דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      יצחק רשטוני

      יצחק רשטונ

      @יצחק רשטונ
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      2.0k
      נושאים
      37
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      7
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • לדמותם של מגרשי רכבים בק"ס, ובעוד ערים חרדיות...
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @לך-תדע כתב בשרשור סוכני רכבים אמינים:

        יען ובאשר, ב-2020 הרכב נמכר מהמשטרה במכרז (במחיר נמוך מהדרוש כעת!), עם 350,467 ק"מ, ועבר לא קל…
        (חישוב מתמטי מורכב יגלה שהאוטו ‘גילח’ 120,467 ק"מ + 4 שנים!)

        מחכה לשמוע שהוא נמק בכלא
        וכמובן שאפו גדול על המידע מלבד היותך בקי ברכבים אתה יכול לבייש את טובי הבלשים

        עסקאות רכב

      • שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @מאיר
        מי שעיצב את הרכב הזה לא התקבל לעבודה בסאנגיאנג

        מדברים רכב

      • סיפור שהתחיל בטיפול עשר אלף אצל בן דוד והסתיים בממיר קטליטי..
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        הרגת אותי שבסוף חזרת לישמעלי

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @אפייי
        מטופל בבית זה יכול להיות מעלה אם היה מדובר ברוסי ולא בבן דוד
        מה שדווקא אותי תפס זה שהמספר הוא 8 ספרות שמתחיל בספרה 9 הוי אומר מונית לשעבר ובנוסף הק"מ העגול מידי אתה יכול להבין לבד שהק"מ האמיתי הוא כמה מאות יותר

        מדברים רכב

      • רכב קטן לוקח 1 ליטר ל4 ק''מ מה עושים
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        קודם כל לא ככה בודקים.

        1. תמלא תנק מלא
        2. תאפס את המונה קמ trip a (או שתרשום ק"מ נוכחי)
        3. תסע עד שתדלק נורה
        4. תתדלק ותרשום כמה ליטר דלק מלאת וכמה ק"מ נסעת מאז האיפוס
          5 . תחלק את מספר הק"מ במספר הליטרין

        אחר כך תחזור לפה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • האם באמת יש ירידת ערך למכוניות חשמליות, והאם זיהינו את הבלוף הגדול?
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        קודם כל מדהים, גם עצם המחשבה, גם החישוב וגם ההגשה
        כמו תמיד כייף גדול לקריאה
        אפשר להרחיב קצת בעניין ההבדל בין הסיניות ליצרנים הוותיקים
        בסין יש בערך 200 מותגי רכב שלפחות 50 מהם כבר הגיעו לישראל, ממילא כל יצרן שמגיע חדש תופס את דעתינו לתקופה קצרה עם פרסום מאסיבי ונעלם כלאומת שבא, מה שגורם שכשדגם מתיישן ובפרט דגם שגם בהשקתו לא עשה באז מספיק גדול הוא פשוט נעלם בין אין ספור אלטרנטיבות אחרות
        לעומת יצרנים וותיקים שכשהם מוצאים דגם חדש כמו למשל האיוניק הנ"ל זה דגם שמגיע כדי להיות החשמלית של יונדאי לא עוד איזה מותג ודגם שצץ פתאום אלא הוא מגיע כדי להשאר וממילא הוא נשאר בדעתנו גם הרבה לאחר ההשקה.
        זה בעצם מה שכתבת, לאיפה אני חותר ?
        אני בא לומר שגם בתוך הסינים יש רכבים שעשו קצת יותר רושם בהגעתם ארצה ומכרו כמויות מכובדות יותר ושם תראה ירידת ערך פחות דרסטית, כמו למשל הג’ילי גיאומטרי C טווח 460 שנמכרה כחדשה בשנת 2022 ב142 אלף שקלים ברמת הגימור הגבוהה והיום נמכרת עם ק"מ ממוצעים בסביבות ה75 אלף שזה ירידת ערך של פחות מ50 אחוז ל4 שנים וכן אצל הBYD אטו 3

