים אני צריך לעשות לרכב כדי שהוא ישאר שמור (בגלל הקילומטראז) ואיך אני עוקב על הטיפולים מעכשיו?
קודם כל כדי שהוא ישאר שמור אתה בעיקר צריך לסוע רגוע ובזהירות .
מעבר לזה אתה צריך להקפיד על טיפול כל עשר אלף ק"מ [שמן, פילטר שמן ופילטר אוויר] ובנוסף כדאי לבדוק את מצב הפלאגים ופילטר המזגן ושאין נזילת שמן מהאטם שסתומים .
אפשר גם לבדוק בספר רכב אם צריך להחליף ומתי, שמן ברקס, שמן גיר, פילטר דלק, נוזל קירור וכדו’ אלו דברים שבדרך כלל צריך להחליף בתקופות מסויימות אבל הרבה אנשים לא מחליפים וזה דיי תלוי בך כמה אתה רוצה להשקיע על האחזקה.
אני עם המערכת הנ"ל ואני חושב שגם אצלי ככה , לא בדקתי יותר מזה