        חדשות רכב

      • מנוע בירידות
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        באמת דובר על זה רבות , אני רק רוצה להדגיש שגם אם זה חוסך מעט או לא חוסך כלום
        זה כמעט אפסי ביחס לדברים אחרים בנסיעה כמו למשל יציאה מרמזור-האצה או הצמדות לרכב ממול או עקיפה ועוד רבות ומשום מה דווקא הדבר היחסית שולי הזה תופס את הדעת כי כביכול יש לנו נסיעה בחינם על חשבון הירידה וזה משהו שאנחנו רוצים למקסם אבל באמת שמדובר לכל הדעות במשהו מאד זניח
        לאומת זאת להיות מעט יותר עדין עם דוושת הגז במהלך כל הנסיעה נחסוך בערך 30% מצריכת הדלק וזה כבר ממש משמעותי ותחלס מתרגילים וזה יותר כייף מנסיעה בלחץ

        שאר נושאים

      • איך יודעים היכן נמצאת פיית הדלק ברכב מתוך הרכב 🚘
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @נייטרון-חפשי כתב באיך יודעים היכן נמצאת פיית הדלק ברכב מתוך הרכב 🚘:

        אבל טענו כאן פעם שהשיתוף בין ניסאן לרנו התחיל כבר בסוף המאה הקודמת

        בשנת 1999 רנו קנתה אחוזים [37%] מניסאן ובכך היא קנתה שליטה בחברה, אז גם קנתה ניסאן 15 אחוז מרנו.
        בשנת 2016 ניסאן קנתה אחוזים ממיצובישי [34.5%] ובכך קנתה מניות שליטה במיצובישי.

        דרך אגב עד האיחוד עם רנו ניסאן החזיקה גם 20% ממניות סובארו שנמכרו אז לגנרל מוטורס ובהמשך חזרו לסבארו ובהמשך נמכרו לטויוטה שהיום מחזיקה אחוזים בסובארו וגם מפתחת איתה דגמים משותפים [טויוטה BZ4X למשל]

        מה למעשה ? הדברים אינם שחור ולבן ישנם דגמים שהם ממש רנו עם עיצוב שונה וישנם דגמים שהם יותר “יפנים” דוגמא מענינת היא המיצובישי אוטלאנדר החדשה שהשילדה שלה היא שילדה שפותחה על ידי רנו וניסאן ומשמשת גם דגמים כמו רנו אספאס וניסאן אקס טרייל ומנגד המנוע בגירסא שמשווקת במחוזותינו הוא 2.5 אטמוספרי שמקורו בניסאן , והגיר הוא רציף וככל הנראה של חברת גאטקו שהיא חברת בת של ניסאן, הנושא רחב מאד וגם יש דגמים שהם באמת יותר אמריקאים כמו שכתבו כאן אך אין לי כוחות להאריך יותר בזה

        המענין ביותר הוא שבקרוב כל זה כלל לא יהיה רלוונטי כי כרגע מדובר על איחוד בין הונדה לניסאן וכנראה גם מיצובישי מכיוון שהיצרנים היפנים [מלבד טויוטה] נכנסו לסחרור כלכלי מטורף בשנים האחרונות בעיקר בגלל שוק הרכב הסיני שזוכה לעידוד כספי רב מהממשל , ולקראת סוף העשור הזה או תחילת העשור הבא כבר רכבי ניסאן יהיו משותפים עם הונדה

        טיפים והדרכות כללי פיית הדלק תדלוק דלק

      • סיטי קאר מעלה מחירים
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @שמיל-שמיל כתב בסיטי קאר מעלה מחירים:

        נשמע שדי עצבנתי אנשים
        אף אחד לא חשב שאפשר לפתוח משהו רציני בפחות מ200K

        לא עיצבנת אף אחד
        פשוט זה כמו לכעוס על קוקה קולה שבקבוק עולה 9 שקל [אגב זה בהחלט מכעיס] ובתגובה לומר אני יפתח חברה מתחרה …אם זה מעצבן אותך אתה יכול לקנות פפסי או להתנזר מקולה אבל לפתוח חברה זה לא דבר שעושים מכזאת סיבה…
        אותו דבר כאן יש פה חברה שהעלתה מחירים [בצדק או לא אני לא יודע] אבל לחשוב על לפתוח חברה מתחרה זה לקפוץ מאה צעדים קדימה , אם אתה באמת רוצה להכנס לעולם העסקים תחשוב עם עצמך איזה עסק נראה לך הכי רווחי אבל בטוח לא ממקום של לקוח סיטי קאר שהתאכזב

        עסקאות רכב

      • סקר ראשון מסוגו: מכוניות חשמליות נוסעות הרבה יותר
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @יחצ-המקצוען כתב בסקר ראשון מסוגו: מכוניות חשמליות נוסעות הרבה יותר:

        הנתון החשוב והמעניין ביותר שעולה מנתוני הלמ"ס הוא שמי שיכול לנסוע יותר בזול, אכן ייסע יותר

        ההגיון הפשוט יותר הוא שאנשים שקנו רכב חשמלי הם אנשים שמלכחילה נסעו יותר ולכן קנו רכב חשמלי , כמובן שמי שמשלם פחות יסע יותר אבל זה לא הגורם העיקרי לנתון , מסתבר שגם הלמ"ס צריכים דעת תורה 😊

        הלמ"ס שלהם : הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה
        הלמ"ס שלנו: הלכה למשה מסיני

        מדברים רכב

      • תו תקן לפנסים
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        אתה רוצה להזמין את הפנס [בקליט] או את המנורה ?
        לפעמים פנסים יעברו גם בלי תקן ולפעמים יעצרו לבדיקה ולא יעברו ללא תקן [אם הם יעצרו לבדיקה יכול להיות שגם תצטרך לשלם דמי טיפול]

        בכל אופן בישראל תקף גם תקן אירופאי וגם אמריקאי אם אתה רוצה לדעת אם לחלק מסויים יש תקן תחפש את אחד מאלה מוטבע על גבי המוצר
        או עיגול שבתוכו האותו E ולאחריה מספר אחד לדוגמא E4 או E9 בתוך עיגול
        או כיתוב DOT ולאחריו רצף של מספרים

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • בקשת התייעצות על רכב
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        יש לי רק בעיה אחת עם הרכב הזה [ואני מדבר גם מסברא וגם מנסיון]
        למה בן אדם מוכר רכב מנהלים יפה ונוח משנתון מתקדם יחסית כולל מערכת גז חסכונית , לכאו אם הכל עובד טוב יש לו את החלום ביד?
        אני מאמין שלכמעט כולנו אם היה רכב כזה והכל היה פיקס לא היינו ממהרים למכור במחיר שבקושי קונה לך קורולה חבוטה .

        אומנם בכל רכב יש את השאלה הזאת ואם כן אין לדבר סוף ולא נוכל לקנות לעולם רכב כי אם הוא מוכר זה סיבה לחשוש
        האמת זה נכון רק שבכל רכב זה חשש קל כי בסופו של דבר הרבה אנשים פשוט מרגישים שבא להם להשתרג, אבל ברכבים מהסוג הזה שמוסבים לגז שבמצב תקין הם נותנים לך הרבה יותר תמורה ביחס לכסף שתקבל החשש הא יותר חמור כי בדרך כלל אם הכל פיקס הם לא ממהרים למכור פרה חולבת .
        וכמובן זה רק חשש ותמיד יכול להיות גם הפתעות לטובה, אבל יש לבדוק היטב

        שאר נושאים

      • אאודי Q7/ וולוו XC90/ ב.מ.וו X5 חוות דעת
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @עניו-כמשה כתב באאודי Q7/ וולוו XC90/ ב.מ.וו X5 חוות דעת:

        ממש לא חולם ולא מענין אותי

        העיקר משהו זול ו7 מקומות

        רק מחדד את מה שכבר נאמר פה ,
        אם זה מה שמעניין אותך אז תברח כמו אש מרכבים כאלו רק האגרה השנתית שלהם תרושש לך את הכיס עוד לפני עלויות מטורפות של תיקונים ודלק וביטוחים , בקיצור ממש לא

        עסקאות רכב

      • פחית ריח. זה מה שאנחנו מכניסים לאף?
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @EBA כתב בפחית ריח. זה מה שאנחנו מכניסים לאף?:

        חייב להיות תו תקן, מה שאומר שזה בטוח לשימוש

        על הממתיק המלאכותי “אספרטיים” בוצעות 100 מחקרים שחצי מהם מומנו על ידי יצרניות הממתיקים והשתיה והחצי השני על ידי אוניברסיטאות ובתי חולים .
        באופן מעניין רובן המוחלט של המחקרים שבוצעו על ידי יצרניות השתיה קבעו שהוא אינו מזיק בעוד המחקרים שבוצעו על ידי הקבוצה השניה קבעו שהוא מזיק, פוגע במערכת העצבים ומסרטן .
        אז אומנם יש תקן אבל צריך לקחת את הדברים הערבון מוגבל…

        מדברים רכב

      • מראה פנורמית לרכב
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @מאיר כתב במראה פנורמית לרכב:

        מתרגלים די מהר

        ציטוט מאתר אוטו . אני לא יודע ולא מבין בזה רק מעיר את תשומת ליבכם על מנת שתעשו את השיקולים

        השימוש במראה פנורמית נפוץ מאוד בארץ הקודש והנהגים הנעזרים בה בטוחים שהיא מרחיבה להם את שדה הראייה ומוסיפה להם אינפורמציה שלא היו מקבלים בדרך אחרת.
        הסיבה לכך היא שחלק ממורי הנהיגה רצו לאפשר לעצמם לראות לאחור ממקום מושבם ליד הנהג וכך נוצר מעין מיתוס שאם מורי נהיגה משתמשים בפנורמית, אז זה בטוח טוב.
        אין ספק ששדה הראייה בפנורמית רחב יותר מאשר במראה המקורית. נשמע מצוין… אז זהו שלא!

        להלן הסיבות העיקריות מדוע עליכם להימנע מרכישה ומשימוש במראה פנורמית:

        1. המראה מעוותת את המציאות המשתקפת בה. היא מקטינה את העצמים השונים ולכן הם נראים רחוקים מכפי שהם באמת. המראה המקורית של הרכב נותנת אומדן מדויק יותר.
        2. המראה הפנורמית גדולה משמעותית מהמקורית ומסתירה חלק משדה הראייה של הנהג מלפנים.
        3. נוצרת חפיפה גדולה עם מראות הצד ובהדרגה מפסיקים להשתמש בהן. מה שגורם לבעיות העיקריות הבאות:
          א. עדיין קיים אזור במראות הצידיות שהפנורמית לא מכסה ואם לא משתמשים בהן מאבדים אינפורמציה.
          ב. ההפניה הקלה של הראש לכיוון המראות הצידיות, מגדילה רגעית את שדה הראייה של העיניים, מעבר ל-180 מעלות. אם לא משתמשים בהן, לא נהנים מהתוספת.
        4. לפנורמית אין מנגנון נגד סנוור, כך שאם מסנוורים אתכם מאחור בלילה, תתקשו לראות גם מה קורה מלפנים. במקורית יש מנוף קטן בתחתית שע"י הזזתו נמנע הסנוור.
        5. עקב גודלה הרב, מפריעה הפנורמית לשימוש מקסימאלי ויעיל בסוככי השמש. הם אינם יכולים להיפתח במלואם וכך לא נותנים מענה מלא לסנוור מקדימה וגם מסתירים חלק גדול יותר מהשמשה הקדמית.
        6. הפנורמית עשויה מזכוכית דקה ופשוטה וממוסגרת בפלסטיק מאיכות ירודה. במקרה של מכה, תתנפץ הפנורמית לרסיסי זכוכית קטנים וחדים העלולים לגרום לפציעות קשות בפנים ובעיניים.
        7. כל חלק שיצרני הרכב מרכיבים במכונית, עובר תכנון בהשקעה של מיליונים וחייב לעמוד בבדיקות תקינה מחמירות. סימון התקינה מחייב וגם מופיע על גוף המראה. למראות הפנורמיות הקיימות בשוק, אין תקינה כזו
        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • יאריס הייבריד VS גאז הייבריד
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @עניו-כמשה כתב ביאריס הייבריד VS גאז הייבריד:

        יאריס הייבריד VS גאז הייבריד

        ומה המחלות שלהם אם ידועות

        כמו כל ההיברידות של טויוטה והונדה יש הבדל גדול בין החברות אצל טויוטה המערכת היא באמת משולבת ויכולה לסוע על חשמל בלבד [כמובן במהירות מסויימת] לעומת הונדה שהרכב הוא בנזין רגיל ורק הוסיפו לו מערכת שנקראת סמי היבריד שזה בעצם עוד מנוע חשמלי קטן [13 כוחות סוס] עם סוללה קטנה שרק מקל על המנוע בנזין .
        מכח זה נולדים שני חילוקים בין החברות הטויוטה הרבה יותר חסכונית [נוסעת הרבה יותר על הבטריה] ולהונדה כמעט ואין בעיות של סוללה שנהרסה [אולי כי היא מסוג אחר ואולי כי גם ככה היא לא אחראית על הנסיעה באופן ישיר ולכן אין לה סף מינימום]
        מעבר לזה שניהם רכבים מאד אמינים אם כי ההונדה [גיר רציף] מצריכה החלפת שמן גיר כל 30 אלף קמ ובטויטה יש לקחת בחשבון את מצב הסוללה

        עסקאות רכב

      • חידושים מענינים בעולם הרכב
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        אחד הדברים שתפסו אותי במעבר לעולם רכב מחושמל הוא ההתמקדות של היצרנים בדברים שהיו רלוונטים תמיד אבל המעבר למרוץ הטווח של הרכבים החשמליים חייב אותם להתמקד בהם יותר, למשל העניין של האווירודינמיקה/המקדם גרר- הרכב נע במהירות רבה וההתנגדות שלו לאוויר מפעילה עליו כוחות רבים חלקם מקשים עליו את ההתקדמות וחלקם גורמים לו לעילוי וכו’ ובאמצעות הצורה של הרכב ואפילו הצורה של הגאנטים אפשר לשחק עם הכוחות האלו ולהקטין אותם , טסלה הייתה הראשונה להתמקד בזה והציגה במודל S מקדם גרר של 0.208 ובהמשך מרצדס בEQS הציגה נתון של 0.20 והיום יש אפילו נמוכים יותר
        ברכב חשמלי זה דבר שמוסיף לטווח הנסיעה אבל העקרון יכול לעזור לנו גם ברכב בנזין לחיסכון בדלק וחבל שהיצרניות בחרו להתמקד בזה רק עכשיו.
        בכל אופן אני רציתי להתמקד במשהו חדש שגם כן הגיע בעקבות המרוץ החשמלי אבל יכול לסייע לנו גם ברכבי בנזין לנוחות הנוסעים-
        טווח העבודה האידיאלי של סוללות הוא בטמפרטורה מסויימת וקור קיצוני או חום קיצוני פוגע בתפקוד שלהם וגם האנרגיה שמתבזבזת בהפעלת המיזוג פוגעת אף היא בטווח הנסיעה והיצרנים מצאו פתרונות מענינים לזה :

        ניסאן הודיעה כי ערכה ניסויים בצבע חדש לרכב, שנועד לסייע בבידוד טוב יותר של תא הנוסעים בקיץ. הצבע משלב חומרים סינתטיים למחצה, ולדברי היצרנית מסוגל להוריד את הטמפרטורה החיצונית של הרכב ב-12 מעלות, ולהפחית את הטמפרטורה בתא הנוסעים ב-5 מעלות, בהשוואה לרכב דומה עם צבע רגיל.

        כך זה קורה: הצבע הייחודי כולל מטא-חומר ובו שני סוגי חלקיקים המגיבים לאור. האחד מחזיר את קרני האינפרא אדום שבאור השמש, בעוד השני יוצר גלים אלקטרומגנטיים שדוחים את קרני השמש, ומפנים את האנרגיה מהרכב אל האוויר שסביבו.
        9325b1c8-a497-410d-bd61-92cd5760c2c9-image.png
        קירור באמצעות צבע היא שיטה שמוכרת מענף הבניה, אך דורשת ישום באמצעות רולר ויוצרת שכבת צבע עבה, ללא ציפוי מבריק, לאחר שנבדקו למעלה מ-100 סוגי צבע שונים, הגיעו המפתחים לצבע בעובי של 120 מיקרון, פי 6 מעובי הצבע הרגיל בתעשיית הרכב, כאשר הצבע שנבחר ניתן ליישום בהתזה ועם ציפוי מבריק. עוד נבדקו עמידות הצבע למלחים, קילופים ושריטות, וכן האפשרות לבצע תיקונים לאורך חיי הרכב.

        קיה ויונדאי חושפות טכנולוגיה חדשה לטובת נוחות הנוסעים ובעיקר לטובת הפחתת צריכת האנרגיה.
        ציפוי חוסם קרינה (Nano Cooling Film)
        עבור מדינות חמות, קיה ויונדאי מציגות ציפוי ננו מתקדם לחלונות הרכב ולפי מספר ניסויים שערכה החברה עם רכב רגיל מפס הייצור ורכב בו הותקן הציפוי, נמדדה בחלל הרכב הרגיל טמפרטורה של 48.5 מעלות לעומת 36 מעלות עם הציפוי.
        הציפוי שקוף לחלוטין ומעבר לחסימה של קרני IR כמו בציפוי חלונות סטנדרטי איכותי (לא כולם אותו הדבר) הוא מאפשר בנוסף גם פינוי חום מהיר יותר מחלל הרכב כך שאם הטמפרטורה החיצוני ירדה, הרכב יתקרר מהר יותר. הציפוי מורכב משלוש שכבות המסננות קרינה סולארית במספר אורכי גל. את הציפוי ניתן להתקין גם על חלונות שכבר עברו ציפוי ומכיוון שהוא שקוף הוא לא משפיע את הראות בלילה וניתן להתקין אותו גם על החלון הקדמי או החלון שמש .
        d398de90-b030-4a32-984f-c238f254f408-image.png
        ישנם גם כמה פיתוחים בנושא עבור חימום מהיר במדינות קרות אבל זה נראה לי פחות מעניין את יושבי ארץ הצבי

        [קרדיט לnissan global ,cartube, icar]

        מדברים רכב

      • ריח רע מהמזגן
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        נשמע כמו ריח של עובש
        נסה לרסס חומרי ניקוי מונעי עובש לתוך פתח יניקת האוויר מבחוץ והפעל מזגן [ששואב מבחוץ] לחצי שעה ואחר כך תתן למזגן לעבוד עוד עשר דקות בלי מדחס.
        כמו כן אתה יכול לנסות לרכוש פילטר פחם [אצלי ככה היה הפילטר המקורי] זהו פילטר שבין השכבות שלו יש גרגרי פחם שספוגים ריחות רעים ונבגי עובש.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • האם לקנות רכב לבין הזמנים או לשכור ?
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @הכל-בעז-ה
        האמת שאת הרכב הראשון שלי קניתי ביום הראשון של בין הזמנים ב2500 ומכרתי ביום האחרון ב 3500 , ללא שום תיקון באמצע ,עם הרבה סייעתא דשמיא [ הרכב היה סוזוקי סוויפט 99 עם קמ נמוך]
        לכאו זה דבר מדהים ובטח יש לו המון מעלות ביחס לחברת השכרה שמעבר למחיר המופקע ששילמת אחר כך עוברת לך על הרכב ומחייבת על כל שריטה , אבל כמו שכבר כתבו פה יש גם המון דברים שיכולים להשתבש בדרך כמו תיקונים יקרים , כאבי ראש בקניה ומכירה , תאונות חלילה [ גם בהשכרה יכול להיות תאונות רק ששם אתה משלם איזושהיא השתתפות והסיפור נגמר לאומת רכב שלך שלפעמים תאונה עירונית קטנה יכולה לעשות כאב ראש לשנה קדימה] וגם שכשיש רכב שלך לפעמים אתה משאיר אותו עוד קצת ועוד קצת עד שהוא נשאר אצלך לנצח ויכול להיות שמלכתחילה לא היית רוצה את ההוצאה הזאת או שהיית בוחר רכב אחר לתקופה ממושכת ,
        בכל אופן כל זה כבר כתבו פה , מה שאני רוצה להוסיף , שהדבר הזה הוא לא שחור ולבן , אם אתה מבין גדול ברכבים וגם עם חוש עיסקי מפותח הסיכוי שתצליח בפרויקט כזה הוא גבוה משמעותית ממי שפחות שולט בתחום וגם פחות “סוחר” שאז הסיכויים לפול על רכב עם בעיות או חלילה על מחיר לא טוב או לא להצליח למכור גדלים מאד ,
        דבר נוסף שצריך לקחת בחשבון שלקנות רכב זה בידיים שלך אבל למכור רכב זה לא בשליטתך ככה שיכול להיות שתסיים את בין הזמנים שמח וטוב לב ואז בתחילת אלול תתקע עם הכאב ראש הזה .

        עסקאות רכב

      • דייהטסו מאטריה
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        אומנם לא מדובר

        @מאיר כתב בדייהטסו מאטריה:

        אגב שניהם יפים בעיני. אך מה אעשה שהעויילם מכתיב מה יפה ומה לא כמו שהוחלט שרכבים חייבים להיות אפור, שחור ולבן וכל השאר זה מכוער. חבל שאברך לא יכול ליסוע עם תכלת בהיר מט…

        אומנם לא מדובר במאטריה אלא במרובעת אחרת מבית דייהטסו אבל אם כבר מדברים על צבעים לא יכלתי שלא להעלות לפה את הסריון הזאת שפגשתי באחד משיטוטיי בפורומים הרוסים האהובים עלי דייהטסו רוסית.jpg

        מדברים רכב
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5
      • 6
      • 7
      • 71
      • 72
      • 5 / 72
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום